Dat is hem jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou met hem wil ik niet meer knuffelen...Of is dat knuffel Ruud van BB niet??
Dat wordt nu doorgegevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Stacey zit al helemaal te bedenken wat ze gaat zeggen zo
Het grote XFA doorgestoken kaart topicquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Karina het volgende:
Als Jamal doorgaat dan is het echt doorgestoken kaart, hij is zo slecht nu.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Stacey zit al helemaal te bedenken wat ze gaat zeggen zo
We kunnen volgend jaar wel meedoen volgens mij...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, vergeet je tekst nog even... Dat gebeurde bij de eerste keer ook al...
Zolang SCH maar niet in de jury zit als vervanger van Gordon..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
We kunnen volgend jaar wel meedoen volgens mij...
Ik zag die blik in haar ogen en dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Stacey zelfs op Rev'n'Ross gaat stemmen:o
Zullen we voortaan alles maar in spoilers zetten dan als we live mee zitten te schrijven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, in het topic zelf. Als ik het nog niet gezien heb wil ik wel graag dit topic doorlezen.
ja joh die zit klaar te komen met haar trilei in haar kutquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef Wolve000 het volgende:
Glazige blik van Stacey, helemaal afgeleid natuurlijk...
ik dacht zelfs: Ik ook voor jamalquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Yscoo het volgende:
Gordon gaat voor Jamal! ik zag dat ie naar Angela liplas van 'ik ga voor Jamal' ofzo...
Dat was een grapjequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we voortaan alles maar in spoilers zetten dan als we live mee zitten te schrijven?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik voorspel dat er een of meerdere negers uit gaan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik voorspel dat er een of meerdere negers uit gaan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, in het topic zelf. Als ik het nog niet gezien heb wil ik wel graag dit topic doorlezen.
Whehequote:
Zonder dansers kunnen ze niet zingen, begrijp dat dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
En dus Eric, kunnen ze niet zonder de dansers...
Maar de grap is dus dat het topic ook in de Active Topics en de Frontpage gelinkt is, vandaar de spoilervrije titels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je het nog niet gezien hebt kun je sowieso beter het XFA forum mijden. Tenzij je gewoon alles helemaal stil wil leggen...
Echt hequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
*Pakt alvast de naaktpics van zusjelief*
Dit is belachelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Yscoo het volgende:
Wat een doogstoken kaart allemaal echt ze moeten nu weer verplicht liegen net als bij Irma...
van het belachelijke af gewoon!
Jamal is zooooooooo saai!!!
Gelukkig, ik was al bang dat je onderweg ergens tegenaan gelopen was ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was een grapje! Natuurlijk bedoel ik de TT
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Jojoortje geen naaktfoto's plaatsen graagquote:
Broertje toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |