Okee. Volgende keer ga ik bij jou in de trein zitten als er geteld wordt. Want als jij dan de kaarten op zak houdt, is de trein sneller aan de overkant begrijp ikquote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het tijdverspilling, meer niet
Wauw. Respectquote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef Peterselieman het volgende:
sneller niet, gemakkelijker (voor mij dan) wel
Dat trucje hadden ze een paar jaar geleden in Boxtel ook. Zat je in de stopper naar Eindhoven en dan moest je in Boxtel tien minuten wachten op de IC ofzo. En op de terugwas was het dan hetzelfde liedje, alleen was de wachttijd dan vijf minuten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb er eens mee zitten puzzelen. Als je de dienstregeling er speciaal voor aanpast kan het misschien net, maar de stoptrein moet dan wel in Wolfheze 5 minuten wachten om door de IC ingehaald te worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En blijkbaar heeft het aanbesteden uiteindelijk ook nog voordelen![]()
[ afbeelding ]
Gelijk heb je, ik word ook zo strontziek van die lui dat ik steeds weer mijn werkzaamheden moet onderbreken, mijn vervoersbewijs uit mijn portomonnee moet pulken, wachten, en alles vervolgens dan weer moet opruimen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef Peterselieman het volgende:
sneller niet, gemakkelijker (voor mij dan) wel
Lijkt me wel.quote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik word ook zo strontziek van die lui dat ik steeds weer mijn werkzaamheden moet onderbreken, mijn vervoersbewijs uit mijn portomonnee moet pulken, wachten, en alles vervolgens dan weer moet opruimen.
Overigens vraag ik me af wat ze doen als je zegt "geen vervoersbewijs" te hebben, is daar ook een speciale scannercode voor?![]()
jaquote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens vraag ik me af wat ze doen als je zegt "geen vervoersbewijs" te hebben, is daar ook een speciale scannercode voor?![]()
Hoe weten die mensen nou wáár ik uit ga stappen of ben ingestapt, laat staan dat ik op een bepaald station aan het overstappen ben?quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij OOIT geturfd? Werd dat niet eens tijd?
30 Minuten wachten op Arnhemquote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En blijkbaar heeft het aanbesteden uiteindelijk ook nog voordelen![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen in dit topic zullen er minder blij mee zijn.quote:
In het weekend reden ze allang niet meer hoorquote:
Nou mooi spul hoor niks mis mee vooral plan t/vquote:Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef knars het volgende:
Het is nog altijd vele malen beter dan DD-AR/DDM en gereviseerde Plan T
Ze rijden er in zwolle nog mee.. kom net van het stationquote:Op zondag 19 april 2009 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het weekend reden ze allang niet meer hoor
ICK in Zwolle?quote:Op zondag 19 april 2009 16:25 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ze rijden er in zwolle nog mee.. kom net van het station
icrm toch ook altijd maar 7 bakken toch terwijl ick er soms wel meer heeft of niet?quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef dennistd het volgende:
De enige overeenkomst tussen ICK en ICRm is volgens mij dat beiden blauw-gele rijtuigen zijn
ICRm heeft tussen Zwolle en Roosendaal zeven bakken ja: twee BAB-stammetjes en een BDsquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
icrm toch ook altijd maar 7 bakken toch terwijl ick er soms wel meer heeft of niet?
Sorry, maar anders kwam ik niet uit met de kruisingen in Eefde en Markeloquote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Geerd het volgende:
HEY niet stoppen in LC kan niet hey hoofdstad van de wereld (A)
Zet 't eens uit in een tijd-weg diagram? Da's ook leuk nl.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef dennistd het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag even zitten te prutsen op een extra trein van Zutphen naar Hengelo, en daarbij ook meteen een stoptrein naar Bentheim, met nieuw station in De Lutte. Resultaat: het kan, zie hieronder de uitwerking:
[ afbeelding ]
Dlt is de verkorting voor De Lutte en de nummers onderaan zijn spoornummers in Oldenzaal (daar zaten wat knelpunten namelijk)
Volgens mij hebben ze ook even veel assenquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef dennistd het volgende:
De enige overeenkomst tussen ICK en ICRm is volgens mij dat beiden blauw-gele rijtuigen zijn
Daar staat al wel wat ja, maar het overgrote deel gaat naar Nijmegen: http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=188quote:Op zondag 19 april 2009 17:32 schreef Socios het volgende:
Er wordt ICK gestald in de tuin van Weert.
Nouja, de Dijksgracht staat al overvol op dit moment volgens mij. En als je dan toch ICK op Nijmegen neerzet, waarom dan niet meteen alles als er toch genoeg plek is. De wadlopers gaan ook nog wel snel weg denk ik, dus dan is er weer genoeg ruimte voor V'tjes.quote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijkbaar hebben ze de Dijksgracht ergens anders voor nodig of zo?
Internet in de trein. Heeft de Thalys ook.quote:Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef ReisT het volgende:
De oogst van een uurtje in Driebergen-Rijsenburg, naast natuurlijk een hele hoop virm en sgmm kwam gelukkig Railion ook een paar keer voorbij gereden.
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer voor raars op z'n neus?
quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internet in de trein. Heeft de Thalys ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Is dat niet zo'n ontvanger voor radiografische besturing?quote:Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef ReisT het volgende:
De oogst van een uurtje in Driebergen-Rijsenburg, naast natuurlijk een hele hoop virm en sgmm kwam gelukkig Railion ook een paar keer voorbij gereden.
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer voor raars op z'n neus?
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n ontvanger voor radiografische besturing?
Ja, dat het niet echt om internet ging had ik ook wel door hoorquote:
Dit is goed voor de globalisering van onze sportquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef James1988 het volgende:
En voor de bordjesfappers (de meeste gemaakt door een bekraste ruit heen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds voor scohtends heenkarren met de eerste thalysquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is goed voor de globalisering van onze sport
heh vetquote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een bord![]()
[ link | afbeelding ]
ja, maar daar is natuurlijk heul niks aanquote:Op zondag 19 april 2009 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh vetDie kun je op zowat iedere open dag voor een paar piek kopen
Maar zelf jatten is gaver natuurlijk
Het deed me aan de binnenkant vooral aan een toffe versie van DDAR denkenquote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef James1988 het volgende:
Wel geinig dat er gewoon dubbeldekstreinen op de RER rijden. Ze deden me denken aan VIRM: ook wiebelen, en ook een irritante fluittoon bij het optrekken.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, maar daar is natuurlijk heul niks aan![]()
we hebben de hele weg naast dit bord op het balkon gezeten, vond dus best dat ik m mee mocht nemen
JAquote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan ontstaat er op een gegeven moment iets van "Ik heb hier gewoon RECHT op
"
Ja hoor, dit is weer een verkapte Veolia-is-een-kutbedrijf-post.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef dennistd het volgende:
Ik vond vrijdag de GTW tussen Venlo en Nijmegen trouwens erger schommelen dan een VIRM tussen Utrecht en Leiden...
quote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zet 't eens uit in een tijd-weg diagram? Da's ook leuk nl.
Nouja, een haltering staat niet van minuut zoveel tot minuut zoveel, maar op één bepaalde minuut. Daardoor heb je geen bepaalde stop-tijd.quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Charango het volgende:
Scheur je op deze manier ook niet voorbij Delden en Hengelo-Oost? Die lijn is weinig horizontaal daar...
Ben jij soms ook die idioot achter die spitsbussen Gorinchem - Nijmegen iedere 10 minuten?quote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Socios het volgende:
Ik maak ook weleens dienstregelingen. Heb bijvoorbeeld een keer een dienstregelingvoorstel voor de Inselzug (Leer (D) - Harlingen Haven v.v.) naar Arriva gestuurd. Helaas hebben ze er niets meegedaan.
Ja zo heb ik er ook een....quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een bord![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Nightshadow het volgende:
Zouden ze morgen tot half 11 nog in Hengelo staan om ontbijt uit te delen? Kan wel wat extra energie gebruiken voor mijn tentamens..
quote:Reizigers krijgen maandagochtend een ontbijtje. Dat gebeurt alleen in de trein van 08.01 uur van Enschede naar Almelo De Riet en daarna in de trein de andere kant op (Almelo-Enschede) van 08.33 uur.
http://www.tctubantia.nl/(...)oostelijke-rails.ece
Ze kunnen nog geen bestemming er goed op krijgen, laat staan de lengte van de trein...quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef knars het volgende:
Het mooie op die CTA's voor de RER is dat er ook op staat aangegeven of het treintje kort of lang is. Hebben de CTA"s van de RET en het GVB overigens ook, zou misschien wel een leuke verbetering zijn voor de NS.
Ik heb 's ochtends altijd een VIRM-VI, en ga ook bij het < 6 >-bordje staan. Toch reed afgelopen week een Mcn keurig door naar het <10>-bordje zodat ik ineens halverwege de trein zat ipv vooraanquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef knars het volgende:
En toch moet het geen probleem zijn om te vertellen of de VIRM die de NS mij voor wil gaan schotelen met 4, 6, 8, 10 of 12 bakken rijdt. Helpt mij wel bij het ontwijken van het gedrom en toch een zitplaats vinden.
Want toen stapte je in een ABvz bak en dat is niet handig als je misselijk word?quote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends altijd een VIRM-VI, en ga ook bij het < 6 >-bordje staan. Toch reed afgelopen week een Mcn keurig door naar het <10>-bordje zodat ik ineens halverwege de trein zat ipv vooraan
Maar verder heb je nog wel lol in je werk?quote:Op maandag 20 april 2009 08:19 schreef Duvel het volgende:
Zit momenteel achter mijn bureau. Ongeveer de 1.550e keer dat ik hier zit. Het is niet te filmen, dus geen video, geen foto's.
Helaas is het hier wel stil. Waar ik normaal vijf collega's heb, zit ik nu nog alleen. Wel lekker goed werken zo.
Aan het eind van de middag ga ik weer naar huis.
Ik wel!quote:Op maandag 20 april 2009 08:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar verder heb je nog wel lol in je werk?
quote:Op maandag 20 april 2009 09:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wel!
Het is jammer dat de Almeloër zonder humor zijn post heeft aangepast.
Het is heel wat minder geluid, een optrekkende V kon je altijd goed horen op Enschede, maar de SGMm net was een stuk zachterquote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
Kut, die SGMm'tjes rijden hier nu wel.
Eens even kijken of ik zo de stoptrein kan horen, dat geluid van die Plan V's iig altijd erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |