Nou valt wel mee hoor. Eerder reden er altijd 4 bakken. V+V of zelfs T.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Brembo het volgende:
Daarbij vind ik persoonlijk een behoorlijke overcapaciteit om met een SGM-3 een treindienst Ah-Ede Wageningen te doen...
Dat moest toen nog komen jahquote:
Alsjeblieft zeg, nog meer gekluns op een hoofdlijn.quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef dennistd het volgende:
De lijn Ede=Wageningen-Arnhem zie ik trouwens nog wel een keer overgaan naar Connexxion, doorgetrokken vanuit Amersfoort.
11 toch?quote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke hoeveel stammen ICK komen er totaal naar Nijmegen
Dat gaat nog al wat moeilijk, technisch maar vooral financieel.quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch kunnen ze dus 330 zonder probleem. Maar nou het spoor nog
Doe eens resizen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef RubenK het volgende:
zat vorige week in de icl, wat een comfortabele trein is dat toch
[ afbeelding ]
ICL op station Deventer
[ afbeelding ]
Gangpad in de 1e klas
[ afbeelding ]
1e klas interieur
Moest ook ontzettend naar de wc ineens, zat achteraan en nadat ik klaar was keek ik even uit de achterdeur
en tot mijn grote verbazing zag ik allemaal bruine vlekken op de loc zitten, die verdacht veel weg hadden
van mijn poep qua kleurhad er maar een foto van gemaakt:
[ afbeelding ]
1800-loc met bruine poep vlekken
Oh wat was er gebeurt dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Novus het volgende:
Trein 8030 schijnt een ongelukje te hebben gehad in Zwolle.. .weer een emmer V naar z'n gallemiezen. ;o
de 2de klas compartimenten hebben toch gewoon 6 stoelen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef ReisT het volgende:
2e klas ICL heeft ook 5 zitplaatsen per coupé, dat is het 'm nou juist.![]()
Naar horen zeggen heeft iemand geprobeerd bij castricum tussen de spoorbomen te gaan, weer eens wat anders dan bij Heilooquote:
oh jaquote:
Heel logisch ook als je er over nadenkt, door die drie/twee opstelling zit je niet zo snel met de knieeen tegen elkaar, zoals in een (volle) ICK nog wel eens het geval kon zijn, voornamelijk lange mensen, of mensen zoals ik die standaard een relaxte houding aannemen (andere mensen noemen dat onderuitgezaktquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef ReisT het volgende:
2e klas ICL heeft ook 5 zitplaatsen per coupé, dat is het 'm nou juist.![]()
Logisch qua indeling wel ja, maar de ruimtebenutting gaat er niet echt op vooruit. ICK was al erg met zes stoelen per raam, maar dat is nog erger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Heel logisch ook als je er over nadenkt, door die drie/twee opstelling zit je niet zo snel met de knieeen tegen elkaar
Je raakt wel weer zitplaatsen kwijt ja, dat dan weer wel. Trade-off: meer ruimte, minder stoelen, of juist andersom...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Logisch qua indeling wel ja, maar de ruimtebenutting gaat er niet echt op vooruit. ICK was al erg met zes stoelen per raam, maar dat is nog erger.
Het zal 'm vooral in de indeling zitten, technisch zijn het allemaal varianten van hetzelfde typequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is eigenlijk verschil Tussen ICK (Bm235 ) en ICL (Aimz261, Bimz264 en Bimdz268.)
De bakken hebben alleen een andere indeling, en technisch wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |