abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68273927
Even een vraagje.. Zolang ik m'n indio niet heb, gebruik ik de tricot slen.
Nu is het zo dat als ik Lianne rechtop (manier 2 van de handleiding*) draag, ze als ik haar erin zet gaat staan als het ware, en ik haar niet mooi in de doek kan zetten. Dus ik dacht, ik ga de volgende manier proberen, met opgetrokken beentjes (manier 3 van de handleiding*), maar die mag pas vanaf 2,5 a 3 maanden.
Welke reden is er dat die houding nu nog niet kan? Lengte? Gewicht? Ontwikkeling?
Ik heb haar voor de gein even geprobeerd zo te knopen en dat werkte dus perfect, ze zat heerlijk.
Maarja, toch maar weer losgehaald omdat het dus nog niet mag. Want ze is nu 2 maanden en 2 dagen, lijkt me nog niet echt 2,5 maand.

* http://www.babyplezier.nl(...)en/tricotslen_nl.pdf

Die MeiTai is trouwens echt cool! Draagt dat nou lekker? En is het echt zo gemakkelijk?
pi_68274045
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
Even een vraagje.. Zolang ik m'n indio niet heb, gebruik ik de tricot slen.
Nu is het zo dat als ik Lianne rechtop (manier 2 van de handleiding*) draag, ze als ik haar erin zet gaat staan als het ware, en ik haar niet mooi in de doek kan zetten. Dus ik dacht, ik ga de volgende manier proberen, met opgetrokken beentjes (manier 3 van de handleiding*), maar die mag pas vanaf 2,5 a 3 maanden.
Welke reden is er dat die houding nu nog niet kan? Lengte? Gewicht? Ontwikkeling?
Ik heb haar voor de gein even geprobeerd zo te knopen en dat werkte dus perfect, ze zat heerlijk.
Maarja, toch maar weer losgehaald omdat het dus nog niet mag. Want ze is nu 2 maanden en 2 dagen, lijkt me nog niet echt 2,5 maand.

* http://www.babyplezier.nl(...)en/tricotslen_nl.pdf

Die MeiTai is trouwens echt cool! Draagt dat nou lekker? En is het echt zo gemakkelijk?
zolang t kontje lager zit dan de knietjes (kikkertje) kan t echt wel hoor..heb ik met elin ook gedaan
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 22 april 2009 @ 16:07:31 #203
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68274070
Zweefvliegje als je zorgt dat de doek goed tot in de knieholtes gespreid zit en het kontje van Lianne lager zit als haar knietjes dan moet het m.i. gewoon kunnen hoor.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68274124
@zweevliegje, Ben een beginneling qua dragen maar ik draag mn dochtertje van 9 weken ook op die manier hoor, maar dan in een geweven doek... ze vindt liggen in de doek helemaal niets

[ Bericht 2% gewijzigd door Axi op 22-04-2009 16:16:53 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 16:22:40 #205
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68274581
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:46 schreef Dakota het volgende:
o en mn meitai is echt waanzinnig mooi
Joehoe Oma van Elin, breng die camera eens terug!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 16:25:03 #206
141844 Macka66
pi_68274678
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Noli. het volgende:
Ik was dus nét te laat voor zo'n Zara red..
Anders had ik die wel in een korte versie besteld..
De korte versie was het eerst uitverkocht, dus daar had je nóg sneller bij moeten zijn.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68274837
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Joehoe Oma van Elin, breng die camera eens terug!
staat op de vorige pagina een vage foto..of had je die al gezien?
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 16:31:24 #208
141844 Macka66
pi_68274895
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:

[..]

staat op de vorige pagina een vage foto..of had je die al gezien?
Ja, die had ik al gezien. En op basis daarvan wil ik een betere foto zien
pi_68275112
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:31 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, die had ik al gezien. En op basis daarvan wil ik een betere foto zien
Ik wil op basis van die foto nu een meitai en een indio turkis (en een Elin )
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 22 april 2009 @ 16:38:57 #210
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68275149
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:25 schreef Macka66 het volgende:

[..]

De korte versie was het eerst uitverkocht, dus daar had je nóg sneller bij moeten zijn.
Ha! Zie..
Nah jah... Jammer dan..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68275412
doek is van ebay en retro heeeerlijk zacht ook in tegenstelling tot de tricot is deze doek zo licht als een veertje, erg fijn! de mei tai vind ik nog ietsie te groot voor ons Lientje..maar draagt wel heerlijk en lekker makkelijk (padded)
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 17:21:18 #212
141844 Macka66
pi_68276574
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:46 schreef Dakota het volgende:
doek is van ebay en retro heeeerlijk zacht ook in tegenstelling tot de tricot is deze doek zo licht als een veertje, erg fijn! de mei tai vind ik nog ietsie te groot voor ons Lientje..maar draagt wel heerlijk en lekker makkelijk (padded)
Hoebedoellu te groot? Als in te breed of als in te lang? In het laatste geval kun je 'm apron style dragen en oprollen.
(Ahw. voordoen als een schortje en de band omslaan zodat de stof van het pand er omheen gaatt, totdat het pand volgens jou de juiste lengte heeft. Dan weer omhoog halen en je kind d'r in zetten.)
pi_68276786
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:21 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Hoebedoellu te groot? Als in te breed of als in te lang? In het laatste geval kun je 'm apron style dragen en oprollen.
(Ahw. voordoen als een schortje en de band omslaan zodat de stof van het pand er omheen gaatt, totdat het pand volgens jou de juiste lengte heeft. Dan weer omhoog halen en je kind d'r in zetten.)
oh tuurlijk, ga ik doen!
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 22 april 2009 @ 17:29:47 #214
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68276818
Vandaag heb ik voor het eerst sinds tijden weer eens geprobeerd om Isis fatsoenlijk in de Tricotslen te krijgen en dat ging best aardig, maar ze gaat ontzettend naar mij omhoog zitten kijken met d'r hoofdje achterover. Kan dat kwaad? Het is trouwens geen echt passief hangen van d'r hoofdje, maar wel continu achterover dus. Ik droeg d'r trouwens met opgetrokken beentjes of zittend met d'r gezicht naar me toe. (Andere houdingen durf ik nog niet echt, daarvan wordt aangegeven dat ze zijn voor kindjes vanaf een maand of 5 en zo ver is ze motorisch nog net niet denk ik).
  woensdag 22 april 2009 @ 19:01:20 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68279346
Dakota, wat is de eerste knoop op de foto?
Leuk, al die nieuwe zara reds
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:16:05 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_68279813
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef Jojogirl het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst sinds tijden weer eens geprobeerd om Isis fatsoenlijk in de Tricotslen te krijgen en dat ging best aardig, maar ze gaat ontzettend naar mij omhoog zitten kijken met d'r hoofdje achterover. Kan dat kwaad? Het is trouwens geen echt passief hangen van d'r hoofdje, maar wel continu achterover dus. Ik droeg d'r trouwens met opgetrokken beentjes of zittend met d'r gezicht naar me toe. (Andere houdingen durf ik nog niet echt, daarvan wordt aangegeven dat ze zijn voor kindjes vanaf een maand of 5 en zo ver is ze motorisch nog net niet denk ik).
Dat doet fee ook wel. Wat bij mij helpt is goed strk knopen en met een zijband goed over de schouders/nekje gaan. Maar dat gaat met een geweven doek denk ik beter.

Wat een mooie nieuwe aanwinsten allemaal!
pi_68280775
oeh, die mei tai is mooi Dakota!

En Tearsong, moet die doek nog helemaal geweven worden? En waar gebeurt dat dan? Ziet er wel heel mooi uit die draden zo bij elkaar, ben benieuwd hoe dat uiteindelijk word.

Over die Pfau... Ik heb er net vandaag een besteld bij Didymos, bij de Sonderpreisen! Mijn eerste doek! Ook gek, want ik vond hem mooi-lelijk-mooi-lelijk-mooi.... Maar vandaag wassie weer heel mooi en stond mijn spaarpot open! Ik vind het superspannend! Zouden er echt duidelijke weeffouten inzitten?

Hopelijk komt ie snel, dan kan ik hem gaan inzitten.
Die Pfau kan toch wel als eerste doek?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_68281042
Oeke, Pfau kan prima als eerste doek: die kan best heel lekker zacht worden en je kan er mooi lang mee vooruit, want die Pfauen dragen ook nog met gemak een flinke dreumes.
De Dakotai is mooi! En hohoho, wat een Zara's ineens.

Zijden indio chinablau en linnen eibe.
De indio is zó onwaarschijnlijk dun en heerlijk zacht nu al. Eibe kan rechtop tegen de muur staan. Dat gaat nog wat werk kosten.

Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 22 april 2009 @ 19:55:50 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68281260
Wat is die donkerblauwe PRACHTIG!
Oh, is dat een LE?
Ik word hier heel hebberig van!
Donkerblauwe indio's zijn niet haaltjesgevoelig, toch?

Indio's zijn ook goede peuterdoeken, toch?

Heb vandaag Jair (10 wk, zoon van tinuviel en iamredleader) in mn girasol gehad in een FWCC. t kind heeft HEERLIJK liggen maffen de hele tijd
Zo bizar, met eli trek ik alles goed strak, en deze knoop zat echt bijzonder bagger, overal losse stukken stof, echt beschamend eigenlijk. maar ik vond het wel lastig, want de rug van jair is een stuk kleiner dan de doek breed is. bij eli heb ik echt alle ruimte over. hoe krijg je die doek toch helemaal strak met van die ieniemini-ukkepuk-frummels? (hij weegt inmiddels 4,5kg, dus nog steeds best mini)

En wat nog veel raarder is, ik vond het echt zwaar! veel zwaarder dan eli (13kg) op mn rug. ik weet nog dat owlet ook iets zei in de trant van "liever 15kg op mn rug dan 5kg op mn buik" en dat vond ik toen zo bijzonder, en nu weet ik precies wat ze bedoelt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68281447
Ja, het is een LE en dit is er ook weer een die (net als Scilla en Primula bijv.) een glansje lijkt te hebben door de lichtere draad. Deze is blauw met lavendel. En ik ben flieft. Dit is echt onze kleur vind ik. En haaltjesgevoelig, welnee joh, zeker niet als je een 4 neemt ofzo, dan hoeft -ie geeneens over de grond te slepen met knopen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_68281513
Oh ik draag Saar nog heel graagop m`n buik eigenlijk En op m`n rug vind ik juist veel zwaarder. Hoewel een ruck me beter bevalt dan een BWCC Vreem eigenlijk, je zou juist verwachten dat door de extra baan stof om mijn romp dat lichter aan zou voelen.

Koot mooi!!
Webkim chinablauw is echt
Saartje
pi_68281557
Wauw! Die blauwe ogen boven die blauwe doek! Echt heel mooi!

En de combinatie van die groene en die blauwe doek samen vind ik ook prachtig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 22 april 2009 @ 20:06:36 #223
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68281579
Wat eem mooie foto's .

Maneki, waar komt dat witte slappe hoedje van Saar vandaan?

En nou ik toch aan het ravgen ben, waar kwam Saar wintermutsje vandaan, had ze op op een hele mooie foto bij een meet geloof ik (gebroken wit met iets erop)
pi_68281615
H&M Guus
Saartje
  woensdag 22 april 2009 @ 20:08:37 #225
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68281643
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
H&M Guus
Ah thanks! Ik heb dat geruite hoedje met jurkje besteld van H&M, maar dees vind ik ook erg cute. had je mijn tweede vraag ook al gelezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')