Welkom! En draagpapa's zijnquote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef oeke het volgende:
Nou geloof ik dat hier ook best wat draagpapa's zijn, en ik wil graag weten of het echt zo vreemd is voor een vader om zijn kind ook al vroeg te dragen in een doek. Is het voor het kindje minder fijn om zo vroeg door zijn vader gedragen te worden? Of is het alleen dat mannen misschien wat meer moeite hebben met knopen bv?
Mijn vriend werkt aan huis en is dus veel thuis met de kleine straks en het leek hem ideaal. Ik zou hem graag een beetje gerust stellen.
hoe zet jij vast? ik doe echt traditioneel. dus de onderbaan met een knoop en de bovenbaan strak aangespannen en dan zo gedraaid.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef Llewella het volgende:
Vandaag eens de korte doek gepakt en met Amber op m'n rug het eten gemaakt.
Dit was m'n 2e poging tot torso dragen; het voelt wel fijn en lekker luchtig; maar het is even wennen met goed vast zetten.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je engels is maar dit is ook leuk om te lezen:quote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef oeke het volgende:Wat lief en klein en schattig!
![]()
Oeh ik heb er zo'n zin in! nog zes en halve week, ehm dwz als ik niet overtijd loop
Eens! Je ziet er super uitquote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Reinhilde het volgende:
Kim! Wat zie je er goed uit! Je ogen zijn mooi aan het genezen nu he? Echt een groot verschil!
Mooie felle doek!
En lieve Thomas
Verschilt heel erg, de ene keer is ze rustig, andere keer niet. Als ik de supermanzwaai probeer in ieder geval niet, die vind ze echt helemaal niets. Als ik haar vanaf de bank op m'n rug schuif (voor haar ga zitten dus), dan gaat het wel goed.quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
MrienFleurig stashje
Wat zit ze daar lekker op je rug. (is ze rustig als je haar knoopt?) Koen is echt zo'n frummel-mormel.
Ik heb vandaag weer geoefendMorgen zal ik foto van Koen op mijn rug in Symphuo plaatsen.
Ik ga idd voor minder stof.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:40 schreef owlet het volgende:
Wil je de ruck ook tibetaans afknopen of neem je daarvoor een van je langere doeken en wil je een korte doek voor snel en eventueel wat minder comfortabel (maar met minder stof) knopen?
In het eerste geval zou je even moeten meten aan een van je langere doeken wat je overhoudt aan staarten en of je met een 4,2 meter genoeg hebt of dat je naar een 4,6 gaat.
Jaquard didy's zijn lekker als korte doek, een hopp zou ik zelf ook niet zo snel doen inderdaad
Dat dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef owlet het volgende:
Ik vind Zara zalig, maar hij mist (vind ik) een zoompje in de zijkanten dus dat ga ik er nog zelf even in maken.
Verder zou ik geen minpunt kunnen bedenken. Dun, stevig, comfortabel.
Foto's ??? waarvan? Olaf mt2 is er nog nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Noli, is een zara curry iets voor jou? of een bebina rainbow?
ik was ook op zoek naar felle kleurtjes, en kwam vnl. op die twee uit (ook geschikte peuterdoeken).
voor mij wordt het een zara curry, de vraag is alleen nog waar hij vandaan komt. nieuw of tweedehands
tex, foto's!
LL, foto's!
simmu, foto's!
Kan je niet evt een hopp das leichte nemen? Reinhilde heeft ervaringquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:28 schreef Noli. het volgende:
Ervaringsdeskundigen, hoe zijn de Ellevil-doeken (Zara én Jade) trouwens in de praktijk?
*Hopp voorlopig van lijstje schrapt*
quote:
perfectionistquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het kan nog veel beter hoor (zie op de foto dat de doek niet helemaal goed in zijn linker knieholte zit en dat de bovenste rails van de bovenste laag ook nog wel wat strakker kan, EN dat hij iets te ver in mijn nek ligt
Zo is er altijd wel wat natuurlijk
quote:Op maandag 20 april 2009 21:43 schreef renzell het volgende:Oeke!
![]()
Leuk leuk, welkom hier!![]()
Die van mij heeft ook best veel gedragen trouwens! Gewoon, met dat blauwe (tricot?) ding. Ahum, in 'mijn tijd' wist ik alleen maar van 1 doek en dat heette gewoon 'de doek'. Die gebruikten wij dus, allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |