Dat is hem jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou met hem wil ik niet meer knuffelen...Of is dat knuffel Ruud van BB niet??
Dat wordt nu doorgegevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Stacey zit al helemaal te bedenken wat ze gaat zeggen zo
Het grote XFA doorgestoken kaart topicquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Karina het volgende:
Als Jamal doorgaat dan is het echt doorgestoken kaart, hij is zo slecht nu.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Stacey zit al helemaal te bedenken wat ze gaat zeggen zo
We kunnen volgend jaar wel meedoen volgens mij...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, vergeet je tekst nog even... Dat gebeurde bij de eerste keer ook al...
Zolang SCH maar niet in de jury zit als vervanger van Gordon..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
We kunnen volgend jaar wel meedoen volgens mij...
Ik zag die blik in haar ogen en dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Stacey zelfs op Rev'n'Ross gaat stemmen:o
Zullen we voortaan alles maar in spoilers zetten dan als we live mee zitten te schrijven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, in het topic zelf. Als ik het nog niet gezien heb wil ik wel graag dit topic doorlezen.
ja joh die zit klaar te komen met haar trilei in haar kutquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef Wolve000 het volgende:
Glazige blik van Stacey, helemaal afgeleid natuurlijk...
ik dacht zelfs: Ik ook voor jamalquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Yscoo het volgende:
Gordon gaat voor Jamal! ik zag dat ie naar Angela liplas van 'ik ga voor Jamal' ofzo...
Dat was een grapjequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we voortaan alles maar in spoilers zetten dan als we live mee zitten te schrijven?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik voorspel dat er een of meerdere negers uit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |