Verrek, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
Zien jullie ook niet meer via welke client iemand iets gestuurd heeft? Ik zie nu alleen nog maar 'from web', en niet meer 'from tweetdeck' e.d.
Vond het altijd wel handig om te zien of men op kantoor was, of mobiel twitterde oid. Volgens mij is dit sinds gister zo.
Die had je van mijquote:
Lachenquote:
Nu niet meer, zal dus wel met performance te maken hebben gehad..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Verrek, nu je het zegt.
Zelfs mijn eigen via Tweetdeck getwitterde tweets staan als "via web" gekenmerkt.
klopt, gebeurde in het verleden veel vakerquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu niet meer, zal dus wel met performance te maken hebben gehad..
bij mij doet die het weerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
Zien jullie ook niet meer via welke client iemand iets gestuurd heeft? Ik zie nu alleen nog maar 'from web', en niet meer 'from tweetdeck' e.d.
Vond het altijd wel handig om te zien of men op kantoor was, of mobiel twitterde oid. Volgens mij is dit sinds gister zo.
Het was idd een bug/probleem: http://status.twitter.com(...)d-as-coming-from-webquote:
Hmz, werkt nu weerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef qu63 het volgende:
Hmz, nou werken de replies weer niet.. Er wordt niet meer meegestuurd op wie je repleyed vanaf twitter.com..
Uhuh, gebruik hem nu al een tijdje, in het begin was hij knap waardeloos, maar nu is het een van de fijnste die er is. Mis alleen nog een paar dingen als:quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Stinosss het volgende:
DestroyTwitter, wat een fijne Twitterclient zeg!
Maar Gravity rocks meer!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uhuh, gebruik hem nu al een tijdje, in het begin was hij knap waardeloos, maar nu is het een van de fijnste die er is. Mis alleen nog een paar dingen als:
- Zelf kunnen refreshen dmv een refresh knop.
- Het kunnen wijzigen van fonts en grootte.
- Kunnen zien welke client users gebruiken voor het posten van tweets.
Verder heeft het alles. Thema's <3.
Maar die is niet voor m'n desktop. Je hebt wel gelijk thoughquote:
Ik zit vaak genoeg achter mn laptop met mn telefoon naast me..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar die is niet voor m'n desktop. Je hebt wel gelijk though.
- Handmatig refreshen kan met CTRL-R (wel eerst even een tweet aanklikken in de betreffende kolom die je wil refreshen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uhuh, gebruik hem nu al een tijdje, in het begin was hij knap waardeloos, maar nu is het een van de fijnste die er is. Mis alleen nog een paar dingen als:
- Zelf kunnen refreshen dmv een refresh knop.
- Het kunnen wijzigen van fonts en grootte.
- Kunnen zien welke client users gebruiken voor het posten van tweets.
Verder heeft het alles. Thema's <3.
CTRL+R is een handige shortcut idd, maar een knopje zou ook wel handig zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
- Handmatig refreshen kan met CTRL-R (wel eerst even een tweet aanklikken in de betreffende kolom die je wil refreshen)
- Grootte van fonts kun je aanpassen (zie preferences)
- Dat laatste kan inderdaad nog niet.
Ah, ik zie het. Je hebt gelijk jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
CTRL+R is een handige shortcut idd, maar een knopje zou ook wel handig zijn.
Bigger text is een optie, die staat al aan. Maar die past alleen de fonts van de tweets aan, niet van de tijdstippen en de naam etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |