damn, bioquote:
Ja rustig maar.quote:
Het kut-user en topic-alarm ging af. Heeft Danny aardig in weten te bouwen in de software.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja rustig maar.
M'n sc trekt mods aan.
dj schoolquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:01 schreef Biogarde het volgende:
Tot wanneer zat BoWa in dat centrum waar ze 'm helpen gingen? Weet jij dat nog Ade?
Hij zat in de knoop met zichzelf ofzo..quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het kut-user en topic-alarm ging af. Heeft Danny aardig in weten te bouwen in de software.
Dat taal- en spraakinstituut zoekt nog de juiste nuance voor z'n behandelingquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:01 schreef Biogarde het volgende:
Tot wanneer zat BoWa in dat centrum waar ze 'm helpen gingen? Weet jij dat nog Ade?
Avances zijn een bitch..quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat taal- en spraakinstituut zoekt nog de juiste nuance voor z'n behandeling
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het kut-user en topic-alarm ging af. Heeft Danny aardig in weten te bouwen in de software.
Hij blijft afgaanquote:
Post die Leonie ofzo hier ook?quote:
Ja, lekker is dat. Wat moet ik nou doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij zat in de knoop met zichzelf ofzo..
Maar als ze nou niet komt?quote:
Ik voel m'n benen niet meer vanavondquote:Wereldrecord spinning gevestigd
ARNHEM - Ruim 3000 sporters hebben zaterdag in Arnhem een nieuw wereldrecord spinning gevestigd.
Het oude record was in handen van Spanje, waar vorig jaar juli 342 deelnemers op de fiets kropen.
De spinning-marathon is georganiseerd door het goede doelen elftal en er is geld opgehaald voor elf goede doelen. Het is nog niet bekend hoeveel geld is opgehaald.
maak er gewoon de laatste kans van, stel de deadline evt. een halfuurtje uit (voor als ze ver weg woont)quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Wat moet ik nou doen.
Ik verwacht niet echt dat ze zo komt.
Bloemenwinkel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan heb je het in elk geval geprobeerd, dus naar de bloemenwinkel en 4EBE meeten!
Kb. denkt dat het aan mij ligt dat er niet gemeet wordt tussen 4ebe en ondergetekende. Echter blijkt het tegendeel ondertussen bewezen door de de uitblijvende reacties van de kant van de andere Hagenaar..quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan je punt zuigen?
Wat was je punt trouwens?
Prijkte onlangs nog op de cover van je maandblad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat die 4ebe een negerjongen was altijd.
Ja maar dan sta ik daar voor lul, als een of ander joch waarvan z'n date niet is komen opdagen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan heb je het in elk geval geprobeerd, dus naar de bloemenwinkel en 4EBE meeten!
Precies, Ze heeft tot kwart over 11 de tijd, dat moet ze redden. Dat zal ik ook wel smsen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maak er gewoon de laatste kans van, stel de deadline evt. een halfuurtje uit (voor als ze ver weg woont)
als ze nu niet komt, dan nooit niet.
dat schijterige gedoe gaat ze dan maar afleren door/heen bijten, wil ze je nou zien of niet
Ik ging er vroeger elke week op los.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed nummer, maar te vaak gehoord.
Bosje rozen natuurlijk!quote:
Als die reactie uit blijft, kan dat alleen maar betekenen dat jij niet goed genoeg je best doet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kb. denkt dat het aan mij ligt dat er niet gemeet wordt tussen 4ebe en ondergetekende. Echter blijkt het tegendeel ondertussen bewezen door de de uitblijvende reacties van de kant van de andere Hagenaar..
Latino <> Negroidequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Prijkte onlangs nog op de cover van je maandblad.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Prijkte onlangs nog op de cover van je maandblad.
Je weet het weer mooi te verdraaien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bosje rozen natuurlijk!
[..]
Als die reactie uit blijft, kan dat alleen maar betekenen dat jij niet goed genoeg je best doet.
neequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bosje rozen natuurlijk!
[..]
Als die reactie uit blijft, kan dat alleen maar betekenen dat jij niet goed genoeg je best doet.
FEY staat voorquote:
Dank je wel.quote:
echt he, het minste wat 4e kan doen is opdagen, en als ze zelfs dat al niet doetquote:
Gewoon wachten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
Als ik teveel stuur ben ik weer een stalker. Het is ook nooit goed.
Precies. nette kleding heb ik dan altijd wel aan, maar je staat daar zo voor lul met je bosje rozen terwijl iedereen je kan zien wachten en uiteindelijk maar afdruipen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
echt he, het minste wat 4e kan doen is opdagen, en als ze zelfs dat al niet doet![]()
mag je van kb ook nog mooi rozen gaan kopen![]()
sta je daar, geschoren, in nette kleding, een half uur te laat, met rozen; omdat 4e ''niet durfde'' te komen
Ach nee. Ik vind bloemen zo ouderwets en voor vrouwen met een kort en pittig kapselquote:
Misschien ga ik mij kapsel ook wel kort en pittig doen om jou te pesten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach nee. Ik vind bloemen zo ouderwets en voor vrouwen met een kort en pittig kapsel
Maar dan wordt Kb boos.quote:
Voor wat? Die mensen die mij staan uit te lachen?quote:
We regelen wel dat slachtofferhulp klaar staat voor d'r in de straat voor als je zo tegenvalt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. nette kleding heb ik dan altijd wel aan, maar je staat daar zo voor lul met je bosje rozen terwijl iedereen je kan zien wachten en uiteindelijk maar afdruipen.
Ik had vandaag 7 van dat soort gedrochten. De hele tijd maar foto's van elkaar maken en van alles wat er om hun heen gebeurde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach nee. Ik vind bloemen zo ouderwets en voor vrouwen met een kort en pittig kapsel
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien ga ik mij kapsel ook wel kort en pittig doen om jou te pesten.
maar dan heb je wel mooi bewezen dat het niet aan jou ligt (al heb je dat nu eigenlijk al gedaan)quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. nette kleding heb ik dan altijd wel aan, maar je staat daar zo voor lul met je bosje rozen terwijl iedereen je kan zien wachten en uiteindelijk maar afdruipen.
Waaaaat? Echt teleurstellend hoor, hoe je het laffe gedrag zo kan verdedigen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We regelen wel dat slachtofferhulp klaar staat voor d'r in de straat voor als je zo tegenvalt.
AZ is alsnog gewoon kampioen door het verlies van Twente, toch?quote:
Ja, dit helpt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waaaaat? Echt teleurstellend hoor, hoe je het laffe gedrag zo kan verdedigen!
Ja, maar goed, ze smst nu al dat ze niet durft, dan heeft het ook weinig zin dat ik daar voor lul ga staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dan heb je wel mooi bewezen dat het niet aan jou ligt (al heb je dat nu eigenlijk al gedaan)
het is meer iets van een laatste kans idee, zoals ik het al eerder zei
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
AZ is alsnog gewoon kampioen door het verlies van Twente, toch?
krentenbol is waarschijnlijk chronisch verlegenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waaaaat? Echt teleurstellend hoor, hoe je het laffe gedrag zo kan verdedigen!
Of Kb. is de kloon van 4EBE!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
krentenbol is waarschijnlijk chronisch verlegen
Hangt van Ajax af morgenquote:
Joah, doar hedde wel bietje gelijk in, ja.quote:
Blijkbaar wel!quote:
Dat klopt eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
krentenbol is waarschijnlijk chronisch verlegen
Dat niet.quote:
ga er zo heen, wacht rustig een half uur ofzo, en ga dan weer weg. (evt verstop je de roos als je die hebt in een tasje ofzo)quote:
Wat kan ik eraan doen dat ze niet durft?quote:
Ik ga wel even kijken. Als ze niet komt ga ik bier drinken met vrienden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ga er zo heen, wacht rustig een half uur ofzo, en ga dan weer weg. (evt verstop je de roos als je die hebt in een tasje ofzo)
niet durven is bullshit, daar zet je je gewoon overheen, en zoniet nou dan loop je veel en veel mis in dit leven.
als 4e er vandaag niet achterkomt, dan zal je het nog wel een andere keer in de toekomst duidelijk worden.
dit is een probleem van 4e, en die moet dit zelf gaan oplossen of er een oplossing voor gaan vinden.
ik vind het iig onbeschoft als ze straks niet komt opdagen, terwijl ze gewoon wel tijd heeft.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken. Als ze niet komt ga ik bier drinken met vrienden.
Adios!
Rode wijn dan.quote:
Dank u!quote:
Ik dacht dat het 1-1 gebleven was in Alkmaar joh!quote:
Mooi he, die beelden van die fansquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 1-1 gebleven was in Alkmaar joh!
Doet me terugdenken aan de tijd van "het was een mooie tatoeage.."quote:
deze is toepasselijkerquote:
wat moet jij toch balen dat ik een vriendin hebquote:
Ik las 'serieus nemen'.quote:
Ik ben bang dat dat je vies gaat tegenvallen en er nog redelijk wat over zo'n blond kamp snolletje heen zouden willen gaan.quote:
Ja dat zal best.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat je vies gaat tegenvallen en er nog redelijk wat over zo'n blond kamp snolletje heen zouden willen gaan.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat je vies gaat tegenvallen en er nog redelijk wat over zo'n blond kamp snolletje heen zouden willen gaan.
tot morgen vriendquote:
leuke dag gehad?quote:
jawel, effe verveeltquote:
oh wat dan?quote:
niks te doenquote:
oh wat jammerquote:
jij iets gedaanquote:
ja inter gekekenquote:
standquote:
1-1quote:
volgende week kampioen?quote:
mooie beslissing, maak er wat van hequote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn einde hier. Kusjes.
nee nog 3quote:
olequote:
ja maar dan vakantiequote:
dus kan je het niet zienquote:
kutquote:
Laat je wolvendagen gewoon achter?quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn einde hier. Kusjes.
Yes, die red zichzelf, ik ga.quote:Op zondag 19 april 2009 00:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Laat je wolvendagen gewoon achter?
quote:
Zij wel, maar de rest niet als wolvendagen als een onbegeleid projectiel door de SC stuitert.quote:
*alvast een grote ghb en chloroform voorraad inslaat*quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Zij wel, maar de rest niet als wolvendagen als een onbegeleid projectiel door de SC stuitert.![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 00:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*alvast een grote ghb en chloroform voorraad inslaat*![]()
Maar alsnog heel lang voor niks gewacht.quote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel lief dat je het geprobeerd hebt.
Ja, jullie met jullie goede ideeën!quote:
Zeg nooit voor niks.quote:Op zondag 19 april 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar alsnog heel lang voor niks gewacht.
Maar goed dat ik geen 3 euro voor een roos van de rozenverkoper heb betaald.
Nee, zodat ze nu boos kan worden omdat ik dr zo voor het blok heb gezet.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]We zouden al 3/4 maanden wat gaan doen maar er kwam nooit wat van. Dus toen had ik vanavond zo iets van "gewoon nu!".
ach ach, ik hoopte nog dat ze zich erover heen zou werkenquote:Op zondag 19 april 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, jullie met jullie goede ideeën!
Nee hoor.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Was NG daar niet al overheen geweest?
Je doet het toch om nobele redenen, niet dat geblaat waar Broekpaling hierboven mee komt.quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, zodat ze nu boos kan worden omdat ik dr zo voor het blok heb gezet.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je doet het toch om nobele redenen, niet dat geblaat waar Broekpaling hierboven mee komt.
Weet ik.quote:Op zondag 19 april 2009 00:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je doet het toch om nobele redenen, niet dat geblaat waar Broekpaling hierboven mee komt.
Niet iedereen wilt meteen zijn lul in een vochtige grot douwen, er zijn daadwerkelijk mensen die wat diepgang willen hebben voordat ze gaan liggen pompen en zweten.quote:
Ja, 't is ook pas je eerste afspraakje knul.quote:Op zondag 19 april 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ondanks dat dit maar fok is is het ook niet goed voor m'n ego. Ik heb nog nooit gehad dat er een meisje niet kwam opdagen.
zei je wat, arbeider?quote:Op zondag 19 april 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Zotheid! Nog geneukt, lul?
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 00:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, 't is ook pas je eerste afspraakje knul.
Maar broekpaling heeft dan ook nog niet zoveel verstand van seks en zo.quote:Op zondag 19 april 2009 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt meteen zijn lul in een vochtige grot douwen, er zijn daadwerkelijk mensen die wat diepgang willen hebben voordat ze gaan liggen pompen en zweten.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar broekpaling heeft dan ook nog niet zoveel verstand van seks en zo.
ik weigerde dat in te koppen, maar goed dat jij dat doet hoorquote:Op zondag 19 april 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar broekpaling heeft dan ook nog niet zoveel verstand van seks en zo.
Het wordt een beetje voorspelbaar.quote:Op zondag 19 april 2009 01:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik weigerde dat in te koppen, maar goed dat jij dat doet hoor
Dat hij nu ineens uit de kast durft te komen?quote:Op zondag 19 april 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het wordt een beetje voorspelbaar.
Weet je wat onvoors(p/t)elbaar zou zijn?
True!quote:Op zondag 19 april 2009 01:06 schreef Syb-rund. het volgende:
die jiskefet dingen zijn nog steeds erg leuk trouwens
Je kan ze ook 10 keer kijken, blijft leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 01:06 schreef Syb-rund. het volgende:
die jiskefet dingen zijn nog steeds erg leuk trouwens
Vandaar dat hij het zo goed met Fas kan vinden. Lekker ervaringen uitwisselen!quote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij nu ineens uit de kast durft te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vandaar dat hij het zo goed met Fas kan vinden. Lekker ervaringen uitwisselen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een "Ahh, niet zo gemeen!" of een "Vind je het gek dat ze niet komt als je zo doet!" verwacht.quote:
hier stond een tekst, die onnodig werd bevonden nadat ik dit had gelezen;quote:Op zondag 19 april 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het wordt een beetje voorspelbaar.
Weet je wat onvoors(p/t)elbaar zou zijn?
quote:Op zondag 19 april 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vandaar dat hij het zo goed met Fas kan vinden. Lekker ervaringen uitwisselen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
met je gestrekte duim in oog prikkenquote:
Sorry.quote:Op zondag 19 april 2009 01:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hier stond een tekst, die onnodig werd bevonden nadat ik dit had gelezen;
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
nee ik wens je geen welterustenquote:
Dank je wel.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 01:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel.
Mag ik ook over iets anders dromen?
quote:Op zondag 19 april 2009 01:27 schreef Syb-rund. het volgende:
wat is de overeenkomst tussen 4e en broekpaling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 01:27 schreef Syb-rund. het volgende:
wat is de overeenkomst tussen 4e en broekpaling?Ik moest hardop lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welterusten iedereen.
En MIVer,
Nee niet aan
Pilletjes of ander
Spul enkel enforfineOp donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan droom ik wel helemaal niet!quote:
En melatonine!quote:Op zondag 19 april 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.![]()
Welterusten iedereen.
En MIVer,
Nee niet aan
Pilletjes of ander
Spul enkel enforfine
Ie vergeet testosteron.quote:
Iemand waarmee ik kan praten.quote:Op zondag 19 april 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En onder invloed bij ADHD, moeite met slapen door melatonine tekort.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik kan praten.
Ik ben nu (nee, niet op dit moment gekkie!) "Het spiegelend brein" aan het lezen. Over spiegelneuronen, erg leerzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 01:47 schreef Syb-rund. het volgende:
ah, en hoe werkt dat dan?
ikzelf heb bijna nooit last van dit soort spul aangezien ik bij liggen na 5 min liggen al in slaap donder.
enkel de laatste tijd, maar ik denk dat dat wel over gaat.
ik kan het me dus niet echt voorstellen hoe dit werkt![]()
oh hierbij een zotheid-tvp dan, dan mag je dat mooi uitleggen als je er wel zin in hebtquote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dag/nachtritme en zo. Ik zit nu op m'n iPhone dus ik ga geen lang verhaal vertellen.
Hoe werkt wat?quote:Op zondag 19 april 2009 01:47 schreef Syb-rund. het volgende:
ah, en hoe werkt dat dan?
ikzelf heb bijna nooit last van dit soort spul aangezien ik bij liggen na 5 min liggen al in slaap donder.
enkel de laatste tijd, maar ik denk dat dat wel over gaat.
ik kan het me dus niet echt voorstellen hoe dit werkt![]()
oeh, een diepe doordenker rond 2 uur, ik neem de uitdaging aanquote:
Het is al laat.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oeh, een diepe doordenker rond 2 uur, ik neem de uitdaging aan
ja klopt, en nu?quote:Op zondag 19 april 2009 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je andere mensen ziet gapen dan krijg je toch zelf ook de aandrang om te gaan gapen? Dit is onder invloed van die hormonen.
Het schijnt zo te zijn dat een heel groot gedeelte van onze sociale interactie hierdoor wordt bepaald. Mensen die elkaar leuk vinden doen elkaar na, zodat de ander hen leuk vind.quote:
euh enforfine, wat doet dat in je lichaam ?quote:
O ja, ik zou ook gaan slapen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga me overgeven aan de melatonine, welterusten!![]()
![]()
dat klopt, je kunt drop-outs in gezinnen herkennen aan het afwijkende gedrag wat zij vertonen wanneer ze bij hun ouders zitten bijv en dus ''praten'' e.d met anderen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat een heel groot gedeelte van onze sociale interactie hierdoor wordt bepaald. Mensen die elkaar leuk vinden doen elkaar na, zodat de ander hen leuk vind.
Zonder spiegelneuronen zou porno ook nooit zo groot zijn. Onder invloed van die spiegelneuronen ervaren we (in onze hersenen) namelijk zelf wat we op het scherm zien en kunnen we opgewonden worden.
Morgen oke, ik ga nu slapen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
euh enforfine, wat doet dat in je lichaam ?
Bij adhd heb je volgensmij te weinig melo, dus dat volg ik wel.
maar hoe zit dat bij ''adh''? heeft dat hetzelfde effect op je lichaam als adhd ? (ik ben namelijk vergeten welke eigenschap adh mensen nou niet hebben wat die stuiteraars wel als leuk extra-tje hebben)
Dat wist ik niet eens. Maar wel logisch eigenlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 02:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt, je kunt drop-outs in gezinnen herkennen aan het afwijkende gedrag wat zij vertonen wanneer ze bij hun ouders zitten bijv en dus ''praten'' e.d met anderen.
als ze afwijkende gebaren en emoties vertonen met elkander heb je te maken met een stroeve gezinssituatie
Dat doen ze inmiddels al een tijdje.quote:Op zondag 19 april 2009 02:04 schreef bloodysunday het volgende:
AZheerlijk om ze weer te zien leiden hahahah
Boeien ik ben moe en let nu niet op de spellingquote:Op zondag 19 april 2009 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doen ze inmiddels al een tijdje.
Ga slapen dan.quote:Op zondag 19 april 2009 02:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Boeien ik ben moe en let nu niet op de spelling
En het is zo'n lekker weer.quote:Op zondag 19 april 2009 10:25 schreef Fascination het volgende:
Lekker vroeg op om de hele dag aan m'n essay te werken. Hiephoi.
de match is moeilijk laatquote:
Ik moet ook een nieuwe printer hebben, nu heb ik een waar dan nu ineens de geel op is, terwijl ik alleen maar text geprint heb.quote:Op zondag 19 april 2009 11:17 schreef Marurk het volgende:
Hoppa, printertoner op![]()
![]()
Sterf vuige kutprinter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke printerquote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet ook een nieuwe printer hebben, nu heb ik een waar dan nu ineens de geel op is, terwijl ik alleen maar text geprint heb.En zonder geel print hij niks blijkbaar.
Ja, heb ik ook, maar die andere printer is op andere PC aangesloten, en dan moet ik dus andere computer opstartenquote:
je zou er moe van worden zegquote:Op zondag 19 april 2009 11:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook, maar die andere printer is op andere PC aangesloten, en dan moet ik dus andere computer opstarten
Het is wel irritant als je iets aan 't printen bent, en je moet dan alles annuleren enzo, dan document mailen of op USB-stick zetten en overbrengen naar andere PC, en dan pas kun je weer printenquote:
nou nou wat ellende allemaal meidquote:Op zondag 19 april 2009 11:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Het is wel irritant als je iets aan 't printen bent, en je moet dan alles annuleren enzo, dan document mailen of op USB-stick zetten en overbrengen naar andere PC, en dan pas kun je weer printen![]()
topiek dooderquote:
net op: tomatensoepje en wat bruschetta's met tomaat en kaasquote:Op zondag 19 april 2009 12:31 schreef Marurk het volgende:
Ik heb honger, en er is niks fatsoenlijks te vreten
Ik een boterham met kaas en een krentenbol.quote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
net op: tomatensoepje en wat bruschetta's met tomaat en kaas
Dan moet ik wel brood hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt ook eens zelf je boterhammetjes smeren jongeman.
Oh noes wat een collaboratiequote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Emimich het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOO, EEN AFCAJOS-TOPIC IN ONZ!
quote:
Hoax.quote:
Heul niet!quote:
Nog 14 posts.quote:
Zal het volgende topic beter worden?quote:
De kwantiteit gaat er dan inderdaad op vooruit.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal het volgende topic beter worden?
Vast wel, maandag zijn jitzzzzze en bobbyb er weer.
Kwalitatief denk ik ook wel.quote:Op zondag 19 april 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De kwantiteit gaat er dan inderdaad op vooruit.
BMW'squote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Over een BMW praten is toch niks kwalitatiefs aan?
Nee dan die mislukte chick hossels hier in 't weekendquote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Over een BMW praten is toch niks kwalitatiefs aan?
Bobby is nu hier.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal het volgende topic beter worden?
Vast wel, maandag zijn jitzzzzze en bobbyb er weer.
Die zijn grappigquote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee dan die mislukte chick hossels hier in 't weekend
quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee dan die mislukte chick hossels hier in 't weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |