Dan krijg ik als tip: meer eten. Die trip kan ik mijzelf besparenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf een keer naar de dokter gaan? Zo weinig eetlust is echt niet gezond hoor!
Omdat ik de welbekende beginnersblessure aan m'n scheenbeen heb opgelopen, waardoor ik nu zelfs na een flink stuk wandelen al pijn heb. Als ik oefeningen doe lijkt het weg te zijn, maar zodra ik weer ga hardlopen is het weer terug. Baal er nog steeds van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi zo, weg met dat ding dus!![]()
Waarom kun je niet meer hardlopen?
Ja, of hij/zij gaat even na waarom je eetlust zo slecht is? Dat je meer moet eten kan je idd zelf ook wel verzinnen. Je dokter zal hopelijk wel begrijpen dat je wilt weten waarom je zo weinig trek hebt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan krijg ik als tip: meer eten. Die trip kan ik mijzelf besparen
Als je het zo goed weet, waarom doe je het dan niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom doe je het dan niet?
a) meer eten om af te vallen kan wel degelijk werkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik ben toen ik een jaar of 16 was ook eens naar een diëtiste geweest en toen kreeg ik ook als advies om meer te eten, terwijl ik wou afvallen verdomme. Stom wijf. Ben er ook nooit weer geweest.
Dat kan die dokter dan toch ook bedenken? Die kan ook verder kijken waarom je geen eetlust hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik eet wel. Ik heb alleen geen eetlust. Het zou fijner zijn dat ik het ook nog lekker vond tijdens het eten.
"Als je het zo goed weet"
Lekker hatelijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Force-feeden is ook zowatMaar lief PF'je, pas je wel op? Ik heb toen ik net op kamers zat ook zo'n weinig-zin-in-eten-en-koken-en-niks-te-makken-tijd gehad... Heeft bij mij best wel wat gevolgen gehad, en niet echt leuke
Zijn er dingen waarin je wel trek hebt?
Oké dan doe ik zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan die dokter dan toch ook bedenken? Die kan ook verder kijken waarom je geen eetlust hebt.
-edit- Jij bent degene die doet alsof je alles wat de dokter je kan vertellen al weet.![]()
Dat vind ik ook onzin, maar ik reageerde nu toevallig op jou.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké dan doe ik zo
Ik ben er wel eens geweest en er kwam inderdaad geen concreet antwoord uit of mogelijkheid tot verder onderzoek.
Als iemand zegt dat hij te veel eetlust heeft en dat naar de diëtiste gaan geen zin heeft is er niks aan de hand, maar zodra ik dat zeg ben ik opeens een betweter..
Ik ken het wel hoor, dat oeverloze in-je-hoofd malen over wat je moet eten en of je uberhaupt wilt eten. Maar het is echt tijd voor actie, blijf niet aankutten, voordat je het weet veroorzaak je serieuze fysieke problemen! En zeker met voedselintolerantie/gevoeligheid moet je niet gaan klooien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik heb nu zin in wodka met lipton clear green, als ik iets mocht bedenken. Of een aardbeien smoothie. Als ik eten ruik dan krijg ik meestal wel trek, maar als ik zelf moet koken dan moet ik eerst actie ondernemen voordat ik trek krijg dus dat werkt elkaar tegen
Maar dan sta ik in de supermarkt en dan sta ik voor het vlees en dan is dat zo duur terwijl ik het niet eens echt lekker vind dus koop ik het maar niet. En dan blijf ik uiteindelijk maar rondjes lopen omdat ik bijna alles of zonde van m'n geld vind of niet echt gezond vind.
Gister mocht ik een reep chocolade kopen maar toen dacht ik.. pff moet ik dat nog helemaal opeten ook en het is niet eens lekker..
Hm. Ik vatte die suggestie van Xm dan heel bitchy op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin, maar ik reageerde nu toevallig op jou.
Je vraagt een oplossing maar als er een goedbedoelde suggestie komt wijs je die meteen van de hand.
Ja, die was ik nog vergeten: het fysieke rotgevoel slaat ook op je humeurquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm. Ik vatte die suggestie van Xm dan heel bitchy op.
Excuses.
Ik ben al twee dagen huilerig en denk dat de hele wereld tegen mij is. Ik dacht dat ik er overheen was maar nog niet helemaal dus.
Ik zie altijd vlekken als ik ga sporten. En m'n armen krijgen ook vlekkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor, dat oeverloze in-je-hoofd malen over wat je moet eten en of je uberhaupt wilt eten. Maar het is echt tijd voor actie, blijf niet aankutten, voordat je het weet veroorzaak je serieuze fysieke problemen! En zeker met voedselintolerantie/gevoeligheid moet je niet gaan klooien.
Voor mij de gevolgen van ruim een jaar slecht eten (te weinig en ongezond):
- ik werd ongezond mager (BMI van 18 is NIET goed bij mij)
- mijn huid en haar werden lelijk en grauwig
- ik was altijd misselijk, duizelig, moe
- bij inspanning ging ik vlekken zien (en dan ging ik ook nog sporten)
- ik kreeg echt helse darmkrampen (dat is nooit meer helemaal overgegaan)
- mijn metabolisme ging finaal naar de klote, toen ik weer normaal ging eten, voelde ik me supergoed. Maar ik kwam in no time 15 kilo aan.
Kan ook aan mij liggen hoor, ik begon net chagrijnig te worden omdat ik migraine voel opkomen dus ik was ook niet helemaal de redelijkheid zelve.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm. Ik vatte die suggestie van Xm dan heel bitchy op.
Excuses.
Ik ben al twee dagen huilerig en denk dat de hele wereld tegen mij is. Ik dacht dat ik er overheen was maar nog niet helemaal dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |