abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68125672
Zwangerschap en geboorte deel 472
De aanstaande papa's en mama's :

20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
20 mei 2009: Roonaan en Lief (meisje)
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammamia (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
24 juni 2009: MamaNik ( )
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Stiemie
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje
10 oktober 2009: het-is-mij
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
26 november 2009: Poppejans
05 december 2009: Guuzewuus
15 december 2009: Bumbaloe

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_68125701
Laatste 2 postings uit het vorige topic (op de sluitpost na)
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Twinkly het volgende:

[..]

lol! wat lief

Gefeliciteerd streep uhm niet loos

Wat een mooie echo's van je Senna Miss_Sly

Ik wil ook plopjes voelen!! Wie was dat ook alweer die al vanaf 12 weken wat voelde? Ik ga heel hard proberen volgende week hihi en dan duurt het vast tot 20 weken bij mij..

Wanneer kun je het beste een pretecho doen? Wij willen sowieso de structurele 20 weken echo doen, maar van nu tot 20 weken duurt zo lang Met 16 weken kunnen ze al een beetje inschatten wat het geslacht is toch?
Owh, en we hebben via Marktplaats geboden op een Angelsounds, misschien dat dat helpt om het allemaal wat realistischer te maken
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef DuchessX het volgende:
Lijnloos feli!

Miss ik vind de foto's gaaf! En idd stoer "Senna M..." erboven!!!

Kan het zijn dat de baby nu al (21w 3d) op mijn blaas trappelt? Want ik moet kei vaak plassen en heel vaak komt er bijna niks terwijl ik toch echt het idee heb dat ik heel erg (veel )moet Of kan het een blaasontsteking zijn? Maar ik voel geen pijn bij het plassen...
pi_68125720
Een bijna-unicum, een Z&G geopend door een man Tof joh

En Duchess, vervelend dat plassen. Ik heb het ook, ben er maar van uitgegaan dat het idd gewoon de schuld van de baby is ipv een blaasontsteking, eigenlijk. Maar irritant is het wel ja!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68125788
Ik weet niet hoe het met andere mannen die in deze topicreeks lezen is, maar ik vind het heeeeerlijk om b.v. achter DuchessX te staan en dan haar buik(je) vast te houden. Het geeft mij een gevoel van verbondenheid en tevens bescherming. Tevens vind ik het schitterend om de kleine te voelen bewegen,en ik ga ook mijn oor er vandaag of morgen eens op leggen om te kijken of ik wat kan horen
pi_68125857
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:

En Duchess, vervelend dat plassen. Ik heb het ook, ben er maar van uitgegaan dat het idd gewoon de schuld van de baby is ipv een blaasontsteking, eigenlijk. Maar irritant is het wel ja!
Is mijn 2e al. dit was mijn eerste Zwangerschap en geboorte deel 462

Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 22:25:27 #6
5428 crew  miss_sly
pi_68125862
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik weet niet hoe het met andere mannen die in deze topicreeks lezen is, maar ik vind het heeeeerlijk om b.v. achter DuchessX te staan en dan haar buik(je) vast te houden. Het geeft mij een gevoel van verbondenheid en tevens bescherming. Tevens vind ik het schitterend om de kleine te voelen bewegen,en ik ga ook mijn oor er vandaag of morgen eens op leggen om te kijken of ik wat kan horen
Schaap legt ook regelmatig zijn hadn op mijn buik. En in bed gaan we vaak lepeltje-lepeltje liggen en dan vallen we met zijn hand op mijn buik in slaap
Regelmatig krijgt hij ook zachtere en hardere trapjes. En vanmiddag heeft mijn moeder het ook gevoeld
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:26:13 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68125894
Heerlijk, die meelevende mannen!
pi_68125995
Die kleine hier is druk aan het boksen/trappelen/koppen. Ik ga zo maar eens naar bed, misschien krijgt die kleine dan ook een beetje slaap
Fake it till you make it...
pi_68126089
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk, die meelevende mannen!
Ik ken vrouwen die ook een man met ASS hebben waarvan de mannen zoiets hebben van "wat moet ik hiermee", en die kunnen geen emoties duidelijk maken. Ik ben blij dat ik geleerd heb om mijn emoties toch te kunnen uiten (tenzij ik overprikkeld ben of doodmoe, dan ben ik teruggetrokken in mezelf), want dit zijn toch echt dingen die ik nooit had en zou willen missen. Al kan ik dat alleen bij DuchessX en naar buiten toe meestal alleen op schrift, maar het gaat wat dat betreft heel goed tussen ons.
pi_68126178
Welkom Lijnloos!

Wat een mooie echo Miss!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68126454
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Juup© het volgende:
dat doet mijn moeder dus de hele tijd en ik vind het rete-irritant
ik sta er ook echt altijd bij als een soort zoutzak die een Heimlich krijgt ofzo
Als mn lief dat doet is het wel leuk trouwens hoor ik vind het gewoon niet zo nodig om door andere op zo'n manier vastgehouden te worden haha.

Miss_sly wat fijn dat je zo genoten hebt van je echo en wat een mooie foto's! Het viel me inderdaad gelijk op dat Senna's eigen naam erboven staat, wat leuk later om voor haar terug te zien.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 22:44:01 #12
5428 crew  miss_sly
pi_68126559
Bij mij gebeurt het eigenlijk zelden dat iemand anders dan schaap ongevraagd aan mijn buik komt. Alleen mijn schoonmoeder heeft al een paar keer geheel onverwacht aan mijn buik gezeten. Dus dat probeer ik nu te voorkomen door er een tas ofzo voor te houden. Ik heb het gewoon liever niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68126656
Hahaha ja stom is dat he miss_sly? Mijn schoonmoeder doet dat ook, en het is niet alleen 1 keer aanraken bij wijze van gedag ofzo maar het liefst blijft ze een paar minuten zo staan. Maar ik wil haar ook niet voor het hoofd stoten of bot overkomen ofzo dus zeg ik er maar niets van. Inderdaad iets voor mn buik houden, works like a charm.
Tegen mn eigen moeder heb ik wel gewoon gezegd dat ik dat niet zo nodig vind.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68126735
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij gebeurt het eigenlijk zelden dat iemand anders dan schaap ongevraagd aan mijn buik komt. Alleen mijn schoonmoeder heeft al een paar keer geheel onverwacht aan mijn buik gezeten. Dus dat probeer ik nu te voorkomen door er een tas ofzo voor te houden. Ik heb het gewoon liever niet.

Mijn moeder zit ook altijd zo overdreven aan mijn buik en dan met gekke stemmen schreeuwen 'Hier is omaaaa!' Maar ik weet niet goed hoe ik haar moet remmen in haar enthousiasme.
En gister kwam schoonmoeders en die deed precies hetzelfde...
Eigenlijk mag er niemand anders aan dan mijn man, alleen dan vind ik het echt fijn en voelt het goed.
#geen
pi_68126784
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ken vrouwen die ook een man met ASS hebben waarvan de mannen zoiets hebben van "wat moet ik hiermee", en die kunnen geen emoties duidelijk maken. Ik ben blij dat ik geleerd heb om mijn emoties toch te kunnen uiten (tenzij ik overprikkeld ben of doodmoe, dan ben ik teruggetrokken in mezelf), want dit zijn toch echt dingen die ik nooit had en zou willen missen. Al kan ik dat alleen bij DuchessX en naar buiten toe meestal alleen op schrift, maar het gaat wat dat betreft heel goed tussen ons.
*trots op Juup©*
#geen
pi_68126855
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:

Maar het kan dus dat de baby al zo vroeg op de blaas trapt en je daardoor moet plassen? Ik dacht dat dat pas aan het eind van de zwangerschap kwam. Maar ik moet zeggen dat ik mijn meisje ook bij mijn schaambot voel bewegen dus ja mss kan het dan toch.
#geen
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:12:57 #17
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68127716
Volgens mij kan het wel hoor DuchessX, kindje komt vanzelf weer wat hoger te liggen.
Ik plas me ook helemaal gek tegenwoordig, maar ik hoef er 's nachts nog niet uit. Ik ben gewoon te uitgeput en slaap de hele nacht door!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68129181
Oeh Rocka wat fijn geen blaasontsteking

Huup rustig aan hé ploppende darmen zijn naar en kan je best eens wat dagen diarites van hebben

Nijna nou die verhuizing dat komt wel goed dan, fijn dat er voldoende troepen zijn zodat jij toch aan je rust toe kan komen als dat nodig is.

Lijnloos van harte met je plusjes en welkom hier hoop dat je binnenkort een geweldig mooie boon op de echo mag bewonderen.

Mikkoxx ben erg benieuwd naar het kamertje en euuuh ga je toevallig in de regio eindhoven/veldhoven bevallen? daar geven ze namelijk iedere vrijdag rondleidingen. maar misschien doen ze dat wel op meer plaatsen zo?

Alle moekes die de baby hebben gevoeld

En Miss_sly wat een leuke echo plaatjes vooral dat voetje

En plassen breek me de blaas niet open iedere keer kleine beetjes maar geen blaasontsteking hoor.
Vandaag wel een harde buik die ruim 2 uur duurde auw auw en toen ik dacht nu is het welletjes ik ga de gyn bellen, zakte die af toen legde ik mijn hand op die plek die zo hard was als een steen en ik voelde letterlijk de teentjes Zo duidelijk heb ik Isa nooit gevoeld dus dit was ff een hele gewaarwording.
Mama van Isa en Ties
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 april 2009 @ 00:05:52 #19
163650 Greys
pi_68129410
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Mijn moeder zit ook altijd zo overdreven aan mijn buik en dan met gekke stemmen schreeuwen 'Hier is omaaaa!' Maar ik weet niet goed hoe ik haar moet remmen in haar enthousiasme.
En gister kwam schoonmoeders en die deed precies hetzelfde...
Eigenlijk mag er niemand anders aan dan mijn man, alleen dan vind ik het echt fijn en voelt het goed.
Ik zie het voor me en moet heel hard lachen
Ik kan me voorstellen dat je het heel raar en naar vindt, maar het is eigenlijk ook hysterisch lollig!
Ik kwam even lurken toen ik in de AT zag dat ons aller Juup een Z&G topic had geopend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68129657
Wat een lief en hartelijk welkom, dank jullie wel!
Heb een beetje het gevoel nog niet echt mee te kunnen praten, maar wil dit topic wel blijven zien in mijn actieve lijst, dus eigenlijk een verkapte tvp dit weekend wordt leuk en spannend, we gaan ouders inlichten! Ben benieuwd...
pi_68129898
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie het voor me en moet heel hard lachen
Ik kan me voorstellen dat je het heel raar en naar vindt, maar het is eigenlijk ook hysterisch lollig!
Ik kwam even lurken toen ik in de AT zag dat ons aller Juup een Z&G topic had geopend
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:11:53 #22
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68133087
Lijnloos, gefeliciteerd en welkom hier

Juup, wat klink je heerlijk verliefd op je beide dames!

Hier valt de aandacht van de oma's me alles mee, een beetje tegen zelfs als ik het vergelijk met de vorige zwangerschap. Vooral mijn moeder kocht toen alles wat lost en vast zat, elke keer als ik 'r zag had ze wel weer wat voor de baby!
En nu? Devin krijgt genoeg, maar voor zijn broertje is het enige dat ik tot nu toe gekregen heb 2 rompers en een mutsje. En aan buikvoelen wordt ook niet meer gedaan, da's wel weer fijn!
Ach, vooral oma's die hun eerste kleinkind verwachten, of het eerste kleinkind van juist DIE zoon of dochter.... het is toch een aparte ervaring om ze zo te zien veranderen in aanstellerige, koopzieke, overbezorgde grannies to be! Geniet ervan en probeer je zo min mogelijk te ergeren, dat komt later nog vaak genoeg voor als jullie gaan botsen over de opvoeding enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 18-04-2009 08:24:40 ]
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:45:45 #23
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_68133255
Miss Sly ik wilde je nog even laten weten dat ik de echo foto's van jullie mooie Senna echt geweldig vind!!!
Je was bij Dr Papa hé?
pi_68133367
Hahaha! Ik ben blij dat mijn moeder en schoonmoeder gewoon normaal doen. Mijn moeder wou heel graag beeb voelen schoppen, dus toen ben ik ff rustig gaan liggen en heeft ze gewoon gevoeld (duurde natuurlijk wel even). Maar was gewoon lief, niet hysterisch ofzo haha En mijn schoonmoeder is heel nuchter, volgens mij doet zij niet aan buikvoelen Maar ze is wel heel leuk enthousiast, en neemt eigenlijk altijd wel kadootjes mee enzo, heel lief Juist omdat zij zo ontzettend nuchter is, had ik niet verwacht dat ze het zó leuk zou vinden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68133418
Ik ben eventjes weg en jullie kletsen weer een half topic vol *snel bijlezen gaat*

Lijnloos gefeliciteerd!!

Miss Sly mooie echo!! Vrijdag mogen wij ook

Duchess ik heb ook vaak het gevoel dat ik heel nodig naar het toilet moet en dan komt er inderdaad niks tot weinig uit, ik denk dat dat gewoon echt met de baby te maken heeft.

Hier zit eigenlijk niemand aan mn buik behalve mijn vriend. Gisteravond was mijn buik net een golfslagbad en aan de zijkant kon ik de baby voelen zitten
Gistermiddag waren we bij mijn schoonouders en de baby was de hele tijd aan het schoppen. Dus ik zei tegen mijn schoonzusje moet je op mijn buik letten. Uiteraard de hele tijd niks, ze kijkt heel even weg en zegt iets tegen mijn schoonmoeder en meteen schop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')