Dan krijg je alleen maar huisvrouwen met vlotte kapsels die zich nog steeds jong voelen.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Doen die dikkerds eindelijk eens wat om af te vallen, is het weer niet goed. ...
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snappen ze nou echt niet dat, op de wijze dat zij sporten, het echt geen fuck uit maakt hoeveel ze aan van die sneue oefeningen doen?
Dat ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Doen die dikkerds eindelijk eens wat om af te vallen, is het weer niet goed. ...
Waarschijnlijk proppen ze zich vol met suiker en rotzooi, dus als je dan gaat sporten heeft dat toch geen enkel effect...quote:
Tuurlijk niet. Als je met hetzelfde eetpatroon op de bank blijft hangen, wordt je dikker. Als je gaat sporten wordt je iig niet nog dikker en misschien val je zelf wel iets af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Waarschijnlijk proppen ze zich vol met suiker en rotzooi, dus als je dan gaat sporten heeft dat toch geen enkel effect...
Krachttraining is juist ontzettend nuttig als je aan het afvallen bent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Dikke mensen moet vet verliezen. Dus hardlopen ofzo. Met gewichten aan de gang heeft helemaal geen zin
Terechte klacht dus
Onzin. Door met gewichten te trainen, krijg je meer spiermassa. Daardoor verhoog je je stofwisseling waardoor je lichaam ook in rust meer calorieën verbtandt. Onterechte klacht dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Dikke mensen moet vet verliezen. Dus hardlopen ofzo. Met gewichten aan de gang heeft helemaal geen zin
Terechte klacht dus
Eensch. Vadschige mensen horen in de hardloopschoenen, niet in de sportschool.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Terechte klacht dus
Hoi.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Terechte klacht dus
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onzin. Door met gewichten te trainen, krijg je meer spiermassa. Daardoor verhoog je je stofwisseling waardoor je lichaam ook in rust meer calorieën verbtandt. Onterechte klacht dus.
Domme posters die denken slimme posts te kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:39 schreef Lemmeb het volgende:
Vadschige lui die denken dat ze kunnen afvallen in de sportschool. Dat zal een lang traject worden dan.
Je hebt het over jezelf he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:43 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb ook een paar jaar in de sportschool rondgelopen. Zag je van die vadschige lui zich helemaal in het zweet werken met hun dikke pens (). Na een half jaar zag je ze niet meer, omdat ze nog geen kilo waren afgevallen en die pens maar niet dunner werd. Zogenaamd allemaal spieren volgens de sportschoolmeneer, right
.
Maar wel al voor twee jaar betaald natuurlijk. Sportscholen leven hier gewoon van.
Nee, over jou.quote:
Ik ben gelukkig nimmer vadsig geweest, omdat ik beschik over zoiets als zelf-disciplinequote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
jij was dus die gast die me naam eerder had gekozen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Multivitamine het volgende:
een fitnesstopic.. nu is iedereen op fok ineens een personal trainer
Dus vervolgens pak jij maar een naam die er totaal niet op lijktquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
jij was dus die gast die me naam eerder had gekozen.
Ik wel hoor. Maar dat was lang voordat ik naar de sportschool ging. Ik zou me echt niet in zo'n sportschool durven vertonen met een vadschig lichaam. De sportschool is puur om een mooi lichaam te krijgen, niet om een dun lichaam te krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nimmer vadsig geweest, omdat ik beschik over zoiets als zelf-discipline
In de buitenlucht val je echt harder af dan in zo'n gecontroleerde, beschermde omgeving. Dat weet ik wel uit ervaring.quote:Maar ik weet wel dat er in sportscholen ook gewoon loopbanden en fiets-apparaten staan, en dat het echt geen fuck uitmaakt of je nou energie verbrandt in de buitenlucht of in een sportschool. Bovendien heeft krachttraining een positief bij-effect op afvallen.
Maar dat ze een stuk goedkoper af zouden zijn als ze gewoon lekker elke avond een half uurtje zouden rennen, ben ik met je eens![]()
Royalquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
alphaomega is óók vadsigquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:20 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, je hebt helemaal gelijk. Dat staat toch ook niet, dikke mensen tussen al die anorexia sletjes en anabole pooiers...
+30 voor voorspelbaarheid. En nee, ik ben het type wat een hekel heeft aan zeikerds die niets beters te doen hebben dan zeiken over mensen die een poging wagen iets aan hun gewicht te doen. Maar dat soort zeikerds is vaak van de categorie die de +30 die ik gaf wel kunnen gebruiken om met enig geluk hun IQ boven de 80 te krijgen...quote:
Rennen is eigenlijk niet echt aan te raden voor mensen die niks qua training gewend zijn, en zeker niet als ze ook nog eens vele kilo's teveel meedragen. Zwemmen of fietsen zijn dan een beter alternatief, daarmee ontzie je het lichaam veel meer, iets waar je met rennen toch mee moet uitkijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nimmer vadsig geweest, omdat ik beschik over zoiets als zelf-discipline
Maar ik weet wel dat er in sportscholen ook gewoon loopbanden en fiets-apparaten staan, en dat het echt geen fuck uitmaakt of je nou energie verbrandt in de buitenlucht of in een sportschool. Bovendien heeft krachttraining een positief bij-effect op afvallen.
Maar dat ze een stuk goedkoper af zouden zijn als ze gewoon lekker elke avond een half uurtje zouden rennen, ben ik met je eens![]()
Dat doen ze thuis maar, waar ik ze niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:17 schreef Salatrel het volgende:
TS kijkt door het raampje bij de sportschool naar binnen terwijl hij zijn nieuwe timecard voor WoW gaat kopen
Scherp.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:17 schreef Salatrel het volgende:
TS kijkt door het raampje bij de sportschool naar binnen terwijl hij zijn nieuwe timecard voor WoW gaat kopen
Dat dus!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Faal. Naast dat je vergelijking totaal de plank mis slaat ben je ook nog nooit in een sportschool geweest, want je praat onzin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef cerror het volgende:
Wat een kuttopic. Zoiets als een topic openen: [KLB]Allemaal hongerige mensen in de supermarkt.
( erg) dikke mensen moeten juist niet gaan hardlopen, omdat ze daarmee kun knieën teveel belasten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Terechte klacht dus
Ik zit verkeerd omdat dikke mensen wat aan hun gezondheid willen doen? Beetje krom is het niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Faal. Naast dat je vergelijking totaal de plank mis slaat ben je ook nog nooit in een sportschool geweest, want je praat onzin.![]()
Of fietsen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:16 schreef Ensaf het volgende:
Als dikke mensen willen afvallen, moeten ze gewoon gaan hardlopen.
Buiten.
En dan heb ik er last van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:16 schreef Ensaf het volgende:
Als dikke mensen willen afvallen, moeten ze gewoon gaan hardlopen.
Buiten.
Werkt het beste. Wordt een beetje vet in spier omgezet in de benen. Verder vooral vet verbrand.
Dan rijd je er toch gewoon overheen? Niet vergeten een paar keukenrollen mee te nemen om je ruit schoon te vegen.quote:
Eroverheen? Van die slagschepen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan rijd je er toch gewoon overheen? Niet vergeten een paar keukenrollen mee te nemen om je ruit schoon te vegen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoe groot je trekker is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Eroverheen? Van die slagschepen?
Die rijd je aan, niet eroverheen.
En dan moet je ook nog bij de trappers kunnen met je voetjes... anders gaat ie nog steeds niet vooruit...quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoe groot je trekker is.
Goed rust nemen tussen de oefening is an sich wel belangrijk. Als die mensen dan net even staan te loungen bij hun matties in de gym, wat is daar mis mee? Zie je het ze de hele tijd doen, of net op het moment dat jij kijkt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef MarMar het volgende:
Oh van die mensjes die alleen maar een beetje om de toestellen heen hangen elkaar te bekijken.. ja, dát zijn de serieuze echte sporters
Give me a break..
Genoeg die rustig een uur "lounchen" en die er altijd lijken te zijn, op welk tijdstip van de dag ik ook kwam sporten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:43 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Goed rust nemen tussen de oefening is an sich wel belangrijk. Als die mensen dan net even staan te loungen bij hun matties in de gym, wat is daar mis mee? Zie je het ze de hele tijd doen, of net op het moment dat jij kijkt?
Gaat nergens over. Meer spierweefsel= beter metabolisme. Uiteraard is zowel kracht als cardio het beste.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Terechte klacht dus
Maar dan kunnen ze op feestjes zeggen dat ze regelmatig naar de sportschool gaan en er niks van snappen dat ze zo dik blijvenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:52 schreef boskameel het volgende:
Of van die mensen van 120 kg die 1 serie van 5, met een bepaald gewicht doen, en dan weer naar huis gaan. Ga gewoon 45 min lekker doortrappen op een fiets, of roeien, maar doe niet of je op de sportschool bent en dan bang bent dat je misschien wel gaat zweten.
Maar dan krijgen we weer topics over dikke mensen die hardlopen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Eensch. Vadschige mensen horen in de hardloopschoenen, niet in de sportschool.
+1quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Multivitamine het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Multivitamine het volgende:
Ik was vadzig, toen viel ik in 2 jaar 40 kilo af (dankzij de sportschool), en nu ben ik minder vadzig. Tot zover jouw falende theoriënquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:43 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb ook een paar jaar in de sportschool rondgelopen. Zag je van die vadschige lui zich helemaal in het zweet werken met hun dikke pens (). Na een half jaar zag je ze niet meer, omdat ze nog geen kilo waren afgevallen en die pens maar niet dunner werd. Zogenaamd allemaal spieren volgens de sportschoolmeneer, right
.
Maar wel al voor twee jaar betaald natuurlijk. Sportscholen leven hier gewoon van.
Ik durf inderdaad te wedden dat ik een boel meer spieren heb dan TS. Jaren 130 kilo meezeulen word je sterk van, ookal zit het onder lagen vetquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:27 schreef Droomert het volgende:
TS is bang dat de dikke mensen veel harder trainen dan hij met z'n kleine armpjes.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf inderdaad te wedden dat ik een boel meer spieren heb dan TS. Jaren 130 kilo meezeulen word je sterk van, ookal zit het onder lagen vet
WTF.quote:Geboortedatum 02-02-1991
130 kilo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf inderdaad te wedden dat ik een boel meer spieren heb dan TS. Jaren 130 kilo meezeulen word je sterk van, ookal zit het onder lagen vet
Hij is een geadopteerd kinderarbeidslaafje. Dat is de enige mogelijkheid.quote:
Je probeert tof te doen dat je lelijk verlept vel hebt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat, alleen jammer dat je vaak mensen ziet die na een jaar geen klap veranderd zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, sportscholen leven van mensen die wel betalen maar nooit komen opdagen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:43 schreef Lemmeb het volgende:
.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Je moet niet janken. Die mensen die hun best doen zitten tenminste niet over een paar jaar met kapotte knieën/heupen of een glucose-spiegel waar meneer Haribo van in zijn incontentieluier staat te pissen in de rij om een uitkering aan te vragen omdat ze niet meer kunnen werken. Scheelt jou en mij ook weer bergen geldquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat doen al die dikke mensen toch in de sportschool. Snappen ze nou echt niet dat, op de wijze dat zij sporten, het echt geen fuck uit maakt hoeveel ze aan van die sneue oefeningen doen? Ga gewoon thuis zitten met je junkfood en laat eens wat meer ruimte over voor chicks!
Klopt wel wat je zegt over KT, maar hardlopen is de beste kcal verbrander van de duursporten. Ja, je moet rustig opbouwen, maar als dikkertje zonder conditie is dat sowieso verstandig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee, sportscholen leven van mensen die wel betalen maar nooit komen opdagen.
De meeste coaches/instructeurs etc. vinden het juist harstikke leuk als "dikke" mensen wel komen, geeft hun een stukje voldoening als ze deze daadwerkelijk kunnen helpen, beter dan de "worried well"...
Verder is krachttraining ook goed voor de zwembandjes omdat je stofwisseling versnelt, en omdat je met spierherstel /-opbouw nog lange tijd nadat je weer thuis zit nog steeds volop zit af te vallen.
Hardlopen is juist relatief inefficient, je zit alleen maar rond te stuiteren op je voeten/enkels/knieen met alle fysieke ongemakken van dien, maar echt afvallen doe je relatief weinig.
Echte sport en voetbal in 1 zinquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef Bredewout92 het volgende:
Sportschool is voor paupers![]()
Ga een echte sport doen zoals voetbal/basket/honkbal/hockey
Jij werd zeker vroeger altijd als laatste gekozen met voetbal omdat je zo slecht was en daarom haat je nu voetbalquote:
Fitness is wel degelijk een echte sport, mits je het serieus beoefent. Voetbal daarentegen is tegenwoordig slechts een acteerspel om de verliezer een rooie kaart te schenken. Van wat ik op TV zie in ieder geval..quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef Bredewout92 het volgende:
Hockey een echte sport.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef Bredewout92 het volgende:
Fitness is niet eens competitiefquote:Op zondag 19 april 2009 02:37 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Fitness is wel degelijk een echte sport, mits je het serieus beoefent. Voetbal daarentegen is tegenwoordig slechts een acteerspel om de verliezer een rooie kaart te schenken. Van wat ik op TV zie in ieder geval..
Bodybuilding wel. Ik zeg het maar vast omdat veel mensen denken dat bodybuilding en fitness compleet hetzelfde is...quote:
En dat maakt het gezonder of minder gezond voor je lijf?quote:
Wacht even. Jij bent nu 18/19 en 2 jaar geleden woog je 130 kg....? Hoe lang ben jij wel niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was vadzig, toen viel ik in 2 jaar 40 kilo af (dankzij de sportschool), en nu ben ik minder vadzig. Tot zover jouw falende theoriën
Fitness is wel degelijk competitief met veel verschillende klassen. Mr Fitness junior/senior, Miss Fitness, Bodybuilding etc.quote:
Wedstrijd wie de meeste anabolen kan gebruiken zonder een hartaanval te krijgen bedoel jequote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Fitness is wel degelijk competitief met veel verschillende klassen. Mr Fitness junior/senior, Miss Fitness, Bodybuilding etc.
Een dikke homo, hoe verzin je het?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natural bodybuilding bestaat ook nog (gelukkigquote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Wedstrijd wie de meeste anabolen kan gebruiken zonder een hartaanval te krijgen bedoel je
Poging tot grappig zijn: FAILEDquote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Wedstrijd wie de meeste anabolen kan gebruiken zonder een hartaanval te krijgen bedoel je
quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Natural bodybuilding bestaat ook nog (gelukkig)
Gozer, hoe graag je het tegendeel ook wilt bewijzen: Fitness/bodybuilding is een echte competitiesport.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Terechte klacht dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |