quote:Op zondag 19 april 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, heerlijk, een uitslaapkindje! Dat wil ik ook wel!
Waar kan je die krijgen??quote:Op zondag 19 april 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, heerlijk, een uitslaapkindje! Dat wil ik ook wel!
Dit dacht ik ook meteen Rocka!quote:
Dat is gewoon liefquote:Op zondag 19 april 2009 09:05 schreef moussy het volgende:
Die hond van ons is gewoon gek, ze staat nu weer met een Dirkje (= kat) in d'r bekjeze denkt dat ze de moeder is van onze katten en sleept ze dus soms aan nekvelletjes door de hele tent heen
Pic?quote:Op zondag 19 april 2009 09:12 schreef moussy het volgende:
Ja dat wel, maar Dirk is nu veel liever de paardenbloemen uit het vaasje aan het meppen en door de kamer heen aan het gooien dan hangen in de bek van een grote belgische herder
Ach welnee, volgende week ben ik 2kg afgevallen en dan ben ik haske blij enzo. En ik waardeer het avondeten nu extra, ik doe veel meer moeite om er echt iets extreem lekker van te makenquote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen![]()
ahw Kimhaha, t klinkt echt vet zielig.
Wat goed!quote:Op zondag 19 april 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach welnee, volgende week ben ik 2kg afgevallen en dan ben ik haske blij enzo. En ik waardeer het avondeten nu extra, ik doe veel meer moeite om er echt iets extreem lekker van te maken.
Sterkte Belana, goed van je dat je stoptquote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef Belana het volgende:
ik ben gestopt met roken en zit nu worteltjes te knagen
ik ben namelijk ook nogal bang om veel aan te gaan komen...
Ik ben het ook echt goed zat, dat scheelt ook wel in het enthousiasmequote:Op zondag 19 april 2009 11:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat goed!![]()
Ik wil nog minstens 3 kilo kwijt maar ik ben zo slecht in dingen laten staan als het moet...![]()
gisteren uiteten, dinsdag en woensdag verjaardag, donderdag diner, vrijdag hele dag cursus en dan dus geen zin om te koken = pizza![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:28 schreef Stout het volgende:
Wij gaan verjaardagen !! Tot laterzz
en ik heb me een zin![]()
![]()
In LIF moet er eentje staanquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef miss_sly het volgende:
Is er niet ergens een topic over naaien (als in kleren maken, dus) ?
quote:
komt omdat er geen nicotine en teer in zit. Je hapt gewoon wat vochtige lucht met een smaakje, meer is het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef Rewimo het volgende:
In Istanbul hebben we een theetuin bezocht waar allemaal mensen waterpijp zaten te roken. Dat ruikt wèl lekker, allemaal zoete luchtjes en het ruikt absoluut niet naar rook. Dat komt doordat de rook door het water wordt geleid. Ik kan normaal heel slecht tegen rook (bronchitisklantje) maar daar had ik nergens last van. Was een erg grappig gezicht. Allemaal mensen die aan zo'n slang lurken en thee drinkenZe roken gearomatiseerde tabak in allerlei smaakjes.
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die dan zegt dat ze op een puntendieet is, en er dus best een punt van wil hebbenquote:
Ik heb ook gehoord dat de slechte stoffen in het water achterblijven. De rook gaat door het water en dat filtert blijkbaar. Ik heb het zelf toch maar niet geprobeerdquote:Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef moussy het volgende:
komt omdat er geen nicotine en teer in zit. Je hapt gewoon wat vochtige lucht met een smaakje, meer is het niet.
Een combinatie denk ik. De vorige keer stoppen was ik zwanger, en weet ik niet wat ik ben aangekomen, en de keer ervoor (terwijl ik keurig at) bijna 15kg. Deze keer heb ik ook wel meer zitten snaaien, dus wat dat betreft valt het eigenlijk nog mee wat ik ben aangekomenquote:Op zondag 19 april 2009 12:07 schreef Belana het volgende:
en toch lezen he
en ben je ook meer gaan snoepen dan? of is dat gewoon die stomme stofwisseling die veranderd Kim?
ik wil er nog steeds vanaf hoor trouwens, als ik dan toch gedisciplineerd bezig ben, dan ook maar meteen met eten
thanks rewimo, ik doe mijn best(net 3 dagen gestopt)
Thanks, gevonden en mijn eerste post in geplaatstquote:Op zondag 19 april 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt haha, echt als in, zelfs nog nooit een haal genomen![]()
mn vriendinnetjes vroeger rookten niet en ik heb zelf nooit een onbedwingbare behoefte gevoeld om ineens te gaan roken ofzo. Stond er nooit zo bij stil maar ik moet zeggen dat ik er toch wel erg blij mee ben dat ik er nooit aan begonnen ben. Als ik al die verhalen over stoppen enzo af en toe hoor pfoe. Petje af hoor naar de stoppende dames!
Miss_sly er is ook topic met creatieve uitspattingen voor de kinderen, als je mijn posthistory induikt dan kom je hem vanzelf wel tegendaar staan ook wat gratis patronen en patroontjes voor jurkjes in
quote:Op zondag 19 april 2009 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Thanks, gevonden en mijn eerste post in geplaatst
quote:Op zondag 19 april 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ehm... zou deze mevrouw echt denken dat het een winnie de pooh ding is dat ze aanbiedt?![]()
hahaha ja preciesquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef snoopy het volgende:
Zo heeft Lis tijdens een vakantie de huurauto bewerkt met een steenOp zich wel begrijpelijk want het was zo'n lelijke Renault Kangoo. Gelukkig zag je er zo goed als niets van terug...
quote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik las ook staalborstel, leek me echt funest voor de lak
wet van fok!quote:Op zondag 19 april 2009 16:27 schreef pinquit het volgende:
max wil niet wakker worden. en we zijn al bijna 2 uur te laat voor t feestje van skadhdaiaiai
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Stout het volgende:
Zo, wij zijn weer terug... nu voetbal luisteren en hopen dat AJAX gaat verliezen winnen..
whahahaquote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef pinquit het volgende:
hehehe morris![]()
veel plezier huup!doe B. de groetjes
die vroeg gister heel spastisch of ik wel niks doorlulde wat ze op t andere forum allemaal zei
blijkbaar zegt ze dingen die niet kunnen ofzo
geen id. maar dit heb ik dus niet gezegd he!
![]()
![]()
Jij gaat al naar de beurs, ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
haha miss_sly ik wilde het net vragen![]()
gooi het anders in het vraag en aanbod Kim, ben je er zo vanaf, miss_sly en ik vechten onderling wel
Agreequote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij gaat al naar de beurs, ik niet![]()
Ik mag dus eerst
Nee, dat is vervoerstechnisch echt te lastigquote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef miss_sly het volgende:
Kim, ga jij volgende week naar Maneki met je hele berg kleertjes?
Geeft niks, wij wachten welquote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat is vervoerstechnisch echt te lastig. Ik kan het hier wel neerzetten, maar dan ben ik wel een avond bezig denk ik!
Ik ookquote:Op zondag 19 april 2009 17:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geeft niks, wij wachten welen ik kan niet voor miss_sly spreken verder maar ik heb wel serieus interesse in het wat kleinere spul
hij is zalig. wel machtig. heb een halve in de vriezer staan.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Belana het volgende:
[..]![]()
was ie lekker? ziet er enorm goed uit iig
klinkt goedquote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef Asyniur het volgende:
Harmonieconcert was wel mooi! Ze hadden 2 doedelzakspelers erbij, kippenvelmomentjes...
Ik hou wel van spul dat omschreven wordt als 'machtig'quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is zalig. wel machtig. heb een halve in de vriezer staan.
Neejoh ze doet helemaal niks raars. daarom vond ik het ook spastischquote:Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whahahadoet ze lellik over me?
![]()
nu ben ik wel benieuwd naar dat andere forum!
neejquote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Linda2205 het volgende:
stuur je 'm op vicky? ik heb de hele dag al honger![]()
*zet stuiter modus aan !quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Lekker taart!
Ik heb niets ongezonds in huis en we moeten ook nergens heen. Ik zit zelfs nog in mijn nachthemdLui en rustig dagje vandaag
PSV heeft gewonnen
Christan vroeg er vandaag nog naarquote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Stout het volgende:
*zet stuiter modus aan !
![]()
![]()
AZ is KAMPIOEN !!!
![]()
![]()
![]()
de vlag hangt hier uit, Timo is uitgelaten en pappa nog meer
Morgen eten we AZ... AZ burgers, AZ groente, AZ tompoucen...
ole ole ole ole....we are the champions !!!
/zet stuitermodus weer uit
Grappig ! Timo zegt nu (live genoteerd) Ik zal hem een kaart sturen mam, dat vind ie vast leuk !quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan vroeg er vandaag nog naarDie is ook voor AZ sinds de correspondentie met Timo
Je hebt PMquote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Stout het volgende:
Grappig ! Timo zegt nu (live genoteerd) Ik zal hem een kaart sturen mam, dat vind ie vast leuk !
(ehh mag ik je adres dan nog een keer : iets te snel opgeruimd in de pm box)
En nu ga ik een stuiter-timo in bed stoppen
quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef pinquit het volgende:
T was leuk bij Ska trouwensZe is blij met mn kadootje
![]()
en al zeg ik t zelf, t was ook wel t leukste kadootje dat ze gekregen heeft
(wreck this journal
)
Alleen Max is écht ziek, hij ligt nu alweer op de bankvoor dood. arm mopje
Stoer zeg!quote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Even voor Dakota (wil niet in het fototopic verdergaan), zoiets?
[ afbeelding ]
Ik heb deze veroverd op eBay vandaagIk ben meer van blauw
[ afbeelding ]
Nu nog les regelen
Nou ja, ik had dus een gitaar gekocht voor Christan, en toen dacht ik: eigenlijk zou ik het zelf ook wel willen lerenquote:
Oeh!quote:Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef Saffier het volgende:
Hoi Rockhoe bevallen je knopjes?
Belaantje
Gezellig, slaap lekker!quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef Memmel het volgende:
Ik heb mijn pedagogische ik net de slaapkamer uitgeschopt. De kat ligt al, ik ga Anna zo pakken!![]()
Kan nu al niet wachten wakker te worden van getimmer op mijn hoofd en een zacht "mama!"
Hahaha, het klinkt ook vreselijkquote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef pinquit het volgende:
ohhh huup heb jij een viooool?altijd al een keer willen proberen op zo'n ding. vooral omdat het bij 'mensen-die-nog-nooit-viool-hebben-gespeeld' zo vreselijk klinkt altijd
Ohquote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Saffier het volgende:
Rock, hoe bevalt het Mod-schap je? Dát wilde ik graag weten!
Van mij hoeven al die shirtjes ook niet zo nodig, hoor, maar ik vond het zo leuk dat hij zo duidelijk ook zijn smaak laat weten. Niet dat ik alles alleen uitzocht en het hem niet interesseerde, zeg maar.quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
oh fijn dat er zoveel leuks tussen zat miss_sly![]()
ik ben wel nieuwsgierig naar wat je allemaal gescoord hebt eigenlijk!![]()
Haha en ik wijs dat soort shirtjes dus meestal af om dezelfde reden als Schaap
Oeh, ehmmm nou moet ik natuurlijk voorzichtig en tactisch antwoorden enzo hèquote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
OhIk doe niet echt heel veel anders dan dat ik al deed (behalve al die lijstjes
)! Hoe bevalt het jou?
I-net-probsquote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef bixister het volgende:
saffier, wb! waar zat je? (psst ik heb vernomen dat brigitte kaandorp een achternicht oid is van m'n schoonmoeder.)
bar, wat fijn dat je broer terecht is.alleen raar dat ie zich blijkbaar niet kan voorstellen dat jullie erg ongerust waren.
memmel, wat een heerlijk annaatje heb je daar.slaap lekker samen!
quote:Op maandag 20 april 2009 07:14 schreef Rewimo het volgende:
Anna met haar KikabeerHoop dat je lekker geslapen hebt
Mogge trouwensIk mag zometeen fijn voor een uitstrijkje
En Christan is ziek
k ga straks de winkels maar ff in... zaterdag hadden we hier al AZ kaas, tompoucen, en burgers dus t gaat vast wel lukken denk ik zoquote:Op maandag 20 april 2009 07:26 schreef Rewimo het volgende:
Rood/wit: hamburger met mayo/ketchup?Maar niet 's morgens
Heb op zich geen moeite met het uitstrijkje maar lekker is anders natuurlijk
dankje ! enne uitslapen... tot 07.00 vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 08:03 schreef miss_sly het volgende:
De TT is niet meer van toepassing
Ik heb weer zooo geen zin.
Goedemorgen trouwens.
Rewimo, succes met je uitstrijkje![]()
Stout, veel plezier met AZ-dag vandaag
quote:Op maandag 20 april 2009 08:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Goeiemorgen
Zo naar het strand wandelen met buuf en onze jongste kinders. Eens zien of Bep het dit keer niet zo eng vindt
Mijn man vindt die harde handdoeken lekker.quote:Op maandag 20 april 2009 09:11 schreef Saffier het volgende:
Mijn droger is ook stuk, echt heel onhandig, maar je went er ook wel snel genoeg aan behalve dan aan die harde handdoeken. Ik wil pas een nieuwe droger als we gaan verhuizen, da's waarschijnlijk middenin de zomer dus tot die tijd zingen we het wel uit!
Ik hou ook van harde handdoeken, die zachte nemen voor mijn gevoel geen vocht op.quote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn man vindt die harde handdoeken lekker.Schuurt zo lekker aan je rug.
Ik hing het dan altijd 's avonds op en haalde het de volgende avond weer binnen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef Chell het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik mijn was ooit gedaan moest krijgen als ik geen droger had. Ik werk fulltime dus overdag buiten hangen gaat vaak niet. En was overal in huis vind ik zooo ongezellig (geen zolder ofzo, want flat).
Ik zal dus blij zijn als m'n drogertje het weer doet!
quote:Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef Lishe het volgende:
(Lekker standaard maar wel erg lief... En daar hoef ik zelf niet bij te huilen, ook belangrijk.)
valt wel mee vind ik.. ik probeer zo veel mogelijk te wassen in het weekend.quote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef Guuzewuus het volgende:
Is een droger niet ook heel duur in gebruik? En wat voor dingen mogen er niet in?
dat vraag ik me ook wel eens af. Mijn moeder verklaard me voor gek dat we geen droger gekocht hebben maar het geld groeit me sowieso niet op de rugquote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef Guuzewuus het volgende:
Is een droger niet ook heel duur in gebruik? En wat voor dingen mogen er niet in?
ik ben echt blij met een droger hoor.. Amber heeft elke dag wat anders aan.. en toen ze nog baby was wel eens 5x per dag wat andrs...quote:Op maandag 20 april 2009 09:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh en ze roept steeds dat we keihard spijt gaan krijgen als straks onze kleine meid er is.
vast wel, ik geloof ook echt wel dat het handig is hoor, maar op het moment droogt het prima aan een wasrek en er staat hier ook bijna dagelijks een was te drogen. Ach, we zien het wel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben echt blij met een droger hoor.. Amber heeft elke dag wat anders aan.. en toen ze nog baby was wel eens 5x per dag wat andrs...
materiaal was al 600 euro.. maar ja, het moet gebeuren. Remvermogen van de auto is nu nog maar 30% en dat is echt gevaarlijk...quote:Op maandag 20 april 2009 09:53 schreef Popples het volgende:vicky dat is niet mis.
ben ik blij dat mijn auto hydraulisch of zoiets is. nouja het remmen gaat met olie enzo gepaart.
bij onze oude mazda moest dat ook gebeuren 60 euro en een handige vent en hij was weer goed gekeurd. pfff ik hoop dat het mee gaat vallen.
wij kregen onze droger van mijn moeder toen we gingen samenwonen. We hadden toen een slagdroger maar omdat we de droger ergens anders moesten gaan zetten zonder afvoer naar buiten moesten we een condensdroger. Heb 'm via internet gekocht, scheelde aardig wat geld.quote:Op maandag 20 april 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
vast wel, ik geloof ook echt wel dat het handig is hoor, maar op het moment droogt het prima aan een wasrek en er staat hier ook bijna dagelijks een was te drogen. Ach, we zien het wel.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:41 schreef Sugar het volgende:
Ja, Lishe, ik was boelkloedig, je?![]()
En zonder begeleiding ook nog! Har har har.
Gek hè? Ik vind een droger echt een luxe die wij niet nodig hebben, maar ik kan dan weer niet zonder mijn vaatwasserquote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier ook een droger en dan met een opvangbak. Ideaal![]()
Moest 1 week zonder omdat de oude geen zin meer had maar getver wat een ellende![]()
Wil echt niet meer zonder.
ik heb een tijd geleden een paar dagen zonder vaatwasser gezeten. had je moeten zien hoe snel manlief een vaatwasser ging zoekenquote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Gek hè? Ik vind een droger echt een luxe die wij niet nodig hebben, maar ik kan dan weer niet zonder mijn vaatwasserAlsof je dat echt nodig hebt met z'n drieën
In de douchequote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vaatwasser zou ik nog liever hebben dan droger. Maar waar laat je zoiets?
wij hebben vorig jaar van juni tot februari zonder vaatwasser gezeten.. is ook geen pretje hoor.. maar ja, wij hebben een inbouwvaatwasser en dan moet je ook nog eens de juiste maat zien te vinden enzo...quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb een tijd geleden een paar dagen zonder vaatwasser gezeten. had je moeten zien hoe snel manlief een vaatwasser ging zoekennee echt ik houd dat nooi bij wat wij op een dag gebruiken met zijn 4-en.
die paar dagen waren echt en bende van hier tot tokyo![]()
gelukkig op marktplaats stond er een van 900 euro voor 75 euro en 3 jaar oud en een bauknecht. hadden wij mazzel.
en strijken..quote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef freecell het volgende:
Ik vind was ophangen in de zon leuk
En ik houd van ruwe handdoeken
Ik haat opvouwen en opruimen, maar dat moet toch
Doe ik (bijna) nietquote:
iks trijk ook zo min mogelijk maar overnhemden van M. moeten wel gestreken worden..quote:Op maandag 20 april 2009 11:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Doe ik (bijna) niet
Ik heb bewust geen spullen die je moet strijken.
* freecell belt woningbouw...
Ik ben zo blij dat schaap altijd shirtjes draagt en zelden een overhemd!quote:Op maandag 20 april 2009 11:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
iks trijk ook zo min mogelijk maar overnhemden van M. moeten wel gestreken worden..
Ik droog de overhemden van TARA op het knaapjequote:Op maandag 20 april 2009 11:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
iks trijk ook zo min mogelijk maar overnhemden van M. moeten wel gestreken worden..
Dat vind ik dus het minst erge... en ik kan slecht tegen ongestreken kleding. Ik strijk bijna alle shirts en broeken. Ook de spuugdoekjes en hydrofielluiers.. ik vind het gewoon mooier staan.quote:
De onze was 5 euroquote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
In de douche is ook geen plek. Vriendin heeft me lekker gemaakt, die heeft op marktplaats een goede gevonden voor maar 30,-
Maar ja, elke dag afwassen, dan is het niet zo'n berg in 1x.
Ik snap m niet? Had ze iets tegen jou gezegd?quote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:ik heb zojuist een collega aangesproken of haar non-kennis en ze durfde er op te antwoorden dat er wel ergere rond lopen...
Ik sta perplex van mijn eigen actie maar ook van haar reactie
Misschien aan het eind, als iedereen naar huis moet maar te lang blijft plakkenquote:Op maandag 20 april 2009 11:35 schreef huuphuup het volgende:
Maneki ga jij ook zingen op je bruiloft?
hehehehe. Ik kan ook wel komen zingen hoor, gegarandeert dat iedereen binnen 2 minuten weg is!quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Misschien aan het eind, als iedereen naar huis moet maar te lang blijft plakken
Nee, ik gaf haar een snellere en efficiëntere oplossing voor iets omdat ze dingen zo krom aanpakt. Volgens mij snapt ze niet wat der werk inhoudt. Ik werd er kriegel van en toen flapte er wat uit...quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap m niet? Had ze iets tegen jou gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |