En d'r haar zat vorige keren ook veel mooier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft wel een hele dikke laag plamuur op
Ze heeft ook een hele slechte huidquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ze willen er allemaal zo snel mogelijk uit. Zij hebben ook genoeg gehad van Wendy en Stacey!
En dat is eigenlijk triest, want zo goed was ze niet.quote:Ze hoort nog steeds bij de beste van vanavond
Ik vind iedereen nogal zwaar opgemaakt vanavond, Angela heeft ook flink wat op haar gezicht laten smeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ze weet het zelf ook. En dat toont ze. En dat vind ik ook knap.
Gást, dit was op alle fronten zó vréselijk valsquote:
Dat komt omdat de piem0ls van die puberjochies er nog in zitten bij haar.quote:
niet alleen Angelaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Starlie het volgende:
Ze had het veeeel beter gekunt! En Angela wees nou eens eerlijk pleaseeee
Ze is de slimste van het stelquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat de piem0ls van die puberjochies er nog in zitten bij haar.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gást, dit was op alle fronten zó vréselijk vals.
Greysquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat de piem0ls van die puberjochies er nog in zitten bij haar.
Maar toch zou ik willen dat mij rode lipstick half zo goed staat als dat het haar staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind iedereen nogal zwaar opgemaakt vanavond, Angela heeft ook flink wat op haar gezicht laten smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |