Daarom adviseerde ik dawg dan ook om een voorbeeld aan jou te nemenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb hele solide manieren om te bepalen of ik ga rolschaatsen of niet
Wijsquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
Daarom adviseerde ik dawg dan ook om een voorbeeld aan jou te nemen.
Ze zei dat ik wijs ben, niet dat jij wijs bentquote:
Ja, en?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zei dat ik wijs ben, niet dat jij wijs bent.
Volgens het script had jij nu 'O' moeten zeggen.quote:
O.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens het script had jij nu 'O' moeten zeggen.
Waar ga je nou weer heen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:10 schreef Q. het volgende:
Telefoonaccu bijna leeg. Moet ik zo zeker ook nog de krant gaan lezen in de trein ofzo.
Nee! Ik heb opgeruimd, stof gezogen nadat ik de heren geborsteld had, boodschappen gedaan, getut, oorbelgaatjes doorgeprikt (auw!) en nu even met een kop thee aan tafel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Betamacx het volgende:
Zou Trientje toch aan het skaten geslagen zijn? Is al zeker 9 10 minuten stil van haar kant
Rete productief!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Ik heb opgeruimd, stof gezogen nadat ik de heren geborsteld had, boodschappen gedaan, getut, oorbelgaatjes doorgeprikt (auw!) en nu even met een kop thee aan tafel.
Met katten in de rui en aankomende logeetjes is dat ook best handigquote:
Daar heb je ook weer een puntquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met katten in de rui en aankomende logeetjes is dat ook best handig
Ik merk nu ik weer een stuk opgeruimder in mijn hoofd ben, mijn huis dat ook isquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef Betamacx het volgende:
Daar heb je ook weer een puntZo af en toe is het best handig dat er wat volk over de vloer komt.. Mooie stok achter de deur om de boel even te cleanen
Wow! Dat is wel relaxed... Bij mij is het andersomquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik merk nu ik weer een stuk opgeruimder in mijn hoofd ben, mijn huis dat ook is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |