damn, bioquote:
Ja rustig maar.quote:
Het kut-user en topic-alarm ging af. Heeft Danny aardig in weten te bouwen in de software.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja rustig maar.
M'n sc trekt mods aan.
dj schoolquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:01 schreef Biogarde het volgende:
Tot wanneer zat BoWa in dat centrum waar ze 'm helpen gingen? Weet jij dat nog Ade?
Hij zat in de knoop met zichzelf ofzo..quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het kut-user en topic-alarm ging af. Heeft Danny aardig in weten te bouwen in de software.
Dat taal- en spraakinstituut zoekt nog de juiste nuance voor z'n behandelingquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:01 schreef Biogarde het volgende:
Tot wanneer zat BoWa in dat centrum waar ze 'm helpen gingen? Weet jij dat nog Ade?
Avances zijn een bitch..quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat taal- en spraakinstituut zoekt nog de juiste nuance voor z'n behandeling
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het kut-user en topic-alarm ging af. Heeft Danny aardig in weten te bouwen in de software.
Hij blijft afgaanquote:
Post die Leonie ofzo hier ook?quote:
Ja, lekker is dat. Wat moet ik nou doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij zat in de knoop met zichzelf ofzo..
Maar als ze nou niet komt?quote:
Ik voel m'n benen niet meer vanavondquote:Wereldrecord spinning gevestigd
ARNHEM - Ruim 3000 sporters hebben zaterdag in Arnhem een nieuw wereldrecord spinning gevestigd.
Het oude record was in handen van Spanje, waar vorig jaar juli 342 deelnemers op de fiets kropen.
De spinning-marathon is georganiseerd door het goede doelen elftal en er is geld opgehaald voor elf goede doelen. Het is nog niet bekend hoeveel geld is opgehaald.
maak er gewoon de laatste kans van, stel de deadline evt. een halfuurtje uit (voor als ze ver weg woont)quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Wat moet ik nou doen.
Ik verwacht niet echt dat ze zo komt.
Bloemenwinkel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan heb je het in elk geval geprobeerd, dus naar de bloemenwinkel en 4EBE meeten!
Kb. denkt dat het aan mij ligt dat er niet gemeet wordt tussen 4ebe en ondergetekende. Echter blijkt het tegendeel ondertussen bewezen door de de uitblijvende reacties van de kant van de andere Hagenaar..quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan je punt zuigen?
Wat was je punt trouwens?
Prijkte onlangs nog op de cover van je maandblad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat die 4ebe een negerjongen was altijd.
Ja maar dan sta ik daar voor lul, als een of ander joch waarvan z'n date niet is komen opdagen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan heb je het in elk geval geprobeerd, dus naar de bloemenwinkel en 4EBE meeten!
Precies, Ze heeft tot kwart over 11 de tijd, dat moet ze redden. Dat zal ik ook wel smsen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maak er gewoon de laatste kans van, stel de deadline evt. een halfuurtje uit (voor als ze ver weg woont)
als ze nu niet komt, dan nooit niet.
dat schijterige gedoe gaat ze dan maar afleren door/heen bijten, wil ze je nou zien of niet
Ik ging er vroeger elke week op los.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed nummer, maar te vaak gehoord.
Bosje rozen natuurlijk!quote:
Als die reactie uit blijft, kan dat alleen maar betekenen dat jij niet goed genoeg je best doet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kb. denkt dat het aan mij ligt dat er niet gemeet wordt tussen 4ebe en ondergetekende. Echter blijkt het tegendeel ondertussen bewezen door de de uitblijvende reacties van de kant van de andere Hagenaar..
Latino <> Negroidequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Prijkte onlangs nog op de cover van je maandblad.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Prijkte onlangs nog op de cover van je maandblad.
Je weet het weer mooi te verdraaien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bosje rozen natuurlijk!
[..]
Als die reactie uit blijft, kan dat alleen maar betekenen dat jij niet goed genoeg je best doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |