Lijkt mij ook niet zo geschikt eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
oei, Michael Jackson, dat gaat fout, ik sweer jou
Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
oei, Michael Jackson, dat gaat fout, ik sweer jou
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:39 schreef starla het volgende:
rohan the barbarian!
idd, lijkt wel een strippertje, maar dan in nerd versie met dat brillekequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
En die kleren van Hester ...wie heeft dat verzonnenEn Sascha klinkt als een kind, wat een sukkel.
Gewoon, kuddegedrag!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef N.icka het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n enorme typhushekel aan Wendy?
het was zeker niet slecht, maar hij doet 't voor mij gewoon niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat hij er gewoon mee weg komt, hoor dan!
Ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:43 schreef -Peach het volgende:
Hey dat jasje van Erik, daar is nu toch t behang helemaal van in?
Dit ging ik dus een minuut of wat geleden al posten, gaat er iets mis... :quote:
er gaat iets mis met ons, of met je haar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit ging ik dus een minuut of wat geleden al posten, gaat er iets mis... :
Ik ben dus al weer terug!![]()
Heb alleen het grootste deel van Roan gemist volgens mij. Valt me mee!
je bent in de war met sasha flikkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:45 schreef Karina het volgende:
Dat v-hals shirtje van Roan vind ik niet echt leuk, beetje gay.
Hier stond je dan vanavond.. het was wel spannend, maar toch ook fijn...quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:45 schreef sbientje het volgende:
michael jackson nadoen
de miiini playbackshow
In elk geval heeft hij dat beter onder de knie dan Laurensquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:45 schreef Wolve000 het volgende:
Hij houd het alleen niet vol om vrolijk te blijven kijken...
quote:
schenk jij 's wat thee in, babequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, ik was wel even toe aan reclame... we zaten alweer zolang aan één stuk te kijken!
Met z'n allen, met zi'n ahallenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier stond je dan vanavond.. het was wel spannend, maar toch ook fijn...![]()
Stond al klaar!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schenk jij 's wat thee in, babe![]()
Hij had de Soundmix show er mee kunnen winnen in elk gevalquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier stond je dan vanavond.. het was wel spannend, maar toch ook fijn...![]()
Moet je poepen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
kak*kak*kak
dansen? die spastische bewegingen? ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beste optreden van X Factor tot dusver. Veel beter dan Lisa bijvoorbeeld, die kan niet dansen en Roan kan alles. Dus.
ROANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Niet te harden he?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, ik was wel even toe aan reclame... we zaten alweer zolang aan één stuk te kijken!
neequote:
Als dat spastisch is, dan dans ik als een kreupelequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dansen? die spastische bewegingen? ?
Ze deed Roan z'n sprong van vorige week thuis na en toen zei ze *krak*.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:48 schreef eleusis het volgende:
Ik loop ff achter vanwege HDD recorder, maar waarom heeft Wendy 1 schoen en 1 laars aan?
quote:
Wat is ze toch lekker malquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze deed Roan z'n sprong van vorige week thuis na en toen zei ze *krak*.
En dan zo'n nietszeggend hoofd er op....quote:
vind je dat lekkerquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
ja! Vooral na een avond flink zuipenquote:
Dat ga je toch niet menen?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er gaat iets mis met ons, of met je haar?
Bij mij werkt ie wel hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef sbientje het volgende:
nog even en je krijgt een handveger bij je mascara... groter borsteltje voor het valse wimpers effect
Zazja Pisser?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
Die kleuter moet toch altijd voor 9uur optreden van de kinderbescherming?
ik gebruik nooi mascara dus ik zou het niet wetenquote:
Nou mijn diepvrieserwtjes dalen hiervan wel in hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen?
Die vrouw is zo gheyl als een diepvrieserwtje!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen?
Die vrouw is zo gheyl als een diepvrieserwtje!
je hebt ergens anders een vochtophoping?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb een droge mond gekregen van Roan
dat doe ik ook niet hoor.. die onzinquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht 'wat lullen jullie veel in de reclame'. Maar jullie kijken ook echt nog naar die backstage troep he? Dat gaat me te ver hoor.
En ik kijk dan nog niet eens de backstagequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht 'wat lullen jullie veel in de reclame'. Maar jullie kijken ook echt nog naar die backstage troep he? Dat gaat me te ver hoor.
Sowieso lullen jullie veel te veel!
misschien Wham (Last Eastern ofzo)?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:54 schreef SCH het volgende:
Gaat whatever een nummer van hepie en hepie doen? Over iconen gesproken....
Ja, maar jij bent gewoon echt een top-ouwehoerster!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik kijk dan nog niet eens de backstage![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er uit als een hoer. En ik ken dit liedje helemaal niet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
zit ze nou in een andere toonsoort? ?
Een hoer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er uit als een hoer. En ik ken dit liedje helemaal niet
Wat je zegt... de Whitney-versie is beter. Jammerquote:het is wel mooi gezongen, maar het doet me nog steeds niets eigenlijk
whitney houstonquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik vond het helemaal niets en van wie was dit nummer nou? Celine Dion gok ik?
Dat dus..quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:57 schreef sbientje het volgende:
het is wel mooi gezongen, maar het doet me nog steeds niets eigenlijk
Wat moet je nou bewegen op een godvergeten prachtige ballad?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
dat boegeroep is ook een stel josti's hoorwant het is wel terecht..
een beetje wiegen, een beetje minder 'stil'. het was een bevroren beeld.. en da's jammer...quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je nou bewegen op een godvergeten prachtige ballad?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je nou bewegen op een godvergeten prachtige ballad zeiknummer?
Dat ziet er bezopen uit, wiegen achter een microfoon tijdens zo'n indrukwekkend nummerquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje wiegen, een beetje minder 'stil'. het was een bevroren beeld.. en da's jammer...
Een beetje wiegen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje wiegen, een beetje minder 'stil'. het was een bevroren beeld.. en da's jammer...
oeh dat was denk heel mooi geweest ja!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef N.icka het volgende:
Ze had beter iets van sinead o conner kunnen doen
Woh ja dat was gaaafffff geweest! Alleen die stem is wel heul erg apart...denk niet dat het een tactische zet zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef N.icka het volgende:
nou ja, dan omschrijf ik het niet goed, maar er had zeker wel iets meer beweging in gekund, vind ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ziet er bezopen uit, wiegen achter een microfoon tijdens zo'n indrukwekkend nummer
Ik zie het al voor me dat er bv bij 'Don't cry for me Argentina' ofzo gewiebeld wordt
Inclusief kapsel?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef N.icka het volgende:
Goed idee m,aar daar heeft Gordon vast nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef N.icka het volgende:
heus wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:03 schreef livelink het volgende:
Troy van Sinead O' Connor![]()
Justin Timberlake is toch nog geen pop-icon?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Toe maar, internationaal artiest in het buitenland
hij mag wegwiegenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Jamal, wil je wel een beetje wiegen? Voor Moblo?
van z'n geloof maggie vast alleen maar hetero zijn iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef Tasha het volgende:
Jamal is een grappige dude, maar ik vind dit niet zo bi
Een Gordon woordgrap bedoel jequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's een Whatever-joke, die meiden maken back-stage non-stop van dit soort (taal)grappen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Karina het volgende:
Die bril en die oorbelletjes, hij lijkt mijn oma wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |