Tsjongejonge, ze doen dit seizoen alles om de lol ervan af te halen lijkt het wel.quote:
dit is wel heel matig jaquote:Op zondag 19 april 2009 08:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tsjongejonge, ze doen dit seizoen alles om de lol ervan af te halen lijkt het wel.
quote:Op zondag 19 april 2009 09:02 schreef Rainesz het volgende:
En hier kom je dan je bed voor uit...hehehe
Niet te vroeg huilen he, we zijn verdorie 2 ronden ver.quote:Op zondag 19 april 2009 09:02 schreef Rainesz het volgende:
En hier kom je dan je bed voor uit...hehehe
kijk en luistergeld terugeisenquote:Op zondag 19 april 2009 09:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat nu als de regen blijft aanhouden, rijden ze dan een volledige GP achter de SC? En vlaggen ze 'm dan af na 75% voor volledige punten?
Zo ja, dan zou ik toch m'n geld van me kaartje terug eisen
quote:
had ik ook gedaan. je betaald wel 250 euro voor een kaartjequote:Op zondag 19 april 2009 09:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat nu als de regen blijft aanhouden, rijden ze dan een volledige GP achter de SC? En vlaggen ze 'm dan af na 75% voor volledige punten?
Zo ja, dan zou ik toch m'n geld van me kaartje terug eisen
Dat staat er toch ook?quote:Op zondag 19 april 2009 03:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mooi van al je werk, maar je vergeet even de opwarmornde, de outlap naar de pits en water etc voor de coureurs. Denk dat Alonso na 8 rondjes al binnen staat.
Het was slechts een indicatie.quote:Let wel: ik heb geen rekening gehouden met KERS, gewicht van de coureurs, watertank voor coureurs enz. enz. En uiteraard zijn er nog andere factoren om te moeten pitten: de banden bijvoorbeeld.
Inderdaad jongens, genoeg slowchat.quote:Op zondag 19 april 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
Rot op met die SCDit is waar de mannen van de jongetjes worden gescheiden
quote:Op zondag 19 april 2009 09:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Verbaast me niks, goeie SC-rijder is dat.
quote:Op zondag 19 april 2009 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel gewoon even alle reclameblokken er doorheen rammen
bbcquote:Op zondag 19 april 2009 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel gewoon even alle reclameblokken er doorheen rammen
Hij heeft toch al heel wat racerondes op zijn naam staan nu, hij begint er kennelijk vertrouwen in te krijgenquote:
als de hele race achter de SC is eindigen ze vooraanquote:Op zondag 19 april 2009 09:13 schreef Rainesz het volgende:
Lol,slimme zet misschien van force india,aftanken en zien waar het schip strand!
Ik ook nu danquote:
Dito....prima MTB-weer.quote:Op zondag 19 april 2009 09:19 schreef D. het volgende:
Als over 15 minuten de SC er nog is ga ik overwegen iets anders met mijn zondagochtend te gaan doen
Massaquote:Op zondag 19 april 2009 09:20 schreef Bluurgh het volgende:
wie zal de eerste mega-klapper veroorzaken?
Fisico, wie andersquote:Op zondag 19 april 2009 09:20 schreef Bluurgh het volgende:
wie zal de eerste mega-klapper veroorzaken?
quote:Op zondag 19 april 2009 09:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck....zijn exact nu mijn eieren klaar
Haha, bon appetitequote:Op zondag 19 april 2009 09:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck....zijn exact nu mijn eieren klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |