Ik doe niet aangevallen. Ik vind de reunie prima. Maar Bram wil geen BB en DGK imago. Hij wil terug naar toen het allemaal nog wel eerlijk ging.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar vind het leuk dat we er met zijn allen zijn, en denk dat het voor veel die hard streamers zeker lachen is om al die mensen samen te zien, hoe zo doe je zo aangevallen?
Kennen, kennen, je trekt conclusies die je neit kan trekken. Ik heb welgeteld 3x, zakelijk, wat met hem te maken gehad. Namelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Als. Maar ze hebben de schijn al tegen. Dit gaat verder dan iemand op castings tegenkomen. Jij kende Peter ook al veel langer dan de plannen voor De Bunker.
[..]
NEE. Bram en BART roepen dat.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kennen, kennen, je trekt conclusies die je neit kan trekken. Ik heb welgeteld 3x, zakelijk, wat met hem te maken gehad. Namelijk
1 de eerste keer tijdens mijn fandag op het blauwe meer waar hij daar geloof ik een artiest begeleidde, handje, praatje, thats all
2 op een feestje bij Palma was hij met Mikey, handje, praatje, thats all
3 met een clip opnemen een middagje vorige week ofzo
4 oh ja, ooit tijdens een optreden van de Gouden Kooi in Kaatsheuvel waar hij mij vertelde dat hij door de selectie van de Gouden Kooi heen was (en achteraf bleek hij ook bij de A kandidaten te zitten, maar is het nooit geworden)
dit was je comment waar je een beetje aangevallen doetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
De kickoff heeft dan ook geen reet te maken met 25 dagen bunker. Jullie RL-soapies komen en gaan wanneer het jullie uitkomt, lekker zuipen en volgende dag weer weg. De 25 dgaen bunker is geen luxe, misschien geen eten en alleen wat water en 70 cm luchtruimte.
Dat zei Bartquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef ditisHuub het volgende:
enne, vind het wel grappig dat er zo even "al passerende" wordt gesteld dat in DGK "alles afegesproken werk was"
Als je dat aan aangevallen doen vindtquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef ditisHuub het volgende:
dit was je comment waar je een beetje aangevallen doet
Nee die heb ik niet ontmoetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Heb jij de deelnemers al ontmoet, Huub?
imago en ging rijmt idd niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik doe niet aangevallen. Ik vind de reunie prima. Maar Bram wil geen BB en DGK imago. Hij wil terug naar toen het allemaal nog wel eerlijk ging.
Dat rijmt niet.
Research Huub, research!quote:
Ik begrijp wel dat het sreenwereldje klein is, maar waarom moeten de bewonersquote:
Het maakt het wel een stuk eenvoudiger allemaal, het valt me nog mee dat er niet meer bekende gezichten tussen de deelnemers zitten (maar wie weet komt dat nog).quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het sreenwereldje klein is, maar waarom moeten de bewoners
daaruit gekozen worden,
Er werd toch een oproep gedaan, iedereen kon zich aanmelden.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
Na Joost, Brian en Ribas, is het nu de eer aan Peter met een "eigen smiley"![]()
[ afbeelding ]
Opgeslagen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
Na Joost, Brian en Ribas, is het nu de eer aan Peter met een "eigen smiley"![]()
[ afbeelding ]
Jaap als stille vennoot? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus Jaap is hier de financier van het geheel?
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap als stille vennoot? Geloof je het zelf?
Oja, dat klopt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap kan goed door één deur met Vlemmix, hij mocht daar ook wonen na DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |