http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=70938quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef CCtje het volgende:
Terror Jaap en Joran gespot bij van der Valk Breda.
Morgen de foto's in Party.
Fotograaf Dennis van Tellingen.
Bron Shownieuws sbs 6
Dus, morgen allemaal in draf naar de kiosk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:53 schreef bastibro het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=70938
Lekker stel die 2quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef CCtje het volgende:
Terror Jaap en Joran gespot bij van der Valk Breda.
Morgen de foto's in Party.
Fotograaf Dennis van Tellingen.
Bron Shownieuws sbs 6
LOL het campingzender publiek komt helemaal aan z'n trekken, Jaap, van der Valk, Gouwe Kooi en een toefje Joran.quote:
Het schaakspel tussen de leugenaars Joran van der Sloot en Beth Holloway.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL het campingzender publiek komt helemaal aan z'n trekken, Jaap, van der Valk, Gouwe Kooi en een toefje Joran.
Joh bassie geloof jij het SBS6 Shownieuws niet, jeetje toch, dat lijkt me toch echt wel een rete betrouwbare bron, hele volksstammen van campingzender gepeupel varen er blind op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef bastibro het volgende:
Ik geloof niets van dat verhaal.
Eerst heeft hij de hele nacht in de bosjes liggen wachten en even later verteld hij dat hij foto`s heeft gemaakt tijdens het diner.
Mocht idiote Japie hem benaderd hebben en Joran zou hebben toegehapt dan zal dat Japie heel veel geld hebben gekost denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Joh bassie geloof jij het SBS6 Shownieuws niet, jeetje toch, dat lijkt me toch echt wel een rete betrouwbare bron, hele volksstammen van campingzender gepeupel varen er blind op.![]()
Wat zou Joran eigenlijk cashen voor een optredentje met Terror Jaap?
Die fotograaf vertelt dat hij overmatig bijzonder mooie foto's kon maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef bastibro het volgende:
Ik geloof niets van dat verhaal.
Eerst heeft hij de hele nacht in de bosjes liggen wachten en even later verteld hij dat hij foto`s heeft gemaakt tijdens het diner.
En dan Joran die wederom met grote onthullingen komt.
Doodmoe wordt je ervan.
ik heb vast m'n Centerparcs-trainingspak + badslippers aangetrokken, morgen snel naar de C1000 voor het blaadje met de beloofde SPECTACULAIRE foto's, hopla ff scannen de hele reut, snipperdagje opnemen want de hele dag voor de buis natuurlijk, wie weet komt Peter nog wel met 'n intelligente babbel bij RTLBoulevard!! Spiegelreflex stand-by, snel wat plaatjes schieten van de uitzendingen, is immers weer een interessante aanvulling op m'n reeds imposante Photobucket verzameling.. daarna pleur ik de hele zooi stelselmatig op het www voor al mijn lieve vrienden daarzo!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Joh bassie geloof jij het SBS6 Shownieuws niet, jeetje toch, dat lijkt me toch echt wel een rete betrouwbare bron, hele volksstammen van campingzender gepeupel varen er blind op.![]()
Wat zou Joran eigenlijk cashen voor een optredentje met Terror Jaap?
Dat klinkt in ieder geval nogal verwachtingsvol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
ik heb vast m'n Centerparcs-trainingspak + badslippers aangetrokken, morgen snel naar de C1000 voor het blaadje met de beloofde SPECTACULAIRE foto's, hopla ff scannen de hele reut, snipperdagje opnemen want de hele dag voor de buis natuurlijk, wie weet komt Peter nog wel met 'n intelligente babbel bij RTLBoulevard!! Spiegelreflex stand-by, snel wat plaatjes schieten van de uitzendingen, is immers weer een interessante aanvulling op m'n reeds imposante Photobucket verzameling.. daarna pleur ik de hele zooi stelselmatig op het www voor al mijn lieve vrienden daarzo!
I represent the truth not lies..BIG DIFFERENCEquote:
Jeetje als je dat plaatje ziet dan moet Joran zich toch wel bekocht voelen dat ie met bignose op het strand belandde.quote:
tuurlijk, onder nadrukkelijke verwijzing naar de handtekening van je partner in crimequote:Op woensdag 22 april 2009 00:03 schreef observer777 het volgende:
[..]
I represent the truth not lies..BIG DIFFERENCE
Die film van Gielen is een zeperd om in jou (achterbuurt ) termen te sprekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:08 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dus, morgen allemaal in draf naar de kiosk.![]()
Het lijkt wel een strategische zet. Eerst die film, en nu de film een slecht bekeken zeperd blijkt te zijn, is Joran plotseling heel geheimzinnig in Nederland en is een fotograaf getipt om Joran te fotograferen.![]()
De fotograaf zou er ook van op de hoogte zijn gebracht dat Joran met spectaculaire onthullingen komt.......![]()
Ben benieuwd.
Wat dacht je van een cursus Engelse leesvaardigheid? Te beginnen in groep 1.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
Die film van Gielen is een zeperd om in jou (achterbuurt ) termen te spreken
Natalee Holloway-film doorslaand succes, breekt records
Lifetime Movie scores with 'Holloway'
Lifetime Movie Network bagged record ratings Sunday for its original telepic "Natalee Holloway."
An average audience of 3.2 million tuned in to see the movie -- the best showing in the network's 11-year history, according to preliminary Nielsen nationals. It also drew an impressive 1.04 million women 18-49, making it the top-rated movie on basic cable in this category in the last 12 months.
Previous record for an LMN movie came with the concluding night of the two-part movie "Capture of the Green River Killer" in March 2008 (2.4 million viewers overall, 594,000 in women 18-49).
Natalee Holloway-film doorslaand succes, breekt records
bedankt voor de link Harajuku.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |