quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!![]()
Trusten allen!
Nee, mijn paranoia! Die noem ik terecht, zo is gebleken netquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Noem je autisme onterecht?
[..]
Wawt afgeleerd?![]()
quote:
Noem je autisme onterecht?quote:
Wawt afgeleerd?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of je het al afgeleerd bent. What was I thinking?![]()
En jij?
Ik wist gewoon al wat je ging zeggen, ik had al voor jouw post gereageerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Noem je autisme onterecht?
[..]
Wawt afgeleerd?![]()
Link!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wist gewoon al wat je ging zeggen, ik had al voor jouw post gereageerd!
Deed het pijn?quote:
Ik lees net dat jij al een knuffelbeertje hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht in het vorige topic. Ja, stomme post-lapo-post.
As usual...quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:40 schreef dawg het volgende:
Ze heeft stiekem haar modpowers misgebruikt Ado. Denk ik.
Ik heb er meerdere.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij al een knuffelbeertje hebt
Macht nichts aus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
As usual...
wordt je daar nou geil van KB?? Macht?
Ow... Dan zal er wel een wachtlijst zijn.. Daar doe ik niet aan meequote:
Dawt is uw goed recht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow... Dan zal er wel een wachtlijst zijn.. Daar doe ik niet aan mee
PUB, dat is voor jou toch geen concurrentie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow... Dan zal er wel een wachtlijst zijn.. Daar doe ik niet aan mee
Next!!!!quote:
PUB??quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef dawg het volgende:
[..]
PUB, dat is voor jou toch geen concurrentie?
Vandaar dat jij MOD'je bent geworden... Je hebt je weg omhoog geneukt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
frau is er een van dus day schiet niet op.
quote:
Ja, frau regelt het dan allemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar dat jij MOD'je bent geworden... Je hebt je weg omhoog geneukt!![]()
Ow, hier blijven we nog 1 op 1 doorgaan?quote:
Heb je iedereen weggejaagd?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, hier blijven we nog 1 op 1 doorgaan?
Of jij!quote:
sorry ik ben al gereserveerd door krentenbol.quote:
Kut... 2e plaats, na de grootste kutfokker!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 16 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 148 KudFokker
22. 120 Adolecens
31. 097 Rauw.
32. 096 liefie_
33. 093 Cuegirllie
47. 077 DR34M3R
48. 076 JaniesBrownie
57. 072 Nouk84
86. 059 Belsezar
Opzeggen door wie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sorry ik ben al gereserveerd door krentenbol.
Contract loopt over 1,5 jaar af. 3 maanden van tevoren opzeggen anders wordt ie weer verlengd.
tietenquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Opzeggen door wie?![]()
Maar nee, blijf lekker bij Krentenbol, zij kan je ongetwijfeld geven, wat ik niet kan
oehquote:Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Daaromquote:
Ja, het volledige topic komtquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef fraubitch het volgende:
oh! jullie gaan deeten bij de stairway!
Je hebt de OP gelezen?quote:
nee kan niet echt slapen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom![]()
[..]
Ja, het volledige topic komt(not)
[..]
Je hebt de OP gelezen?
Kan je niet slapen?
Ga jij ff lekker swingen, ik spreek je later wel weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee kan niet echt slapen.
Maar ik moet mezelf er toch maar toe swingen!
HOP! FB! JE BED IN JIJ!
swingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker swingen, ik spreek je later wel weer![]()
Slaap lekker!
quote:
Zo! Nicequote:
yeshquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef fraubitch het volgende:
oh! jullie gaan deeten bij de stairway!
Hey MNR ja kan ik jou nu ook eens goedemorgen wensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:17 schreef MNR het volgende:
Hey Box! Goeiemorgen zeg
En andere vroege vogels ook een hele goede morgen.
Nee, staat onder contract bij krentenbol. Zoiets was het.quote:
Contracten zijn er om verbroken te worden. Goeiemorgen. Ik ben zo ook weg. Lekker zwoegen en daarna lekker feeschten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee, staat onder contract bij krentenbol. Zoiets was het.
Ja, ik zie het. Leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey MNR ja kan ik jou nu ook eens goedemorgen wensenWel een beetje vroeg
Werk ze Q. en alvast een fijn weekend danquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Contracten zijn er om verbroken te worden. Goeiemorgen. Ik ben zo ook weg. Lekker zwoegen en daarna lekker feeschten.
Hehehequote:Op vrijdag 17 april 2009 07:04 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Dit vind ik nou jammer hè. Ik werd vannacht om 04.31 uur wakker met een euforisch gevoel, ik had zo'n geweldige droom gehad. Ik heb op de wekker gekeken, was blij dat ik nog even mocht slapen en bedacht me dat ik die droom wel moest onthouden.
Nu word ik wakker, en wat weet ik nog? Dat ik om 04:31 uur wakker werd.![]()
En mijn laatste droom natuurlijk, was ook leuk. Ik was in een gezellig kroegje..
Ik hoop dat die andere zometeen nog terugkomt
Thats the spirit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Contracten zijn er om verbroken te worden. Goeiemorgen. Ik ben zo ook weg. Lekker zwoegen en daarna lekker feeschten.
Thanks.quote:
Leukleuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:04 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Dit vind ik nou jammer hè. Ik werd vannacht om 04.31 uur wakker met een euforisch gevoel, ik had zo'n geweldige droom gehad. Ik heb op de wekker gekeken, was blij dat ik nog even mocht slapen en bedacht me dat ik die droom wel moest onthouden.
En mijn laatste droom natuurlijk, was ook leuk. Ik was in een gezellig kroegje..
Goeiemorgen Snuitquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goeeeeeeeeeedemorgen!nog heeeeeeel even werken en dan is het weeeeeeekend!
whoehoe!
Heeft de hele nacht doorgeregend bij mij. Alles ruikt nu lekker.. ehm.. regenachtig.. aparte geur... krijg er associaties van dat de straten weer schoon zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:25 schreef Q. het volgende:
Zo. Lekker nat geregend. Gelukkig woon ik dicht bij mijn werk.
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goedemorgen MNR, lekker geslapen? lief gedroomd?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Goeiemorgen Dreamer
(als je het gevoel maar vasthoudt. Die droom komt vanzelf wel weer naar boven).
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goeeeeeeeeeedemorgen!nog heeeeeeel even werken en dan is het weeeeeeekend!
whoehoe!
Eindhoven in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Thats the spirit.
Even tot 1200 mn neus legen en dan eindhoven even in als ik niet in slaap val onderweg.
Ik dacht dat je je neus ging legen? Dan moet je niet gaan snuiven.. Sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Thanks.
Denk dat ik coke nodig heb wil ik het redden. Eigen schuld.
Ik heb geen nachtkastje. Mijn bed past net tussen de muren, en dan heb ik nog ca 15 cm over. Daar ligt wel een notitieblokje overigens met pen, maar niet voor mijn dromen. Die is voor de werkelijkheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leukleuk.
Pen en papier op het nachtkastje leggen.
Zodat je daar iets sneller kan beginnen met droog worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:25 schreef Q. het volgende:
Zo. Lekker nat geregend. Gelukkig woon ik dicht bij mijn werk.
Ik denk dat ik heel schandalig ook met de auto ga vandaag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:33 schreef MNR het volgende:
*schoof net gordijntjes open
OMG! Wààr is de zon?![]()
Ben blij dat ik dadelijk in mijn autootje zit met Q-music.
Ow, dit nummer, te lekker!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laten we de dag beginnen met een mooie multiquote:
[..]Je bent erg goed bezig zie ik, ieders dag net een beetje mooier laten beginnen met wat speciale aandacht! Tof
Ik vrees echter dat ik die droom kwijt ben. Ik weet wel dt ik vannacht wakker werd met dat euforische gevoel, maar dat is verder ook weg. Met een beetje geluk droom ik vannacht het vervolg
quote:Ik denk dat ik heel schandalig ook met de auto ga vandaag.
waarom las ik snuit aan wegdek en kreeg ik gelijk het idee dat jij mij een ongluk toewenste?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heeft de hele nacht doorgeregend bij mij. Alles ruikt nu lekker.. ehm.. regenachtig.. aparte geur... krijg er associaties van dat de straten weer schoon zijn.*snuift aan wegdek*
Wel. Want met de fiets ben ik er snellerquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:39 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Niets schandaligs aan, geheel geoorloofd!
* off
Nein silly!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom las ik snuit aan wegdek en kreeg ik gelijk het idee dat jij mij een ongluk toewenste?whehe!
Dreamer! mogguh!werksuh!
Er moet weer gewerkt wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het zo gezellig was was je nu nog niet wakker geweest
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lag in bed, sliep bijna (Echt bijna) en schoot ineens wakker omdat ik aan MNR moest denken.
Heb een boekentip voor je!
Zilah, van K. Schippers
een roman, vind het echt iets voor jou en als ik het nu niet gezegd zou hebben, was ik bang t te vergeten.
1. eindhoven in.. kijken of ik impulsief genoeg ben om een nieuw mobieltje te kopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef DR34M3R het volgende:
Eindhoven in?
* DR34M3R ziet mogelijkheden
[..]
Ik dacht dat je je neus ging legen? Dan moet je niet gaan snuiven.. Sowieso niet doen.
[..]
Ik heb geen nachtkastje. Mijn bed past net tussen de muren, en dan heb ik nog ca 15 cm over. Daar ligt wel een notitieblokje overigens met pen, maar niet voor mijn dromen. Die is voor de werkelijkheid
[..]
Dus je hebt genoikt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er moet weer gewerkt worden
Maar dat meisje was me 2 vriendinnenen dat meisje wat me smsde zat me de hele tijd de koppelen aan een van die vriendinnen van haar... die overigens ook pas 17 is
Daar ben ik mee geweest, en toen weer naar huis...
Voelde me echt nog verrot van het hardlopen van eergisteren...![]()
Neinnnnquote:
ahw laat maar.. ik snuif wel voor 2quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
door mijn hooikoorts en airco verkouden neus wil ik best een poging tot snuiven doen
Ik denk dat ik eerder neuk dan zoen. Zoenen is intiem ofzo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neinnnn
Alleen gezoend
Ik heb haar 2 uur gezien joh
Zo'n baas ben ik helaas nog niet, om dan al foekie foekie te hosselen
Ik wil mezelf ook zeker niet ziek noemen hoor, alleen een volle neus en af en toe een traantje in mijn ogen, verder functioneer ik helemaal perfect..... nou ja..... perfect..quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahw laat maar.. ik snuif wel voor 2
* zbbrox is nooit ziekjes eigenlijk
Iemand die je net 2 uur kentquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder neuk dan zoen. Zoenen is intiem ofzo.![]()
Ik doe het gewoon allebei niet.. gadver, beetje kwijlen in de bek van een anderquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder neuk dan zoen. Zoenen is intiem ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon allebei niet.. gadver, beetje kwijlen in de bek van een anderof erger, zij in jouw bek
![]()
en dan heb ik het al helemaal niet over neuken.. Met je pisapparaat in zo een muf stinkend, donker, nat, hol heen en weer schuiven totdat er een kwakje uit jakkert.. neee... bah!
iew een volle neusquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook zeker niet ziek noemen hoor, alleen een volle neus en af en toe een traantje in mijn ogen, verder functioneer ik helemaal perfect..... nou ja..... perfect..dat heb ik natuurlijk nooit gedaan
nee dat niet.. daar zou ik het gewoon gezellig mee hebben zonder lichaamsappen uit te wisselenquote:
ik zou t iets anders gezegd hebben, maar:eens!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon allebei niet.. gadver, beetje kwijlen in de bek van een anderof erger, zij in jouw bek
![]()
en dan heb ik het al helemaal niet over neuken.. Met je pisapparaat in zo een muf stinkend, donker, nat, hol heen en weer schuiven totdat er een kwakje uit jakkert.. neee... bah!
Ze is wel echt heel mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee dat niet.. daar zou ik het gewoon gezellig mee hebben zonder lichaamsappen uit te wisselen
maar met 3 uur......
dat zeg ik.. zoenen is special HUUU SPECIALLLL *jostimoves doet*quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
lief en onschuldig.. was het brownie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze is wel echt heel mooi
En heeft zo'n lief / onschuldige uitstraling...
Alleen ze heeft me nu al 4x gesmst sinds gisteravond...
Niks is speciaal, alleen sommige frikadellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dat zeg ik.. zoenen is special HUUU SPECIALLLL *jostimoves doet*
neuken is lekkervochtige streken
volgens mij heb je koorts snortebollie.. je praat raar
Brownie is geen 17 tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
lief en onschuldig.. was het brownie?![]()
wat is de toon van de smsjes?
In 't zweet des aanschijns zult gij uw brood verdienenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:04 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo deprimerend heh
Ik ben de enige in huis die moet werken vandaag
De rest slaapt nog
fucklord! nu heb ik trek in een snackquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niks is speciaal, alleen sommige frikadellen
Cheese burgerquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
fucklord! nu heb ik trek in een snack
met curry
en een berehap met satesaus plx kthxbye
geen idee hoe oud ze isquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Brownie is geen 17 toch?
Dat ze het leuk vond, en wanneer ik haar weer wil zien
Vanavond komt wel goed uit jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
geen idee hoe oud ze is
ze is wel lief en heel onschuldig
stuur haar een sms dat je vanavond wel zin hebt
Ik ben zo lief en onschuldigquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
lief en onschuldig.. was het brownie?![]()
wat is de toon van de smsjes?
ze is in de war.. nu toeslaan manquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vanavond komt wel goed uit ja![]()
Maar kom op, zó makkelijk heb ik het dan nog nooit gehad...
En 17 en 21...
Kan dat ?
Ja je zal er wel niks van voelen, zij alleen misschien
Maar ik ga naar mijn werk, lees zodirect wel verder
Nee dat kan niet, remember remember, de "1000 weken" regel vanaf je 21e toepassenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vanavond komt wel goed uit ja![]()
Maar kom op, zó makkelijk heb ik het dan nog nooit gehad...
En 17 en 21...
Kan dat ?
Ja je zal er wel niks van voelen, zij alleen misschien
Maar ik ga naar mijn werk, lees zodirect wel verder
Ja ik was het niet. Ik zag dat ik je foto's echt nét gemist heb.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zo lief en onschuldig
Nou ja, wel pas nog gehoord dat ik er zo uitzie iig
Berehap Satéquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
fucklord! nu heb ik trek in een snack
met curry
en een berehap met satesaus plx kthxbye
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
geen idee hoe oud ze is
ze is wel lief en heel onschuldig
stuur haar een sms dat je vanavond wel zin hebt
owww.. maar dan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb toch gefietst!
Het was minder nat dan ik dacht. Let wel... was.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja ik was het niet. Ik zag dat ik je foto's echt nét gemist heb.
VERDEURIE. nou goed.. je karakter is zachtaardig.. daar doe ik het wel op dan
Ik had exact hetzelfde om half 7 toen ik wakker werd. Leuke droom, die wil ik onthouden. Wekker gaat om 10 voor 8 en weg droomquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:04 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Bereklauw hier in h et zuiden. En als je berehap sate zegt krijg je een berehap met curry mayo en satequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Berehap Saté![]()
Goed om het over te hebben nu ik vergeten ben te ontbijten
Kan je m even proper opvoeden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
KF heeft mn nummer niet.
En dat zou ook wel heel erg zijn eigenlijk...
Sterker nog.. de route met de fiets is anders voor mequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lekker fietsen.
De route ziet er altijd zo anders uit op de fiets. Laatste keer dat ik het deed zag ik dat ik dagelijks langs een lama en struisvogels reed. .. iwaslike.. OYGWTF?
i just sense these things. jij bent een kitten zo onschuldig.. yepquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
En ik ben 28
Dan heb je de verkeerde friettentquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Bereklauw hier in h et zuiden. En als je berehap sate zegt krijg je een berehap met curry mayo en satebarbaren hier
hmm mexicano
Ik wil niet eens denken aan dat soort eten nu. Zou direct weer omhoog komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Bereklauw hier in h et zuiden. En als je berehap sate zegt krijg je een berehap met curry mayo en satebarbaren hier
hmm mexicano
Wel eens geprobeerd? Lichaam kan wel wat hebben hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil niet eens denken aan dat soort eten nu. Zou direct weer omhoog komen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hmm mexicano
come on.. take one for the teamquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken eigenlijk
Echt! Wat is dat toch met dat aanpraten van eenleeftijdscomplex wat iedereen doetquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
i just sense these things. jij bent een kitten zo onschuldig.. yep
28? DAS BIJNA 30
zit best een goede in middelbeersquote:
Lekker man, vet eten op de vroege morgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil niet eens denken aan dat soort eten nu. Zou direct weer omhoog komen.
Zonder softijsjes met chocodip heb je het recht niet om jezelf snackbar te noemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
zit best een goede in middelbeers
hebben ook softijsjes met chocodip
Bwoh.. is een beetje vergelijkbaar met ongefundeerd almere bashen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt! Wat is dat toch met dat aanpraten van eenleeftijdscomplex wat iedereen doet
Ik heb totaal geen problemen met mijn leeftijd en als ik volgende maand jarig ben, mogen jullie me allemaal feliciteren met mn BIJNA 30 !!!
Ja vroeger weleens gedaan, smaakte me totaal niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd? Lichaam kan wel wat hebben hoor.
Waar denk je dan aan? brinta?
Leeftijd is wel een punt als het om een partner gaat, zal niet gauw iets beginnen met iemand van 23 ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Bwoh.. is een beetje vergelijkbaar met ongefundeerd almere bashen.
Al kan leeftijd wel snel een heikel punt bij mensen. Vooral vrouwen. Eens kijken kan ik hier iemand al teasen met 'bijna 40'?
!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zonder softijsjes met chocodip heb je het recht niet om jezelf snackbar te noemen.
Vroegah op Terschelling zaten we rond deze tijd te bbqenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vroeger weleens gedaan, smaakte me totaal niet.
Beschuitje en een croissantje zometeenEn dan om een uur of 10 een paar boterhammen
croissantjes zijn overrated imho.. beschuitjes zijn wel nom.. maar ook droog op de vroege morgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja vroeger weleens gedaan, smaakte me totaal niet.
Beschuitje en een croissantje zometeenEn dan om een uur of 10 een paar boterhammen
Helemaal gestoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vroegah op Terschelling zaten we rond deze tijd te bbqen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leeftijd is wel een punt als het om een partner gaat, zal niet gauw iets beginnen met iemand van 23 ofzo
Daarom thee erbijquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
croissantjes zijn overrated imho.. beschuitjes zijn wel nom.. maar ook droog op de vroege morgen
broodterhammen
Je hebt je schoenen niet aan, dus je kan niet lopen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gesolliciteerd! Hoe kan ik dan quitten!?
Niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik heb nooit een oudere vriendin gehad.. lijkt me ook wel wat.. heb je tenminste een beetje discussieniveau ende volwassenheid
Dat hoeft niet persé hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik heb nooit een oudere vriendin gehad.. lijkt me ook wel wat.. heb je tenminste een beetje discussieniveau ende volwassenheid
Niet gestoord, meer om de kater weg te werkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal gestoord.
Hoewel ik moet zeggen dat ik het wel kan hebben. In brazilie werd ik meestal rond 11 uur wakker en om 12 uur stond er warm eten op de tafel. Ik at gewoon mee
Ja, dank jequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?
Je hebt ook nooit een milfje gehad? You are missing out
Ik zeg juist dat sommige van de betere bedpartners milfs waren hoor!quote:
Niet in een relatie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?
Je hebt ook nooit een milfje gehad? You are missing out
Daar zeg je me wat.quote:
Oh dat zal heel goed kunnen ja. Dat ontken ik niet.quote:
Ik heb de nacht doorgehaald op mueslirepen, cola en filmpjes. (role models & rocknrolla)quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:37 schreef Rauw. het volgende:
De weinige slaap die ik gehad heb begint z'n tol te eisen, ik dommelde net in slaap.
Fijn, buren die midden in de nacht in de tuin ruzie staan te maken
Ahh gelukkig, geen joeyt IIquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Niet in een relatie.
Nee wees maar niet bang. Ive had my share of milf. It was good.
Tijgertje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:39 schreef Duimelot het volgende:wat zijn jullie mar actief hier zo vroeg op de morgen
ik probeer een beetje focus te bouwen met Golden Powerquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb de nacht doorgehaald op mueslirepen, cola en filmpjes. (role models & rocknrolla)
En ik ben nog best hyper. (crash komt vanmiddag wel)
Ja heerlijk, alleen ben mijn droom vergetenquote:
was t een fijne droom? dan t gevoel maar gewoon behoudenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja heerlijk, alleen ben mijn droom vergeten
En nu naar kantoor
Nee zeker niet.quote:
bullit, cappuccino en cola zeroquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik probeer een beetje focus te bouwen met Golden Power
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:44 schreef zbbrox het volgende:
Oh mijn redding. De eerste sms is binnen.
Wie o wie...
ikke welquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb er nog geen gehad zo oneerlijk
Jij hebt toch een vriendje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb er nog geen gehad zo oneerlijk
met wie heeft kwaak dan? of was het snuit.. kwaak met snuit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke????
heul niet ik ben hier helemaal legaal enzo!
kwaak heeft met murmeli en snuit doet t met iedereenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
met wie heeft kwaak dan? of was het snuit.. kwaak met snuit?
nou goed.. mijn sms was van carool![]()
snuit high five! ik spreek ook met iedereen afquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kwaak heeft met murmeli en snuit doet t met iedereen(afspreken dan)
ah je gaat voor een milf
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
snuit high five! ik spreek ook met iedereen af
oja murm.. hm misschien handig om eens een lijstje te zien wie met wie heeft en een lijstje van de milfs
so couples:
- kwaak & murm
- Ado & JB
- Goeroe & Vencodark
milf:
- Carooltje
- JB
- Duimelot
- en nog een aantal maar kweet niet precies wie allemaal
Ik zit al op 9quote:
we hebben het over milfs en elegy komt langs.. toeval? dont think soquote:
Ik daardoor ook niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik voel me niet gewild
ga maar richting werk....
Nouk en Auto zijn vriendinnetjes, geen couplequote:
Goeroe zie ik nooit posten.quote:
Da zegge ze allemaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nouk en Auto zijn vriendinnetjes, geen couple
hmkay. wie heeft me dat in mn hoofd gepraat dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hmkay. wie heeft me dat in mn hoofd gepraat dan?
RocknRollaquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb de nacht doorgehaald op mueslirepen, cola en filmpjes. (role models & rocknrolla)
En ik ben nog best hyper. (crash komt vanmiddag wel)
*deceptie*quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nogquote:
Da's puur en louter en zuiver toeval!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
we hebben het over milfs en elegy komt langs.. toeval? dont think so
quote:
Heb jij ook dat PM-etje gehad met die roddel over die 2 danquote:
Alles goed lekkertje?quote:
Mja, tgaat, tgaat. Beetje same shit different day. En met jou?quote:
Nouk babequote:Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen Tally, Box, Q, Elegy en de rest!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij ook dat PM-etje gehad met die roddel over die 2 dan
Ja ontzettend goed eigenlijk..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mja, tgaat, tgaat. Beetje same shit different day. En met jou?
Hoi Nouk
Da's mooi om te horenquote:
Niet voor 2100. Dus heb het morgen pas in huis. En dan ben ik niet thuis dus hoop dat het door de bus past.quote:
Die is ontslagen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's mooi om te horen
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die collega? Heb je 'm nog gekielhaald onder je Smartje?
Tis iets groter dan een half A4'tje, en iets dikker dan een dvd hoesje dus dat moet zonder problemen door de bus passen als je een standaard busformaat hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Niet voor 2100. Dus heb het morgen pas in huis. En dan ben ik niet thuis dus hoop dat het door de bus past.
Past het door de bus?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Niet voor 2100. Dus heb het morgen pas in huis. En dan ben ik niet thuis dus hoop dat het door de bus past.
Past het door de bus?
Fixedquote:
Hoe jong ben je zelf eigenlijk JB ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leeftijd is wel een punt als het om een partner gaat, zal niet gauw iets beginnen met iemand van 23 ofzo
Is dit wat ik denk dat het is?quote:
Nee want dan zou je een filmpje willen en dan zou je dr alleen maar opgewonden van rakenquote:
Ik denk dat jij iets fouts denktquote:
quote:
Mja zelfde hier, deadline @ 23:59 maar zo ff shoppen... handige planningquote:
CBT is niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan zou je een filmpje willen en dan zou je dr alleen maar opgewonden van raken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Past het door de bus?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tis iets groter dan een half A4'tje, en iets dikker dan een dvd hoesje dus dat moet zonder problemen door de bus passen als je een standaard busformaat hebt
Ik denk altijd foute dingenquote:
Ik heb wel hooggespannen verwachtingen naar het resultaat hèquote:
Yesh. Nu nog wat essentieel praktijkmateriaal erbij bestellen.quote:
Kut, ik loop dat soort dingen altijd misquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
CBT is niet zo mijn dingMaar ik zou er wel smakelijk om lachen
Daarom vind ik je toch ook zo leukquote:
Hou dan maar voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
Er was gisteravond zoiets grappigs trouwens![]()
Maar ik denk dat jullie er niet echt om kunnen lachen
Ja, datquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?
Vandaag of morgen krijg ik nieuwe match.quote:
Hihihi, alleen het materiaal?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Yesh. Nu nog wat essentieel praktijkmateriaal erbij bestellen.
Eerst ff spieken in het naslagwerk hoeveel meter ongeveer handig is.
Ooh thnxquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, dat
En @ KF, als je terugleest zie je dat ze 28 is.
De Baas!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kut, ik loop dat soort dingen altijd mis
Lucky basterd
'hooggespannen'quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb wel hooggespannen verwachtingen naar het resultaat hè
Jammerquote:
quote:Daarom vind ik je toch ook zo leuk
Ik heb volgens mij wel 40 match dingen, waarvan 35 nog nooit gesprokenquote:
Die brox, constant dates aan het regelen..quote:
Nog geen vaste plannen nee. En vooralsnog wil ik dat eventjes zo houdenquote:
Conquestador!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De Baas!
Hoe is het amigo? Das lang geleden!
quote:
En leuke mannenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef Belsezar het volgende:
Het zit hier weer vol met leuke vrouwen
Carooltje
Dr34m3r
Grijsmuisje
Tally![]()
Die picture unblurrer werkt niet bij deze nieuwe...quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel 40 match dingen, waarvan 35 nog nooit gesproken
Wie niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij ook dat PM-etje gehad met die roddel over die 2 dan
vertelquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
Er was gisteravond zoiets grappigs trouwens![]()
Maar ik denk dat jullie er niet echt om kunnen lachen
Ikquote:
Gelukkig heb ik genoeg zelfkennisquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef Belsezar het volgende:
Carooltje
Dr34m3r
Grijsmuisje
Tally![]()
Jaaa jij wel!! ikke moet gwn tot half 5 hoorquote:
Lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die brox, constant dates aan het regelen..
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef Belsezar het volgende:
Carooltje
Dr34m3r
Grijsmuisje
Tally![]()
Zaterdag naar Beverwijk (overdag de hele dag).. En savonds weinig..quote:
Maar als iemand haptquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lijkt maar zo.
Jouw 06 heb ik nog niet.....(zie je.. ik bedoel het grappig )
B.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef Belsezar het volgende:
Carooltje
Dr34m3r
Grijsmuisje
Tally![]()
1 weggeknikkerd die nooit online wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die picture unblurrer werkt niet bij deze nieuwe...
Maar ik heb mijn eerste 3 matches verwijderd...
Omdat ik dacht dat je geen nieuwe erbij kon krijgen als je er al 3 had
bazaar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Zaterdag naar Beverwijk (overdag de hele dag).. En savonds weinig..
En op zondag ga ik naar de bioscoop als het goed is
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
1 weggeknikkerd die nooit online was
1 heeft mij weggeknikkerd 1x gesproken
1 is een limburger.. .moet ik er nog uitknikkeren
Goed! Hoe kan het ook anders als 1 van leiders van de nieuwe wereldorde!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Conquestador!
Kameraad! Hier alles goed, same old, same old. En daar? Lekker gebeest in Brazillië? Pics?
[..]
Ja.. Kijken voor een kleed.. Ik mag eindelijk wel weer eens een nieuw tapijtje op de vloerquote:
Als iemand hapt dan nog niets.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar als iemand hapt![]()
Die krijg je ook niet![]()
Voor mij niet nee..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nummer hebben means nothing. Toch tally?
Leuk, de zwarte marktquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Zaterdag naar Beverwijk (overdag de hele dag).. En savonds weinig..
En op zondag ga ik naar de bioscoop als het goed is
Als iemand hapt dan spreek je toch wel af neem ik aan?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Als iemand hapt dan nog niets.
Ik krijg een sms.. en dan trigger ik pas om terug te sturen. Ik ben bar slecht in initiatief nemen.
Nummer hebben means nothing. Toch tally?
zoiets, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Je hebt touw besteld en gaat iemand vastbinden brox?
al dat onderlinge gesmoes
Morguhhquote:
Ik weet nog niet welke filmquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Leuk, de zwarte markt
Welke film? Ik ben laatst naar de nieuwe Fast & Furious geweestMaar zo zonde van die Skyline
leuk, maar ik zag iets over een smart.. kleed + smart = failquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Kijken voor een kleed.. Ik mag eindelijk wel weer eens een nieuw tapijtje op de vloer
Inderdaad, ons Nieuwe Rijk zal komenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Hoe kan het ook anders als 1 van leiders van de nieuwe wereldorde!![]()
Natuurlijk! En we beesten hier gewoon door!![]()
Oh ja, die vergeet ik echt elke keer te posten. *zet nu een herinnering in mobieltje om het dit weekend te doen*
Oh en check even www.ironsky.net I think you will like it
Het is voor jullie waarschijnlijk niet zo grappig als het voor mij wasquote:
Jij gaat batsen in de bios?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke filmGing mij meer om de gezelschap
De film is maar bijzaak..
ik had een duitse nasync versie geslurpt.. kwam ik gisternacht achterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Leuk, de zwarte markt
Welke film? Ik ben laatst naar de nieuwe Fast & Furious geweestMaar zo zonde van die Skyline
Dat weet ik wel zeker.. Maar we hebben ook een Renault Avantime.. En daar pastie perfect inquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
leuk, maar ik zag iets over een smart.. kleed + smart = fail
denk ik
Goedemorgen!quote:
euh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als iemand hapt dan spreek je toch wel af neem ik aan?!
Weet ik
Ik bats niet in de biosquote:
Was ik jou vergeten? Hoe kan dat nou?quote:
Naar de bios jij! Vort!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik had een duitse nasync versie geslurpt.. kwam ik gisternacht achter
Anders raak je de draad kwijt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
Soms ben ik echt blij dat het van mij allemaal niet zo ingewikkeld hoeft...
Wat niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
Soms ben ik echt blij dat het van mij allemaal niet zo ingewikkeld hoeft...
Exactly!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inderdaad, ons Nieuwe Rijk zal komen
You animal! Maar hier is de setting toch heel anders dan daar? Is het dan nog wel te doen?
Is die site nsfw?
Je bedoelt, dat de omgeving zich aanpast aan jou natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Exactly!
Das waar, maar ik kan me goed aanpassen
Nee hoor, kan je gewoon bekijken.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naar de bios jij! Vort!
[..]
Anders raak je de draad kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |