quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
lol! wat lief![]()
Gefeliciteerd streep uhm niet loos
Wat een mooie echo's van je Senna Miss_Sly![]()
![]()
Ik wil ook plopjes voelen!! Wie was dat ook alweer die al vanaf 12 weken wat voelde? Ik ga heel hard proberen volgende weekhihi en dan duurt het vast tot 20 weken bij mij..
![]()
Wanneer kun je het beste een pretecho doen? Wij willen sowieso de structurele 20 weken echo doen, maar van nu tot 20 weken duurt zo langMet 16 weken kunnen ze al een beetje inschatten wat het geslacht is toch?
Owh, en we hebben via Marktplaats geboden op een Angelsounds, misschien dat dat helpt om het allemaal wat realistischer te maken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef DuchessX het volgende:
Lijnloos feli!![]()
![]()
Miss ik vind de foto's gaaf!En idd stoer "Senna M..." erboven!!!
Kan het zijn dat de baby nu al (21w 3d) op mijn blaas trappelt? Want ik moet kei vaak plassen en heel vaak komt er bijna niks terwijl ik toch echt het idee heb dat ik heel erg (veel )moetOf kan het een blaasontsteking zijn? Maar ik voel geen pijn bij het plassen...
Is mijn 2e al. dit was mijn eerste Zwangerschap en geboorte deel 462quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:
Een bijna-unicum, een Z&G geopend door een manTof joh
En Duchess, vervelend dat plassen. Ik heb het ook, ben er maar van uitgegaan dat het idd gewoon de schuld van de baby is ipv een blaasontsteking, eigenlijk. Maar irritant is het wel ja!
Schaap legt ook regelmatig zijn hadn op mijn buik. En in bed gaan we vaak lepeltje-lepeltje liggen en dan vallen we met zijn hand op mijn buik in slaapquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik weet niet hoe het met andere mannen die in deze topicreeks lezen is, maar ik vind het heeeeerlijk om b.v. achter DuchessX te staan en dan haar buik(je)vast te houden. Het geeft mij een gevoel van verbondenheid en tevens bescherming. Tevens vind ik het schitterend om de kleine te voelen bewegen,en ik ga ook mijn oor er vandaag of morgen eens op leggen om te kijken of ik wat kan horen
Ik ken vrouwen die ook een man met ASS hebben waarvan de mannen zoiets hebben van "wat moet ik hiermee", en die kunnen geen emoties duidelijk maken. Ik ben blij dat ik geleerd heb om mijn emoties toch te kunnen uiten (tenzij ik overprikkeld ben of doodmoe, dan ben ik teruggetrokken in mezelf), want dit zijn toch echt dingen die ik nooit had en zou willen missen. Al kan ik dat alleen bij DuchessX en naar buiten toe meestal alleen op schrift, maar het gaat wat dat betreft heel goed tussen ons.quote:
dat doet mijn moeder dus de hele tijd en ik vind het rete-irritantquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik weet niet hoe het met andere mannen die in deze topicreeks lezen is, maar ik vind het heeeeerlijk om b.v. achter DuchessX te staan en dan haar buik(je)vast te houden. Het geeft mij een gevoel van verbondenheid en tevens bescherming. Tevens vind ik het schitterend om de kleine te voelen bewegen,en ik ga ook mijn oor er vandaag of morgen eens op leggen om te kijken of ik wat kan horen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij gebeurt het eigenlijk zelden dat iemand anders dan schaap ongevraagd aan mijn buik komt. Alleen mijn schoonmoeder heeft al een paar keer geheel onverwacht aan mijn buik gezeten. Dus dat probeer ik nu te voorkomen door er een tas ofzo voor te houden. Ik heb het gewoon liever niet.
*trots op Juup©*quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die ook een man met ASS hebben waarvan de mannen zoiets hebben van "wat moet ik hiermee", en die kunnen geen emoties duidelijk maken. Ik ben blij dat ik geleerd heb om mijn emoties toch te kunnen uiten (tenzij ik overprikkeld ben of doodmoe, dan ben ik teruggetrokken in mezelf), want dit zijn toch echt dingen die ik nooit had en zou willen missen. Al kan ik dat alleen bij DuchessX en naar buiten toe meestal alleen op schrift, maar het gaat wat dat betreft heel goed tussen ons.
Maar het kan dus dat de baby al zo vroeg op de blaas trapt en je daardoor moet plassen? Ik dacht dat dat pas aan het eind van de zwangerschap kwam. Maar ik moet zeggen dat ik mijn meisje ook bij mijn schaambot voel bewegen dus ja mss kan het dan toch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:
Een bijna-unicum, een Z&G geopend door een manTof joh
En Duchess, vervelend dat plassen. Ik heb het ook, ben er maar van uitgegaan dat het idd gewoon de schuld van de baby is ipv een blaasontsteking, eigenlijk. Maar irritant is het wel ja!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook altijd zo overdreven aan mijn buik en dan met gekke stemmen schreeuwen 'Hier is omaaaa!'Maar ik weet niet goed hoe ik haar moet remmen in haar enthousiasme.
En gister kwam schoonmoeders en die deed precies hetzelfde...![]()
![]()
Eigenlijk mag er niemand anders aan dan mijn man, alleen dan vind ik het echt fijn en voelt het goed.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik zie het voor me en moet heel hard lachen
Ik kan me voorstellen dat je het heel raar en naar vindt, maar het is eigenlijk ook hysterisch lollig!
Ik kwam even lurken toen ik in de AT zag dat ons aller Juup een Z&G topic had geopend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |