och..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie die jongens later niet veel verkopen. R&R wel.
Ze wordt volgende week wel 15 heurquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dat het zusje van 14 is?
Nou zo goed waren ze niet met de zang hoor, vooral die lichtere is niet goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie die jongens later niet veel verkopen. R&R wel.
Kijk maar uit met je geintjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze wordt volgende week wel 15 heur
Why not?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Big band vind ik ook echt helemaal niets...
Eerst Motown, nu Big Band. Hoeft voor mij ook allemaal niet zo...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Big band vind ik ook echt helemaal niets...
Je wordt zomaar geloofd en bang, een ban !quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze wordt volgende week wel 15 heur
Álles hadden ze goed gekund.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef miss_sly het volgende:
Dat hadden R&R wel goed gekund, volgens mij
Ik snap die zin nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef ranja het volgende:
Ik snap die jury echt niet. Of zouden ze denken dat met R&R weg volgende week 2 van Stacey in de sing off zitten?
Kijk maar even in de properties van dat plaatjequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wordt zomaar geloofd en bang, een ban !
Ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wordt zomaar geloofd en bang, een ban !
De act was vandaag ook niet zo. En elke week dezelfde moves en wijzen naar elkaar en op armen gezwaai.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef Karina het volgende:
Qua zang waren R&R misschien niet zo geweldig, maar ik vond ze wel erg goed als act. Jamal is zo saai.
Bij die van 14 mag dat ook nog welquote:
Tactisch stemmen. Volgende week Luigiano en Jamal in de sing off, dan hoeven Angela en Gordon zich niet druk te maken.quote:
Tja, dat is te wijten aan het publiek natuurlijk. VOlgens mij wordt er niet zoveel gestemd denk ik...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Álles hadden ze goed gekund.
Maar nee, we gaan alles inzetten op 16-jarige jongetjes, waarvan er eentje, ondanks stemproblemen nog gewoon rookt enzo.Nee, dat heeft echt de toekomst hoor!
Jamal erin vind ik trouwens prima, maar die Luigiano had eruit gemoeten vandaag...
Ach als de deelnemers van de X=factor een zelfde carriere in het verschiet ligt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De jury vond toen Jim ook geweldig, terwijl de (bijna) rest van de wereld hem een ontzettende saaie stem vond hebben.
Voor Luigi, dan weten we tenminste zeker dat ie ophorkt volgende week.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dat is te wijten aan het publiek natuurlijk. VOlgens mij wordt er niet zoveel gestemd denk ik...
Nee, de jury spoort niet. De bellers en Sms-ers mogen doen wat ze willen, de jury kan de kandidaten maken en breken. Daarvan zijn er twee niet objectief en de rest gooit het op "doorgroeien."quote:de bellers en smsers sporen niet volgens mij
Dat laatste ben ik het mee eens, ik had al vanaf het begin helemaal niets met die 2.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De act was vandaag ook niet zo. En elke week dezelfde moves en wijzen naar elkaar en op armen gezwaai.
Volgende week mag Whatever er ook wel uit, ben die dozen zo zat.
Ik PM?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jojoortje pm
Verder vind ik dit echt waar-de-loos
Die is wel wat voor Hesterquote:
Als het zo doorgaat vrees ik dat Luigiano ook naar de finale gaat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dakota het volgende:
lisa rachel en whatever komen in de finale
Dat wil ik zeggen ja, en dat ligt al vanaf liveshow 1 vast.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dakota het volgende:
Nee zeg, dan moeten we over 2 weken nog steeds Luigiana EN Jamal aanhoren....quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Starlie het volgende:
Nou volgende week iemand uit Gordon zijn cluppie eruit, daarna weer uit die van Stacey.. en dan gaan er 2 van Angela naar de finale en van de rest 1.... dit zou zomaar kunnen als ze heel het rijtje weer afwerken...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dakota het volgende:
lisa rachel en whatever Roan komen in de finale
Daar heb je gelijk aan. Ik verbaas me er enorm over, maar blijkbaar is hij goed in musicals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Ach als de deelnemers van de X=factor een zelfde carriere in het verschiet ligt.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dakota het volgende:
Ik juist aan het begin niet, maar tegenwoordig heb ik wel een zwak voor zequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het mee eens, ik had al vanaf het begin helemaal niets met die 2.
Het is heel fraai als ze tweestemmig zingen met ieder een andere hoogtequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik juist aan het begin niet, maar tegenwoordig heb ik wel een zwak voor ze
Heb je gePMd...quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dakota het volgende:
lisa rachel en Roan/Hester komen in de finale
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is heel fraai als ze tweestemmig zingen met ieder een andere hoogte.
Ik snap hem ook niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je gePMd...
Maar volgens mij snap ik de grap nog niet, want iedereen moet om je lachen enzo
*van bank lazertquote:
Da's wel vaak hoor, met tweestemmig, elk een andere hoogte!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is heel fraai als ze tweestemmig zingen met ieder een andere hoogte.
Dat bedoel ikquote:Ik vind wel dat er teveel 16 jarigen meedoen én zeer onterecht dat dat vervolgens ook als positieve eigenschap wordt gebruikt.
Helemaal als eerst de 26+ als beste categorie wordt bestempeld en de jongens juist niet. Vervolgens wordt dit juist tegen de 26+ gebruikt en mogen (die slechte) jongens door, omdat ze zich zogenaamd goed ontwikkelen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef ranja het volgende:
Ik vind wel dat er teveel 16 jarigen meedoen én zeer onterecht dat dat vervolgens ook als positieve eigenschap wordt gebruikt.
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel vaak hoor, met tweestemmig, elk een andere hoogte!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de managements in de rij zullen staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Tasha het volgende:
Rev 'n Ross heeft de X-factor eigenlijk niet nodig. Die slaan na vanavond een fijn management aan de haak en keep on going. Alles wat ouder is als 16 en best wel goed, gaat op die manier gewoon exit volgens de jury. Het is alsof je naar Idols zit te kijken, maar het kwartje wil nog niet vallen.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk
ze zijn echt beter geworden, en ze zaten daarnet Backstage te zingen met een gitaar, en dat was echtquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik juist aan het begin niet, maar tegenwoordig heb ik wel een zwak voor ze
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Tasha het volgende:
Rev 'n Ross heeft de X-factor eigenlijk niet nodig. Die slaan na vanavond een fijn management aan de haak en keep on going.
Yes, ik ben nog een kindquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:43 schreef Dakota het volgende:
ach zolang lisa maar wint
en die whatever is weer leuk voor de kinders
Nja sowieso moeten ze nog een heeeeele tijd wachten voor ze wat mogen uitbrengen omdat de winnaar eerst mag, dan de nr 2 en zo...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Tasha het volgende:
Rev 'n Ross heeft de X-factor eigenlijk niet nodig. Die slaan na vanavond een fijn management aan de haak en keep on going. Alles wat ouder is als 16 en best wel goed, gaat op die manier gewoon exit volgens de jury. Het is alsof je naar Idols zit te kijken, maar het kwartje wil nog niet vallen.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Ik ben niet zo thuis in da managements, maar vlak Van Thijn zelf ook niet uit. Iedereen liep te mekkeren dat ze al binnen waren. Dat hoeft natuurlijk niet, maar ze waren natuurlijk wel superslick. Stop er nog twee dudes bij en je hebt een boyband.quote:Ik denk eerlijk gezegd niet dat de managements in de rij zullen staan
Er is er eentje die de meeste ex-kandidaten van dat soort shows altijd wel promoot (Jan Vis) maar verder staan ze er echt niet om te springen. En in sommige gevallen is dat jammer maar in de meeste gevallen helaas terecht.
Irma heeft al een single hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja sowieso moeten ze nog een heeeeele tijd wachten voor ze wat mogen uitbrengen omdat de winnaar eerst mag, dan de nr 2 en zo...
Je weet waar de quote knop zit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Tasha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in da managements, maar vlak Van Thijn zelf ook niet uit. Iedereen liep te mekkeren dat ze al binnen waren. Dat hoeft natuurlijk niet, maar ze waren natuurlijk wel superslick. Stop er nog twee dudes bij en je hebt een boyband.
Naah, ik zie ze wel wat aan de haak slaan.
Daar zal ze nog wel gelazer mee krijgen... is niet voor niets contractueel vastgelegd dat het niet mag.quote:
Na haar X Factor gedoe al??quote:
Oh noes, wat scherp opgemerktquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Daniane het volgende:
Exit KLEM - Jennifer - Laurens - Irma - Rev 'n Ros
---- Eric - Gordon - Stacey - Angela - Eric
gaat hierna weer eentje van Gordon eruit?
Ik vind het ergens ook respectloos... maar goed, dit verbaast me totaal niet van haar...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)-Irma_wel_uit__.html
Ik vind dat ze groot gelijk heeft en dat x-factor wurgcontracten laat tekenen. Alles voor het geld en blijkbaar NIETS voor de deelnemers. Natuurlijk moet irma nú een single uitbrengen. Ze is nu nog bekend bij een groot publiek. Als ze een half jaar moet wachten is het te laat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook respectloos... maar goed, dit verbaast me totaal niet van haar...
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat toestaan, twee zangers uit één categorie in de sing-off. Daarnaast, dat kan je Stacey toch niet aandoen, dan moet ze kiezen uit ' haar jongens' (al levert het wel erg interessante tv op)quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Tactisch stemmen. Volgende week Luigiano en Jamal in de sing off, dan hoeven Angela en Gordon zich niet druk te maken.
Is al een keer gebeurd hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat toestaan, twee zangers uit één categorie in de sing-off.
Oke, klopt, maar denk je dat ze het nu nog een keer aandurven, en wel met Luigi en Jamal, ik geloof er niets vanquote:
Dan had ze het contract niet moeten tekenen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze groot gelijk heeft en dat x-factor wurgcontracten laat tekenen. Alles voor het geld en blijkbaar NIETS voor de deelnemers. Natuurlijk moet irma nú een single uitbrengen. Ze is nu nog bekend bij een groot publiek. Als ze een half jaar moet wachten is het te laat.
Dat is waar, maar als je via een handigheidje onder een wurgcontract uit kunt komen juich ik dat alleen maar toequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan had ze het contract niet moeten tekenen...
Jammer dat je niet op het forum kwam Joooooooooooooooooooooooooooooooooo-piquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb net nog ff de herhaling op x-factor.nl gekeken. Moest weg vanavond![]()
R&R hadden eigenlijk de beste show van de avond![]()
Wat slecht weer van RTLEn die irritante Luigiano blijft er in
![]()
Volgende week Lisa en Rachel in de sing-off ??
Ik vind Jamal als solo-artiest helemaal niets, misschien beter voor in een groepje. Zijn stem vind ik ook niet echt mooi, dus dan maakt het niet uit hoeveel groei erin zit. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef Treezz het volgende:
[..]
och..
over 5 jaar weten echt niet meer wie jamal is
en luigano is uit de kast.. net als jamai
en dan worden die 2 een setje en luigano gaat ook de musical wereld in
Mwah, ik vond het wel aardig. En op CDs merk je daar niets van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou zo goed waren ze niet met de zang hoor, vooral die lichtere is niet goed.
Ja, ik vind het ook zo jammer. Maar goed, ik moest weg en het was belangrijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op het forum kwam Joooooooooooooooooooooooooooooooooo-pi
ik had jou en je plaatjes gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Madonnaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:42 schreef robster16 het volgende:
Ik snap wel dat de keuze op Jamal viel, daar kun je toch op lange termijn meer mee en daar zit meer groei in. Rev n Ros zijn al wel goed en met zo'n duo kun je leuke dingen doen, maar dat trucje raakt ook op. Jamal heeft meer potentie in brede zin.
Feit blijft wel dat beide groepen daar vanavond niet hadden moeten staan. Die plaats was toch echt voor Luigiano die toch echt onder de maat blijft preseteren en mij persoonlijk iedere week bijzonder op de zenuwen werkt met zijn slechte engels, overdreven "inlevingsvermogen", etc, etc. Iets aan die jongen stoort me. Hij is niet... echt, niet... geloofwaardig, ik kan niet precies onder woorden brengen wat.
En Whatever, ook erg zwak deze week. Dat nummer van Madonna wat ze deden moet power uitstralen, kracht. Wat zij deden was zwakjes en ballen-loos. Je kan veel van Madonna zeggen en vinden als zangeres, maar op het podium is het een beest wat de buhne bespeelt, zeker met haar performances van Music door de jaren heen:
* Grammy's:
* Brixton Academy:
* Drowned World Tour: (TOP performance!!!)
* Re-invention Tour:
* Confessions Tour: http://www.dailymotion.com/video/xqrxq_12-music-inferno_music (Bekijk vanaf 4:30)
* Radio 1 Big Weekend: (meest recent)
Dat slechte zingen van Madonna vind ik persoonlijk wel meevallen. Tis niet de beste zangeres, maar die pretentie heeft ze zelf ook helemaal niet. Ze heeft wel kracht in haar stem als ze het nummer zingt en het ging me met deze videos ook vooral om de stage presence, de power die ze uitstraalt tijdens de performance van dit nummer. Als je dat afsteekt tegen Whatever dan deden zij een tamme kinderprogramma uitvoering van een nummer wat normaal gesproken van het podium afSPAT! Ongeacht de zang...quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Madonnajezus wat zingt ze slecht. Meteen maar naar de sing-off
![]()
Dat stuk over Luigiano heb je helemaal gelijk in. Wat een irritant mannetje en dat komt voornamelijk door het feit dat hij niet meer in dit gezelschap past, qua talent.
Dat zou nou juist de reden zijn om vóór Rev n Ros te stemmen. Die zijn nu al zo ver, daar kun je zo mee opnemen en optreden, hoef je weinig meer aan te veranderen. Makkelijk dus. Het gaat er toch om wie nu de beste of meest aansprekende is en niet wie de meeste groei kan doormaken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef robster16 het volgende:
Rev n Ros deden het leuk, heel vermakelijk maar hun act, daar zit geen rek in. Dit is wat ze doen, leuk entertainen, maar ik kan niet zeggen dat ik van mijn stoel val van de starpower. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar in hun ontwikkeling zitten ze al veel verder bij het eindstation dan Jamal, die nog gevormd kan worden en kan groeien in een rol. Als je kijkt hoe hij van de audities naar nu gegroeid is, en dat afsteekt tegenover Rev n Ros, dan is het zo klaar als een klontje. Ik had ook Rev n Ros naar huis gestuurd. Die kunnen bovendien zo het partycircuit in en komen heus nog wel ergens...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Big band!
Eerlijk is eerlijk, niemand zal het zo goed doen als in het filmpje hierboven.
Het was wel heel goed, maar ook veel te veel een Tina Turner imitatie. Dus eigenlijk had ze die act beter in de soundmixshow kunnen doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Big band!
Eerlijk is eerlijk, niemand zal het zo goed doen als in het filmpje hierboven.
Het blijft wel een van de hoogtepunten van Idols IVquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was wel heel goed, maar ook veel te veel een Tina Turner imitatie. Dus eigenlijk had ze die act beter in de soundmixshow kunnen doen.
Zoals gezegd vond ik het te veel een imitatie. Dus voor in Idols niet goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft wel een van de hoogtepunten van Idols IV
Totaal mee eens!! Laten we hopen dat deze X Factor, ondanks alle commotie, ook een zeer terechte winnares gaat opleverenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd vond ik het te veel een imitatie. Dus voor in Idols niet goed eigenlijk.
Nikki terecht gewonnen trouwens.
haha na dat denk ik niet hoor van mezelf;)quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:47 schreef Dakota het volgende:
mijn god, ik zag jennifer hier vanmiddag lopen in heerhugowaard..mevrouw denkt volgens mij echt al dat ze de ster is..zo liep ze er bij
en maar rondkijken om te zien of iedereen haar wel herkende
misschien moet je dan wat vriendelijker leren kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:33 schreef Jenniferrrr het volgende:
[..]
haha na dat denk ik niet hoor van mezelf;)
was even op zoek naar een baantje haha dus vandaar dat ik misschien wat aan het rondkijken was.
en had vandaag maar wat simpele schoenen aan getrokken.dit keer geen hakken;)
haha zou je denken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
misschien moet je dan wat vriendelijker leren kijkenzelfs de meneer van t Kruidvat vond je maar verwaand
Nikki heeft zeer terecht gewonnen inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd vond ik het te veel een imitatie. Dus voor in Idols niet goed eigenlijk.
Nikki terecht gewonnen trouwens.
Lisa, niet Rachel!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nikki heeft zeer terecht gewonnen inderdaad
En Rachel mag deze X-Factor winnen
Rachel, niet Lisa!quote:
Misschien heeft ze gewoon zo'n hoofd, sommige mensen hebben daar last van. (Ik krijg ook altijd commentaar dat ik een rotkop trek als ik lachquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
misschien moet je dan wat vriendelijker leren kijkenzelfs de meneer van t Kruidvat vond je maar verwaand
En ja hoor, weer een reactie van een konthoofd.quote:Op zondag 19 april 2009 22:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon zo'n hoofd, sommige mensen hebben daar last van.(Ik krijg ook altijd commentaar dat ik een rotkop trek als ik lach).
En verder, wat zou het jou boeien hoe een ander kijkt op straat? Soms snap ik echt niet waarom mensen zich daar zo mee bemoeien. Ga je eigen leven leven of zo.
Mensen opmerken en mensen afzeiken omdat ze niet voldoen aan jouw ideaalbeeld zijn heel andere dingen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
En ja hoor, weer een reactie van een konthoofd.
Je eigen leven, levendat bestaat IMHO uit het opmerken van andere mensen. Of leef jij in je eigen autistische wereldje ?
En waar ben jij nu mee bezig dan? Je bemoeien met een ander toch?quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mensen opmerken en mensen afzeiken omdat ze niet voldoen aan jouw ideaalbeeld zijn heel andere dingen.
Nee, dat is opmerkingen maken.quote:Op zondag 19 april 2009 23:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
En waar ben jij nu mee bezig dan? Je bemoeien met een ander toch?En mijn ideaalbeeld, pfwah, trek je hoofd eens uit je aars.
Dat is afzeiken!
Zeggen dat een ander verwaand rondloopt is opmerken ja.
Vanaf nu wordt het toch steeds vreemder met die 4 acts die er in de komende 2 afleveringen uit gaanquote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Steve het volgende:
Wat ongelooflijk belachelijk dat een van de beste acts eruit gekieperd wordt...!
Starlie je avatarquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:35 schreef Starlie het volgende:
Las dat Rachel vanavond als eerste moet!!
Jooooooooooooooooopi-joquote:
Lisa? Ga je schamenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Luigiano, Lisa, Whatever of Jamal eruit.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lisa is uitstralingloos. Heeft niet de XFactor.
Joopi-jo chipmunk mag er nog niet uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Luigiano MOET er nu echt uit. Het is beschamend dat hij er nog inzit
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef Joooo-pi het volgende:Chipmunk heeft ook al kleine chipmunkjes
![]()
nee het plaatje past meer bij jouquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wil jij hem?? Dan neem ik wel een ander! Geen probleem!
Haha oke!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee het plaatje past meer bij jou
Nou ik vind Rachel ook wel super hoor, maar ja, zij heeft al veel ervaring. Dat is niet eerlijjk t.o.v. Lisa.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Rachel vind ik echt niet bijzonder, haar stem niet, haar uitstraling niet. Ze is niet slecht, ze heeft wel een aardige stem, maar niet zoveel uitstraling en schwung als Lisa!
Bovendien heeft ze een hele slechte huid en die lagen make-up vind ik echt vreselijk lelijk.
Geen Roan Joopi-jo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou ik vind Rachel ook wel super hoor, maar ja, zij heeft al veel ervaring. Dat is niet eerlijjk t.o.v. Lisa.
Lisa moet nog wel qua performance iets beter.
Lisa is wel mijn favoriet.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef YPPY het volgende:
Nog even en dan mag Stacey weer iemand uitzwaaien.
Jooopi-jo de plaatjes koningquote:
Aha, dus het wordt Big Band als in "pak-ieder-nummer-dat-je-wil-en-gooi-er-een-big-band-orkest-tegenaan-en-noem-het-big-band" Big Band thema.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Warsteiner, maar nog niet...
Whatever doet livin' la vida loca - Ricky Martin
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee for persidentquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Aha, dus het wordt Big Band als in "pak-ieder-nummer-dat-je-wil-en-gooi-er-een-big-band-orkest-tegenaan-en-noem-het-big-band" Big Band thema.
Lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Aha, dus het wordt Big Band als in "pak-ieder-nummer-dat-je-wil-en-gooi-er-een-big-band-orkest-tegenaan-en-noem-het-big-band" Big Band thema.
Roan gaat dat (hopelijk) vanavond doen. En nog beter dan Boris.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat dan Boris nog eens "I've got you under my skin" zingen.Alhoewel dat Idols was.
Z'n muziek vind ik mwoah maar ik heb 'm een keer zien optreden in 't dorp en hij geeft een leuke show weg en is super adrem en grappig.quote:
Hier ook een.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik durf het dus bijna niet te zeggen, maar ik vind Shine best tof
Hier hetzelfde. Zo'n schattig dwerg, die ik graag wil aaienquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n muziek vind ik mwoah maar ik heb 'm een keer zien optreden in 't dorp en hij geeft een leuke show weg en is super adrem en grappig.
Mag ik een plakje cakequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:25 schreef Natalie het volgende:
Zelfgebakken cake van m'n schoonmoeder (Dankjewel mams), thee en een goed humeur. Ben er klaar voor
Graagquote:
Shinequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Zet ik de tv aan, zie ik de toppers ín GTST optreden
Ik zie altijd 1x per week GTST 1 minuut lang en dat is al te veel. De Toppers had ik wel willen zien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Zet ik de tv aan, zie ik de toppers ín GTST optreden
Tja, veel vruchtvlees he, dus vlees, dus slachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:28 schreef Natalie het volgende:
Ananas slachten. Wat klinkt dat weer lekker.. luguber![]()
Misschien komt Daniel Daniel wel en neemt hij Mickey mee en Frits van Houten die met z'n drieën iedereen gaan redden en dan komt Helen Helmink met een brandslang en die blust de boel?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
misschien gaat er wel niemand dood?
Of vicky gaat dex redden en dan gaat vicky dood
Maandagquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
Nu moet ik tot volgende week vrijdag 20.25 uur wachten om te zien wie er dood is?
Lekkah!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook klaar.
Met softijs en jellybeans
Hij heeft de gave om een zin in 1 woord te zingen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
Versta helemaal niet wat van velzen zingt???
Ze hebben d'r geen zin meer in, doorhalen met die meuk, einde d'r aan maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
waarom volgende week 3 eruit?
Ik vind het maar vaag
heb je de backstage ook aanstaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:39 schreef Karina het volgende:
Is Fok! weer traag of is het mijn netwerk?
Thanks natquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
*Thee inschenkt*
Zo, we zijn er klaar voor
Nee, doe ik alleen tijdens de reclame. Maar het is nu weer "normaal", even een kleine hik denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je de backstage ook aanstaan?
De Styling wordt gedaan door 2 jonge domme grietjes, die net van school af zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
Euhm. Is het oké als ik de styling niet helemaal snap?
Dat mensen betaald krijgen om met blinddoeken voor door de carnavals-afdeling van de V&D te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |