Ik moet zeggen dat ik dat minder schokkend vind dan als ze niet een kind voorop en achterop had zitten. Nu had ze geen plek meer over, blijft natuurlijk onverstandig (en niet volgens de verkeersregels), maar ik kan het me op zich wel voorstellen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik zag er vrijdag eentje. Alleen wel jammer dat de moeder ermee op de fiets zat, 1 kind voorop, 1 kind achterop en een baby in een draagdoek
quote:Op zondag 19 april 2009 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto! Al zou je haar op d'r kop erin hangen vind ze het nog leuk volgens mij
Superlief, en dat is nou zo fijn aan dragen. Juist als ze even uit hun hummetje zijn, lekker hangen bij mama.quote:Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef texelonia het volgende:
Wij waren gisteren een dagje in Artis. Hannah in de kinderwagen, maar had de doek ook meegenomen. Toen Hannah het even niet zo naar d'r zin had in de wagen heeft ze een tijd lekker bij me in de doek liggen slapen
Iddquote:Op maandag 20 april 2009 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Superlief, en dat is nou zo fijn aan dragen. Juist als ze even uit hun hummetje zijn, lekker hangen bij mama.
Davinia, bij mij ging het ook altijd scheef als ik de banden onder de beentjes doorhaalde, dat doe ik dus niet meer (ik knoop bovendien de SHBC met chestbelt). Ook bij Eva zijn de beentjes ongelijk als je het filmpje bekijkt, het ene beentje steekt naar voren en het andere hangt gewoon naar beneden. Dat had ik ook altijd als ik de banden onder de beentjes deed. Nu ik ze erover doe, heb ik daar geen last meer van. En het zit echt stevig!quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb zowaar een draagvraag.
ik doe de SHBC op de manier zoals deze mevrouw in het filmpje, maar ik heb het "probleem" dat eli's linkerbeentje altijd uitzakt...
En het hangt asymmetrisch, wat niet relaxed is met 13 kg op je rug.
Iemand tips?
Klopt. Ik heb het eva filmpje niet gezien maar zij doet waarschijnlijk over het ene beentje heen en onder de andere door? Ik heb de SHBC geleerd door dit filmpje: en daarin wordt ook gezegd dat je kindje minder scheef hangt als je het over de beentjes heen doetquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef Grijs het volgende:
[..]
Davinia, bij mij ging het ook altijd scheef als ik de banden onder de beentjes doorhaalde, dat doe ik dus niet meer (ik knoop bovendien de SHBC met chestbelt). Ook bij Eva zijn de beentjes ongelijk als je het filmpje bekijkt, het ene beentje steekt naar voren en het andere hangt gewoon naar beneden. Dat had ik ook altijd als ik de banden onder de beentjes deed. Nu ik ze ervoer doe, heb ik daar geen last meer van. En het zit echt stevig!
Oow kijk nouquote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef Estrys het volgende:
Ik ben vanmorgen met de 'gym' moeders bij elkaar gekomen. Je kon daar moeilijk parkeren dus auto een stuk verder parkeren en een stuk lopen, ben ook nog even de stad door gewandeld. Voor het eerst echt buiten op pad met de doekHet was heeerlijk, alleen mijn witte vestje is zo wit niet meer aangezien meneer op het laatst begon te spugen.
![]()
Ja bij het omknopen: Wel een heel gedoe he?quote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef TearSong het volgende:
[..]
Oow kijk nouNog leuke reacties gehad van de andere gym moeders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |