ok, jij je zin, een super korte pitstop danquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een splash & dash is alleen fuel, geen banden (vandaar ook de naam). Zou ook niet echt logisch zijn op een circuit zoals dit, of je moet al achteraan rijden. Denk dat de beste tactiek, zeker voor onverwachte verassingen, altijd is om wat zwaarder te beginnen en pas aan t eind op soft te rijden, maar dan moet je wel goed weten hoelang je redelijke tijden kan neerzetten op die softs.
Een splash & dash is NIET 4 seconden tanken en naar de supersofts gaan, 1 rondje rijden en dan weer de pits in voor de hardere banden en de rest van de brandstof halenquote:Of weer eens voor een ouderwetse splash en dash gaan (eventueel tijdens een safetycar situatie). Dus 4 seconden tanken en naar de supersofts gaan, 1 rondje rijden en dan weer de pits in voor de hardere banden en de rest van de brandstof halen
Ik ben morgen ook niet op tijd denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 03:26 schreef vosss het volgende:
Ik ben wweer lekker bij de pinken zie ik
Ik ga maar vlug naar bed, anders ben ik morgen heul niet op tijd op
Tot morgen F1-vriendjes![]()
Mooi van al je werk, maar je vergeet even de opwarmornde, de outlap naar de pits en water etc voor de coureurs. Denk dat Alonso na 8 rondjes al binnen staat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef Sally het volgende:
UItgaande van alleen maar '2,78 kg brandstof voor 1 ronde Shanghai', kom ik op deze uitkomsten voor de hoeveelheid extra gewicht en de ronden die gereden kunnen worden:
Minimumgewicht: 605 kg.
Gesorteerd op gridpositie
[ afbeelding ]
1) Gemiddeld verschil met minimumgewicht van nrs 1 t/m 10 (53,80 kg)
2) Gemiddeld gewicht van alle wagens (668,16 kg)
3) Gemiddeld verschil met minimumgewicht van alle wagens (63,155 kg)
Let wel: ik heb geen rekening gehouden met KERS, gewicht van de coureurs, watertank voor coureurs enz. enz. En uiteraard zijn er nog andere factoren om te moeten pitten: de banden bijvoorbeeld.
De juistheid van de voorspelde eerste stint is groter bij de eerste tien wagens: die zijn door de FIA gewogen en hebben niet mogen tanken voor extra brandstof. De overige tien hebben hun gewicht door de teams doorgegeven gekregen. Niet echt 100% betrouwbaar te noemen zoiets.
Wat zegt dit nu?
Kun je zien wie er KERS heeft? Nou, niet opvallend afwijkend van andere coureurs.
Kovalainen is superzwaar, net als Piquet: die gaan voor een éénstopper? Dat zou niet logisch zijn. Helemaal niet als je bedenkt dat de medium en super softe compounds van de banden mee zijn naar China.
Edit: die tabel ziet er zo niet uit, ik maak even een screenshot. Done.
Goed plan. Nog ff 3,5 uur meepakken. Het is hier 3.00 uur als het begint, en wil ook nog Ajax kijken om 10.30quote:
Welke coureur of team ik deze tactiek in de toekomst zie gebruiken, keer ik permanent de rug toe. Lijkt me wel de meest domme / onambitieuze tactiek die je je maar kan bedenken. Of is dit vroeger wel eens gebeurd?quote:Op zondag 19 april 2009 03:24 schreef vosss het volgende:
Een splash & dash is op het einde van de race nog even binnen komen omdat je "running on fumes" bent zegmaar en nog even vlug een paar liter komt halen om de race uit te kunnen rijden.
Een splash & dash heeft niks te maken met 4 seconden brandstof halen, banden wisselen, 1 rondje rijden en dan weer banden wisselen en weer tanken.
Zover ik weet is een auto inclusief KERS, gewicht van de rijder, watertank etc nog altijd lichter dan 605kg en wordt het met balansgewicht aangevuld tot het minimum gewicht (iets meer voor de zekerheid denk ik).quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef Sally het volgende:
Let wel: ik heb geen rekening gehouden met KERS, gewicht van de coureurs, watertank voor coureurs enz. enz.
Heb je hier wat aan?quote:Op zondag 19 april 2009 08:14 schreef Meike26 het volgende:
Mag ik een sexueel getinte opmerking maken?![]()
Edit: Ik doe het gewoon. Wat is Mark Webber eigenlijk een lekker dingDie wil ik wel eens met ontbloot bovenlijf zien..... de rest laat ik wel over aan m'n fantasie
quote:Op zondag 19 april 2009 08:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
[ afbeelding ]
Dat is Paris Hilton.quote:Op zondag 19 april 2009 08:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
, ligt 1 of ander blond mokkel voor hem, ze ontneemd m'n zicht.
De anderefoto zie ik maar als een schoonheidsfoutje. Ben zelf nou ook niet echt een fotomodel.
En?quote:
Sorry.quote:Op zondag 19 april 2009 08:28 schreef Meike26 het volgende:
Jammer jongens... Jullie hebben m'n droom om zeep geholpen![]()
Dacht dat het hij wel een gespierd lichaam had, maar ik heb nu associaties met het spelletje dokter bibber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Gewoon. Fyi.quote:Op zondag 19 april 2009 08:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En?
Als ik op wikipedia kijk onder "blond mokkel" staat zij er rechts op de pagina bij als beeldvulling.
quote:Op zondag 19 april 2009 08:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:All the cars are female![]()
Als de DA bepaald dat ze achter de Safety car gaan starten, ben ik toch wel weer van mening dat het wel een stelletje jankerds zijn hoor... het regent niet eens (oke, het miezert) ... de baan is maar een beetje natquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |