abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68247749
Terror Jaap en Joran gespot bij van der Valk Breda.
Morgen de foto's in Party.
Fotograaf Dennis van Tellingen.
Bron Shownieuws sbs 6
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:53:56 #127
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68248883
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef CCtje het volgende:
Bron Shownieuws sbs 6
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=70938
pi_68249392
quote:
Dus, morgen allemaal in draf naar de kiosk.

Het lijkt wel een strategische zet. Eerst die film, en nu de film een slecht bekeken zeperd blijkt te zijn, is Joran plotseling heel geheimzinnig in Nederland en is een fotograaf getipt om Joran te fotograferen.

De fotograaf zou er ook van op de hoogte zijn gebracht dat Joran met spectaculaire onthullingen komt.......

Ben benieuwd.
pi_68250895
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef CCtje het volgende:
Bron Shownieuws sbs 6
Lekker stel die 2
--
pi_68251282
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:48 schreef mrBhimself het volgende:
Lekker stel die 2
LOL het campingzender publiek komt helemaal aan z'n trekken, Jaap, van der Valk, Gouwe Kooi en een toefje Joran.
I stand with the happy Island.
pi_68252419
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef JoBuster het volgende:

[..]

LOL het campingzender publiek komt helemaal aan z'n trekken, Jaap, van der Valk, Gouwe Kooi en een toefje Joran.
Het schaakspel tussen de leugenaars Joran van der Sloot en Beth Holloway.

Beiden krijgen media-aandacht en geld.

Joran is nu aan zet toch?
pi_68252512

de 2 donderstenen
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:38:04 #133
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68252665
Ik geloof niets van dat verhaal.
Eerst heeft hij de hele nacht in de bosjes liggen wachten en even later verteld hij dat hij foto`s heeft gemaakt tijdens het diner.
En dan Joran die wederom met grote onthullingen komt.
Doodmoe wordt je ervan.
pi_68253207
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef bastibro het volgende:
Eerst heeft hij de hele nacht in de bosjes liggen wachten en even later verteld hij dat hij foto`s heeft gemaakt tijdens het diner.
Joh bassie geloof jij het SBS6 Shownieuws niet, jeetje toch, dat lijkt me toch echt wel een rete betrouwbare bron, hele volksstammen van campingzender gepeupel varen er blind op.

Wat zou Joran eigenlijk cashen voor een optredentje met Terror Jaap?
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:59:44 #135
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68253590
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Joh bassie geloof jij het SBS6 Shownieuws niet, jeetje toch, dat lijkt me toch echt wel een rete betrouwbare bron, hele volksstammen van campingzender gepeupel varen er blind op.

Mocht idiote Japie hem benaderd hebben en Joran zou hebben toegehapt dan zal dat Japie heel veel geld hebben gekost denk ik.
SBS6 RTL Boulevard had het trouwens bij het rechte end dat Joran de kerst in Ned. vierde

[ Bericht 0% gewijzigd door bastibro op 21-04-2009 22:15:08 ]
pi_68253674
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef bastibro het volgende:
En dan Joran die wederom met grote onthullingen komt.
Doodmoe wordt je ervan.
Die fotograaf vertelt dat hij overmatig bijzonder mooie foto's kon maken.

Hij kan natuurlijk best met medeweten van Joran zijn getipt; wellicht krijgt Joran voor de mooie foto's ook een paar centjes.
pi_68255838
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:

[..]

ik heb vast m'n Centerparcs-trainingspak + badslippers aangetrokken, morgen snel naar de C1000 voor het blaadje met de beloofde SPECTACULAIRE foto's, hopla ff scannen de hele reut, snipperdagje opnemen want de hele dag voor de buis natuurlijk, wie weet komt Peter nog wel met 'n intelligente babbel bij RTLBoulevard!! Spiegelreflex stand-by, snel wat plaatjes schieten van de uitzendingen, is immers weer een interessante aanvulling op m'n reeds imposante Photobucket verzameling.. daarna pleur ik de hele zooi stelselmatig op het www voor al mijn lieve vrienden daarzo!
pi_68257250
De dag wordt goed besteed morgen hoor ik wel :-)
--
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:34:09 #139
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68257335
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ik heb vast m'n Centerparcs-trainingspak + badslippers aangetrokken, morgen snel naar de C1000 voor het blaadje met de beloofde SPECTACULAIRE foto's, hopla ff scannen de hele reut, snipperdagje opnemen want de hele dag voor de buis natuurlijk, wie weet komt Peter nog wel met 'n intelligente babbel bij RTLBoulevard!! Spiegelreflex stand-by, snel wat plaatjes schieten van de uitzendingen, is immers weer een interessante aanvulling op m'n reeds imposante Photobucket verzameling.. daarna pleur ik de hele zooi stelselmatig op het www voor al mijn lieve vrienden daarzo!
Dat klinkt in ieder geval nogal verwachtingsvol.
Altijd nog beter dan de hele dag achter een saai boek met de geitewollen sokken aan.

Oeps, ik vergat de tarot kaarten
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:41:06 #140
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68257519
Natalee Holloway' sets Lifetime Movie record
Posted by Alec Harvey -- Birmingham News April 20, 2009 11:19 PM

"Natalee Holloway," the TV movie based on the story of the Mountain Brook teen who disappeared in Aruba, became the highest-rated movie in the 11-year history of the Lifetime Movie Network when it aired Sunday night, according to The Hollywood Reporter.

Amy Gumenick says that playing Natalee Holloway hit close to home for her,
especially since she's about Natalee's age. "I felt a stronger connection to it
than most roles," the actress says.

The movie, based on Beth Holloway and Sunny Tillman's book, "Loving Natalee: A Mother's Testament of Hope and Faith," drew 3.2 million viewers. It starred Tracy Pollan as Beth Holloway, Grant Show as Jug Twitty (Natalee's stepfather) and Amy Gumenick as Natalee.

Lifetime says it will soon post "Natalee Holloway" on its Web site, www.mylifetime.com. The movie will also re-air on Thursday.
pi_68258022
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

wat dacht je van jezelf.
I represent the truth not lies..BIG DIFFERENCE
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68258216
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:41 schreef bastibro het volgende:
Jeetje als je dat plaatje ziet dan moet Joran zich toch wel bekocht voelen dat ie met bignose op het strand belandde.
pi_68261048
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:03 schreef observer777 het volgende:

[..]

I represent the truth not lies..BIG DIFFERENCE
tuurlijk, onder nadrukkelijke verwijzing naar de handtekening van je partner in crime
  woensdag 22 april 2009 @ 08:53:17 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68261081
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68261270

Van der Sloot aan de leugendetector

http://www.limburger.nl/a(...)896158835/1030/weer#

trailer tv-programma Terror Jaap
http://www.tvellef.net/trailerjaap.wmv
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_68264814
Ben al bij de winkel geweest maar de "party " komt vanmiddag pas uit
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68265824
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:08 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dus, morgen allemaal in draf naar de kiosk.

Het lijkt wel een strategische zet. Eerst die film, en nu de film een slecht bekeken zeperd blijkt te zijn, is Joran plotseling heel geheimzinnig in Nederland en is een fotograaf getipt om Joran te fotograferen.

De fotograaf zou er ook van op de hoogte zijn gebracht dat Joran met spectaculaire onthullingen komt.......

Ben benieuwd.
Die film van Gielen is een zeperd om in jou (achterbuurt ) termen te spreken

Natalee Holloway-film doorslaand succes, breekt records

Lifetime Movie scores with 'Holloway'

Lifetime Movie Network bagged record ratings Sunday for its original telepic "Natalee Holloway."

An average audience of 3.2 million tuned in to see the movie -- the best showing in the network's 11-year history, according to preliminary Nielsen nationals. It also drew an impressive 1.04 million women 18-49, making it the top-rated movie on basic cable in this category in the last 12 months.

Previous record for an LMN movie came with the concluding night of the two-part movie "Capture of the Green River Killer" in March 2008 (2.4 million viewers overall, 594,000 in women 18-49).

bedankt voor de link Harajuku.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68266793
Effe kijken of we die kijkcijfers in een nederlands perspectief kunnen plaatsen.

3.2 miljoen kijkers in een land met ruim 300 miljoen inwoners, dat zou naar NL geëxtrapoleerd nog geen 200.000 kijkers zijn.

Dat zijn kijkcijfers die Rail Away, Vroege Vogels en Klokhuis trekken

Een beetje programma trekt in de US of A al snel 15 tot 20 miljoen kijkers, daarbij is dit dus klein bier.

Dus JA het trok veel kijkers voor het Lifetime Movie Network maar NEE een succes was het niet en laten we eerlijk zijn als je het filmpie gezien hebt dan weet je gelijk waarom.
pi_68269486
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef johan555 het volgende:

[..]

Die film van Gielen is een zeperd om in jou (achterbuurt ) termen te spreken

Lifetime Movie scores with 'Holloway'

Lifetime Movie Network bagged record ratings Sunday for its original telepic "Natalee Holloway."

An average audience of 3.2 million tuned in to see the movie -- the best showing in the network's 11-year history, according to preliminary Nielsen nationals. It also drew an impressive 1.04 million women 18-49, making it the top-rated movie on basic cable in this category in the last 12 months.

Previous record for an LMN movie came with the concluding night of the two-part movie "Capture of the Green River Killer" in March 2008 (2.4 million viewers overall, 594,000 in women 18-49).

bedankt voor de link Harajuku.
Wat dacht je van een cursus Engelse leesvaardigheid? Te beginnen in groep 1.
pi_68270527
LMN is not a well known network and most dont have it on there cable package. IMO

'Natalee' sets record

Lifetime Movie Network's "Natalee Holloway" film Sunday was watched by an estimated 3.2 million viewers, the most ever for the spinoff cable channel.
Holloway, who disappeared during a high-school graduation trip to Aruba in 2005, is still missing.

http://www.philly.com/dai(...)ee__sets_record.html
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')