Hmmm, deze camping bink had `m al om half 10 in handenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
Ben al bij de winkel geweest maar de "party " komt vanmiddag pas uit
Waar zijn dat soort sneren nou voor nodig Johan555?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
Die film van Gielen is een zeperd om in jou (achterbuurt ) termen te spreken
LOL ik heb nog nooit mensen zonder enige vorm van gene op een forum zien verkondigen dat ze "De Party" gingen kopen of gekocht haddenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef bastibro het volgende:
Hmmm, deze camping bink had `m al om half 10 in handen
http://translate.google.com/ aanbevolen door hoe-heet-ie-ook-alweerquote:Op woensdag 22 april 2009 18:59 schreef observer777 het volgende:
Hmmmm Who just moved from Breda from Aruba? Which friend is he staying with again? Another suspect perhaps?
[url=http://i42.tinypic.com/21ovkf4.jpg[/img]]http://i42.tinypic.com/21ovkf4.jpg[/img][/url]
[ afbeelding ]
Aanbevolen door Hoe-heet-ie-ook-al-weer aan He-Who-Must-Not-Be-Namedquote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef OUWEFIETS het volgende:
http://translate.google.com/ aanbevolen door hoe-heet-ie-ook-alweer
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Kan allemaal hier op FOK hoor OUWEFIETS.quote:Er zijn verschillende manieren om te cyberpesten. Het kan gaan om kwetsende of bedreigende e-mails of bedreigingen of lastig gevallen worden via chatprogramma's als MSN. Er kunnen beledigende pagina’s met foto’s, video's of persoonlijke gegevens van het slachtoffer op internet geplaatst worden. Er kan sprake zijn van "stalkingactiviteiten", waarbij een of meerdere daders doelbewust een slachtoffer lastig blijft vallen en er kan op fora en vrij bewerkbare pagina’s, zoals Wikipedia,[2] beledigende of bedreigende informatie geplaatst worden.
You should be sending that to your pal buster who is stalking members of this forum.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hij is geen moordverdachte en de vrienden van Joran ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef observer777 het volgende:
[..]
The pics I provided are of murder suspects in this case.
Natuurlijk niet yyentle, dat vriendinnetje van Joran (Caitlin) is dan zeker ook een "moordverdachte" en daarom plaatst ie haar MySpace account, foto's, voor- en achternaam overal op het NET.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef yyentle het volgende:
Hij is geen moordverdachte en de vrienden van Joran ook niet.
Je zuigt ze weer flink uit je duim Buster ,maar dat zijn we gewend ,op nwo was dat ook al zo.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:50 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Natuurlijk niet yyentle, dat vriendinnetje van Joran (Caitlin) is dan zeker ook een "moordverdachte" en daarom plaatst ie haar MySpace account, foto's, voor- en achternaam overal op het NET.![]()
Eea heeft er zelfs toe geleid dat het meisje bedreigd werd, gelukkig is er aangifte van gedaan en het zou me niet verbazen als dat viespeukenforum ChatnGrumble een van de eerste plaatsen is waar onderzoek naar gedaan zal worden.
Toe maar! Het worden er steeds meerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef observer777 het volgende:
[..]
You should be sending that to your pal buster who is stalking members of this forum.
The pics I provided are of murder suspects in this case.
joran doet hier ook aan vervalsing , maar is dat nieuw ??, geeft mij niet het vertrouwen dat hij dit keer de waarheid gaat vertellenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef JoBuster het volgende:
Jaap: "What was your impression of Natalee?"
Joran: "She seemed nice at first but when we arrived at the beach I found out that she was just another american bitch that was drunk as a skunk and drugged out of her skull. So I left her there"
O gosj, ga je nu Nederlands gesproken tekst voor naatje Obsessie in het Engels vertalen?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef johan555 het volgende:
Jaap: Isn't it an idea then to stop with stories that are untrue?
Joran: "My parents asked me that as well several times".
Het is wel typerend dat jij je drukker maakt over hoe, waar en wanneer er aangifte is gedaan, dan over het feit dat het leven en de privacy van een leuk blond en onschuldig meisje wordt geschonden.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef johan555 het volgende:
Je zuigt ze weer flink uit je duim Buster ,maar dat zijn we gewend ,op nwo was dat ook al zo.
Kan je bewijzen dat ze bedreigd is ? dat er aangifte van gedaan is ?
joran heeft z'n maatje gevonden 2 vetkleppen bij elkaarquote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef duikkie het volgende:
de zaak natalee holloway is maar een rare hoor.
wat me nu al een paar keer opvalt is dat als er iets uitkomt er gelijk door het joran kamp op gereageerd wordt. het lijkt mij zo ontzettend toevallig dat joran en jaap net samen vallen met het uitkomen van de film van beth over haar waarheid
trouwens geen hoogstaande film, als je de zaak niet volgt is de film erg moeilijk te volgen, jump dat boek van beth ook zo ???
kortom heb ik weer een deadline gemist, waarom is er weer actie rond joran ???
toen peter r de vries met zijn verborgen camera uitzending kwam , was het nog geen maand later dat joran de leugen van verkocht aan verhaal
beth film komt uit, binnenkort verzint joran nieuw verhaal bij jaap ??? erg voorspeelbaar allemaal zo hoor
Nee als je dat niet kan bewijzen buster moet je het hier ook niet posten .quote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het is wel typerend dat jij je drukker maakt over hoe, waar en wanneer er aangifte is gedaan, dan over het feit dat het leven en de privacy van een leuk blond en onschuldig meisje wordt geschonden.
Wat ik hier wel of niet post maak jij gelukkig niet uit jochiequote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef johan555 het volgende:
Nee als je dat niet kan bewijzen buster moet je het hier ook niet posten .
Ook afgeven op andere forums hoort hier niet thuis (,,dat is hier laatst heel duidelijk door hara vermeld
Dat je OT moet blijven ook !
Zullen we eens op een rijtje zetten wat jij zo links en rechts post ,vooral op het forum van mytime ?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:25 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Wat ik hier wel of niet post maak jij gelukkig niet uit jochie![]()
En dat de privacy van Caitlin geschonden is door die engerds van CnG die fotootjes en persoonlijke informatie van haar posten behoeft ook geen nadere toelichting toch?
Hoewel, misschien een linkie zodat men het zelf kan bekijken.
Helaas johan dat is de versie die CnG nu hanteert omdat er aangifte is gedaan, op de originele versie staan geen zwarte blokjes, alle gegevens van Caitie en buiten het "watermerk" van CnG ook de letters VMS (in rood).quote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef johan555 het volgende:
Nu zet je jezelf voor schut buster met je beweringen er staat nergens een naam of achternaam bij.
Ik zou zeggen post een linkje (proest) en leg gelijk effe uit wie "mytime" is.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:38 schreef johan555 het volgende:
Zullen we eens op een rijtje zetten wat jij zo links en rechts post ,vooral op het forum van mytime ?
Die stuurt alles door dus ik hoef er niet eens heen
Nee je zwamt uit je nek buster dit stond er vanaf het begin zo al .quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Helaas johan dat is de versie die CnG nu hanteert omdat er aangifte is gedaan, op de originele versie staan geen zwarte blokjes, alle gegevens van Caitie en buiten het "watermerk" van CnG ook de letters VMS (in rood).
Wel zo makkelijk allemaal om de engerds op te sporen die dit meisje bedreigen, alleen maar omdat ze met Joran bevriend is.
Je vergeet watquote:Op woensdag 22 april 2009 22:55 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen post een linkje (proest) en leg gelijk effe uit wie "mytime" is.
AYO!![]()
.
.
JAAP: "Joran denk jij dat het op de fora nog wel over de zaak Natalee gaat?"
JORAN: "Welnee vette coño, het bestaat daar vooral uit gefrustreerde lutsers die mij en tientallen anderen zonder enige vorm van bewijs lopen te beschuldigen."
Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef johan555 het volgende:
Nee je zwamt uit je nek buster dit stond er vanaf het begin zo al .
Ook al zou er een screenshot gestaan hebben van haar my space is dat gewoon openbaar
Als je dit verzonnen zwam verhaaltje had willen hardmaken dan had je met een sceenshot moeten komen .
Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissen![]()
Het meest trieste vind ik dat anonieme lutsers een onschuldig meisje gaan lopen intimideren en bedreigen alleen omdat ze een vriendin van Joran is.![]()
![]()
He Johan, leg eens uit, heb jij het alleenrecht hier om allerlei onzin neer te zetten zonder 'bewijs', of om af te geven op andere forums/sites?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee als je dat niet kan bewijzen buster moet je het hier ook niet posten .
Ook afgeven op andere forums hoort hier niet thuis (,,dat is hier laatst heel duidelijk door hara vermeld
Dat je OT moet blijven ook !
Droom lekker verder buster maar van al je beweringen klopt niks en dan ook helemaal niksquote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissen![]()
Het meest trieste vind ik dat anonieme lutsers een onschuldig meisje gaan lopen intimideren en bedreigen alleen omdat ze een vriendin van Joran is.![]()
![]()
He Bassie, hoe kwamen die foto's dan op andere fora, er zit toch copyright op? Allemaal gejat van de CNG theekrans?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef bastibro het volgende:
[..]
Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.
Interessant want ik heb begrepen dat iemand die de foto's al een tijdje had, Caitie heeft gedreigd ze openbaar te maken als ze niet meer info over Joran zou geven hmmmm.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef bastibro het volgende:
Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.
OK Johan, kom met bewijs dat er niks van klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef johan555 het volgende:
[..]
Droom lekker verder buster maar van al je beweringen klopt niks en dan ook helemaal niks
Ik raad je aan om eens een screenshot te maken als iets je niet bevalt
Dan heb je iets om te laten zien en nu zit je in een mandje te melken .![]()
![]()
Oh ja dat jochie gebruik van jou komt uit de achter buurten van Utrecht (wijk C),als je daar meer over wilt weten kan ik er wel een stukje over posten . Je gebruikt het woord "jochie " zo vaak dat je dat vast wel leuk zal vinden .
Je hebt dat meisje dus zelf bedreigd, daderkennis noemt men dat JoLutserquote:Op woensdag 22 april 2009 23:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Interessant want ik heb begrepen dat iemand die de foto's al een tijdje had, Caitie heeft gedreigd ze openbaar te maken als ze niet meer info over Joran zou geven hmmmm.
Keep talking bastibro that's how we get to know you (and your wacko friends) better.
Keep talking bastribo that's how we get to know you betterquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef bastibro het volgende:
Je hebt dat meisje dus zelf bedreigd, daderkennis noemt men dat JoLutser
Jou kennen we inmiddels wel. Zelfs je foto is opgedoken op het netquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Keep talking bastribo that's how we get to know you better
Dat is nu exact het soort bedreigende taal die Caitlin (de vriendin van Joran) mocht ontvangen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef bastibro het volgende:
Jou kennen we inmiddels wel. Zelfs je foto is opgedoken op het net![]()
PARTY TIMEquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef observer777 het volgende:
[quote]Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
![]()
[/quote
Are you going to file a complaint against scaredmonkeys blog? Your in the wrong forum.
Can we please get back to discussing the case now? Are you going to buy the DVD of the Natalee movie when it comes out buster?
=================
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha die mrb die blijft hier maar dreigen ,jij moet wat scherm printjes opgestuurd hebben al !!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef mrBhimself het volgende:
Op het moment dat hij die foto's voorziet van een eigen tag, gaat een schermprint + gegevens linea recta naar de rechthebbende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |