Rofl.... weer 1 doelpuntjequote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
En we waren tot de laatste minuut nog wel door op uitdoelpunten![]()
![]()
Hehe. +1 kuddoquote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Nu Nederland 1 denk ik (Bij de 3-0)quote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef djnospinzone het volgende:
gifje van afellay/vertonghen?
je weet toch...... Ajax heeft niet zo'n geluk met doelsaldo's ten opzichte van PSVquote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Haha preciesquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet toch...... Ajax heeft niet zo'n geluk met doelsaldo's ten opzichte van PSV
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kunnen we als AZ zijnde wat terugdoen, winnen van Ajax en Twente bijvoorbeeld, win je dan zelf nog wat potjes dan heb je met een gelijk aantal punten al voorsprong op Ajax en Twente wat betreft de 2e plek.
Puik gespeeld overigens door PSV, veel beleving.
Volgens mij verliest AZ zowel van Ajax als van Twente.quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kunnen we als AZ zijnde wat terugdoen, winnen van Ajax en Twente bijvoorbeeld, win je dan zelf nog wat potjes dan heb je met een gelijk aantal punten al voorsprong op Ajax en Twente wat betreft de 2e plek.
Puik gespeeld overigens door PSV, veel beleving.
Mwah, misschien ben ik een totale debiel (kan best, ben ook maar West-Fries), maar ik vermoed dat AZ nu lekkerder tegen Ajax voetbalt dan als ze in de Arena nog moesten ballen om het kampioenschap.quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij verliest AZ zowel van Ajax als van Twente.
vannacht in de herhalingquote:Op zondag 19 april 2009 19:54 schreef -SG- het volgende:
Wat een Ge-wel-di-ge wedstrijd.![]()
Jammer dat het om half 5 begon. Heb niet de samenvatting kunnen zien.
Dat denk ik ook wel, maar ik zag ze daar ook voor de 6-2 van vandaag niet winnen. Ajax moet wel, krijgen alle stront over zich heen deze week en staan er volgende week weer. AZ hoeft niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, misschien ben ik een totale debiel (kan best, ben ook maar West-Fries), maar ik vermoed dat AZ nu lekkerder tegen Ajax voetbalt dan als ze in de Arena nog moesten ballen om het kampioenschap.
Er is toch een soort (al dan niet terechte) haat en nijd richting Ajax dat men best nog even alles op alles wil zetten om nu zonder zorgen te knallen tegen Ajax.
Jullie waren nog met veelquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Jasza het volgende:
Gefeliciteerd, wel jammer dat jullie alleen maar Anti Ajax nummers aan het zingen waren. Jullie staan 5-1 voor en toch gaat het over ons.
Als jij er vrolijk van word, primaquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Jasza het volgende:
Gefeliciteerd, wel jammer dat jullie alleen maar Anti Ajax nummers aan het zingen waren. Jullie staan 5-1 voor en toch gaat het over ons.
Als jullie Heerenveen inmaken ben ik al tevredenquote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef FritsFlits het volgende:
Bedankt PSVMooi spel, mooie goals. Ik hoop dat we jullie ook kunnen helpen nog de komende paar weken
Bij de thuiswedstrijd trokken er in de 89e minuut nog héél veel Amsterdammers hun shirt uit, om uit volle blote borst: "Wat zijn die boertjes stil" te zingen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Jasza het volgende:
En dan gaat de pingel van Simons er ook nog niet inquote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk.... echt heerlijk
Kan met niet herinneren dat we ooit met zulke cijfers van Ajax hebben gewonnen![]()
LOLquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Mendes speelde deze wedstrijd nog niet eens zo slecht!
De beste man van het veld zelfs.quote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Mendes speelde deze wedstrijd nog niet eens zo slecht!
Mwah, zeker wel een van de betere. Maar het mocht ook wel een keer, hij heeft ook genoeg verprutst. Culina die scoortquote:
We worden gewoon 2e!quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een heerlijk dagje vandaag. Lang geleden dat ik zo vrolijk het stadion verliet
Nu hoopen dat we (op zijn minst) vierde kunnen blijven
Hoho! Ik blijf gewoon van wedstrijd tot wedstrijd kijken, op dit moment lijkt 4e toch echt het hoogst haalbare en ook dat moet ik eerst zien gebeuren.quote:
Ik zou ook schrikkenquote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef neilpad het volgende:
Zal mij benieuwen vanmiddag. Hopelijk schrikt Rutten niet al te erg. Nouja aan de andere kant heeft ie toch al getekend.
Van de verdediging zal hij wel geschrokken zijn ja...quote:
Mendez speelt alleen goed tegen 'grote' (moeilijke) tegenstanders. Die zes wedstrijden oid in het seizoen heb je een goeie aan hem. Alle andere wedstrijden erger ik me vooral aan zn afrika-cup overtredingen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah, zeker wel een van de betere. Maar het mocht ook wel een keer, hij heeft ook genoeg verprutst. Culina die scoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |