en dan nog een vraagteken erachter zetten ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:52 schreef BasOne het volgende:
mondriaan?
Je weet maar nooit, kan een kopie zijn door een anderquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:53 schreef starla het volgende:
[..]
en dan nog een vraagteken erachter zetten ook
Standje 1506quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:52 schreef BasOne het volgende:
mondriaan?
Das al 2 van de 3 vragenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Isaac Asimov schreef ze in I, Robot, wat ze zijn kom ik zo op
Dat is maar de helft van de eerste wetquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1: Robots mogen mensen niet doden
De andere twee weet ik niet
Ik denk niet dat ik op de rest van de wetten komquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat is maar de helft van de eerste wet
Mwhe, een sci fi film of boek liefhebber weet ze over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:00 schreef Bram2301 het volgende:
kun je dit weten zonder het op te zoeken?
heb inmiddels de antwoorden via wikipedia maar neem aan dat je dit niet zo maar kunt weten
haha ok cool, wat voor school? ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mwhe, een sci fi film of boek liefhebber weet ze over het algemeen wel.
In de film i, robot komen ze 4 keer voorbij, in zo'n 1000 sci boeken over robots gebaseerd op asimov komen ze voorbij.
En mensen die robots maken willen die 3 wetten aanhouden dus in robotica/wetenschap komen ze voorbij.
Niet te min dat deze 3 wetten wel zooooooo bekent zijn, ik heb ze zelfs op school gehad.
Mwheeeeeequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:05 schreef Robbiev85 het volgende:
robots mogen mensen geen pijn doen
robots moeten orders van mensen opvolgen, tenzij dit een mens pijn doet
en een robot moet zichzelf verdedigen tenzij het tegene een mens is
LTS electroquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:05 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
haha ok cool, wat voor school? ik had er nog nooit van gehoord
En bedankt voor het verneuken van het spel...quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:10 schreef Bram2301 het volgende:
Eerste Wet
Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt.
Tweede Wet
Een robot moet de bevelen uitvoeren die hem door mensen gegeven worden,
behalve als die opdrachten in strijd zijn met de Eerste Wet.
Derde Wet
Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, voor zover die bescherming niet in strijd is met de Eerste of Tweede Wet.
door Asimov
in Asimovs robotboeken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:00 schreef Bram2301 het volgende:
kun je dit weten zonder het op te zoeken?
heb inmiddels de antwoorden via wikipedia maar neem aan dat je dit niet zo maar kunt weten
aha, die les had ik gespijbeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
LTS electro
Maar kwam voorbij met maatschappijleer
ja maar dude bedenk ff dat je wel heeeeel erg precies alles wilt weten, wordt dan snel saai. Bij dit soort vragen mag je bij halfgoed ook wel gewoon punten uitdelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
En bedankt voor het verneuken van het spel...
bedenk maar een nieuwe vraag dan, waar je 1 antwoord op moet geven, dit kent niemand precies uit zijn hoofd namelijk...quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
En bedankt voor het verneuken van het spel...
Bull enige wat ik nog zocht was het 'door inactie..' gedeeltequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:13 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
bedenk maar een nieuwe vraag dan, waar je 1 antwoord op moet geven, dit kent niemand precies uit zijn hoofd namelijk...
http://www.ericart.nl/robots/asimovs-3-wetten.htmlquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:10 schreef Bram2301 het volgende:
Eerste Wet
Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt.
Tweede Wet
Een robot moet de bevelen uitvoeren die hem door mensen gegeven worden,
behalve als die opdrachten in strijd zijn met de Eerste Wet.
Derde Wet
Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, voor zover die bescherming niet in strijd is met de Eerste of Tweede Wet.
door Asimov
in Asimovs robotboeken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:15 schreef Bram2301 het volgende:
stel maar een nieuwe vraag
klopt maar dit is het enige correcte antwoord... kijk eens hoe lang dat is en precies moet zijn... dan zitten we hier volgende week nog meequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:15 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
http://www.ericart.nl/robots/asimovs-3-wetten.html
Voorzover ik wist mocht je geen hulpmiddelen gebruiken
En daarom beslis jij wat ik moet doen, flikker op, stel zelf maar een vraag.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:17 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
klopt maar dit is het enige correcte antwoord... kijk eens hoe lang dat is en precies moet zijn... dan zitten we hier volgende week nog mee
tja als dit:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |