quote:Op maandag 25 mei 2009 08:00 schreef qu63 het volgende:
De meetings via twitter zijn ook leuk trouwens!
Dit was ook pas mn 2e hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Al heb ik er pas één gehad. Een middagmeeting, dus niet zo laat/vroeg gemaakt als jij
.
Dat zag ik jaquote:Op maandag 25 mei 2009 08:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dit was ook pas mn 2e hoorMaar er staan er nog wel een aantal op de planning waar ik ook heen ga
De georganiseerde meeting an sich duurde niet heel lang, in mijn geval maar 3 kwartier! (En daar zat ik 1,5 uur voor in de auto!) De afterparty duurde wat langer.... (van 2 tot 17
)
Gewoon in bepaalde kringen terecht komen waar ze georganiseerd worden en dan aanmeldenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
hoe kan je aan die meetings meedoen dan?
Nouja, Rockanje was voor iedereen ver weg!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zag ik ja.
Nadeel is dat veel meetings in het midden/westen van het land plaatsvinden. Relatief ver weg dus. Binnenkort wel weer es een Maastrichtmeeting doen
.
http://twitterazzi.ning.com/events/quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
hoe kan je aan die meetings meedoen dan?
Twampvuur?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, Rockanje was voor iedereen ver weg!Ik woon in Hilversum en was fucking 1,5 uur onderweg! Er kwam ook iemand uit Erica (bij Emmen), die was 4,5 uur onderweg!
![]()
Was jij er ook danquote:
Kan gebeurenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, maar ik volgde de mensen die het georganiseerd hadden wel.
Nu niet meer though
In Rockanje zijn er in totaal denk ik 30 geweest ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 10:43 schreef Misan het volgende:
De meeting in Almere scheen ook een daverend succes geweest te zijn afgelopen zaterdag met een opkomst van maar liefst acht personen
Nee, moest werken enzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Was je wel van plan te komen?
Dat is best wel veel.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
In Rockanje zijn er in totaal denk ik 30 geweest ofzo
Ik moest ook werken tot 21:30, daarna nog naar Rockanjequote:
Jup, ik heb er denk ik 20 gezien ofzo..quote:Dat is best wel veel.
Als je gewoon op twitter.com kijkt, klik dan op deze regel: in reply to NICKNAMEquote:Op maandag 25 mei 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet eens hoe je bijvoorbeeld als iemand antwoord op een berichtje, kan lezen wat dat bericht dan was.
http://help.twitter.com/portalquote:Of hoe je sowieso een bericht stuurt. Of wat je anders met twitter kan doen dan alleen kijken wat iemand doet. Dus.
Dat filmpje is echt enorm tof.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
Status updates explained
Vindt dit filmpje altijd wel handig om Twitter uit te leggen.
Er was er vrijdag ook een in Almere?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:43 schreef Misan het volgende:
De meeting in Almere scheen ook een daverend succes geweest te zijn afgelopen zaterdag met een opkomst van maar liefst acht personen
oh ja... vrijdagquote:Op maandag 25 mei 2009 23:39 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Er was er vrijdag ook een in Almere?
Heeeeey, jij bent lauriette undercover!quote:
Yeaa.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heeeeey, jij bent lauriette undercover!.
Moet je twitteren via Destroy Twitter. Daar kun je users en keywords excluden van je timeline. Als je daar 'noodweer' in zet, dan komen tweets met noodweer erin niet meer in je timeline.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zou handig zijn als je ook op basis van tags tweets kon wegfilteren.
Wat kunnen mij al die tweets over het onweer of over uitgevallen treinen schelen.
Nice. Ik zat me al af te vragen of er een user was die je account van twitter onder zijn/haar profiel had, maar dat was dus toch niet zo. :s0.quote:
wat een meesterlijke websitequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Moet je twitteren via Destroy Twitter. Daar kun je users en keywords excluden van je timeline. Als je daar 'noodweer' in zet, dan komen tweets met noodweer erin niet meer in je timeline..
Uhuh!quote:
De applicatie mag er ook zijnquote:
Ik lag te slapen. Heb het wel even meegekregen, maar wou dat ik wakker was, voor mooie foto's.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb de hele nacht gezellig met #onweer zitten meetwitteren.
Ik heb ze slechter gezienquote:
Hmm, dat kan wel handig zijn voor andere tags met een bepaald woord.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Moet je twitteren via Destroy Twitter. Daar kun je users en keywords excluden van je timeline. Als je daar 'noodweer' in zet, dan komen tweets met noodweer erin niet meer in je timeline..
let wel, het werkt dan alleen binnen destroy twitter, via het web of een andere applicatie zie je die tweets nog wel. Filter werkt binnen de applicatie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb ze slechter gezien
[..]
Hmm, dat kan wel handig zijn voor andere tags met een bepaald woord.
* Sj0rSz bookmarkt
Ah, dan lag het dus toch niet aan mij net.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef Stinosss het volgende:
Twitter is weer eens down.
http://status.twitter.com(...)m-unplanned-downtime
Zucht...
Dat zie ik inderdaad ook niet meer... jammer, want ik vond dat ook wel erg handigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
Zien jullie ook niet meer via welke client iemand iets gestuurd heeft? Ik zie nu alleen nog maar 'from web', en niet meer 'from tweetdeck' e.d.
Vond het altijd wel handig om te zien of men op kantoor was, of mobiel twitterde oid. Volgens mij is dit sinds gister zo.
Volgens mij al sinds zaterdag.. Het zou best een performance-iets kunnen zijn.. Misschien hebben ze gewoon wat queries uitgeschakeld..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:29 schreef kikoooooo het volgende:
Zien jullie ook niet meer via welke client iemand iets gestuurd heeft? Ik zie nu alleen nog maar 'from web', en niet meer 'from tweetdeck' e.d.
Vond het altijd wel handig om te zien of men op kantoor was, of mobiel twitterde oid. Volgens mij is dit sinds gister zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |