Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef johan555 het volgende:
Nee je zwamt uit je nek buster dit stond er vanaf het begin zo al .
Ook al zou er een screenshot gestaan hebben van haar my space is dat gewoon openbaar
Als je dit verzonnen zwam verhaaltje had willen hardmaken dan had je met een sceenshot moeten komen .
Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissen![]()
Het meest trieste vind ik dat anonieme lutsers een onschuldig meisje gaan lopen intimideren en bedreigen alleen omdat ze een vriendin van Joran is.![]()
![]()
He Johan, leg eens uit, heb jij het alleenrecht hier om allerlei onzin neer te zetten zonder 'bewijs', of om af te geven op andere forums/sites?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee als je dat niet kan bewijzen buster moet je het hier ook niet posten .
Ook afgeven op andere forums hoort hier niet thuis (,,dat is hier laatst heel duidelijk door hara vermeld
Dat je OT moet blijven ook !
Droom lekker verder buster maar van al je beweringen klopt niks en dan ook helemaal niksquote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissen![]()
Het meest trieste vind ik dat anonieme lutsers een onschuldig meisje gaan lopen intimideren en bedreigen alleen omdat ze een vriendin van Joran is.![]()
![]()
He Bassie, hoe kwamen die foto's dan op andere fora, er zit toch copyright op? Allemaal gejat van de CNG theekrans?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef bastibro het volgende:
[..]
Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.
Interessant want ik heb begrepen dat iemand die de foto's al een tijdje had, Caitie heeft gedreigd ze openbaar te maken als ze niet meer info over Joran zou geven hmmmm.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef bastibro het volgende:
Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.
OK Johan, kom met bewijs dat er niks van klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef johan555 het volgende:
[..]
Droom lekker verder buster maar van al je beweringen klopt niks en dan ook helemaal niks
Ik raad je aan om eens een screenshot te maken als iets je niet bevalt
Dan heb je iets om te laten zien en nu zit je in een mandje te melken .![]()
![]()
Oh ja dat jochie gebruik van jou komt uit de achter buurten van Utrecht (wijk C),als je daar meer over wilt weten kan ik er wel een stukje over posten . Je gebruikt het woord "jochie " zo vaak dat je dat vast wel leuk zal vinden .
Je hebt dat meisje dus zelf bedreigd, daderkennis noemt men dat JoLutserquote:Op woensdag 22 april 2009 23:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Interessant want ik heb begrepen dat iemand die de foto's al een tijdje had, Caitie heeft gedreigd ze openbaar te maken als ze niet meer info over Joran zou geven hmmmm.
Keep talking bastibro that's how we get to know you (and your wacko friends) better.
Keep talking bastribo that's how we get to know you betterquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef bastibro het volgende:
Je hebt dat meisje dus zelf bedreigd, daderkennis noemt men dat JoLutser
Jou kennen we inmiddels wel. Zelfs je foto is opgedoken op het netquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Keep talking bastribo that's how we get to know you better
Dat is nu exact het soort bedreigende taal die Caitlin (de vriendin van Joran) mocht ontvangen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef bastibro het volgende:
Jou kennen we inmiddels wel. Zelfs je foto is opgedoken op het net![]()
PARTY TIMEquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef observer777 het volgende:
[quote]Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:
[..]
![]()
[/quote
Are you going to file a complaint against scaredmonkeys blog? Your in the wrong forum.
Can we please get back to discussing the case now? Are you going to buy the DVD of the Natalee movie when it comes out buster?
=================
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha die mrb die blijft hier maar dreigen ,jij moet wat scherm printjes opgestuurd hebben al !!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef mrBhimself het volgende:
Op het moment dat hij die foto's voorziet van een eigen tag, gaat een schermprint + gegevens linea recta naar de rechthebbende.
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:24 schreef johan555 het volgende:
[..]
Haha die mrb die blijft hier maar dreigen ,jij moet wat scherm printjes opgestuurd hebben al !!
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:26 schreef mrBhimself het volgende:
Nee hoor, is geen dreigement. Het gaat tenslotte om de rechten op de foto's die misbruikt worden door derden, jij zou toch ook niet willen dat je foto's misbruikt werden. Daarnaast ben ik erg selectief hierin.
flikker nou toch 's op man met je domme gekletsquote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef johan555 het volgende:
het lijkt hier wel wat op het nwo blogje ha ha
Gielen ,mrbou en petje
tja je moet toch wat als daar niemand meer komt![]()
zucht.. ik word toch zo moedeloos van al die onzin.. waar ben ik mee bezig hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
Niet druk maken OF, laat toch lekker (be)gaan :-)
Dat staat ergens en die zitten ook in Bredaquote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef mrBhimself het volgende:
Waar staat dat door de producenten gebruik is gemaakt van de Schalke & Partners methode?
Naarmate de avond vordert worden Joran's posts steeds vermakelijkerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:57 schreef johan555 het volgende:
Joran heeft me wel een leugen detectortje uitgezocht ha ha ,deze (Schalke & Partners-methode) zit er enkele tientallen procenten naast .
De leugendetector liegt
03-02-2008 Bedrijfsrechercheur Schalke & Partners kwam onlangs in het nieuws met het onzalige idee om onder andere sollicitanten te onderwerpen aan een leugendetector. Volgens een uitzending van EenVandaag zijn momenteel met name leasemaatschappijen geïnteresseerd. Maar Volgens Harald Merckelbach en Ewout Meijer (Universiteit Maastricht) is het checken van CV’s de “meest onzinnige toepassing” die je kunt bedenken van de leugendetector. “Uit Amerikaans onderzoek is immers bekend dat de foutenmarge van de Schalke & Partners-methode in de tientallen procenten loopt”, aldus de Limburgse wetenschappers. Kortom hoog tijd om ons te verdiepen in het fenomeen van de leugendetector.
we gaan maar weer maandag afwachten, maar als je goed luisterd dan weet je het alquote:Op donderdag 23 april 2009 01:56 schreef johan555 het volgende:
" Joran v/d Sloot liegt en bedriegt "zegt Terror jaap op 3fm 22/4/2009
Hij zat natuurlijk op zwart zaad dan moet je alles doen om aan geld te komen .quote:Op donderdag 23 april 2009 07:25 schreef duikkie het volgende:
[..]
we gaan maar weer maandag afwachten, maar als je goed luisterd dan weet je het al
joran heeft zitten liegen en de zaak lopen bedonderen ook bij de leugen apparaat.
jaap zegt joran heeft mij befikkert ??? , maar hij kan nu geen voet meer op nederlandse bodem zetten.
maar voor de zaak holloway zijn we dus weer niets opgeschoten
maanden mee bezig zegt jaap dus net na de greata tape gedoe begint dat ??
is het nu voor joran onmogelijk om uit de media te blijven ??? wat ik al eens eerder schreef mooi gebrandtmerkt voor het leven, je moet het maar willen.
Ik vond 't wel een goeie grap eigenlijk!!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef johan555 het volgende:
[quote]Op donderdag 23 april 2009 02:00 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
We mogen geen van allen - behalve hij - andere fora onderuit halen (hij blijft het zelf gewoon wel doen) en nu komt hij met een berichtje over dat leugendetector bedrijf.
Hij post foto's van CNG met of zonder die idioterie CNG research erop. En ga zo maar door.
/quote]
Welk forum haal ik onderuit ?
Dat berichtje is relevant ,want daar is die test gedaan of komt het jou niet uit dat ze er daar altijd tientallen procenten naast zitten ?
Waar die andere leugentesten gedaan zijn weet ik niet .
Als er een naam van een research groep op foto's staat die je niet bevalt kijk je toch gewoon niet ?
Zelf zet je Tulip research op je foto's !!!
Jij snapt hem helemaal Duikkie!!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:15 schreef duikkie het volgende:
het programma van terror jaap moet eerst verkocht worden, nou dat is weer een dvd dus![]()
jaap ga even aan rene gielen vragen hoe je dat doet![]()
kortom als jaap te lang wacht is de nieuwswaarde weg, en dus onverkoopbaar.
Johan, beduvelde die getuige van Mansur ook de polygraph test?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
Hij zat natuurlijk op zwart zaad dan moet je alles doen om aan geld te komen .
Met dat gokken verdien je ook weinig en een gewoon baantje heeft ie nog nooit gehad .
Ja dat hoorde ik ook dat Joran Jaap beFlikkert heeft heeft ( opgelicht of belazerd ? ) en Jaap zegt dan ik heb hem terug gepakt en hij (Joran)kan nooit meer een voet op Hollandse bodem zetten .
Alsof we daar ook op zitten te wachten .
Hij moet nu al rondrijden met geblindeerde auto's omdat hij blijkbaar bang is voor een volkswoede zoals in Drachten toen .
Ook opvallend is dat Joran een blauw oog heeft op de foto's ,hoe zou dat gekomen zijn ?
De leugendetector test daar moeten we ook weinig waarde aan hechten want de werkt volgens mij niet bij psychopaten en ik las dat je zo'n test ook kan beduvelen .
Je hoeft er zelfs geen psychopaat voor te zijn om zo'n test in de maling te nemen dat impliceert dat het voor een echte psychopaat helemaal een makkie is .
Een leugendetector in de maling nemen is niet zo moeilijk, u hoeft er geen psychopaat voor te zijn. Een manier is bijvoorbeeld om wat te verdiepen in de Boeddhistische leer en wat te mediteren. Eenmaal aan het apparaat aangesloten gebruikt u de opgedane techniek om ademhaling, hartslag en zelfs, voor de vergevorderde, de hersengolven onder controle te krijgen.
op dit filmpje hoor je dat Joran nog in nederland is en ondergedoken zit .
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=70993
Nee hoor Ouwefiets, tuurlijk beduvelde die getuige Mansur niet. Die leugentest was toevallig wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Johan, beduvelde die getuige van Mansur ook de polygraph test?
ik denk dat je meer waarheid bovenwater krijgt als je de kalpoe's broers aan de leugentest zetquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef yyentle het volgende:
Maar even serieus, ik denk dat als Joran aan de leugendetector gaat, je meer kans hebt om de waarheid te horen, dan wanneer bijvoorbeeld iemand die in zijn droom is gaan geloven aan de leugendetector gaat.
Dat bedrijf van Jaap is volgens Johan onbetrouwbaar Duikkie , maar Jossy Mansur heeft 2 hele goeie adressen in Amerika. En Jossy is absoluut te vertrouwen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik denk dat je meer waarheid bovenwater krijgt als je de kalpoe's broers aan de leugentest zet![]()
, vooral satisch zal de waarheid dan wel vertellen
dus terror jaap vraag of benader satisch kalpoe eens
alle leugenapparaten zijn onbetrouwbaar, alleen de mensen die er geld mee verdienen geloven erin.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Dat bedrijf van Jaap is volgens Johan onbetrouwbaar Duikkie , maar Jossy Mansur heeft 2 hele goeie adressen in Amerika. En Jossy is absoluut te vertrouwen.![]()
Kan Beth gelijk ook aanschuiven.
Ja goed, dank je. Ben grotere auto's gewend van 'n tonnetje of anderhalf maar 't koektrommeltje rijdt lekker hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef johan555 het volgende:
Hoe zit het met die P300-golf bij jou OF ?
Het liedje geld verdienen aan uitzendingkjes is helemaal over voor Joran ,waneer zou hij eens echt aan het werk gaan ?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef bastibro het volgende:
Beter zo . . nieuwswaarde = 0,0.
Misschien iets voor youtube of, zoals Gielen`s vod, bij bebrek aan rendement dan maar op dvd-tje proberen te slijten![]()
Goed nieuws!
Ik denk nooit en vraag me af hoe dit alles gaat aflopen voor hem.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef johan555 het volgende:
[..]
Het liedje geld verdienen aan uitzendingkjes is helemaal over voor Joran ,waneer zou hij eens echt aan het werk gaan ?
Net als jij zeker en vastquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef johan555 het volgende:
[..]
Het liedje geld verdienen aan uitzendingkjes is helemaal over voor Joran ,waneer zou hij eens echt aan het werk gaan ?
Die heb ik even opgeslagen ! Waneer blijf je nou eens OT Ouwefiets !quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Net als jij zeker en vasthele dag IPtjes najagen, posters stalken, Joran stalken, RG stalken, screenshotjes maken, foto's scannen, fotomandje organiseren, ruk- sorry pulpblaadjes kopen, met tussentijds die enorme berg die je uit je neus moet worden gegeten nee uit je duim moet worden gezogen natuurlijk..
Ja Gielen dacht ook de slag van haar leven te gaan slaan over de rug van een Verdwenen meisje ,quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik denk nooit en vraag me af hoe dit alles gaat aflopen voor hem.
Hij gaat er steeds slechter uit zien valt mij op.
De uitbuiting over de rug van een dood meisje zal zich tegen hem gaan keren.
"PATHETIC" is the word.
Rukblaadjes kopen LOLOL Waar jij je niet allemaal mee bezig houdquote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Net als jij zeker en vasthele dag IPtjes najagen, posters stalken, Joran stalken, RG stalken, screenshotjes maken, foto's scannen, fotomandje organiseren, ruk- sorry pulpblaadjes kopen, met tussentijds die enorme berg die je uit je neus moet worden gegeten nee uit je duim moet worden gezogen natuurlijk..
Ja die denkt als ik die posters hier maar een beetje aanval ,dan gaat het niet meer over de Holloway zaakquote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef bastibro het volgende:
[..]
Rukblaadjes kopen LOLOL Waar jij je niet allemaal mee bezig houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |