vol spanning wacht ik etc etc etcquote:
Uhu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vol spanning wacht ik etc etc etc
Doe ze de groeten! Veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben fier op mijzelf. Zojuist de eerste les van de 10 kilometer Evy'en gelopen!
Die ga je in Rotterdam ook niet vinden hoor. Dat moet toch echt vanuit jezelf komen. Sleur jezelf weg achter de PC en tussen die verhuisdozen en ga lekker een rondje hardlopen met er in het heerlijke weer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:12 schreef Betamacx het volgende:
Ik pak Evy in R'dam wel weer op... Ben echt de motivatie even kwijt
Ja, je hebt ook wel gelijk... Heb alleen nu vanwege de verhuizing m'n kop er niet naar staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ga je in Rotterdam ook niet vinden hoor. Dat moet toch echt vanuit jezelf komen. Sleur jezelf weg achter de PC en tussen die verhuisdozen en ga lekker een rondje hardlopen met er in het heerlijke weer.
Wauw! Ondanks dat ik me erbij heb neergelegd dat ik dat met mijn gewrichten niet zal kunnen, ben ik toch een beetje jaloers. Maar voornamelijk gewoon onder de indruk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben fier op mijzelf. Zojuist de eerste les van de 10 kilometer Evy'en gelopen!
Komt allemaal goed CLquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer de auto laten afslaan bij 1 verkeerslicht![]()
![]()
![]()
Dit gaat echt een duur grapje worden.
Dat kun je beter ten koste laten gaan van je werk. Dan betaalt de baas er nog voor...quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:14 schreef Betamacx het volgende:
Ja, je hebt ook wel gelijk... Heb alleen nu vanwege de verhuizing m'n kop er niet naar staan.
Dank jequote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Wauw! Ondanks dat ik me erbij heb neergelegd dat ik dat met mijn gewrichten niet zal kunnen, ben ik toch een beetje jaloers. Maar voornamelijk gewoon onder de indruk.
Dat stelt me al enorm gerustquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:16 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Komt allemaal goed CLHeb zelf ook maar 4 keer afgereden
Op afslaan kun je alleen zakken als je er voetgangers mee aanrijdt die je voorrang had moeten verlenen. Een keer opnieuw starten laten ze je niet op zakken hoor. Dus kin omhoog, borst vooruit en wees trots op al die verkeerslichten waar je de auto niet hebt laten afslaan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer de auto laten afslaan bij 1 verkeerslicht![]()
![]()
![]()
Dit gaat echt een duur grapje worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op afslaan kun je alleen zakken als je er voetgangers mee aanrijdt die je voorrang had moeten verlenen. Een keer opnieuw starten laten ze je niet op zakken hoor. Dus kin omhoog, borst vooruit en wees trots op al die verkeerslichten waar je de auto niet hebt laten afslaan!
Dat klinkt al stukken beter!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik leer wel meer van zo'n actie, nu snapte ik waar het fout ging. ZO leer ik het beter dan wanneer de instructeur het gewoon zegt.
Blonde chicks met zonnebril!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Al was ik blij dat ik een zonnebril op had
Dat was voor mij drie maanden geleden niet heel veel anders.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef CherryLips het volgende:
6 km hardlopen, tering. Ik ga na 50 meter al neer.
Ik ben al blij als ik de 5 meter haal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef CherryLips het volgende:
6 km hardlopen, tering. Ik ga na 50 meter al neer.
En, geen zere/kapotte hielen?quote:
All Stars? Inlopen? Die komen toch ingelopen uit de fabriek?quote:
Hoi Autoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |