Peter is slachtoffer geworden van het gezonde wantrouwen dat wij hebben ten opzichte van realityshows. Hij laat zich niet slachtofferen en wordt mi niet geslachtofferd door de makers.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter laat zich slachtofferen om niet? Of krijgt hij een bedrag mee? In beide gevallen, hoezo eerlijk?
Geinig dit gegraafquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef Stefan het volgende:
Hier de link tussen Bram en de familie Vlemmix.
EnjoyMedia produceerde een tv-serie met Angela Vlemmix als presentator
http://www.dspracing.nl/details.php?id=69
Aangezien Peter mediageil is en huisvriend van de Vlemmixjes zullen ze elkaar ook hier wel van kennen.
Het is natuurlijk ook de schuld van Jan met de Pet dat hij als entertainer nauwelijks aan de bak komtquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Onze entertainer die niet of nauwelijks aan de bak komt, maar wel afgeeft op Jan met de Pet.
Daar hopen ze op? Bij succes via internet, verkoop aan een redelijke zender zodat de kassa pas goed kan gaan rinkelen? Dat zou mij wel logisch lijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
....voorlopig alleen op internet wordt uitgezonden" Zou dat betekenen dat het in een later stadium wél op tv komt?
Ik denk best wel dat dat hele "eerlijk"-verhaal de aanvankelijke opzet was. Maar B&B hebben niet tot nauwelijks ervaring met het opzetten van een grote productie als dit, en lopen voortdurend tegen voor hun nieuwe zaken aan. En in de loop van de rit is er allerlei opportunisme ingeslopen. Het bewust in de bunker plaatsen van Peter om extra stemmen te genereren, is misschien het voorlopige "hoogtepunt" van "de nieuwe moraal". Misschien, want het blijft pure speculatie, maar daar zijn fora voor dus ze moeten niet zo miepen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peter laat zich slachtofferen om niet? Of krijgt hij een bedrag mee? In beide gevallen, hoezo eerlijk?
ik denk dat het Bram niet zoveel uitmaakt, zolang er maar veel stemmen verkocht wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lullig voor Peter, dat hij vóór hij erin gaat al weet dat hij er als eerste wordt uitgestemd.
Of zal Johan heel veel stemmen kopen?
Ja, en dit schreef hij op FOK!. Een klein stukje terug.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Elske6 het volgende:
Ze hebben mij ook gevraagd om tijdens de kickoff in de bunker te gaan, ik heb daar vriendelijk voor bedankt
Huub, dit schreef je op je Hyves... Nu Jaap gaat, ga je inenen wel?????????
Vuile klootzakken dat het zijn. Ons een beetje met zo'n stomme entertainert extra geld uit de zakken kloppen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Het bewust in de bunker plaatsen van Peter om extra stemmen te genereren, is misschien het voorlopige "hoogtepunt" van "de nieuwe moraal".
Met als risico dat iedereen t nu wel gelooft en geen votes gaat kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat het Bram niet zoveel uitmaakt, zolang er maar veel stemmen verkocht worden
Mevrouw, dit topic gaat over Peter en niet over Huub.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Elske6 het volgende:
Ze hebben mij ook gevraagd om tijdens de kickoff in de bunker te gaan, ik heb daar vriendelijk voor bedankt
Ik twijfel eigenlijk of dát gaat gebeuren. Veel mensen gaan vast en zeker streams kopen, zo ook ik, maar stemmen.....? 't Zou bij mij niet opkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat het Bram niet zoveel uitmaakt, zolang er maar veel stemmen verkocht worden
Ik vind het juist een enorm pre, dat het niet compleet dichtgetimmerd is en dat niet alles eerst via de PR-afdeling van RTL gaat. Dat knullige is soms een beetje vervelend, maar vooral ook leuk. Twee pioniers die er voor gaan en allerlei beginnersfouten maken. Het maakt het project een stuk spannender dan wanneer het door een glad en geroutineerd productiebedrijf in elkaar was gezet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef Stefan het volgende:
Het bevreest mij dat voor een programma dat alleen op internet komt dat er zo naief wordt omgegaan met het net. Iedereen weet dat alles is terug te vinden. Als er foto's zijn waarop Peter poseert met Bart of Bram dan komen die ook boven water.
Ik heb door dit soort gezeur als kijker wel zoiets van: het zal allemaal wel, ik kijk elke avond wel naar de custom made samenvattingen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Voor jou is het helemaal best lulligquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel leuk zo, al die speculaasjes en complottheorietjes.There is no place like home
.
nou heb daar zojuist antwoord op gegeven toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Elske6 het volgende:
dat ben ik met je eens, dat dit wel zijn charme heeft, en ze hebben niets te verbergenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het juist een enorm pre, dat het niet compleet dichtgetimmerd is en dat niet alles eerst via de PR-afdeling van RTL gaat. Dat knullige is soms een beetje vervelend, maar vooral ook leuk. Twee pioniers die er voor gaan en allerlei beginnersfouten maken. Het maakt het project een stuk spannender dan wanneer het door een glad en geroutineerd productiebedrijf in elkaar was gezet.
Ja. Ik voel me driedubbel bekocht. En die bunker ligt bijna in mijn achtertuin, én EntertainPeter met al zijn luchtjes in die bunker én ik verdien er geen rooie rotcent aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor jou is het helemaal best lullig![]()
Al je geld naar een nieuw notebook en geen euro meer over om te stemmen![]()
Mee eens. Gelikte relatiyshit heb ik nu wel even genoeg gezien. Dit heeft meer charme, imo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
Ik vind het juist een enorm pre, dat het niet compleet dichtgetimmerd is en dat niet alles eerst via de PR-afdeling van RTL gaat. Dat knullige is soms een beetje vervelend, maar vooral ook leuk. Twee pioniers die er voor gaan en allerlei beginnersfouten maken. Het maakt het project een stuk spannender dan wanneer het door een glad en geroutineerd productiebedrijf in elkaar was gezet.
mwoa, jij en een handvol anderen (waaronder ik) zijn niet 'iedereen' natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met als risico dat iedereen t nu wel gelooft en geen votes gaat kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |