Is die van Edgar Allan Poe? öquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef BasOne het volgende:
oooooooooooooohhh nu komen de antwoorden wel....
Nieuwe vraag anders?quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef BasOne het volgende:
Ik heb echt zo'n zi'n om iedereen gewoon op min 10 te zetten...
20 minuten de tijd in 1507 maar ooh geen antwoord, en het moment dat 1508 gestart is weet iedereen het ineens....
ik ga slapen, geef me maar 5 min punten
Sorry hoor, ik was gewoon mijn tanden gaan poetsen en ik wou gaan slapen:squote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef BasOne het volgende:
Ik heb echt zo'n zi'n om iedereen gewoon op min 10 te zetten...
20 minuten de tijd in 1507 maar ooh geen antwoord, en het moment dat 1508 gestart is weet iedereen het ineens....
ik ga slapen, geef me maar 5 min punten
Jij weet net zogoed als ik dat als een vraag gesteld word rond post 290-295. het ineens heel stil word.quote:Op zondag 19 april 2009 00:45 schreef erkel het volgende:
Je deed er zelf ook aan mee BasOne![]()
En voor mijn defence: ik postte niet, omdat ik geen idee had wat het antwoord was
Weet je, dat snap ik zowieso niet.quote:Op zondag 19 april 2009 00:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij weet net zogoed als ik dat als een vraag gesteld word rond post 290-295. het ineens heel stil word.
Als het topic met onzin opgevuld word en de fipo is het goede antwoord heb ik zoiets van, sha right....
Tong was tenmisnte eerlijk, die zei dat hij niet verder hing posten omdat hij geen trek had om een OP te maken.
De rest doet het gewoon stiekum.
Geen idee, het is 10 minuten werk.quote:Op zondag 19 april 2009 00:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Weet je, dat snap ik zowieso niet.
Kan iemand me het uitleggen wrom iedereen het vervelend vind om een OP te maken?
Sorry, ik ben best nieuw met posten. Maar ik zal volgende keer wel het OP maken.quote:Op zondag 19 april 2009 00:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
Geen idee, het is 10 minuten werk.
atm is het even een zooitje ik ben weer eens pissig, de punten kloppen maar de ranhlijst niet, maak het morgen af.
Maar het is met ieder topic hetzelfde liedje, 10 man posten er lustig op los, post 295, iedereen stil want niemand wil de OP maken.
Soms gebeurt dat maar in dit geval ging dat niet bewust denk ik. En jij had allang de antwoorden fout kunnen rekenen en dan was er allang een nieuw topic geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 00:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij weet net zogoed als ik dat als een vraag gesteld word rond post 290-295. het ineens heel stil word.
Als het topic met onzin opgevuld word en de fipo is het goede antwoord heb ik zoiets van, sha right....
Tong was tenmisnte eerlijk, die zei dat hij niet verder hing posten omdat hij geen trek had om een OP te maken.
De rest doet het gewoon stiekum.
Sorry hoor, maar ik was de vraagsteller, ik wachte op antwoorden, moet ik bij elk fout antwoord roepen dat het fout is?quote:Op zondag 19 april 2009 00:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat maar in dit geval ging dat niet bewust denk ik. En jij had allang de antwoorden fout kunnen rekenen en dan was er allang een nieuw topic geweest.
Het is niet persoonlijk bedoeld.quote:Op zondag 19 april 2009 00:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Sorry, ik ben best nieuw met posten. Maar ik zal volgende keer wel het OP maken.
Ik was er echt niet, de enige reden dat ik terug ben gekomen is omdat malcome in the middle net op tv is en ik dus geen zin heb om te gaan pitten.
Kun je me vertellen wanneer je rond het einde van een topic zit? Dat weet k niet..quote:Op zondag 19 april 2009 01:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld.
Het is algemeen, altijd als je rond het einde van een topic zit, hoe druk het ook was, is iedereen ineens stil.
En dat ergert me mateloos.
Ik ben eigenlijk niet zeker of zij wel echt de enige zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef Tanjaa het volgende:
Ik heb geen idee.
Ik weet alleen dat Lou Reed zijn album The Raven heeft genoemd, geen idee of dat daarmee wat te maken heeft.
post 300 is de laatste postquote:Op zondag 19 april 2009 01:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Kun je me vertellen wanneer je rond het einde van een topic zit? Dat weet k niet..
Okee, ik ga erop letten.quote:Op zondag 19 april 2009 01:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
post 300 is de laatste post
OP bijgewerkt
PM me een paar foto's en ik zal zien wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okee, ik ga erop letten.
Nu moet je happy zijn want het is zondag. Mensen mogen niet unhappy zijn op zondag:)
quote:Op zondag 19 april 2009 01:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
PM me een paar foto's en ik zal zien wat ik voor je kan doen
Jah, hunquote:
Ja, The Alan Parsons Project dus. Dat nummer staat op het album.quote:Op zondag 19 april 2009 01:09 schreef Tanjaa het volgende:
Hmm.. Nou dan ken ik wel een band APP, ehmm afkorting van Alan Parsons (nogiets). Die hebben een liedje
'The System of Doctor Tarr and Professor Fether', dat laat me ook denken aan E.A. poe.
Reken ik Tanjaa goed?quote:
Sorry, k ben echt te jong voor je:Pquote:Op zondag 19 april 2009 01:12 schreef BasOne het volgende:
Babe ik sta al 3 jaar droog, gimme a friggin chance
Maakt niet uitquote:Op zondag 19 april 2009 01:12 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ja, The Alan Parsons Project dus. Dat nummer staat op het album.
[..]
Reken ik Tanjaa goed?
Ja vink ookquote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef Meursault het volgende:
Nu moet ze wel het album gaan luisteren, BasOne een foto sturen en met een nieuwe vraag komen.
Tuurlijk:Dquote:
Jamie's got a gun:Dquote:Op zondag 19 april 2009 01:21 schreef BasOne het volgende:
Muziekvraag, dus denk richting muziek
Who's got a gun?
quote:
: O Ik had niet gedacht dat iemand dat zou weten..!quote:
Predatorquote:Op zondag 19 april 2009 01:33 schreef BasOne het volgende:
Uit welke film komt de volgende bekende en later veel gebruikte quote:
'If it bleeds, we can kill it. '
Damnit girl your on firequote:
Nein dankequote:
Doh:D Ofyles2 + 1quote:
fo shoquote:
Uhuhquote:
quote:(Navan 7 mei 1774 - 17 december 1857) was een Engelse admiraal, die met name bekend is geworden door de naar hem vernoemde schaal voor
, de schaal van
.
is geboren in County Meath, Ierland, als zoon van Daniel Augustus
, de dominee in Navan.
Nu nog zijn specialiteit, het was een 'wie en wat'-vraag. Alleen de naam van de uitvinder is niet genoeg.quote:
* PierreTT vreest nu alweer voor onmogelijke vragen en valsspelerijquote:Op zondag 19 april 2009 12:03 schreef BasOne het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING AKQ
*geeft starla een kusje*
*geeft Tanjaa een kusje*
*geeft Ofyles een klap op de billen*![]()
*Geeft een hand aan PierreTT*
Dat was lastig zeg:Dquote:
Zeg hey.. ik speel nie vals... ik stel wel onmogelijke vragenquote:Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
* PierreTT vreest nu alweer voor onmogelijke vragen en valsspelerij
quote:Op zondag 19 april 2009 12:03 schreef BasOne het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING AKQ
*geeft starla een kusje*
*geeft Tanjaa een kusje*
*geeft Ofyles een klap op de billen*![]()
*Geeft een hand aan PierreTT*
Cool, ik krijg zelfs een punt terwijl ik niet eens antwoord geefquote:Op zondag 19 april 2009 12:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat was lastig zeg:D
Stand in deel 1508:
Meursault 1
Tanjaa 4
BasOne 2
Ofyles2 3
PierreTT 2
Bijna.quote:Op zondag 19 april 2009 12:11 schreef BasOne het volgende:
vrachtwagen met een grote aanhangwagen.....
Een trekker met twee aanhangwagens, totaal ruim 25 meter lang.quote:
Nee, jouw antwoord was duidelijk genoeg.quote:Op zondag 19 april 2009 12:18 schreef Tanjaa het volgende:
Mag BasOne mijn puntjes dan? Ik vind dat hij dat eerder had.
Uhuhquote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet alleen dat het Ben Cohen moet zijn, Jerry mag iemand anders beantwoorden
quote:
Er is maar 1 sweet home alabama, en die is van Lynyrdquote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Tanjaa het volgende:
Nouhou!
Dat is die van dat liedje sweet home alabama all summer long.
K kom er niet op.
pam & kid iddquote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kid Rock
oooh je editte 'mquote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Er is maar 1 sweet home alabama, en die is van Lynyrd
typo en was toch geen antwoordquote:
Sneller dan ik had verwachtquote:Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef PierreTT het volgende:
malaria toch?
quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef BasOne het volgende:
Wankel motor, thank god for the discovery channel
Aber naturlichquote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doe Maar met De Bom
Reeds!quote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
Sjef van oekel
quote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef BasOne het volgende:
Dit is BasOne and de AKQers met 'De reset'
quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Gorillaz?
National institute of mental health batterijen?quote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef Bram2301 het volgende:
nationaal instituut mentale gezondheid
en dan in het engels
BasOne +1quote:
ASroma +1quote:Op zondag 19 april 2009 13:43 schreef ASroma het volgende:
ethiopie?
Stand in deel 1508:quote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef Mark het volgende:
Hiddink
Warm!quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
Hot Fuzz?
Gezien je vraag onlangs over Legion of the dead, had ik wel verwacht dat je deze wistquote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef BasOne het volgende:
Shaun of the dead
Ik had er niet veel zin in om te kijken, maar een ex dwong me, achteraf gezien, ben ik haar daar tenminste dankbaar voorquote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Gezien je vraag onlangs over Legion of the dead, had ik wel verwacht dat je deze wist
Van dezelfde lui als Hot Fuzz
BasOne +1
Stand in deel 1508:
Meursault 1
Tanjaa 5
BasOne 5
Ofyles2 5
PierreTT 3
ASroma 2
Hawaii_Tim 2
Cobra4 2
Mark 1
Markquote:Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef Mark het volgende:
Falling Down - Michael Douglas
[zeroku]quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef BasOne het volgende:
Je moet anderen een kans geven, anders vinden ze het niet leuk meer
Ik zoek het iets specifiekerquote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Tanjaa het volgende:
Uit de UK:D
quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Wales!
Ik zoek plaatsen.quote:
De UK-"landen" zijn inderdaad niet in de letterlijke zin meer een onafhankelijk land, maar ze doen dan weer wel mee als eigen team met WK voetbal enzo. Maar je hebt gelijk, volgende keer zal ik vragen uit welk begrensd gebied CZ-J komtquote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef Tanjaa het volgende:
Zeg, je vraagt : Een land
Wales is geen land maar een begrensd gebied.
Maargoed, volgende vraag
B was inderdaad Berlijn, Bremen heeft als lettercombinatie HB (Hanzestadt Bremen).quote:
Speciaal voor BasOne:quote:
Nageboorte zegtie dan eerstquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef BasOne het volgende:
never mind me, ik heb een kater, heb liever een poesje maar Tanjaa, wil niet langskomen
Daar kun je over verder praten in dit topic: Leukste meisje ooit, flinke teleurstellingquote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef BasOne het volgende:
never mind me, ik heb een kater, heb liever een poesje maar Tanjaa, wil niet langskomen
Nou de NSFW foto's van Tanjaa, zijn zeker niet teleurstellendquote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kun je over verder praten in dit topic: Leukste meisje ooit, flinke teleurstelling
Zeg, niet liegen!quote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou de NSFW foto's van Tanjaa, zijn zeker niet teleurstellend
GDM MARK.....quote:Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef Mark het volgende:
De Blarney stone ofzoiets
ohja, ik zou het niet verklappen dat je die foto'squote:
Ha-haquote:Op zondag 19 april 2009 14:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
ohja, ik zou het niet verklappen dat je die foto'shebt gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |