zolang t kontje lager zit dan de knietjes (kikkertje) kan t echt wel hoor..heb ik met elin ook gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
Even een vraagje.. Zolang ik m'n indio niet heb, gebruik ik de tricot slen.
Nu is het zo dat als ik Lianne rechtop (manier 2 van de handleiding*) draag, ze als ik haar erin zet gaat staan als het ware, en ik haar niet mooi in de doek kan zetten. Dus ik dacht, ik ga de volgende manier proberen, met opgetrokken beentjes (manier 3 van de handleiding*), maar die mag pas vanaf 2,5 a 3 maanden.
Welke reden is er dat die houding nu nog niet kan? Lengte? Gewicht? Ontwikkeling?
Ik heb haar voor de gein even geprobeerd zo te knopen en dat werkte dus perfect, ze zat heerlijk.
Maarja, toch maar weer losgehaald omdat het dus nog niet mag. Want ze is nu 2 maanden en 2 dagen, lijkt me nog niet echt 2,5 maand.
* http://www.babyplezier.nl(...)en/tricotslen_nl.pdf
Die MeiTai is trouwens echt cool! Draagt dat nou lekker? En is het echt zo gemakkelijk?
Joehoe Oma van Elin, breng die camera eens terug!quote:
De korte versie was het eerst uitverkocht, dus daar had je nóg sneller bij moeten zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Noli. het volgende:
Ik was dus nét te laat voor zo'n Zara red..
Anders had ik die wel in een korte versie besteld..
staat op de vorige pagina een vage foto..of had je die al gezien?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Joehoe Oma van Elin, breng die camera eens terug!
Ja, die had ik al gezien. En op basis daarvan wil ik een betere foto zienquote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
staat op de vorige pagina een vage foto..of had je die al gezien?
Ik wil op basis van die foto nu een meitai en een indio turkisquote:Op woensdag 22 april 2009 16:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gezien. En op basis daarvan wil ik een betere foto zien
Ha! Zie..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De korte versie was het eerst uitverkocht, dus daar had je nóg sneller bij moeten zijn.
Hoebedoellu te groot? Als in te breed of als in te lang? In het laatste geval kun je 'm apron style dragen en oprollen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:46 schreef Dakota het volgende:
doek is van ebay en retroheeeerlijk zacht ook
in tegenstelling tot de tricot is deze doek zo licht als een veertje, erg fijn! de mei tai vind ik nog ietsie te groot voor ons Lientje..maar draagt wel heerlijk en lekker makkelijk (padded)
oh tuurlijk, ga ik doen!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hoebedoellu te groot? Als in te breed of als in te lang? In het laatste geval kun je 'm apron style dragen en oprollen.
(Ahw. voordoen als een schortje en de band omslaan zodat de stof van het pand er omheen gaatt, totdat het pand volgens jou de juiste lengte heeft. Dan weer omhoog halen en je kind d'r in zetten.)
Dat doet fee ook wel. Wat bij mij helpt is goed strk knopen en met een zijband goed over de schouders/nekje gaan. Maar dat gaat met een geweven doek denk ik beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef Jojogirl het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst sinds tijden weer eens geprobeerd om Isis fatsoenlijk in de Tricotslen te krijgen en dat ging best aardig, maar ze gaat ontzettend naar mij omhoog zitten kijken met d'r hoofdje achterover. Kan dat kwaad? Het is trouwens geen echt passief hangen van d'r hoofdje, maar wel continu achterover dus. Ik droeg d'r trouwens met opgetrokken beentjes of zittend met d'r gezicht naar me toe. (Andere houdingen durf ik nog niet echt, daarvan wordt aangegeven dat ze zijn voor kindjes vanaf een maand of 5 en zo ver is ze motorisch nog net niet denk ik).
Ah thanks! Ik heb dat geruite hoedje met jurkje besteld van H&M, maar dees vind ik ook erg cute. had je mijn tweede vraag ook al gelezen?quote:
H&M Guusquote:Op woensdag 22 april 2009 20:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik heb dat geruite hoedje met jurkje besteld van H&M, maar dees vind ik ook erg cute. had je mijn tweede vraag ook al gelezen?
Ja die moet nog geweven worden, dat gebeurt met de hand ergens in guatemala geloof ik. Bij girasol werken ze met 'exclusives', dat wil zeggen dat je als verkoper ook een doek kunt ontwerpen die alleen maar in jouw winkel verkocht wordt. Van de doek die ik gekocht heb zijn nog geen foto's van de uiteindelijke doek (ik denk dat die er pas komen zodra de verkoper de doeken binnen heeft) dus het uiteindelijke resultaat is nog een verrassing. De draden die je ziet zijn wel de kleuren die erin komen, in die volgorde en in gelijke banenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:40 schreef oeke het volgende:
En Tearsong, moet die doek nog helemaal geweven worden?En waar gebeurt dat dan? Ziet er wel heel mooi uit die draden zo bij elkaar, ben benieuwd hoe dat uiteindelijk word.
Ik ga er straks nog even goed voor zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.didymos.de/htm(...)reuz_v/anleitung.htmquote:Op woensdag 22 april 2009 19:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Dakota, wat is de eerste knoop op de foto?
Leuk, al die nieuwe zara reds
Heeft iemand hier nog een antwoord op? Want ik ben ook erg benieuwdquote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Heb vandaag Jair (10 wk, zoon van tinuviel en iamredleader) in mn girasol gehad in een FWCC. t kind heeft HEERLIJK liggen maffen de hele tijd
Zo bizar, met eli trek ik alles goed strak, en deze knoop zat echt bijzonder bagger, overal losse stukken stof, echt beschamend eigenlijk. maar ik vond het wel lastig, want de rug van jair is een stuk kleiner dan de doek breed is. bij eli heb ik echt alle ruimte over. hoe krijg je die doek toch helemaal strak met van die ieniemini-ukkepuk-frummels? (hij weegt inmiddels 4,5kg, dus nog steeds best mini)
Das leichte hoppediz Kairoquote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Estrys het volgende:
als ik zeg een lekker lichte (kleur en materiaal) doek voor de zomer wat zeggen jullie dan? (geld van oma ligt me aan te kijken, geeef mij uit)
Niet als het hoofdje tegen je aan ligt. Avalon wilde dat niet altijd, alleen als ze moe was.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef DaviniaHR het volgende:
geeft dat geen druk op het hoofdje als je die strakke niet-rekbare doek zo tegen het hoofdje houdt?
Oke, helder, thx.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:58 schreef owlet het volgende:
[..]
Niet als het hoofdje tegen je aan ligt. Avalon wilde dat niet altijd, alleen als ze moe was.
zulke foto's heb ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef owlet het volgende:
hey, het is hungryfrog! Hungryfrog doet bij ons dienst als fotomodel, we proberen zo veel mogelijk foto's van hem te maken terwijl hij het hoofd van visite op eet
Die vind ik ook echt zo ongelofelijk mooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef owlet het volgende:
[..]
Das leichte hoppediz Kairo
[ afbeelding ]
Vanaf 24 april weer bij voedingskleding.nl te bestellen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:33 schreef Noli. het volgende:
Iemand hier (actie)pics van Scillia?
Webkim, jij hebt er eentje toch?
een wat ?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Webkim het volgende:
Wow, Koot, jij MILOPLTF.![]()
Jullie zijn doekencatalogusmateriaal!
En alweer matchy sokken, maar nu bij Elin.
neu, dat denk ik niet. Een 4.6 meter is zéker genoeg maar ik kan me niet voorstellen dat je met maat 38 niet alles zou kunnen met een 4,2 meter.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef MamsX het volgende:
Ze is nu rond de 8,5 kilo en 76 cm denk ik (misschien dat het dan de meters doek verandert??
het is zijde hè, maar dat wist je vast alquote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Urg, hoe meer ik naar die indio's kijk, hoe mooier ik ze vind!
Vooral die chinablau, maar die kan ik niet vinden op de site.
blauw staat idd het mooist bij jullie!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Webkim het volgende:
Paasei: Nino Natur 4. Ik vind -em érg mooi voor de zomer straks, met blote arms en beens.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LLL 5: stond al op mijn stashlist, maar werd vandaag pas bezorgd. eBay koopje en tot mijn grote verrassing nog spiksplinternieuw. Blauw is heus ons ding, dus misschien blijft -ie wel zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wisten jullie dat ik het kindje heb met de langste arm ter wereld?![]()
[ afbeelding ]
(Ik moet wel een beetje lachen om al dat crossposten met 'hiernaast').
welke varianten waren nou juist wel goed geschikt voor peuterdragen en minimaal haakjesgevoelig?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef owlet het volgende:
[..]
het is zijde hè, maar dat wist je vast alGeen idee hoe die qua peuterbestendigheid zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |