Nja ik las dit toen straks in een ander topic:quote:Op maandag 20 april 2009 13:43 schreef Grulez het volgende:
Die constatering werd mij niet in dank afgenomen![]()
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
Daar is -samen met ernstige blessures toewensen- een tijdje terug discussie over geweest in FB, uiteindelijk hebben we toen besloten dat we dat ook gewoon niet meer doen.
Nu heb je nog steeds niet uitgelegd waarom je nou marchandeert? Waarom wordt het wel toegestaan dat ik havenslaaf of kakkerlak wordt genoemd?quote:Op maandag 20 april 2009 13:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het ook niet geheel op normale toon is, maar dan hoef je nog altijd niet "haakneus" te gebruiken.
Ik heb al eerder in FB uitgelegd dat wanneer we kakkerlakken geheel zouden gaan verbieden, we joden, haakneuzen, boeren etc etc ook niet meer toe kunnen staan. Dat wordt ook als scheldnaam gebruikt.
In algemeen gebruik, staan we het dus gewoon toe, indien het gebruikt wordt om persoonlijk te worden niet.
Het is ge-edit,het is redelijk onmogelijk om alles post voor post te lezen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nja ik las dit toen straks in een ander topic:
[..]
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is heel simnpel.
Ajacieden onderling hebben het over kakkerlakken
Jullie hebben het over neuzen.
Als een neus in het f'noord topic roept "kakkerlak" is dat niet gewenst
Als een kakkerlak "haakneus" roept in Ajax topic is dat niet gewenst.
Zelfs een kind van jouw leeftijd moet dit begrijpen toch?
Haha jezus wat een wannebe-mod ben jij.quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is heel simnpel.
Ajacieden onderling hebben het over kakkerlakken
Jullie hebben het over neuzen.
Als een neus in het f'noord topic roept "kakkerlak" is dat niet gewenst
Als een kakkerlak "haakneus" roept in Ajax topic is dat niet gewenst.
Zelfs een kind van jouw leeftijd moet dit begrijpen toch?
waar werd je dat genoemd in deze discussie?quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nu heb je nog steeds niet uitgelegd waarom je nou marchandeert? Waarom wordt het wel toegestaan dat ik havenslaaf of kakkerlak wordt genoemd?
Schei uit manquote:Op maandag 20 april 2009 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie kakkerlak niet staan. Ik zie havenslaaf niet staan. Ik zie kneus niet staan. Ik zie klootzak niet staan. Ik zie mongool niet staan. Domme opmerkingen - moeten we dat gaan editten?
Zal er wel mee te maken hebben dat ik ruim 2 jaar hier gemod heb.quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha jezus wat een wannebe-mod ben jij.
En je zegt het nog verkeerd ook. Alleen als het persoonlijk is, wordt het weggeëdit. Maargoed, dit had best kunnen blijven staan van D-K. Haha.
Of je geeft gewoon antwoord. Oh nee, dat kan je niet want dan moet je je ongelijk toegeven.quote:
Dat gaat vanaf nu dan gebeuren? In het verleden is dat namelijk zelden/nooit gebeurt.quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
waar werd je dat genoemd in deze discussie?
nogmaals: Als wij zien dat iemand jou persoonlijk toe zou spreken met havenslaaf of kakkerlak of domme mongool, whatever, editten wij dat.
nou, wijs de post van vandaag maar aan waar je kakkerlak (ofzo) genoemd werd en waardoor jij genoodzaakt was haakneus te gebruiken in de betreffende post.quote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schei uit manWil je het niet zien of zie je het nou echt niet?
Gast, ik vraag wat aan een mod. Ik vraag toch niets aan jou? Als ik jou iets had willen vragen dan had ik je wel een PM gestuurd.quote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon antwoord. Oh nee, dat kan je niet want dan moet je je ongelijk toegeven..
indien wij het zagen, werd het de laatste tijd altijd al ge-edit. Persoonlijk worden deden we niet en doen we niet.quote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gaat vanaf nu dan gebeuren? In het verleden is dat namelijk zelden/nooit gebeurt.
Leg het me maar uit hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schei uit manWil je het niet zien of zie je het nou echt niet?
Vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou, wijs de post van vandaag maar aan waar je kakkerlak (ofzo) genoemd werd en waardoor jij genoodzaakt was haakneus te gebruiken in de betreffende post.
Ik geloof dat het vrij is op dit forum om een mening te hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, ik vraag wat aan een mod. Ik vraag toch niets aan jou? Als ik jou iets had willen vragen dan had ik je wel een PM gestuurd.
Moet ik eerst kakkerlak genoemd worden of iemand een haakneus te mogen noemen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou, wijs de post van vandaag maar aan waar je kakkerlak (ofzo) genoemd werd en waardoor jij genoodzaakt was haakneus te gebruiken in de betreffende post.
Jij mag je mening hebben ja. Maar ga je niet in een discussie mengen die niet voor jou bedoelt is. Ik stel een vraag aan een mod.quote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vrij is op dit forum om een mening te hebben.
Als ik vind dat je jankt, dan zeg ik dat.
Maar ga eens inhoudelijk in op wat ik zeg.
Ik leg je uit dat het not-done is om zomaar haakneus te gebruiken, maar je blijft maar doorjanken over dat iemand jou kakkerlak heeft genoemd. Terwijl ik er al meermalen op wijs dat we dat niet -meer- toestaan, al een tijdje niet. Maar we lezen niet post voor post en missen wel eens wat. Omdat je er maar over doorgaat, ga ik er vanuit dat we dat blijkbaar vandaag gemist hebben en daarom vraag ik je om de post.quote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag. Gast ik zit al een aantal jaar op FOK!
antwoord op je vraagquote:
Prima. Maar waarom reageer je dan wel op posts van mij waar je wel wat op hebt te zeggen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben ja. Maar ga je niet in een discussie mengen die niet voor jou bedoeltd is. Ik stel een vraag aan een mod.
Sinds wanneer is dat niet meer toegestaan? Ik wist er namelijk niets vanaf. Heb er nooit wat van gemerkt.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik leg je uit dat het not-done is om zomaar haakneus te gebruiken, maar je blijft maar doorjanken over dat iemand jou kakkerlak heeft genoemd. Terwijl ik er al meermalen op wijs dat we dat niet -meer- toestaan, al een tijdje niet. Maar we lezen niet post voor post en missen wel eens wat. Omdat je er maar over doorgaat, ga ik er vanuit dat we dat blijkbaar vandaag gemist hebben en daarom vraag ik je om de post.
Uh, ik wil gewoon de notes op deze account erbij graag.quote:Op maandag 20 april 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
antwoord op je vraag
nee.
maar als je over de schreef gaat, krijgt je kloon ook gewoon een ban.
Persoonlijk worden, al voordat ik mod werd. Met kakkerlakken e.d. is even weer een aanscherping daarvan, omdat het 0,0 toevoegt. Of dat altijd al zo was, weet ik niet.quote:Op maandag 20 april 2009 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat niet meer toegestaan? Ik wist er namelijk niets vanaf.
Oke, dan houden we het er maar op dat er de laatste tijd vaak overheen is gelezen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Persoonlijk worden, al voordat ik mod werd. Met kakkerlakken e.d. is even weer een aanscherping daarvan, omdat het 0,0 toevoegt. Of dat altijd al zo was, weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |