Precies, met de vuist op tafel!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
figures..
Nee en ik ga niet bellen ook. Ik ga mijn ding doen en als ze toch nog naar Den Haag komen, bellen ze maar.
Zoals ik vorige week nog tegen mama zei 'als je geluk afhangt van mijn aanwezigheid in H. doe je iets niet goed'quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:23 schreef dawg het volgende:
Precies, met de vuist op tafel!
Ga je nog rolschaatsen vandaag? Is het wel lekker weer voor.
Maar dan is het niet meer zo warm als nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]rolschaatsen. Misschien later op de avond
Nee, maar dat vergroot mijn val-elegant-kansenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:27 schreef dawg het volgende:
Maar dan is het niet meer zo warm als nu.
Ach.
Oh ja. Val wel voorzichtig he.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, maar dat vergroot mijn val-elegant-kansen
dat zeg ik, elegant. Nu alleen nog even bedenken hoe ik het voor elkaar ga krijgen om elegant te vallen.. Iets zegt me dat elegant niet helemaal mijn ding isquote:
Als je nu gewoon tegen iemand per ongeluk-expres aanbotst, dan breekt dat in elk geval al het ijs de val.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dat zeg ik, elegant. Nu alleen nog even bedenken hoe ik het voor elkaar ga krijgen om elegant te vallen.. Iets zegt me dat elegant niet helemaal mijn ding is
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:23 schreef nectarientje het volgende:
Zoals ik vorige week nog tegen mama zei 'als je geluk afhangt van mijn aanwezigheid in H. doe je iets niet goed'
Ik vermoed dat het met dit verschil in tempo eerder een bottenbreker isquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:38 schreef dawg het volgende:
Als je nu gewoon tegen iemand per ongeluk-expres aanbotst, dan breekt dat in elk geval al het ijs de val.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met dit verschil in tempo eerder een bottenbreker is
Ook weer zoquote:
De weg is er al. Namelijk die waarover je rolschaatsen heen rollen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook weer zoMaar dit is dan weer net wat lastiger te plannen natuurlijk.
Wat is er geheimzinnig aan ehv?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die geheimzinnig doen over hun woonplaats, maar wel verwachten dat je op zo'n vraag een antwoord kunt geven...
Rennesse ben ik zelf niet mee bekend. Ik weet wel dat je in Zeeland prachtige brede stranden hebt. Uiteraard gaat mijn voorkeur uit naar het stuk strand tussen Hoek van Holland en de haven van Scheveningen. Prachtige natuur en relatief stille stranden. Heerlijk om uit te waaien.
Wat ik ook nog wel mooi vind aan Hoek van Holland is het contrast tussen natuurlijke omgeving en industriële omgeving. Daar moet je van houden.
Veel plezier, pas op voor de criminele Marrokaantjes!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er weg van. Het wordt Scheveningen. Ik weet nog niet of ik een plekje voor mezelf op ga zoeken, of dat ik in de buurt van de pier blijf, mensen kijken. Ik zie wel. Maar ik ga iig genieten
Ik bedoelde met plannen de botbreuk in kwestie. Serieus genoeg om aandacht te krijgen maar ook weer niet zo dat je weken moet revaliderenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef dawg het volgende:
De weg is er al. Namelijk die waarover je rolschaatsen heen rollen.
pffffff.... Die zijn er nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, pas op voor de criminele Marrokaantjes!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik bedoelde met plannen de botbreuk in kwestie. Serieus genoeg om aandacht te krijgen maar ook weer niet zo dat je weken moet revalideren
Hoef je ook niet bang te zijn voor botbreuken en plannen voor revalidatie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef nectarientje het volgende:
Het is niet waar.. Broertje belde net dat ze om 11 uur in de trein stappen. Uurtje of 2 zijn ze dus hier.
Daar gaan mijn rolschaatsplannen
Ik lees juist dat je nog drie uur hebt om te gaan rolschaatsen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef nectarientje het volgende:
Het is niet waar.. Broertje belde net dat ze om 11 uur in de trein stappen. Uurtje of 2 zijn ze dus hier.
Daar gaan mijn rolschaatsplannen
Yupsiequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:00 schreef dawg het volgende:
Hoef je ook niet bang te zijn voor botbreuken en plannen voor revalidatie.
Morgen weer een dag.
ja, maar dit zijn niet de avondurenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik lees juist dat je nog drie uur hebt om te gaan rolschaatsen.
In Japan wel. Dat jij een andere locatie op de aardbol kiest om in de Japanse avonduren te gaan rolschaatsen is een detail.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:01 schreef nectarientje het volgende:
ja, maar dit zijn niet de avonduren
zal ik dan toch maar even gaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:02 schreef AirwiN het volgende:
In Japan wel. Dat jij een andere locatie op de aardbol kiest om in de Japanse avonduren te gaan rolschaatsen is een detail.
Het komt wel heel precies nietwaar, de rolschaatstijd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, maar dit zijn niet de avonduren
Je bedoelt dat jij niet wist dat je alleen kunt rolschaatsen tussen 19.41 en 21.13 uur, mits het volle maan is?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Het komt wel heel precies nietwaar, de rolschaatstijd?
Uiteraard, dit is weer zo'n typisch situatie dat je achteraf blij gaat zijn dat je bent geweest.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
Je bedoelt dat jij niet wist dat je alleen kunt rolschaatsen tussen 19.41 en 21.13 uur, mits het volle maan is?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij niet wist dat je alleen kunt rolschaatsen tussen 19.41 en 21.13 uur, mits het volle maan is?
Al besloten wat je gaat doen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zal ik dan toch maar even gaan?
uiteraard nietquote:
Alvorens dat te doen zal ze eerst koffiedik moeten kijken.quote:
Ik ben nu eerst aan het bellen met Astro TVquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
Alvorens dat te doen zal ze eerst koffiedik moeten kijken.
Was dat niet verbodenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben nu eerst aan het bellen met Astro TV
Normaal gesproken zou je niet zo twijfelen he.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alvorens dat te doen zal ze eerst koffiedik moeten kijken.
Ik zie wat op tegen die botbreukquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:29 schreef dawg het volgende:
Normaal gesproken zou je niet zo twijfelen he.
Eerst een paar andere dingen regelen. Maar ik hoop ergens eind dit jaar, of iets waarschijnlijker begin volgend jaar, me te kunnen gaan orienteren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je nou al besloten wanneer je naar Den Haag gaat verhuizen dawg?
Heb je wel verzorging nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zie wat op tegen die botbreuk
Sinds wanneer ben jij zo'n positiviteitsgoeroe?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
Heb je wel verzorging nodig.Positiviteit ftw.
Ask around. Aan twistje bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n positiviteitsgoeroe?![]()
En dat orientere doe je op dezelfde wijze als waarop nectarientje orienteert of ze al dan niet gaat rolschaatsenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Eerst een paar andere dingen regelen. Maar ik hoop ergens eind dit jaar, of iets waarschijnlijker begin volgend jaar, me te kunnen gaan orienteren.
Klopt, ik realiseerde me dat ik in een beschaafde wijk woon en me zulke dingen niet kan veroorloven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:41 schreef nectarientje het volgende:
Plaat, ik heb je gister niet meer horen schreeuwen. Klopt dat?
Nee, want ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat orientere doe je op dezelfde wijze als waarop nectarientje orienteert of ze al dan niet gaat rolschaatsen?
Ik heb hele solide manieren om te bepalen of ik ga rolschaatsen of nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
En dat oriënteren doe je op dezelfde wijze als waarop nectarientje oriënteert of ze al dan niet gaat rolschaatsen?
Daarom adviseerde ik dawg dan ook om een voorbeeld aan jou te nemenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb hele solide manieren om te bepalen of ik ga rolschaatsen of niet
Wijsquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
Daarom adviseerde ik dawg dan ook om een voorbeeld aan jou te nemen.
Ze zei dat ik wijs ben, niet dat jij wijs bentquote:
Ja, en?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zei dat ik wijs ben, niet dat jij wijs bent.
Volgens het script had jij nu 'O' moeten zeggen.quote:
O.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens het script had jij nu 'O' moeten zeggen.
Waar ga je nou weer heen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:10 schreef Q. het volgende:
Telefoonaccu bijna leeg. Moet ik zo zeker ook nog de krant gaan lezen in de trein ofzo.
Nee! Ik heb opgeruimd, stof gezogen nadat ik de heren geborsteld had, boodschappen gedaan, getut, oorbelgaatjes doorgeprikt (auw!) en nu even met een kop thee aan tafel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Betamacx het volgende:
Zou Trientje toch aan het skaten geslagen zijn? Is al zeker 9 10 minuten stil van haar kant
Rete productief!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Ik heb opgeruimd, stof gezogen nadat ik de heren geborsteld had, boodschappen gedaan, getut, oorbelgaatjes doorgeprikt (auw!) en nu even met een kop thee aan tafel.
Met katten in de rui en aankomende logeetjes is dat ook best handigquote:
Daar heb je ook weer een puntquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met katten in de rui en aankomende logeetjes is dat ook best handig
Ik merk nu ik weer een stuk opgeruimder in mijn hoofd ben, mijn huis dat ook isquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef Betamacx het volgende:
Daar heb je ook weer een puntZo af en toe is het best handig dat er wat volk over de vloer komt.. Mooie stok achter de deur om de boel even te cleanen
Wow! Dat is wel relaxed... Bij mij is het andersomquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik merk nu ik weer een stuk opgeruimder in mijn hoofd ben, mijn huis dat ook is
vol spanning wacht ik etc etc etcquote:
Uhu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vol spanning wacht ik etc etc etc
Doe ze de groeten! Veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben fier op mijzelf. Zojuist de eerste les van de 10 kilometer Evy'en gelopen!
Die ga je in Rotterdam ook niet vinden hoor. Dat moet toch echt vanuit jezelf komen. Sleur jezelf weg achter de PC en tussen die verhuisdozen en ga lekker een rondje hardlopen met er in het heerlijke weer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:12 schreef Betamacx het volgende:
Ik pak Evy in R'dam wel weer op... Ben echt de motivatie even kwijt
Ja, je hebt ook wel gelijk... Heb alleen nu vanwege de verhuizing m'n kop er niet naar staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ga je in Rotterdam ook niet vinden hoor. Dat moet toch echt vanuit jezelf komen. Sleur jezelf weg achter de PC en tussen die verhuisdozen en ga lekker een rondje hardlopen met er in het heerlijke weer.
Wauw! Ondanks dat ik me erbij heb neergelegd dat ik dat met mijn gewrichten niet zal kunnen, ben ik toch een beetje jaloers. Maar voornamelijk gewoon onder de indruk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben fier op mijzelf. Zojuist de eerste les van de 10 kilometer Evy'en gelopen!
Komt allemaal goed CLquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer de auto laten afslaan bij 1 verkeerslicht![]()
![]()
![]()
Dit gaat echt een duur grapje worden.
Dat kun je beter ten koste laten gaan van je werk. Dan betaalt de baas er nog voor...quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:14 schreef Betamacx het volgende:
Ja, je hebt ook wel gelijk... Heb alleen nu vanwege de verhuizing m'n kop er niet naar staan.
Dank jequote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Wauw! Ondanks dat ik me erbij heb neergelegd dat ik dat met mijn gewrichten niet zal kunnen, ben ik toch een beetje jaloers. Maar voornamelijk gewoon onder de indruk.
Dat stelt me al enorm gerustquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:16 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Komt allemaal goed CLHeb zelf ook maar 4 keer afgereden
Op afslaan kun je alleen zakken als je er voetgangers mee aanrijdt die je voorrang had moeten verlenen. Een keer opnieuw starten laten ze je niet op zakken hoor. Dus kin omhoog, borst vooruit en wees trots op al die verkeerslichten waar je de auto niet hebt laten afslaan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer de auto laten afslaan bij 1 verkeerslicht![]()
![]()
![]()
Dit gaat echt een duur grapje worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op afslaan kun je alleen zakken als je er voetgangers mee aanrijdt die je voorrang had moeten verlenen. Een keer opnieuw starten laten ze je niet op zakken hoor. Dus kin omhoog, borst vooruit en wees trots op al die verkeerslichten waar je de auto niet hebt laten afslaan!
Dat klinkt al stukken beter!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik leer wel meer van zo'n actie, nu snapte ik waar het fout ging. ZO leer ik het beter dan wanneer de instructeur het gewoon zegt.
Blonde chicks met zonnebril!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Al was ik blij dat ik een zonnebril op had
Dat was voor mij drie maanden geleden niet heel veel anders.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef CherryLips het volgende:
6 km hardlopen, tering. Ik ga na 50 meter al neer.
Ik ben al blij als ik de 5 meter haal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef CherryLips het volgende:
6 km hardlopen, tering. Ik ga na 50 meter al neer.
En, geen zere/kapotte hielen?quote:
All Stars? Inlopen? Die komen toch ingelopen uit de fabriek?quote:
Hoi Autoquote:
Nee, helemaal niet, ik sta ervan te kijkenquote:
Hey!quote:
Ja, ik herken het... Ik ben nu nog bezig met het inlopen van mijn zomer schoenen van vorig jaar; drama!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, ik sta ervan te kijken. Ik moet meestal met pleisters enzo in de weer bij nieuwe schoenen, maar nu niet. Heb wel enorme stinkvoeten vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |