abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:26:11 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68103645
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ja Jaap is de enige die met Vlemmix door één deur kon? Bart en Recourt kennen die gast niet eens? Er is wat geld mee te verdienen en zo enorm is die investering nu ook weer niet
Ik vind het erg ver gezocht. Daarbij: wie zegt jou dat Bart en Bram Vlemmix niet al kenden? En het lijkt me niet dat Jaap, met al zijn televisie-aspiraties, stilzwijgend en schier anoniem geld in een project gaat proppen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:26:37 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68103661
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:25 schreef Dementor het volgende:
Is Cc de nieuwe Poekie?

Kut, daar gaat mijn cover.
pi_68103717
Zouden ze bij Nowlive al lucht hebben gekregen van dit nieuws?
pi_68103845
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
Het is wel een interessante theorie. Alleen.. Jaap is echt een über-vrek!
Vind het nogal risicovol voor hem, om hier geld in te steken.
Jaap is ook een vrek, maar als ze het goed spelen, dan moet er wat aan te verdienen zijn. Het is allemaal "amateur" werk, geen hoge productiekosten, geen duur betaalde mensen. Je geeft Bart een joint en een fles Vodka en die Recourt een fles tomatenketchup, zijn die ook weer blij. Vlemmix mag daar straks een paar liedjes zingen en wat huur voor het pand (zit hij toch mee in z'n maag), is die ook weer tevreden. Jaap pakt 50 procent van de eventuele winst als hoofdinvesteerder en ziet er wel brood en spare-ribs in
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:32:26 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68103889
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het erg ver gezocht. Daarbij: wie zegt jou dat Bart en Bram Vlemmix niet al kenden? En het lijkt me niet dat Jaap, met al zijn televisie-aspiraties, stilzwijgend en schier anoniem geld in een project gaat proppen.
Ik denk ook niet dat Jaap meedoet. Anders hadden ze zijn exposure wel uitgebuit,
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68103904
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar die TV aspiraties staan op een laag pitje. Daar heeft ie onlangs wel eens wat over geschreven op z'n eigen weblog. Dat zie ik er niet meer van komen
pi_68103939
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Jaap meedoet. Anders hadden ze zijn exposure wel uitgebuit,
Ander concept, daar hamert Bart iedere keer op
Zijn exposure buiten ze toch wel ietwat uit door hem er drie dagen te laten zitten.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:34:45 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68103973
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar die TV aspiraties staan op een laag pitje. Daar heeft ie onlangs wel eens wat over geschreven op z'n eigen weblog. Dat zie ik er niet meer van komen
Klopt. Maar juist dan zou hij zich bij dit project echt niet als anonieme geldschieter in een donkere hoek laten zetten.
En was er vanuit de makers ook meer ruchtbaarheid aan gegeven. De winnaar van DGK die investeert in TheBunker is absoluut persberichtmateriaal.
pi_68104041
Komt Brian ook in de Bunker.
pi_68104093
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef hondjes het volgende:
Komt Brian ook in de Bunker.
Dat kost ze minstens drie glazen deuren.
pi_68104114
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Maar juist dan zou hij zich bij dit project echt niet als anonieme geldschieter in een donkere hoek laten zetten.
En was er vanuit de makers ook meer ruchtbaarheid aan gegeven. De winnaar van DGK die investeert in TheBunker is absoluut persberichtmateriaal.
Nou ja, ik weet het ook niet, vind het alleen zo frappant dat die Vlemmix zomaar opeens om de hoek komt kijken. Dat is voor mij toch een direct lijntje naar Jaap.
pi_68104197
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat kost ze minstens drie glazen deuren.
Dacht even aan wat anders, als Brian er in komt, begint er iets duidelijk te worden
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:42:40 #113
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68104236
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet het ook niet, vind het alleen zo frappant dat die Vlemmix zomaar opeens om de hoek komt kijken. Dat is voor mij toch een direct lijntje naar Jaap.
Het is ook een direct lijntje. Vlemmix en Peter zijn bevriend danwel zakenpartners en Vlemmix laat zn huis ombouwen en Peter gaat de bunker in.
pi_68104402
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is ook een direct lijntje. Vlemmix en Peter zijn bevriend danwel zakenpartners en Vlemmix laat zn huis ombouwen en Peter gaat de bunker in.
Daar gaat Bart met z'n "alles is open eerlijk"
Als hij nu de schijn niet wel wekken dat......, dan gaat die Peter er niet in
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:53:55 #115
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68104623
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik ben er iig nog steeds bij!

quote:
blog hyves: Ze hebben mij ook gevraagd om tijdens de kickoff in de bunker te gaan, ik heb daar vriendelijk voor bedankt.
Vanwaar ineens de ommezwaai? Claire spreekt in haar blog ook alleen over Jaap.

Dus een duidelijk.....kom je wel of kom je niet?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_68104660
Een quote van Bart uit het zojuist geplaatste Fok!tv interview: "ik heb het idee dat de kijker de afgelopen 10 jaar een beetje voor de gek is gehouden en dat willen wij recht gaan zetten met een programma zoals dit waarbij de kijker de volledige controle heeft echt over alles dus de kijker valt ook niet meer voor de gek te houden."

[ Bericht 10% gewijzigd door Dementor op 17-04-2009 13:01:24 ]
pi_68104877
Wat lullig voor Peter, dat hij vóór hij erin gaat al weet dat hij er als eerste wordt uitgestemd.
Of zal Johan heel veel stemmen kopen?
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 13:02:41 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68104962
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef Dementor het volgende:
Een quote van Bart uit het zojuist geplaatste Fok!tv interview: "ik heb het idee dat de kijker de afgelopen 10 jaar een beetje voor de gek is gehouden en dat willen wij recht gaan zetten met een programma zoals dit waarbij de kijker de volledige controle heeft echt over alles dus de kijker valt ook niet meer voor de gek te houden."

Hoezo "zojuist geplaatst"?
Dit is toch nog steeds deel 1?

Oh, je bedoelt door joú zojuist geplaatst, in dit topic.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_68105003
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoezo "zojuist geplaatst"?
Dit is toch nog steeds deel 1?

Oh, je bedoelt door joú zojuist geplaatst, in dit topic.
Oh ik dacht dat het vandaag online was gekomen maar stond er gister dus al op.
Kun je nagaan hoeveel ik nog op Fok kom.
Doet er verder ook niet toe, het doet niets af aan de uitspraak.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:05:45 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68105074
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is ook een vrek, maar als ze het goed spelen, dan moet er wat aan te verdienen zijn. Het is allemaal "amateur" werk, geen hoge productiekosten, geen duur betaalde mensen. Je geeft Bart een joint en een fles Vodka en die Recourt een fles tomatenketchup, zijn die ook weer blij. Vlemmix mag daar straks een paar liedjes zingen en wat huur voor het pand (zit hij toch mee in z'n maag), is die ook weer tevreden. Jaap pakt 50 procent van de eventuele winst als hoofdinvesteerder en ziet er wel brood en spare-ribs in
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:10:21 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68105261
Ik lees dus net pas dat Bram in BB4 heeft gezeten

vrijdag 17 april 2009 @ 13:11:05 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68105287
the incest-plot thickens

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:11:54 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68105342
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:53 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

[..]

Vanwaar ineens de ommezwaai? Claire spreekt in haar blog ook alleen over Jaap.

Dus een duidelijk.....kom je wel of kom je niet?
de ommezwaai was eigenlijk een samenloop van omstandigheden,

• Vond het niet meer dan fair om als je dan heftige kritiek hebt niet alleen een roepende aan de zijlijn te blijven

• Jaap ging ook,

• Ik hoefde er niet de volle drie dagen in (wil Claire in deze fase van haar zwangerschap gewoon niet drie volle dagen alleen laten)

in willekeurige volgorde, dus ja, ik kom wel
  • pi_68105530
    ja eindelijk heb ik eens een "scoop" ik word nog een x een echte fokker van de hyves van Peter

'Vriendjespolitiek'....
    Peter (600) vandaag, 12:49, 3 x bekeken
    In het dagelijkse leven ben ik naast uitvaartverzorger inderdaad actief in de entertainment. En ja ik wil graag verder komen als presentator. Wat is daar mis mee....Ook dat is een beroep in Nederland. Maar blijkbaar wordt je dan afgeschoten door sommige personen als je die wereld in wilt. Want als iemand 'bekend' wil worden in Nederland, bleeeh daar kotsen wij van. Om over Johan Vlemmix nog maar te zwijgen. Doe maar gewoon zeggen wij in Nederland. Ga lekker 's morgens om 6.30 uur je bed uit, ga met je vrouw aan de ontbijttafel zitten om vervolgens met je broodtrommeltje naar je werk te gaan en met etenstijd weer thuis te zijn om weer tegenover datzelfde gezicht te gaan zitten om vervolgens lekker samen uit te gaan buiken op de bank voor GTST (die personen die ook bekend wilden worden, waar je eigenlijk best van kotst, maar die je wel dagelijks vaste prik vermaken een half uur) totdat je weer naar bed kan en je weer op mag staan. En dat lekker 5 dagen in de week en dan is t weekend. Yeah, lekker met je vrouw de tuin in, naar de supermarkt, schoonouders bezoeken....Nou niet mijn style... ik kies liever voor de entertainment. Lekker uitslapen want mijn (entertainment)werk begint altijd pas laat, geen broodtrommeltje maar altijd een lekker lopend buffet, altijd blije mensen en feest en tot slot niet iedere avond tegenover hetzelfde gezicht te hoeven zitten of naast te hoeven slapen aangezien ik single ben en dus kan doen en laten wat ik wil.

Als dan de kandidaten bekend worden gemaakt voor een nieuw programma worden de namen gegoogled....En als dan blijkt dat er aan Peter Nuninga namen geworden gelinkt als Johan Vlemmix, Huub, Jaap, Bram, Ribas, en als klap op de vuurpijl dat The Bunker bij Vlemmix staat....nou dan gaan alle toeters en bellen af en lampjes die gaan branden...Verstoppen dan maar want er is 'vriendjespolitiek aan de gang' Maar goed niks is minder waar. Hieronder mijn verhaal.

Ja ik ken Johan, Huub, Jaap, Ribas en Bram. Hoe?

Johan en ik hebben elkaar een jaar geleden een keer ontmoet op een feestje. Met Jaap en Huub ben ik als boekingskantoor mee in contact gekomen na hun deelname aan de kooi. Met Ribas heb ik samen de screening van Can't buy me Love afegelgd en tot slot Bram ken ik van De Gouden Kooi party in Loon op Zand. Ik heb hem welgeteld 2 x aan de telefoon gehad aangezien ik een aantal vragen had omtrent nieuwe zaken die ik tegenkwam in mijn boekingskantoor. Hij heeft zelf namelijk ook een boekingskantoor gehad.

Maar dit staat totaal helemaal los van The Bunker verhaal. Ik wil inderdaad altijd al graag meedoen aan een realityprogramma en heb voor programma's als Big Brother, Gouden Kooi en Can't buy me Love ook screentesten gedaan. Altijd ben ik bij deze sreeningen bij de laatste potentiële kandidaten gekomen. Net niet dus. Toen ik las over The Bunker heb ik ook geen minuut getwijfeld om mij wederom op te geven. Zoals Huub al zei, de groep mensen dat zich opgeeft voor zulke programma is veelal hetzelfde. Steeds kom je weer dezelfde gezichten tegen. En dat is niet alleen met potentiële kandidaten zo, maar ook met makers van een programma. Toen ik naar Hilversum kwam voor mijn screening kwam ik ook weer een dame tegen van de makers van o.a. BB en De Gouden Kooi. Deze dame heeft mij bij de voorgenoemde programma's ook gesreend en uiteindelijk alle keren op het laatst afgewezen. Nu was het eens andersom. Ow ja? ja...vertel vertel....

Ik denk achteraf nu ik dus ook weet waar de locatie is, dat Bram en Bart best getwijfeld zullen hebben om mij uit te nodigen voor een screening toen ze mijn aanmelding voorbij zagen komen. Precies om de link die er nu wordt gemaakt, de 'Johan-Peter connectie'. Maar goed blijkbaar hadden ze toch een reden om mij wel uit te nodigen voor de screening. De screening was heftig. Bart ging heel diep in zijn gesprek met mij. Het leek wel of die mij er gewoon niet in 'wilde' hebben. Na deze dag werd mij medegedeeld dat ik de volgende dag gebeld zouden worden. De volgende dag zat ik dus klaar om het antwoord in ontvangst te nemen. De telefoon ging en ik had Bart aan de lijn. Ik was kandidaat en werd uitgenodigd om het contract te komen tekenen. Eenmaal daar kwam ik weer die vrouwelijke medewerker van de productie tegen. Zij wist mij te vertellen dat zij degene is geweest die volledig achter mijn deelname stond voor het programma. De rest zag het niet zo zitten puur om deze 'link' die er nu gemaakt wordt. Zij heeft zich uiteindelijk ervoor hard gemaakt om mij wel erin te krijgen omdat ze er van overtuigd was dat ik wel een geschikte kandidaat ben voor het programma en dat ik een zeer goeie screening had afgelegd. Volgens haar verdiend iemand dan ook die kans ongeacht of diegene bekend is met sommige mensen. En dat bleek Bart en Bram waarschijnlijk overtuigd te hebben voor mijn deelname aan het programma. Echter was deze dame bij BB en Gouden Kooi anders van mening maar ik ben blij dat ze mij nu wel deze mogelijkheid biedt.

Nu snap ik ook pas waarom ik dus al weken niet meer bij Johan kon langskomen. En ik maar geloven dat je met je nieuwe single 'De Hobbykaboutertjes' iedere avond door het land aan het touren was...hmmz, dat verklaart een hoop!

Stom dat ik die link niet eerder had gelegd. Als ik nu de eerste foto's terugkijk kan het er nog niet echt uit opmaken. Ik heb ooit 1 keer daaronder de DJ contest gepresenteerd. Weet wel dat er een tap inzat maar die zullen ze waarschijnlijk wel hebben gesloopt...Nou ja dan maar aan de gemeentepils...

Nou ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit weer gepubliceerd is. Kunnen ze weer een paar uurtjes vooruit tenminste met reacties...

Wordt vervolgd!

Cheerio...
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:20:11 #126
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68105632
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
    ja eindelijk heb ik eens een "scoop" ik word nog een x een echte fokker van de hyves van Peter

'Vriendjespolitiek'....
    Peter (600) vandaag, 12:49, 3 x bekeken
    In het dagelijkse leven ben ik naast uitvaartverzorger inderdaad actief in de entertainment. En ja ik wil graag verder komen als presentator. Wat is daar mis mee....Ook dat is een beroep in Nederland. Maar blijkbaar wordt je dan afgeschoten door sommige personen als je die wereld in wilt. Want als iemand 'bekend' wil worden in Nederland, bleeeh daar kotsen wij van. Om over Johan Vlemmix nog maar te zwijgen. Doe maar gewoon zeggen wij in Nederland. Ga lekker 's morgens om 6.30 uur je bed uit, ga met je vrouw aan de ontbijttafel zitten om vervolgens met je broodtrommeltje naar je werk te gaan en met etenstijd weer thuis te zijn om weer tegenover datzelfde gezicht te gaan zitten om vervolgens lekker samen uit te gaan buiken op de bank voor GTST (die personen die ook bekend wilden worden, waar je eigenlijk best van kotst, maar die je wel dagelijks vaste prik vermaken een half uur) totdat je weer naar bed kan en je weer op mag staan. En dat lekker 5 dagen in de week en dan is t weekend. Yeah, lekker met je vrouw de tuin in, naar de supermarkt, schoonouders bezoeken....Nou niet mijn style... ik kies liever voor de entertainment. Lekker uitslapen want mijn (entertainment)werk begint altijd pas laat, geen broodtrommeltje maar altijd een lekker lopend buffet, altijd blije mensen en feest en tot slot niet iedere avond tegenover hetzelfde gezicht te hoeven zitten of naast te hoeven slapen aangezien ik single ben en dus kan doen en laten wat ik wil.

Als dan de kandidaten bekend worden gemaakt voor een nieuw programma worden de namen gegoogled....En als dan blijkt dat er aan Peter Nuninga namen geworden gelinkt als Johan Vlemmix, Huub, Jaap, Bram, Ribas, en als klap op de vuurpijl dat The Bunker bij Vlemmix staat....nou dan gaan alle toeters en bellen af en lampjes die gaan branden...Verstoppen dan maar want er is 'vriendjespolitiek aan de gang' Maar goed niks is minder waar. Hieronder mijn verhaal.

Ja ik ken Johan, Huub, Jaap, Ribas en Bram. Hoe?

Johan en ik hebben elkaar een jaar geleden een keer ontmoet op een feestje. Met Jaap en Huub ben ik als boekingskantoor mee in contact gekomen na hun deelname aan de kooi. Met Ribas heb ik samen de screening van Can't buy me Love afegelgd en tot slot Bram ken ik van De Gouden Kooi party in Loon op Zand. Ik heb hem welgeteld 2 x aan de telefoon gehad aangezien ik een aantal vragen had omtrent nieuwe zaken die ik tegenkwam in mijn boekingskantoor. Hij heeft zelf namelijk ook een boekingskantoor gehad.

Maar dit staat totaal helemaal los van The Bunker verhaal. Ik wil inderdaad altijd al graag meedoen aan een realityprogramma en heb voor programma's als Big Brother, Gouden Kooi en Can't buy me Love ook screentesten gedaan. Altijd ben ik bij deze sreeningen bij de laatste potentiële kandidaten gekomen. Net niet dus. Toen ik las over The Bunker heb ik ook geen minuut getwijfeld om mij wederom op te geven. Zoals Huub al zei, de groep mensen dat zich opgeeft voor zulke programma is veelal hetzelfde. Steeds kom je weer dezelfde gezichten tegen. En dat is niet alleen met potentiële kandidaten zo, maar ook met makers van een programma. Toen ik naar Hilversum kwam voor mijn screening kwam ik ook weer een dame tegen van de makers van o.a. BB en De Gouden Kooi. Deze dame heeft mij bij de voorgenoemde programma's ook gesreend en uiteindelijk alle keren op het laatst afgewezen. Nu was het eens andersom. Ow ja? ja...vertel vertel....

Ik denk achteraf nu ik dus ook weet waar de locatie is, dat Bram en Bart best getwijfeld zullen hebben om mij uit te nodigen voor een screening toen ze mijn aanmelding voorbij zagen komen. Precies om de link die er nu wordt gemaakt, de 'Johan-Peter connectie'. Maar goed blijkbaar hadden ze toch een reden om mij wel uit te nodigen voor de screening. De screening was heftig. Bart ging heel diep in zijn gesprek met mij. Het leek wel of die mij er gewoon niet in 'wilde' hebben. Na deze dag werd mij medegedeeld dat ik de volgende dag gebeld zouden worden. De volgende dag zat ik dus klaar om het antwoord in ontvangst te nemen. De telefoon ging en ik had Bart aan de lijn. Ik was kandidaat en werd uitgenodigd om het contract te komen tekenen. Eenmaal daar kwam ik weer die vrouwelijke medewerker van de productie tegen. Zij wist mij te vertellen dat zij degene is geweest die volledig achter mijn deelname stond voor het programma. De rest zag het niet zo zitten puur om deze 'link' die er nu gemaakt wordt. Zij heeft zich uiteindelijk ervoor hard gemaakt om mij wel erin te krijgen omdat ze er van overtuigd was dat ik wel een geschikte kandidaat ben voor het programma en dat ik een zeer goeie screening had afgelegd. Volgens haar verdiend iemand dan ook die kans ongeacht of diegene bekend is met sommige mensen. En dat bleek Bart en Bram waarschijnlijk overtuigd te hebben voor mijn deelname aan het programma. Echter was deze dame bij BB en Gouden Kooi anders van mening maar ik ben blij dat ze mij nu wel deze mogelijkheid biedt.

Nu snap ik ook pas waarom ik dus al weken niet meer bij Johan kon langskomen. En ik maar geloven dat je met je nieuwe single 'De Hobbykaboutertjes' iedere avond door het land aan het touren was...hmmz, dat verklaart een hoop!

Stom dat ik die link niet eerder had gelegd. Als ik nu de eerste foto's terugkijk kan het er nog niet echt uit opmaken. Ik heb ooit 1 keer daaronder de DJ contest gepresenteerd. Weet wel dat er een tap inzat maar die zullen ze waarschijnlijk wel hebben gesloopt...Nou ja dan maar aan de gemeentepils...

Nou ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit weer gepubliceerd is. Kunnen ze weer een paar uurtjes vooruit tenminste met reacties...

Wordt vervolgd!

Cheerio...
    Ja, we zijn overtuigd. Als hij t zegt
    pi_68105688
    Wat een verhaal.
    pi_68105691
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, we zijn overtuigd. Als hij t zegt
    he ik sta hier niet voor of tegen Peter, ik lever alleen input in de disussie
    pi_68105754
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
    Ik dacht al, waar blijf je toch

Maar goed, ik vind dit wel wat ongeloofwaardig, als ik lees "Nu snap ik ook pas waarom ik dus al weken niet meer bij Johan kon langskomen", jij niet? Ik bedoel, als ze zo op goede voet met elkaar verkeren, dan weet die Peter toch waarom hij niet langs mocht komen

Dat doet voorkomen alsof hij daarvoor de deur bij hem plat liep. En dat klopt dan weer niet met de uitspraak van Peter "Johan en ik hebben elkaar een jaar geleden een keer ontmoet op een feestje" waarin hij suggereert dat ze elkaar nauwelijks kennen
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:23:25 #130
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68105765
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

he ik sta hier niet voor of tegen Peter, ik lever alleen input in de disussie
    Anyway, feit blijft dat het hoe dan ook de schijn tegen heeft. Ook al is t ter goeder trouw.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:24:38 #131
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68105825
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar goed, ik vind dit wel wat ongeloofwaardig, als ik lees "Nu snap ik ook pas waarom ik dus al weken niet meer bij Johan kon langskomen", jij niet?

Dat doet voorkomen alsof hij daarvoor de deur bij hem plat liep. En dat klopt dan weer niet met de uitspraak van Peter "Johan en ik hebben elkaar een jaar geleden een keer ontmoet op een feestje" waarin hij suggereert dat ze elkaar nauwelijks kennen

Ik bedoel, als ze zo op goede voet met elkaar verkeren, dan weet die Peter toch waarom hij niet langs mocht komen
    + dat dat Paleis Soestdijk toch al niet meer werd gebruikt. Vlemmix woont daar niet eens dus waarom zou Peter niet langs mogen komen.
    pi_68105861
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar goed, ik vind dit wel wat ongeloofwaardig, als ik lees "Nu snap ik ook pas waarom ik dus al weken niet meer bij Johan kon langskomen", jij niet?

Ik bedoel, als ze zo op goede voet met elkaar verkeren, dan weet die Peter toch waarom hij niet langs mocht komen
    Nou hij heeft wel regelmatig dingen met Johan gedaan geloof ik, die kluun elfsteden toch, en laatst nog een video clip opnemen op het binnenhof en zag ze laatst ook samen bij Shownieus bij de uitreiking van de opsteker aan Piet Paulusma.

Weet niet in hoeverre ze prive met elkaar omgaan
    pi_68105891
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

+ dat dat Paleis Soestdijk toch al niet meer werd gebruikt. Vlemmix woont daar niet eens dus waarom zou Peter niet langs mogen komen.
    Ik vind Peter z'n verhaal rammelen en niet consistent
      † In Memoriam † vrijdag 17 april 2009 @ 13:26:32 #134
    128220 Peter6000
    pi_68105906
    quote:
    En ik maar geloven dat je met je nieuwe single 'De Hobbykaboutertjes' iedere avond door het land aan het touren was...hmmz, dat verklaart een hoop!
      † In Memoriam † vrijdag 17 april 2009 @ 13:28:04 #135
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_68105964
    Peter probeert de geruchten te ontkennen/ontkrachten. Helaas bereikt hij hiermee het tegenovergestelde. Dat verhaal klopt van geen kanten.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_68105975
    Maar goed, Huub, die altijd wel een mening over alles heeft, spreekt niet over de investeerder, zou dat betekenen dat Jaap er wel eens bij betrokken kon zijn?
    pi_68105991
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind Peter z'n verhaal rammelen en niet consistent
    Hij voelt zich persoonlijk aangevallen terwijl dat helemaal niet nodig is.
    Nu doet hij voorkomen alsof het hem is gegund door een ander en geeft hij onnodig af op het "normale" leven.
    Dat hij de entertainment in wil moet hij uiteraard lekker zelf weten, het gaat ons toch om de mogelijke link tussen een deelnemer en maker en niet om de persoon zelf.
    Ik ben ook benieuwd of hij wel zoveel informatie van de makers naar buiten mag brengen.
    pi_68106085
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hij voelt zich persoonlijk aangevallen terwijl dat helemaal niet nodig is.
    Nu doet hij voorkomen alsof het hem gegund is door een ander en geeft hij onnodig af op het "normale" leven.
    Dat hij de entertainment in wil moet hij uiteraard lekker zelf weten, het gaat ons toch om de mogelijke link tussen een deelnemer en maker en niet om de persoon zelf.
    Ik ben ook benieuwd of hij wel zoveel informatie van de makers naar buiten mag brengen.
    Ja, maar hij spreekt zichzelf ook tegen. Aan de ene kant melden dat hij hem vorig jaar ontmoet heeft op een feestje (toevallige ontmoeting suggereren) en aan de andere kant melden dat hij al weken niet meer langs mocht komen (dus hij was vaak bij die Vlemmix)
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:31:49 #139
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_68106106
    Peter gooit met dat bericht zijn eigen ruiten in. Hij had beter niets kunnen zeggen. Nu zijn er nóg meer mensen die hem weg gaan stemmen!
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_68106132
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar hij spreekt zichzelf ook tegen. Aan de ene kant melden dat hij hem vorig jaar ontmoet heeft op een feestje (toevallige ontmoeting suggereren) en aan de andere kant melden dat hij al weken niet meer langs mocht komen (dus hij was vaak bij die Vlemmix)
    Het klinkt alsof hij er juist wel is geweest.
    pi_68106225
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Maar goed, Huub, die altijd wel een mening over alles heeft, spreekt niet over de investeerder, zou dat betekenen dat Jaap er wel eens bij betrokken kon zijn?
    ja in deze zin

http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_De_Bunker__.html
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 13:35:31 #142
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_68106255
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Maanvis het volgende:
    Peter gooit met dat bericht zijn eigen ruiten in. Hij had beter niets kunnen zeggen. Nu zijn er nóg meer mensen die hem weg gaan stemmen!
    Misschien is dat wel precies de bedoeling. Een kandidaat met een luchtje eraan die bunker indouwen, die dan massaal door wantrouwende kijkers uitgekotst én weggestemd wordt. Kassa!
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_68106271
    Jaap heeft zijn geld toch in een deposito zitten waar hij simpel rente van trekt.
    pi_68106289
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien is dat wel precies de bedoeling. Een kandidaat met een luchtje eraan die bunker indouwen, die dan massaal door wantrouwende kijkers uitgekotst én weggestemd wordt. Kassa!
    Precies, ik stem niet.
    pi_68106298
    quote:
    Hij kan er maar beter helemaal niet in gaan....
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:37:47 #146
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68106341
    quote:
    Dat dacht ik ook. Onze entertainer die niet of nauwelijks aan de bak komt, maar wel afgeeft op Jan met de Pet.
    pi_68106348
    quote:

[..]

Peter laat zich slachtofferen om niet? Of krijgt hij een bedrag mee? In beide gevallen, hoezo eerlijk?
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:38:23 #148
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68106369
    Hier de link tussen Bram en de familie Vlemmix.

EnjoyMedia produceerde een tv-serie met Angela Vlemmix als presentator
    http://www.dspracing.nl/details.php?id=69

Aangezien Peter mediageil is en huisvriend van de Vlemmixjes zullen ze elkaar ook hier wel van kennen.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:38:41 #149
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68106379
    quote:

Oh ja, dat kan ook nog.
    pi_68106437
    Tis allemaal 1 pot nat met die Peter, niemand die die knakworst nog geloofd, Bram/Bart we willen uitleg!!!

Peter
    You can skydive without a parachute
    But you can't skydive twice!
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 13:40:33 #151
    249559 crew  Lavenderr
    pi_68106460
    ....voorlopig alleen op internet wordt uitgezonden" Zou dat betekenen dat het in een later stadium wél op tv komt?
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:40:44 #152
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68106471
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Peter laat zich slachtofferen om niet? Of krijgt hij een bedrag mee? In beide gevallen, hoezo eerlijk?
    Peter is slachtoffer geworden van het gezonde wantrouwen dat wij hebben ten opzichte van realityshows. Hij laat zich niet slachtofferen en wordt mi niet geslachtofferd door de makers.
    Hij heeft weer 15 seconden fame gehad. Kostbare 15 seconden.
    Nog 14 minuut 45 te gaan ...
    pi_68106499
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef Stefan het volgende:
    Hier de link tussen Bram en de familie Vlemmix.

EnjoyMedia produceerde een tv-serie met Angela Vlemmix als presentator
    http://www.dspracing.nl/details.php?id=69

Aangezien Peter mediageil is en huisvriend van de Vlemmixjes zullen ze elkaar ook hier wel van kennen.
    Geinig dit gegraaf
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:42:02 #154
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_68106531
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
    [..]
    Dat dacht ik ook. Onze entertainer die niet of nauwelijks aan de bak komt, maar wel afgeeft op Jan met de Pet.
    Het is natuurlijk ook de schuld van Jan met de Pet dat hij als entertainer nauwelijks aan de bak komt
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_68106556
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
    ....voorlopig alleen op internet wordt uitgezonden" Zou dat betekenen dat het in een later stadium wél op tv komt?
    Daar hopen ze op? Bij succes via internet, verkoop aan een redelijke zender zodat de kassa pas goed kan gaan rinkelen? Dat zou mij wel logisch lijken.
    pi_68106585
    Ze hebben mij ook gevraagd om tijdens de kickoff in de bunker te gaan, ik heb daar vriendelijk voor bedankt

Huub, dit schreef je op je Hyves... Nu Jaap gaat, ga je inenen wel?????????
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 13:43:55 #157
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_68106599
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik denk best wel dat dat hele "eerlijk"-verhaal de aanvankelijke opzet was. Maar B&B hebben niet tot nauwelijks ervaring met het opzetten van een grote productie als dit, en lopen voortdurend tegen voor hun nieuwe zaken aan. En in de loop van de rit is er allerlei opportunisme ingeslopen. Het bewust in de bunker plaatsen van Peter om extra stemmen te genereren, is misschien het voorlopige "hoogtepunt" van "de nieuwe moraal". Misschien, want het blijft pure speculatie, maar daar zijn fora voor dus ze moeten niet zo miepen.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:44:56 #158
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68106647
    Het bevreemt mij dat voor een programma dat alleen op internet komt dat er zo naief wordt omgegaan met het net. Iedereen weet dat alles is terug te vinden. Als er foto's zijn waarop Peter poseert met Bart of Bram dan komen die ook boven water.

Ik heb door dit soort gezeur als kijker wel zoiets van: het zal allemaal wel, ik kijk elke avond wel naar de custom made samenvattingen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
      Admin vrijdag 17 april 2009 @ 13:45:16 #159
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_68106663
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
    Wat lullig voor Peter, dat hij vóór hij erin gaat al weet dat hij er als eerste wordt uitgestemd.
    Of zal Johan heel veel stemmen kopen?
    ik denk dat het Bram niet zoveel uitmaakt, zolang er maar veel stemmen verkocht worden
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 13:45:59 #160
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_68106690
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Elske6 het volgende:
    Ze hebben mij ook gevraagd om tijdens de kickoff in de bunker te gaan, ik heb daar vriendelijk voor bedankt

Ja, en dit schreef hij op FOK!. Een klein stukje terug.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:46:40 #161
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68106725
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Gert het volgende:

Het bewust in de bunker plaatsen van Peter om extra stemmen te genereren, is misschien het voorlopige "hoogtepunt" van "de nieuwe moraal".
    Vuile klootzakken dat het zijn. Ons een beetje met zo'n stomme entertainert extra geld uit de zakken kloppen.

Wel leuk zo, al die speculaasjes en complottheorietjes. There is no place like home .
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:47:47 #162
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68106773
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk dat het Bram niet zoveel uitmaakt, zolang er maar veel stemmen verkocht worden
    Met als risico dat iedereen t nu wel gelooft en geen votes gaat kopen.
      † In Memoriam † vrijdag 17 april 2009 @ 13:47:56 #163
    128220 Peter6000
    pi_68106778
    quote:

Mevrouw, dit topic gaat over Peter en niet over Huub.

En het antwoord staat er trouwens ook al in.
    pi_68106784
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik twijfel eigenlijk of dát gaat gebeuren. Veel mensen gaan vast en zeker streams kopen, zo ook ik, maar stemmen.....? 't Zou bij mij niet opkomen.
    pi_68106794
    De nieuwe Dennis Bax?
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:48:25 #166
    173736 sunny16947
    het kan altijd erger
    pi_68106799
    Veel negatieve stemmen "voor Peter" betekent 2 credits. Dan gaat het dubbel zo hard toch?
    Snooker is top!!!
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 13:48:30 #167
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_68106801
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef Stefan het volgende:
    Het bevreest mij dat voor een programma dat alleen op internet komt dat er zo naief wordt omgegaan met het net. Iedereen weet dat alles is terug te vinden. Als er foto's zijn waarop Peter poseert met Bart of Bram dan komen die ook boven water.

Ik heb door dit soort gezeur als kijker wel zoiets van: het zal allemaal wel, ik kijk elke avond wel naar de custom made samenvattingen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
    Ik vind het juist een enorm pre, dat het niet compleet dichtgetimmerd is en dat niet alles eerst via de PR-afdeling van RTL gaat. Dat knullige is soms een beetje vervelend, maar vooral ook leuk. Twee pioniers die er voor gaan en allerlei beginnersfouten maken. Het maakt het project een stuk spannender dan wanneer het door een glad en geroutineerd productiebedrijf in elkaar was gezet.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:48:45 #168
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68106809
    Peter mag eigenlijk niet eens meer winnen. Als hij wint dan gelooft niemand meer dat het een eerlijkse show is.
    pi_68106833
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wel leuk zo, al die speculaasjes en complottheorietjes. There is no place like home .
    Voor jou is het helemaal best lullig

Al je geld naar een nieuw notebook en geen euro meer over om te stemmen
      One tough cookie vrijdag 17 april 2009 @ 13:49:27 #170
    169210 liesje1979
    pi_68106839
    Is dit the place to be?
    pi_68106849
    quote:

nou heb daar zojuist antwoord op gegeven toch?
    pi_68106899
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het juist een enorm pre, dat het niet compleet dichtgetimmerd is en dat niet alles eerst via de PR-afdeling van RTL gaat. Dat knullige is soms een beetje vervelend, maar vooral ook leuk. Twee pioniers die er voor gaan en allerlei beginnersfouten maken. Het maakt het project een stuk spannender dan wanneer het door een glad en geroutineerd productiebedrijf in elkaar was gezet.
    dat ben ik met je eens, dat dit wel zijn charme heeft, en ze hebben niets te verbergen
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:51:25 #173
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68106913
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Voor jou is het helemaal best lullig

Al je geld naar een nieuw notebook en geen euro meer over om te stemmen
    Ja. Ik voel me driedubbel bekocht. En die bunker ligt bijna in mijn achtertuin, én EntertainPeter met al zijn luchtjes in die bunker én ik verdien er geen rooie rotcent aan.
    Het is oneerlijk!
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:52:36 #174
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68106963
    quote:
    Mee eens. Gelikte relatiyshit heb ik nu wel even genoeg gezien. Dit heeft meer charme, imo.
      Admin vrijdag 17 april 2009 @ 13:52:46 #175
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_68106974
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:

[..]

Met als risico dat iedereen t nu wel gelooft en geen votes gaat kopen.
    mwoa, jij en een handvol anderen (waaronder ik) zijn niet 'iedereen' natuurlijk.
    pi_68106988
    En nu ook dit nog.....Vlemmix zakt ook door de vloer en gaat richting kelder

Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_actie___.html?p=1,1
    quote:
    Johan Vlemmix wil dat Ter Land, ter Zee en in de lucht blijft

AMSTERDAM - Johan Vlemmix heeft 32 jaar lang zijn leven gewijd aan deelname aan Ter Land, ter Zee en in de Lucht. Hij wil een actie om het programma op televisie te houden: "Voor de mensen én voor mij!"

"Ik val in een diep gat moet ik zeggen", vertelt Johan in het radioprogramma Claudia d'r Op. "Misschien ga ik er een liedje over maken. Maar we moeten ook actie voeren omdat het programma moet blijven."

De TROS heeft in een verklaring laten weten dat het programma Muziekfeesten op het Plein wel gewoon blijft bestaan. Ook dit brengt Johan op een idee. "Waarom kunnen we niet met de BN'ers die daaraan meedoen een schans maken en daar dan iets mee doen?"

De Brabander kan in ieder geval weer op vakantie dit jaar maar of hij dat leuk vindt? "Ik heb mijn leven aan dat programma gewijd en nu moet ik een vakantie gaan boeken."
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:55:23 #177
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68107061
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens, dat dit wel zijn charme heeft, en ze hebben niets te verbergen
    Dat geloof ik ook niet. Bram gun ik een enorm succes, hij probeert t toch maar. Maar zoals jij eerder schreef verkijken ze zich wel hier en daar op t een of ander. Bart en Bram doen volgens mij ook alles zelf, tot aan het verbouwen en het maken van een gat aan toe.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:55:42 #178
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_68107077
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef sunny16947 het volgende:
    Veel negatieve stemmen "voor Peter" betekent 2 credits. Dan gaat het dubbel zo hard toch?
    Scherp
    Wullie bin KOEL © Soneal
      Admin vrijdag 17 april 2009 @ 13:56:44 #179
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_68107108
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:10 schreef Stefan het volgende:
    Ik lees dus net pas dat Bram in BB4 heeft gezeten

[ afbeelding ]
    dat is al heel lang bekend hoor. is ook nooit een geheim geweest.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:57:32 #180
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_68107140
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
    [..]
    Ja. Ik voel me driedubbel bekocht. En die bunker ligt bijna in mijn achtertuin, én EntertainPeter met al zijn luchtjes in die bunker én ik verdien er geen rooie rotcent aan.
    Het is oneerlijk!
    Meid, verhuur je balkon (mits uitzicht op de bunker) en loop helemaal binnen....

Wel ff je Senseo terughalen, want je kunt rustig ¤ 2,= voor een kop koffie vragen
    Wullie bin KOEL © Soneal
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:58:25 #181
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68107175
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Danny het volgende:

[..]

mwoa, jij en een handvol anderen (waaronder ik) zijn niet 'iedereen' natuurlijk.
    Nou, ik koop sowieso de 25 dagen stream omdat ik wil weten hoe het gaat. 8 euro is verder peanuts natuurlijk. Ze maken fouten maar ze gaan wel door. FOK! is zo ook groot geworden. Dat er een mediageilie idioot meedoet kan de boel wellicht opfleuren.

Het rijmt alleen niet zo met terug naar de basis enzo. Maar goed, dit gedoe werkt ook mee aan dat de bunker gaat leven.
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 14:00:02 #182
    249559 crew  Lavenderr
    pi_68107237
    quote:

[..]

Ja, dit is leuk en geeft veel stof tot praten hier
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:00:13 #183
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68107245
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:57 schreef Leandra het volgende:

Meid, verhuur je balkon (mits uitzicht op de bunker) en loop helemaal binnen....

Wel ff je Senseo terughalen, want je kunt rustig ¤ 2,= voor een kop koffie vragen
    Vierdubbel bekocht. Want ik heb geen balkon, alleen een achtertuin.
    Misschien kan ik een hele hoge tribune bouwen. Met ingebouwde verrekijkers .
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:01:12 #184
    173736 sunny16947
    het kan altijd erger
    pi_68107280
    De plaats en tijdstip is wel goed gekozen. Hoe vieren ze koninginnedag in de bunker van oranje Vlemmix? En wat word het met 4 en 5 mei in de "bunker".
    Snooker is top!!!
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:01:52 #185
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68107314
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Danny het volgende:

[..]

dat is al heel lang bekend hoor. is ook nooit een geheim geweest.
    Bedoelde t niet als geheim. Ik wist dat dus gewoon niet. Maar wist ook niet dat Claire het zusje van is.
    pi_68107338
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dit is leuk en geeft veel stof tot praten hier
    Denk ook wel dat Bart stiekem zit te gniffelen
    Maar goed, met alleen Fok! winnen ze de oorlog niet. Gokje? 80 Fokkers kopen streams
    pi_68107345
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef sunny16947 het volgende:
    De plaats en tijdstip is wel goed gekozen. Hoe vieren ze koninginnedag in de bunker van oranje Vlemmix? En wat word het met 4 en 5 mei in de "bunker".
    Ze laten de kelder onderlopen met oranje bitter.
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:03:29 #188
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_68107370
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
    [..]
    Vierdubbel bekocht. Want ik heb geen balkon, alleen een achtertuin.
    Misschien kan ik een hele hoge tribune bouwen. Met ingebouwde verrekijkers .
    Tadaa.....

Geen dakraam ofzo?
    Wullie bin KOEL © Soneal
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:03:33 #189
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68107374
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef sunny16947 het volgende:
    Waarom zouden ze Koninginnendag moeten vieren? Het is geen uitje met de plaatselijke biljartvereniging.
    En ik neem aan dat boven en onder van elkaar gescheiden blijven in Paleis Soestdijk. Niet dat iedere Tom, Dick en Johan zomaar binnen kan lopen.

Typisch dat het opeens enorm druk is op de wegen richting E'hoven, trouwens .
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:04:56 #190
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68107440
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:03 schreef Leandra het volgende:

Tadaa.....

Geen dakraam ofzo?
    Vanaf mijn logeerkamer zou je misschien tot aan PS kunnen kijken. Nooit de behoefte gehad dat te checken .
      One tough cookie vrijdag 17 april 2009 @ 14:05:10 #191
    169210 liesje1979
    pi_68107448
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Denk ook wel dat Bart stiekem zit te gniffelen
    Maar goed, met alleen Fok! winnen ze de oorlog niet. Gokje? 80 Fokkers kopen streams

80? Dat lijkt mij niet heel erg veel?
    Ik koop streams iig!
    pi_68107451
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom zouden ze Koninginnendag moeten vieren? Het is geen uitje met de plaatselijke biljartvereniging.
    En ik neem aan dat boven en onder van elkaar gescheiden blijven in Paleis Soestdijk. Niet dat iedere Tom, Dick en Johan zomaar binnen kan lopen.

Typisch dat het opeens enorm druk is op de wegen richting E'hoven, trouwens .
    Zeg!
      Admin vrijdag 17 april 2009 @ 14:05:53 #193
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_68107479
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bedoelde t niet als geheim. Ik wist dat dus gewoon niet. Maar wist ook niet dat Claire het zusje van is.
    Nou, nog 1 keer dan:

Bart en Bram kennen elkaar uit hun dienstperiode.
    Bart deed BB1
    Bram deed BB4
    Claire en Huub deden (het in) de Gouden Kooi
    Claire is de zus van Bram.
    Huub is dus de zwager van Bram.
    En met z'n allen kennen ze de vlemmixjes, ameszjes, kubatzjes en al het andere RLS-gepeupel, houden ze reünies, praatgroepen, organiseren dingen met en voor elkaar etc.
    Zo vormen ze met z'n allen een enorme kliek die om onduidelijke redenen een redelijke vinger in de pap hebben in showbizland.
    Ook schuiven ze elkaar werk toe enzo.

Tot zover. Dit was het nieuws.
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:07:55 #194
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68107556
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vanaf mijn logeerkamer zou je misschien tot aan PS kunnen kijken. Nooit de behoefte gehad dat te checken .
    Wie samen met jou thuis in de logeerkamer naar het huis van Vlemmix gat loeren is een homo

Voor we bij het raam zijn hebben we al keiharde neukseks op het logeerbed en daarna ga je een tosti voor me maken
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:09:01 #195
    173736 sunny16947
    het kan altijd erger
    pi_68107609
    Voel ineens wel een leuk idee voor een spel in me opkomen. Huur wat Duitse toeristen in die al paintballend proberen de bunker te veroveren. De bewoners moeten zich verdedigen. Wie doet dat het best.
    Snooker is top!!!
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:09:12 #196
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68107620
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:07 schreef Stefan het volgende:

Wie samen met jou thuis in de logeerkamer naar het huis van Vlemmix gat loeren is een homo

Voor we bij het raam zijn hebben we al keiharde neukseks op het logeerbed en daarna ga je een tosti voor me maken
    Sorry. Ik val niet op chubby.
    En tosti's haal je maar bij Soury.
    pi_68107643
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Nou, nog 1 keer dan:

Bart deed BB1
    Bram deed BB4
    En met z'n allen kennen ze de vlemmixjes, ameszjes, kubatzjes en al het andere RLS-gepeupel, houden ze reünies, praatgroepen, organiseren dingen met en voor elkaar etc.
    Zo vormen ze met z'n allen een enorme kliek die om onduidelijke redenen een redelijke vinger in de pap hebben in showbizland.

hahahhahaha, Claire en ik vinden dit een top post!

ergens klopt het wel, als je naar onze netwerken kijkt zijn die gezamenlijk best indrukwekkend te noemen, echter je doet net alsof we Comorra achtige invloeden hebben ofzo,

maar goed, thnx 4 the laugh!

ik ga lekker met Claire even wat beschermingsgeld innen her en der, ILL BE BACK
      Admin vrijdag 17 april 2009 @ 14:09:51 #198
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_68107654
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:07 schreef Stefan het volgende:

en daarna ga je een tosti voor me maken
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:10:22 #199
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68107673
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Nou, nog 1 keer dan:

Bart deed BB1
    Bram deed BB4

Ja, dat was me inmiddels allemaal duidelijk. Toch tnx voor de samenvatting. Want de vraag rest hoe Bart wil volhouden dat De Bunker 100 procent eerlijk is nu Peter meedoet.

Dit soort complotten zijn trouwens essentieel voor een levendige RLS. BB1 zat er vol mee.
      Admin vrijdag 17 april 2009 @ 14:11:21 #200
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_68107718
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

hahahhahaha, Claire en ik vinden dit een top post!

ergens klopt het wel, als je naar onze netwerken kijkt zijn die gezamenlijk best indrukwekkend te noemen, echter je doet net alsof we Comorra achtige invloeden hebben ofzo,
    Ik bedoelde het relativerend
    quote:
    maar goed, thnx 4 the laugh!
    Dat wordt nog lachen met mij in dat paleis die bunker.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')