ik denk dat je meer waarheid bovenwater krijgt als je de kalpoe's broers aan de leugentest zetquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef yyentle het volgende:
Maar even serieus, ik denk dat als Joran aan de leugendetector gaat, je meer kans hebt om de waarheid te horen, dan wanneer bijvoorbeeld iemand die in zijn droom is gaan geloven aan de leugendetector gaat.
Dat bedrijf van Jaap is volgens Johan onbetrouwbaar Duikkie , maar Jossy Mansur heeft 2 hele goeie adressen in Amerika. En Jossy is absoluut te vertrouwen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik denk dat je meer waarheid bovenwater krijgt als je de kalpoe's broers aan de leugentest zet![]()
, vooral satisch zal de waarheid dan wel vertellen
dus terror jaap vraag of benader satisch kalpoe eens
alle leugenapparaten zijn onbetrouwbaar, alleen de mensen die er geld mee verdienen geloven erin.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Dat bedrijf van Jaap is volgens Johan onbetrouwbaar Duikkie , maar Jossy Mansur heeft 2 hele goeie adressen in Amerika. En Jossy is absoluut te vertrouwen.![]()
Kan Beth gelijk ook aanschuiven.
Ja goed, dank je. Ben grotere auto's gewend van 'n tonnetje of anderhalf maar 't koektrommeltje rijdt lekker hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef johan555 het volgende:
Hoe zit het met die P300-golf bij jou OF ?
Het liedje geld verdienen aan uitzendingkjes is helemaal over voor Joran ,waneer zou hij eens echt aan het werk gaan ?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef bastibro het volgende:
Beter zo . . nieuwswaarde = 0,0.
Misschien iets voor youtube of, zoals Gielen`s vod, bij bebrek aan rendement dan maar op dvd-tje proberen te slijten![]()
Goed nieuws!
Ik denk nooit en vraag me af hoe dit alles gaat aflopen voor hem.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef johan555 het volgende:
[..]
Het liedje geld verdienen aan uitzendingkjes is helemaal over voor Joran ,waneer zou hij eens echt aan het werk gaan ?
Net als jij zeker en vastquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef johan555 het volgende:
[..]
Het liedje geld verdienen aan uitzendingkjes is helemaal over voor Joran ,waneer zou hij eens echt aan het werk gaan ?
Die heb ik even opgeslagen ! Waneer blijf je nou eens OT Ouwefiets !quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Net als jij zeker en vasthele dag IPtjes najagen, posters stalken, Joran stalken, RG stalken, screenshotjes maken, foto's scannen, fotomandje organiseren, ruk- sorry pulpblaadjes kopen, met tussentijds die enorme berg die je uit je neus moet worden gegeten nee uit je duim moet worden gezogen natuurlijk..
Ja Gielen dacht ook de slag van haar leven te gaan slaan over de rug van een Verdwenen meisje ,quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik denk nooit en vraag me af hoe dit alles gaat aflopen voor hem.
Hij gaat er steeds slechter uit zien valt mij op.
De uitbuiting over de rug van een dood meisje zal zich tegen hem gaan keren.
"PATHETIC" is the word.
Rukblaadjes kopen LOLOL Waar jij je niet allemaal mee bezig houdquote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Net als jij zeker en vasthele dag IPtjes najagen, posters stalken, Joran stalken, RG stalken, screenshotjes maken, foto's scannen, fotomandje organiseren, ruk- sorry pulpblaadjes kopen, met tussentijds die enorme berg die je uit je neus moet worden gegeten nee uit je duim moet worden gezogen natuurlijk..
Ja die denkt als ik die posters hier maar een beetje aanval ,dan gaat het niet meer over de Holloway zaakquote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef bastibro het volgende:
[..]
Rukblaadjes kopen LOLOL Waar jij je niet allemaal mee bezig houd
Slechter uitzien? Jeetje, hoe kan je het zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik denk nooit en vraag me af hoe dit alles gaat aflopen voor hem.
Hij gaat er steeds slechter uit zien valt mij op.
De uitbuiting over de rug van een dood meisje zal zich tegen hem gaan keren.
"PATHETIC" is the word.
Brilliante post weer Johan. Jij weet altijd zo goed wat anderen denken, wowquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ja die denkt als ik die posters hier maar een beetje aanval ,dan gaat het niet meer over de Holloway zaak
het middelste plaatje zegt eigenlijk genoegquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:58 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat we op basis van het principe "omgekeerde bewijslast" binnenkort jou ook eens een tijdje vast zetten, bepalen we daarna wel voor welk feit je je onschuld moet bewijzen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:36 schreef duikkie het volgende:
en zonder enige twijfel iemand vastzetten gebeurt toch ook. laten joran ook eens 8 jaar vastzetten, daarna mag hij zijn onschuld bewijzen , zou dat hier ook geen oplossing zijn ?? omgekeerde bewijslast
He Johan, jij hebt hier al een paar keer beweerd dat je Peter ook niet alles vindt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:58 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |