Dat was dus ook mijn eerste gedachte.....quote:
Klopt, volgende week zon in bahreinquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot nu toe is er niets aan deze GP, tweede keer dat de Safety Car in actie komt.
Noem het parkeren van een wagen op een andere wagen maar "niets"quote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot nu toe is er niets aan deze GP, tweede keer dat de Safety Car in actie komt.
op de site van justin vastquote:Op zondag 19 april 2009 09:54 schreef DutchMark01 het volgende:
niemand een www-stream ??????
Volgens mij daar alleen Live Timing wat ik snel zagquote:
myp2p.eu wat proberen.quote:Op zondag 19 april 2009 09:55 schreef DutchMark01 het volgende:
justin is geblokkeerd door mijn werkgever...
:-(
ik had piquet verwachtquote:Op zondag 19 april 2009 09:56 schreef WEST het volgende:
stomme trulli nu is hij de eerste uitvaller. Ik had op ferrari gewed
Ja dat was leuk ;D Moet je alleen wel de juiste hoogte hebben anders gaat het ook meteen foutquote:
ach 2 uur racen is ook goed hoorquote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 31 ronden in 61 minuten, dat wordt redelijk krap.
Loeb wil in F1 kunnen ze ruilenquote:Op zondag 19 april 2009 10:03 schreef Rainesz het volgende:
nakajima wil WRC rijder worden
Webber gaat nu wegrijden.quote:Op zondag 19 april 2009 10:05 schreef Rainesz het volgende:
Button vs Webber wordt nog een leuke strijd denk ik
quote:Op zondag 19 april 2009 10:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Commentaar bij de belgen: Haast je maar niet hij maakt hem toch kapot. Tijdens de pitstop van piquet
whehehequote:Op zondag 19 april 2009 10:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Commentaar bij de belgen: Haast je maar niet hij maakt hem toch kapot. Tijdens de pitstop van piquet
Staat hier nog wat tussen? Streamen via Britse proxy ->quote:Op zondag 19 april 2009 10:07 schreef DutchMark01 het volgende:
dank voor de links maar die werken hier nie....
dan maar via forum berichtjes volgen
ook leuk
of kan iemand ff een webcam op zijn tv richten, hahahaha
Dat is niet alleen deze racequote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef ColtZ40 het volgende:
De neus van kubica is zo krom als een banaan
Mja, is zeker wel interessant. Er is zelfs meer mogelijk omdat het met het natte wegdek danwel regen andere tactieken uit de kast gehaald moeten worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |