Is dat niet zo'n ontvanger voor radiografische besturing?quote:Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef ReisT het volgende:
De oogst van een uurtje in Driebergen-Rijsenburg, naast natuurlijk een hele hoop virm en sgmm kwam gelukkig Railion ook een paar keer voorbij gereden.
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer voor raars op z'n neus?
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n ontvanger voor radiografische besturing?
Ja, dat het niet echt om internet ging had ik ook wel door hoorquote:
Dit is goed voor de globalisering van onze sportquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef James1988 het volgende:
En voor de bordjesfappers (de meeste gemaakt door een bekraste ruit heen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds voor scohtends heenkarren met de eerste thalysquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is goed voor de globalisering van onze sport
heh vetquote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een bord![]()
[ link | afbeelding ]
ja, maar daar is natuurlijk heul niks aanquote:Op zondag 19 april 2009 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh vetDie kun je op zowat iedere open dag voor een paar piek kopen
Maar zelf jatten is gaver natuurlijk
Het deed me aan de binnenkant vooral aan een toffe versie van DDAR denkenquote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef James1988 het volgende:
Wel geinig dat er gewoon dubbeldekstreinen op de RER rijden. Ze deden me denken aan VIRM: ook wiebelen, en ook een irritante fluittoon bij het optrekken.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, maar daar is natuurlijk heul niks aan![]()
we hebben de hele weg naast dit bord op het balkon gezeten, vond dus best dat ik m mee mocht nemen
JAquote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan ontstaat er op een gegeven moment iets van "Ik heb hier gewoon RECHT op
"
Ja hoor, dit is weer een verkapte Veolia-is-een-kutbedrijf-post.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef dennistd het volgende:
Ik vond vrijdag de GTW tussen Venlo en Nijmegen trouwens erger schommelen dan een VIRM tussen Utrecht en Leiden...
quote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zet 't eens uit in een tijd-weg diagram? Da's ook leuk nl.
Nouja, een haltering staat niet van minuut zoveel tot minuut zoveel, maar op één bepaalde minuut. Daardoor heb je geen bepaalde stop-tijd.quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Charango het volgende:
Scheur je op deze manier ook niet voorbij Delden en Hengelo-Oost? Die lijn is weinig horizontaal daar...
Ben jij soms ook die idioot achter die spitsbussen Gorinchem - Nijmegen iedere 10 minuten?quote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Socios het volgende:
Ik maak ook weleens dienstregelingen. Heb bijvoorbeeld een keer een dienstregelingvoorstel voor de Inselzug (Leer (D) - Harlingen Haven v.v.) naar Arriva gestuurd. Helaas hebben ze er niets meegedaan.
Ja zo heb ik er ook een....quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een bord![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Nightshadow het volgende:
Zouden ze morgen tot half 11 nog in Hengelo staan om ontbijt uit te delen? Kan wel wat extra energie gebruiken voor mijn tentamens..
quote:Reizigers krijgen maandagochtend een ontbijtje. Dat gebeurt alleen in de trein van 08.01 uur van Enschede naar Almelo De Riet en daarna in de trein de andere kant op (Almelo-Enschede) van 08.33 uur.
http://www.tctubantia.nl/(...)oostelijke-rails.ece
Ze kunnen nog geen bestemming er goed op krijgen, laat staan de lengte van de trein...quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef knars het volgende:
Het mooie op die CTA's voor de RER is dat er ook op staat aangegeven of het treintje kort of lang is. Hebben de CTA"s van de RET en het GVB overigens ook, zou misschien wel een leuke verbetering zijn voor de NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |