zolang t kontje lager zit dan de knietjes (kikkertje) kan t echt wel hoor..heb ik met elin ook gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
Even een vraagje.. Zolang ik m'n indio niet heb, gebruik ik de tricot slen.
Nu is het zo dat als ik Lianne rechtop (manier 2 van de handleiding*) draag, ze als ik haar erin zet gaat staan als het ware, en ik haar niet mooi in de doek kan zetten. Dus ik dacht, ik ga de volgende manier proberen, met opgetrokken beentjes (manier 3 van de handleiding*), maar die mag pas vanaf 2,5 a 3 maanden.
Welke reden is er dat die houding nu nog niet kan? Lengte? Gewicht? Ontwikkeling?
Ik heb haar voor de gein even geprobeerd zo te knopen en dat werkte dus perfect, ze zat heerlijk.
Maarja, toch maar weer losgehaald omdat het dus nog niet mag. Want ze is nu 2 maanden en 2 dagen, lijkt me nog niet echt 2,5 maand.
* http://www.babyplezier.nl(...)en/tricotslen_nl.pdf
Die MeiTai is trouwens echt cool! Draagt dat nou lekker? En is het echt zo gemakkelijk?
Joehoe Oma van Elin, breng die camera eens terug!quote:
De korte versie was het eerst uitverkocht, dus daar had je nóg sneller bij moeten zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Noli. het volgende:
Ik was dus nét te laat voor zo'n Zara red..
Anders had ik die wel in een korte versie besteld..
staat op de vorige pagina een vage foto..of had je die al gezien?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Joehoe Oma van Elin, breng die camera eens terug!
Ja, die had ik al gezien. En op basis daarvan wil ik een betere foto zienquote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
staat op de vorige pagina een vage foto..of had je die al gezien?
Ik wil op basis van die foto nu een meitai en een indio turkisquote:Op woensdag 22 april 2009 16:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gezien. En op basis daarvan wil ik een betere foto zien
Ha! Zie..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De korte versie was het eerst uitverkocht, dus daar had je nóg sneller bij moeten zijn.
Hoebedoellu te groot? Als in te breed of als in te lang? In het laatste geval kun je 'm apron style dragen en oprollen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:46 schreef Dakota het volgende:
doek is van ebay en retroheeeerlijk zacht ook
in tegenstelling tot de tricot is deze doek zo licht als een veertje, erg fijn! de mei tai vind ik nog ietsie te groot voor ons Lientje..maar draagt wel heerlijk en lekker makkelijk (padded)
oh tuurlijk, ga ik doen!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hoebedoellu te groot? Als in te breed of als in te lang? In het laatste geval kun je 'm apron style dragen en oprollen.
(Ahw. voordoen als een schortje en de band omslaan zodat de stof van het pand er omheen gaatt, totdat het pand volgens jou de juiste lengte heeft. Dan weer omhoog halen en je kind d'r in zetten.)
Dat doet fee ook wel. Wat bij mij helpt is goed strk knopen en met een zijband goed over de schouders/nekje gaan. Maar dat gaat met een geweven doek denk ik beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef Jojogirl het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst sinds tijden weer eens geprobeerd om Isis fatsoenlijk in de Tricotslen te krijgen en dat ging best aardig, maar ze gaat ontzettend naar mij omhoog zitten kijken met d'r hoofdje achterover. Kan dat kwaad? Het is trouwens geen echt passief hangen van d'r hoofdje, maar wel continu achterover dus. Ik droeg d'r trouwens met opgetrokken beentjes of zittend met d'r gezicht naar me toe. (Andere houdingen durf ik nog niet echt, daarvan wordt aangegeven dat ze zijn voor kindjes vanaf een maand of 5 en zo ver is ze motorisch nog net niet denk ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |