quote:Op zondag 19 april 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, heerlijk, een uitslaapkindje! Dat wil ik ook wel!
Waar kan je die krijgen??quote:Op zondag 19 april 2009 07:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, heerlijk, een uitslaapkindje! Dat wil ik ook wel!
Dit dacht ik ook meteen Rocka!quote:
Dat is gewoon liefquote:Op zondag 19 april 2009 09:05 schreef moussy het volgende:
Die hond van ons is gewoon gek, ze staat nu weer met een Dirkje (= kat) in d'r bekjeze denkt dat ze de moeder is van onze katten en sleept ze dus soms aan nekvelletjes door de hele tent heen
Pic?quote:Op zondag 19 april 2009 09:12 schreef moussy het volgende:
Ja dat wel, maar Dirk is nu veel liever de paardenbloemen uit het vaasje aan het meppen en door de kamer heen aan het gooien dan hangen in de bek van een grote belgische herder
Ach welnee, volgende week ben ik 2kg afgevallen en dan ben ik haske blij enzo. En ik waardeer het avondeten nu extra, ik doe veel meer moeite om er echt iets extreem lekker van te makenquote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen![]()
ahw Kimhaha, t klinkt echt vet zielig.
Wat goed!quote:Op zondag 19 april 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach welnee, volgende week ben ik 2kg afgevallen en dan ben ik haske blij enzo. En ik waardeer het avondeten nu extra, ik doe veel meer moeite om er echt iets extreem lekker van te maken.
Sterkte Belana, goed van je dat je stoptquote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef Belana het volgende:
ik ben gestopt met roken en zit nu worteltjes te knagen
ik ben namelijk ook nogal bang om veel aan te gaan komen...
Ik ben het ook echt goed zat, dat scheelt ook wel in het enthousiasmequote:Op zondag 19 april 2009 11:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat goed!![]()
Ik wil nog minstens 3 kilo kwijt maar ik ben zo slecht in dingen laten staan als het moet...![]()
gisteren uiteten, dinsdag en woensdag verjaardag, donderdag diner, vrijdag hele dag cursus en dan dus geen zin om te koken = pizza![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:28 schreef Stout het volgende:
Wij gaan verjaardagen !! Tot laterzz
en ik heb me een zin![]()
![]()
In LIF moet er eentje staanquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef miss_sly het volgende:
Is er niet ergens een topic over naaien (als in kleren maken, dus) ?
quote:
komt omdat er geen nicotine en teer in zit. Je hapt gewoon wat vochtige lucht met een smaakje, meer is het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef Rewimo het volgende:
In Istanbul hebben we een theetuin bezocht waar allemaal mensen waterpijp zaten te roken. Dat ruikt wèl lekker, allemaal zoete luchtjes en het ruikt absoluut niet naar rook. Dat komt doordat de rook door het water wordt geleid. Ik kan normaal heel slecht tegen rook (bronchitisklantje) maar daar had ik nergens last van. Was een erg grappig gezicht. Allemaal mensen die aan zo'n slang lurken en thee drinkenZe roken gearomatiseerde tabak in allerlei smaakjes.
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die dan zegt dat ze op een puntendieet is, en er dus best een punt van wil hebbenquote:
Ik heb ook gehoord dat de slechte stoffen in het water achterblijven. De rook gaat door het water en dat filtert blijkbaar. Ik heb het zelf toch maar niet geprobeerdquote:Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef moussy het volgende:
komt omdat er geen nicotine en teer in zit. Je hapt gewoon wat vochtige lucht met een smaakje, meer is het niet.
Een combinatie denk ik. De vorige keer stoppen was ik zwanger, en weet ik niet wat ik ben aangekomen, en de keer ervoor (terwijl ik keurig at) bijna 15kg. Deze keer heb ik ook wel meer zitten snaaien, dus wat dat betreft valt het eigenlijk nog mee wat ik ben aangekomenquote:Op zondag 19 april 2009 12:07 schreef Belana het volgende:
en toch lezen he
en ben je ook meer gaan snoepen dan? of is dat gewoon die stomme stofwisseling die veranderd Kim?
ik wil er nog steeds vanaf hoor trouwens, als ik dan toch gedisciplineerd bezig ben, dan ook maar meteen met eten
thanks rewimo, ik doe mijn best(net 3 dagen gestopt)
Thanks, gevonden en mijn eerste post in geplaatstquote:Op zondag 19 april 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt haha, echt als in, zelfs nog nooit een haal genomen![]()
mn vriendinnetjes vroeger rookten niet en ik heb zelf nooit een onbedwingbare behoefte gevoeld om ineens te gaan roken ofzo. Stond er nooit zo bij stil maar ik moet zeggen dat ik er toch wel erg blij mee ben dat ik er nooit aan begonnen ben. Als ik al die verhalen over stoppen enzo af en toe hoor pfoe. Petje af hoor naar de stoppende dames!
Miss_sly er is ook topic met creatieve uitspattingen voor de kinderen, als je mijn posthistory induikt dan kom je hem vanzelf wel tegendaar staan ook wat gratis patronen en patroontjes voor jurkjes in
quote:Op zondag 19 april 2009 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Thanks, gevonden en mijn eerste post in geplaatst
quote:Op zondag 19 april 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ehm... zou deze mevrouw echt denken dat het een winnie de pooh ding is dat ze aanbiedt?![]()
hahaha ja preciesquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef snoopy het volgende:
Zo heeft Lis tijdens een vakantie de huurauto bewerkt met een steenOp zich wel begrijpelijk want het was zo'n lelijke Renault Kangoo. Gelukkig zag je er zo goed als niets van terug...
quote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik las ook staalborstel, leek me echt funest voor de lak
wet van fok!quote:Op zondag 19 april 2009 16:27 schreef pinquit het volgende:
max wil niet wakker worden. en we zijn al bijna 2 uur te laat voor t feestje van skadhdaiaiai
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Stout het volgende:
Zo, wij zijn weer terug... nu voetbal luisteren en hopen dat AJAX gaat verliezen winnen..
whahahaquote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef pinquit het volgende:
hehehe morris![]()
veel plezier huup!doe B. de groetjes
die vroeg gister heel spastisch of ik wel niks doorlulde wat ze op t andere forum allemaal zei
blijkbaar zegt ze dingen die niet kunnen ofzo
geen id. maar dit heb ik dus niet gezegd he!
![]()
![]()
Jij gaat al naar de beurs, ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
haha miss_sly ik wilde het net vragen![]()
gooi het anders in het vraag en aanbod Kim, ben je er zo vanaf, miss_sly en ik vechten onderling wel
Agreequote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij gaat al naar de beurs, ik niet![]()
Ik mag dus eerst
Nee, dat is vervoerstechnisch echt te lastigquote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef miss_sly het volgende:
Kim, ga jij volgende week naar Maneki met je hele berg kleertjes?
Geeft niks, wij wachten welquote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat is vervoerstechnisch echt te lastig. Ik kan het hier wel neerzetten, maar dan ben ik wel een avond bezig denk ik!
Ik ookquote:Op zondag 19 april 2009 17:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geeft niks, wij wachten welen ik kan niet voor miss_sly spreken verder maar ik heb wel serieus interesse in het wat kleinere spul
hij is zalig. wel machtig. heb een halve in de vriezer staan.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Belana het volgende:
[..]![]()
was ie lekker? ziet er enorm goed uit iig
klinkt goedquote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef Asyniur het volgende:
Harmonieconcert was wel mooi! Ze hadden 2 doedelzakspelers erbij, kippenvelmomentjes...
Ik hou wel van spul dat omschreven wordt als 'machtig'quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is zalig. wel machtig. heb een halve in de vriezer staan.
Neejoh ze doet helemaal niks raars. daarom vond ik het ook spastischquote:Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whahahadoet ze lellik over me?
![]()
nu ben ik wel benieuwd naar dat andere forum!
neejquote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Linda2205 het volgende:
stuur je 'm op vicky? ik heb de hele dag al honger![]()
*zet stuiter modus aan !quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Lekker taart!
Ik heb niets ongezonds in huis en we moeten ook nergens heen. Ik zit zelfs nog in mijn nachthemdLui en rustig dagje vandaag
PSV heeft gewonnen
Christan vroeg er vandaag nog naarquote:Op zondag 19 april 2009 19:55 schreef Stout het volgende:
*zet stuiter modus aan !
![]()
![]()
AZ is KAMPIOEN !!!
![]()
![]()
![]()
de vlag hangt hier uit, Timo is uitgelaten en pappa nog meer
Morgen eten we AZ... AZ burgers, AZ groente, AZ tompoucen...
ole ole ole ole....we are the champions !!!
/zet stuitermodus weer uit
Grappig ! Timo zegt nu (live genoteerd) Ik zal hem een kaart sturen mam, dat vind ie vast leuk !quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan vroeg er vandaag nog naarDie is ook voor AZ sinds de correspondentie met Timo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |