Nee heb je, nee kun je krijgen zeg ik weleens.quote:
Gewoon, zonder dat geforceerde en aangeleerde taalgebruik. Er zaten ook een paar brieven bij die dat wel hadden, maar vooral mensen die hbo hebben gedaan hebben van die gewichtigdoenerige brieven waarvan je gewoon ziet dat ze dat zo hebben geleerd (en ik heb ook van hbo'ers gehoord dat dat zo is).quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef tisauch het volgende:
Hoe denkt Ts dat een sollicitatiebrief dan moet uitzien?
Klagen is een ding maar een alternatief opperen.
Dat snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Net alsof TS zelf in staat is om een fatsoenlijke sollicitatiebrief te schrijven
Oh wat ontzettend grappig zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee heb je, nee kun je krijgen zeg ik weleens.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen vergeten.
Je klaagt over andere mensen die in jouw ogen slechte brieven schrijven, en ik vraag me vervolgens af of jij zelf wel in staat bent een fatsoenlijke brief te schrijven.quote:
Bedankt.quote:
Het leek meer op een stelling dan op een vraag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je klaagt over andere mensen die in jouw ogen slechte brieven schrijven, en ik vraag me vervolgens af of jij zelf wel in staat bent een fatsoenlijke brief te schrijven.
Oh sorry, had ik je helemaal verkeerd begrepen.quote:
Nou, ik ga hier geen sollicitatiebrieven zitten typen hoor. Ik geef toch aan wat ik bedoel? Gewoon brieven zonder gewichtige termen erin en zonder onrealistische clichés.quote:
+5 scherpquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef ursel het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd hoe uitnodigend jullie vacature is zonder de alom bekende uitspraken als een uitdagende baan, marktconform salaris etc..
Dat soort dingen staat er allemaal niet in. Het is allemaal heel feitelijk geformueerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef ursel het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd hoe uitnodigend jullie vacature is zonder de alom bekende uitspraken als een uitdagende baan, marktconform salaris etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |