Doe eens!! kijken of ik het hier hoorquote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Doe eens!! kijken of ik het hier hoor
Je hebt me wakker gemaaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
en?
Plaatjequote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
en?
Enschede is ook wel heel ver he.. Ik probeer het over een paar weken nog eens, dan zit ik bij mijn ouders. Gaat het vast een stuk beter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Laat ik eens de muziek een stuk zachter zetten.. kijken of dat helpt
Lag je lekker te slapen?quote:
Nee, ik zit gewoon aan mijn eettafel achter mijn laptop, maar ik probeerde je een schuldgevoel aan te pratenquote:
Een paar weken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Enschede is ook wel heel ver he.. Ik probeer het over een paar weken nog eens, dan zit ik bij mijn ouders. Gaat het vast een stuk beter.
Waarom nou?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik zit gewoon aan mijn eettafel achter mijn laptop, maar ik probeerde je een schuldgevoel aan te praten.
Omdat ik het niet netjes vind om zo ordinair hard te schreeuwenquote:
Dat was helemaal niet ordinairquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
Omdat ik het niet netjes vind om zo ordinair hard te schreeuwen.
true, maar in het kader van een experiment probeer ik graag natuurlijk. Zal het dan niet meer doen, ook over een paar weken bij mijn ouders niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
Omdat ik het niet netjes vind om zo ordinair hard te schreeuwen.
Daar mag het dan weer wel van mij, maar in ons mooie Den Haag kan het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
true, maar in het kader van een experiment probeer ik graag natuurlijk. Zal het dan niet meer doen, ook over een paar weken bij mijn ouders niet.
Dat werkt net zo goed ja. Mijn ramen staan open dus als de wind goed staat, hoor ik je welquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Plato1980 het volgende:
Al kan ik natuurlijk ook gewoon de deur opendoen en terugschreeuwen.
Hooi!quote:
En wat had jij op je boterhammetjes vandaag? Lekkere pindakaas door papa of mama gesmeerd?quote:
ghehge, mijn ouders zouden willen dat ze mijn brood nog konden smeren.. FYI, kaas. En jij? Had mama nog een pakje liga erbij gedaan voor je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat had jij op je boterhammetjes vandaag? Lekkere pindakaas door papa of mama gesmeerd?
Kaas, dat blieft ik alleen gesmolten op een pizza! Nee! De trut!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ghehge, mijn ouders zouden willen dat ze mijn brood nog konden smeren.. FYI, kaas. En jij? Had mama nog een pakje liga erbij gedaan voor je?
gesmolten in een tosti is het anders ook erg lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kaas, dat blieft ik alleen gesmolten op een pizza! Nee! De trut!![]()
Op een tosti, moet ook een goede dosis vleesch zitten anders is het zonde van het brood! Ik denk dat ze er de volgende keer wel een ligaatje of twee bij doet ja. Tenminste als ze weer uit haar coma komt en de hersenbeschadiging niet al te significant is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gesmolten in een tosti is het anders ook erg lekker. En verdorie! Wat een tegenvaller zeg. Je hebt het toch wel even heel duidelijk gemaakt dat dit niet kan zo toch?
salami maakt het wel lekkerder ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op een tosti, moet ook een goede dosis vleesch zitten anders is het zonde van het brood! Ik denk dat ze er de volgende keer wel een ligaatje of twee bij doet ja. Tenminste als ze weer uit haar coma komt en de hersenbeschadiging niet al te significant is.
Salami, salami?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
salami maakt het wel lekkerder ja.
Kijk.. misschien dat je het dan de eerste keer dat ze weer thuis komt even voor moet doen maar daarna zal ze het wel leren hoor.
Je kan het ook uitbesteden aan je vader natuurlijk. Of je haalt een of ander exotisch huisslaafje ergens vandaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Salami, salami?12 plakken ham bedoel je!
Of ze kan het meteen of ik zet haar af bij de kringloopwinkel. Beschadigde zaken zijn me te duur in onderhoud!
Ja, dat eerste zou nog wel kunnen. Dat tweede zie ik ook vanwege andere redenen beter zitten!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kan het ook uitbesteden aan je vader natuurlijk. Of je haalt een of ander exotisch huisslaafje ergens vandaan.
Tweede is wat multifunctioneler in gebruik natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, dat eerste zou nog wel kunnen. Dat tweede zie ik ook vanwege andere redenen beter zitten!
Precies en als die vervelend wordt kan je haar ook weer gebruikt terugzenden retour afzender. Dat gaat met ouders toch net iets lastiger!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Tweede is wat multifunctioneler in gebruik natuurlijk
klopt. Hoewel je natuurlijk ook eens uit huis zou kunnen gaan. Scheelt ook flink in het contact weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Precies en als die vervelend wordt kan je haar ook weer gebruikt terugzenden retour afzender. Dat gaat met ouders toch net iets lastiger!
Ja uit huis gaan gaat zo lastig. Ik bedoel ze noemen dit voor niet huis van bewaringquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
klopt. Hoewel je natuurlijk ook eens uit huis zou kunnen gaan. Scheelt ook flink in het contact weet ik uit ervaring.
die bewaarzucht van sommige mensen ook.. Echt, ik stel een goede opruiming voor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja uit huis gaan gaat zo lastig. Ik bedoel ze noemen dit voor niet huis van bewaring
Dat zei Ome Dolf ook. Is echter geen echt succes geworden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
die bewaarzucht van sommige mensen ook.. Echt, ik stel een goede opruiming voor.
Hij ruimde ook wel net iets te rigoreus op natuurlijk. Herorganiseren is een beter woord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat zei Ome Dolf ook. Is echter geen echt succes geworden.
Slaapze, mn beste citrusvruchtje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij ruimde ook wel net iets te rigoreus op natuurlijk. Herorganiseren is een beter woord.
Eerst maar eens slapen. G'nite!
Haarlemquote:
Ik reed vroeger gemiddeld zo'n 3x per week richting Renesse (quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil naar zee vandaag. Of anders iig een mooi plekje aan het water. Ergens. Iemand suggesties? (het moet wel op ong 2 uur rij-afstand van ehv zijn.. anders ben ik vanavond niet op tijd terug).
Wat is nou echt een mooi plekje?
Misschien moet hij nog naar bed?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:05 schreef nectarientje het volgende:
dawg wat ben jij achterlijk vroeg wakker voor jou doen!
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:05 schreef nectarientje het volgende:
dawg wat ben jij achterlijk vroeg wakker voor jou doen!
Dat blijft wel hardnekkig lang hangen danquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:10 schreef dawg het volgende:
Ja.Ik werd om half 8 wakker van de wekker, en mijn shirt was een beetje vochtig (
), dus meteen maar gaan douchen. Nog steeds ook verhoging dus.
Vrouwen die geheimzinnig doen over hun woonplaats, maar wel verwachten dat je op zo'n vraag een antwoord kunt geven...quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil naar zee vandaag. Of anders iig een mooi plekje aan het water. Ergens. Iemand suggesties? (het moet wel op ong 2 uur rij-afstand van ehv zijn.. anders ben ik vanavond niet op tijd terug).
Wat is nou echt een mooi plekje?
In het ergste geval moet hij even op je trap gaan zitten in het zonnetje. Als je nu klaar bent om boodschappen te doen, gewoon lekker doen. Uiteraard wel de telefoon mee voor het geval hij belt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:12 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb nog steeds niets van mijn broertje gehoord of hij nu wel of niet komtVolgens de plannen zou hij nu al ruim een uur in de trein moeten zitten maar broerlief kennende zou hij dan wel even bellen. Ik geloof dat ik nog maar even wacht met boodschappen doen.
Ja, permanent verminderde weerstand is niet altijd even handig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat blijft wel hardnekkig lang hangen dan![]()
Ik heb nog steeds niets van mijn broertje gehoord of hij nu wel of niet komtVolgens de plannen zou hij nu al ruim een uur in de trein moeten zitten maar broerlief kennende zou hij dan wel even bellen. Ik geloof dat ik nog maar even wacht met boodschappen doen.
Precies, bel zelf en weet waar je aan toe bent...quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, permanent verminderde weerstand is niet altijd even handig.
Hmm, dat is vervelend. Zelf al geprobeerd te bellen ook?
figures..quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef dawg het volgende:
Ja, permanent verminderde weerstand is niet altijd even handig.
Hmm, dat is vervelend. Zelf al geprobeerd te bellen ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |