quote:Op zondag 19 april 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, heerlijk, een uitslaapkindje! Dat wil ik ook wel!
Waar kan je die krijgen??quote:Op zondag 19 april 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, heerlijk, een uitslaapkindje! Dat wil ik ook wel!
Dit dacht ik ook meteen Rocka!quote:
Dat is gewoon liefquote:Op zondag 19 april 2009 09:05 schreef moussy het volgende:
Die hond van ons is gewoon gek, ze staat nu weer met een Dirkje (= kat) in d'r bekjeze denkt dat ze de moeder is van onze katten en sleept ze dus soms aan nekvelletjes door de hele tent heen
Pic?quote:Op zondag 19 april 2009 09:12 schreef moussy het volgende:
Ja dat wel, maar Dirk is nu veel liever de paardenbloemen uit het vaasje aan het meppen en door de kamer heen aan het gooien dan hangen in de bek van een grote belgische herder
Ach welnee, volgende week ben ik 2kg afgevallen en dan ben ik haske blij enzo. En ik waardeer het avondeten nu extra, ik doe veel meer moeite om er echt iets extreem lekker van te makenquote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen![]()
ahw Kimhaha, t klinkt echt vet zielig.
Wat goed!quote:Op zondag 19 april 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach welnee, volgende week ben ik 2kg afgevallen en dan ben ik haske blij enzo. En ik waardeer het avondeten nu extra, ik doe veel meer moeite om er echt iets extreem lekker van te maken.
Sterkte Belana, goed van je dat je stoptquote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef Belana het volgende:
ik ben gestopt met roken en zit nu worteltjes te knagen
ik ben namelijk ook nogal bang om veel aan te gaan komen...
Ik ben het ook echt goed zat, dat scheelt ook wel in het enthousiasmequote:Op zondag 19 april 2009 11:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat goed!![]()
Ik wil nog minstens 3 kilo kwijt maar ik ben zo slecht in dingen laten staan als het moet...![]()
gisteren uiteten, dinsdag en woensdag verjaardag, donderdag diner, vrijdag hele dag cursus en dan dus geen zin om te koken = pizza![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:28 schreef Stout het volgende:
Wij gaan verjaardagen !! Tot laterzz
en ik heb me een zin![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |