Yepquote:
Het is allemaal zo simpel mensen. Geen antwoorden opzoeken, niet je antwoorden editten en de vraagsteller beslist wie het punt krijgt. En meer handige tips staan in de OP.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:25 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
tja als dit:
Eerste Wet
Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt.
........
het precieze antwoord is op een vraag dan gaat dat denk ik wel wat ver toch???
Mogguh tongquote:
Ik vroeg niet om het precieze antwoordquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:25 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
tja als dit:
Eerste Wet
Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt.
Tweede Wet
Een robot moet de bevelen uitvoeren die hem door mensen gegeven worden,
behalve als die opdrachten in strijd zijn met de Eerste Wet.
Derde Wet
Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, voor zover die bescherming niet in strijd is met de Eerste of Tweede Wet.
door Asimov
in Asimovs robotboeken
het precieze antwoord is op een vraag dan gaat dat denk ik wel wat ver toch???
Te laat, Als Tong een disq krijgt, dan bram ZEKER..quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo simpel mensen. Geen antwoorden opzoeken, niet je antwoorden editten en de vraagsteller beslist wie het punt krijgt. En meer handige tips staan in de OP.
geef elkaar nou maar een kusje en speel weer vrolijk verder.
En nou is het weer mooi geweest. Mama MaJo zal hier over een beslissing nemen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Te laat, Als Tong een disq krijgt, dan bram ZEKER..
gossie... verder alles goed???quote:
geen ideequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef ASroma het volgende:
welke film mensen? jeugdsentiment is het!
Als jij je aan de regels van het spel houd, capice?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
gossie... verder alles goed???
flikker op en GVD dat soort woorden gebruik ik niet hoor....
Ik blijf netjes,
probeer gewoon de volgende keer een vraag te bedenken waar je direct 1 antwoord op kan geven... jouw vraag sloeg gewoon nergens op en dat weet je zelf ook wel..
Hoe jong/oud moet je dan zijn?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef ASroma het volgende:
welke film mensen? jeugdsentiment is het!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
BasOne en Bram2301 NOKKEN !!!!
Verder mekkeren in het OP topic!
Dat dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe jong/oud moet je dan zijn?
Zegt me niets...
Hij lijkt op Louis van Gaal...quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:37 schreef ASroma het volgende:
nog steeds niet? kom op die kop kennen jullie toch wel??
baby ruth!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |