In de spoiler.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat staat er in die 1 april grap txt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Die moet ik hebbenquote:
Ik had je toch een PM gestuurdquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:00 schreef -En4Cer- het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gevonden wie die chick is, het is Bar Refaeli
Kwam haar toevallig tegen via een bericht op de FP over Leonardo Di Caprio, daar gaat ze blijkbaar mee.
quote:
Alstu: http://interfacelift.com/(...)5/gone_clubbing.htmlquote:
Dat je dat bewaard op je pcquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:41 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Op de manier van schrijven of om de grap?
Nee, je kan het ook gewoon netjes vragen, maar laten we vanaf nu doen dat je gewoon elke post die post een prntscrn van je desktop post....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef delano.888 het volgende:
ALS WE NOU EENS ALLEMAAL STANDAARD EEN LINKJE GEVEN NAAR DE ORIGINELE WALLPAPER ZAL DAT EEN HOOP FRUSTRATIES SCHELEN![]()
Ik vind hem wel tofquote:
Weetje, dat heb ik echt al zooooooooovaak gedaan. En zonbeetje al de wallpapers op deze pagina zou ik erg waarderen. Maar als iedereen nou standaard een linkje doet hoef ik t niet bij elke post overnieuw te vragen hequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, je kan het ook gewoon netjes vragen, maar laten we vanaf nu doen dat je gewoon elke post die post een prntscrn van je desktop post....
(na deze post dan)
Das idd net zo nuttig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef Rikketik het volgende:
Kun je net zo goed alleen je wallpaper posten.
Werden er maar wat mee plaatjes gepost.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef Rikketik het volgende:
Kun je net zo goed alleen je wallpaper posten.
http://xs.to/quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Fryst het volgende:
Maargoed, waar kan ik het dan ook uploaden?
Imageshack verkleint de resolutie naar 800 x 450. En tinypic verneukt het kwaliteit en verkleint het naar 1600 x 900De echte resolutie is zelf 1920 x 1080, 7.9MB.
Maargoed, die van tinypic is dan hier te vinden.
Uhh, wtf?quote:
Nou goed dan, omdat jij het bent. Met dank aan wallpaper rotate:quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Werden er maar wat mee plaatjes gepost.
Dat had ik ookquote:
Je hebt een windows updatequote:
Waarom zou dat lelijk zijnquote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
edit: en er zitten lijntjes onder de tekst van je snelkoppelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |