Als wij kampioen worden, kan je nog het idee hebben dat PSV en Ajax de enige topclubs zijn van Nederland. Als AZ kampioen wordt, valt dat lastiger vol te houden.quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef -SG- het volgende:
Wat moeten we nou. Ik zou het zo geweldig vinden als Van Gaal weer geen kampioen wordt met AZ maar aan de andere kant Ajax gun ik het ook niet
.
uh .. jawel.quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef denthemen het volgende:
Jongens, laat ons winnen, jullie willen AZ toch geen kampioen hebben?
die geweldenaar hebben jullie nog voor een prikkie weggedaanquote:Op zondag 19 april 2009 16:10 schreef cultheld het volgende:
Het maakt me niet uit als Ajax wint, maar ik hoop dat Méndez Aissati onder het gras stopt.
Klopt, maar het blijft een hypocriet ventje, met dat laatste schijnheilige interview van hem. Zeg dan gewoon dat je blij bent dat je bij Ajax speelt (hij wou destijds immers 'dolgraag' naar Ajax en per se niet naar Twente en Utrecht), maar niet dat je misschien te vroeg bent vertrokkenquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef buddyb het volgende:
[..]
die geweldenaar hebben jullie nog voor een prikkie weggedaan
Theoretisch kunnen we nog tweede wordenquote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Er staat voor PSV anders nog een vierde plaats op het spel, dus ik zie geen reden om het rustiger aan te doen
En we waren tot de laatste minuut nog wel door op uitdoelpuntenquote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef Imperatore het volgende:
Btw: 2008/2009 PSV - ajax 7-6. Lekkerrr.
Rofl.... weer 1 doelpuntjequote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
En we waren tot de laatste minuut nog wel door op uitdoelpunten![]()
![]()
Hehe. +1 kuddoquote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Nu Nederland 1 denk ik (Bij de 3-0)quote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef djnospinzone het volgende:
gifje van afellay/vertonghen?
je weet toch...... Ajax heeft niet zo'n geluk met doelsaldo's ten opzichte van PSVquote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |