Ik ben erg benieuwd; die van mij is iig verzonden bij didymos!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:17 schreef k_i_m het volgende:
Mijn indio Violala is binnen en hij is nóg mooier dan op het plaatje.
.
.
Ik vind hem nog steeds lelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:58 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop mensen aan de pfau ineens. End at terwijl iederen hem zo lelijk vond ooit
En de enige die hem mooi vond heeft hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:58 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop mensen aan de pfau ineens. End at terwijl iederen hem zo lelijk vond ooit
Sinds ik de geverfde pfau van webkim heb gespot zit ik al te azen; heb het nog vrij lang vol kunnen houden vind ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:58 schreef owlet het volgende:
Ik kan het je zeker aanraden! Het is het geld echt wel waard! Je leert echt op een goede manier knopen zodat het net even wat beter zit. Ik kan niets meer dan positief zijn over een draagconsult.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Reinhilde het volgende:
Mooi geworden Owlet!
LL, volgens mij is jouw draagdip over!!!![]()
Ik zit ook te denken aan een draagconsult. Maar eerst nog maar eens extra oefenen, als het dan over een weekje niet zichtbaar beter is ga ik dat denk ik doen.
Hoe is het jou bevallen LL? Goed denk ik he?
losse ringen en een doek, dus niks zit vast. sangdrax kreeg iets voor elkaar wat vastzat, maar dan zaten de ringen heel raar (wezen omhoog) en had hij heel veel stof nodig. die filmpjes zijn ook speciaal voor die mogelijkheid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zitten de ringen al vast aan de doek of moet dat nog simmu? Wat lukt er niet aan?
zodra moppie op bed ligt ga ik proberenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:53 schreef Macka66 het volgende:
simmu, no-sew ringsling foto instructies van Didymos
misschien werkt dat wat handiger
Ik had zo heel lief ringen gekregen van Owlet, maar mij lukt het ook nog niet echt hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef simmu het volgende:
[..]
zodra moppie op bed ligt ga ik proberen
Ha, de buurt gaat er weer een stuk op vooruitquote:
quote:
Dank je, maar je dacht toch niet dat ik mijn dochter met dit warme weer een kerstmuts op ging zettenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
mooi zeg... en wat lief van M.
Macka, zara staat jullie goed! (het is en blijft niet mijn ding zo'n zara)
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dank je, maar je dacht toch niet dat ik mijn dochter met dit warme weer een kerstmuts op ging zetten![]()
't was de draagpop
Het is echt een sneaky net echt oortjequote:Op woensdag 22 april 2009 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik kon dat dus niet eens zien
![]()
Maneki, zara staat jullie ook goed.
Dat eerste zie je zo niet, dat tweede zie je wel. Vrolijk hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 14:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
ff kut geknooptmaar we zijn er wel blij mee
[ afbeelding ]
Mooie kleur indio! (en Elin als konijntjequote:
ooh zwart..met paars..en zilverquote:Op woensdag 22 april 2009 15:58 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
paars met zijde en zilveren stiksels enzo
een hele vage van mn mei tai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |