quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!![]()
Trusten allen!
Nee, mijn paranoia! Die noem ik terecht, zo is gebleken netquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Noem je autisme onterecht?
[..]
Wawt afgeleerd?![]()
quote:
Noem je autisme onterecht?quote:
Wawt afgeleerd?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of je het al afgeleerd bent. What was I thinking?![]()
En jij?
Ik wist gewoon al wat je ging zeggen, ik had al voor jouw post gereageerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Noem je autisme onterecht?
[..]
Wawt afgeleerd?![]()
Link!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wist gewoon al wat je ging zeggen, ik had al voor jouw post gereageerd!
Deed het pijn?quote:
Ik lees net dat jij al een knuffelbeertje hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht in het vorige topic. Ja, stomme post-lapo-post.
As usual...quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:40 schreef dawg het volgende:
Ze heeft stiekem haar modpowers misgebruikt Ado. Denk ik.
Ik heb er meerdere.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij al een knuffelbeertje hebt
Macht nichts aus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
As usual...
wordt je daar nou geil van KB?? Macht?
Ow... Dan zal er wel een wachtlijst zijn.. Daar doe ik niet aan meequote:
Dawt is uw goed recht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow... Dan zal er wel een wachtlijst zijn.. Daar doe ik niet aan mee
PUB, dat is voor jou toch geen concurrentie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow... Dan zal er wel een wachtlijst zijn.. Daar doe ik niet aan mee
Next!!!!quote:
PUB??quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef dawg het volgende:
[..]
PUB, dat is voor jou toch geen concurrentie?
Vandaar dat jij MOD'je bent geworden... Je hebt je weg omhoog geneukt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
frau is er een van dus day schiet niet op.
quote:
Ja, frau regelt het dan allemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar dat jij MOD'je bent geworden... Je hebt je weg omhoog geneukt!![]()
Ow, hier blijven we nog 1 op 1 doorgaan?quote:
Heb je iedereen weggejaagd?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, hier blijven we nog 1 op 1 doorgaan?
Of jij!quote:
sorry ik ben al gereserveerd door krentenbol.quote:
Kut... 2e plaats, na de grootste kutfokker!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 16 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 148 KudFokker
22. 120 Adolecens
31. 097 Rauw.
32. 096 liefie_
33. 093 Cuegirllie
47. 077 DR34M3R
48. 076 JaniesBrownie
57. 072 Nouk84
86. 059 Belsezar
Opzeggen door wie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sorry ik ben al gereserveerd door krentenbol.
Contract loopt over 1,5 jaar af. 3 maanden van tevoren opzeggen anders wordt ie weer verlengd.
tietenquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Opzeggen door wie?![]()
Maar nee, blijf lekker bij Krentenbol, zij kan je ongetwijfeld geven, wat ik niet kan
oehquote:Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Daaromquote:
Ja, het volledige topic komtquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef fraubitch het volgende:
oh! jullie gaan deeten bij de stairway!
Je hebt de OP gelezen?quote:
nee kan niet echt slapen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom![]()
[..]
Ja, het volledige topic komt(not)
[..]
Je hebt de OP gelezen?
Kan je niet slapen?
Ga jij ff lekker swingen, ik spreek je later wel weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee kan niet echt slapen.
Maar ik moet mezelf er toch maar toe swingen!
HOP! FB! JE BED IN JIJ!
swingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker swingen, ik spreek je later wel weer![]()
Slaap lekker!
quote:
Zo! Nicequote:
yeshquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef fraubitch het volgende:
oh! jullie gaan deeten bij de stairway!
Hey MNR ja kan ik jou nu ook eens goedemorgen wensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:17 schreef MNR het volgende:
Hey Box! Goeiemorgen zeg
En andere vroege vogels ook een hele goede morgen.
Nee, staat onder contract bij krentenbol. Zoiets was het.quote:
Contracten zijn er om verbroken te worden. Goeiemorgen. Ik ben zo ook weg. Lekker zwoegen en daarna lekker feeschten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee, staat onder contract bij krentenbol. Zoiets was het.
Ja, ik zie het. Leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey MNR ja kan ik jou nu ook eens goedemorgen wensenWel een beetje vroeg
Werk ze Q. en alvast een fijn weekend danquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Contracten zijn er om verbroken te worden. Goeiemorgen. Ik ben zo ook weg. Lekker zwoegen en daarna lekker feeschten.
Hehehequote:Op vrijdag 17 april 2009 07:04 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Dit vind ik nou jammer hè. Ik werd vannacht om 04.31 uur wakker met een euforisch gevoel, ik had zo'n geweldige droom gehad. Ik heb op de wekker gekeken, was blij dat ik nog even mocht slapen en bedacht me dat ik die droom wel moest onthouden.
Nu word ik wakker, en wat weet ik nog? Dat ik om 04:31 uur wakker werd.![]()
En mijn laatste droom natuurlijk, was ook leuk. Ik was in een gezellig kroegje..
Ik hoop dat die andere zometeen nog terugkomt
Thats the spirit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Contracten zijn er om verbroken te worden. Goeiemorgen. Ik ben zo ook weg. Lekker zwoegen en daarna lekker feeschten.
Thanks.quote:
Leukleuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:04 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Dit vind ik nou jammer hè. Ik werd vannacht om 04.31 uur wakker met een euforisch gevoel, ik had zo'n geweldige droom gehad. Ik heb op de wekker gekeken, was blij dat ik nog even mocht slapen en bedacht me dat ik die droom wel moest onthouden.
Nu word ik wakker, en wat weet ik nog? Dat ik om 04:31 uur wakker werd.![]()
En mijn laatste droom natuurlijk, was ook leuk. Ik was in een gezellig kroegje..
Ik hoop dat die andere zometeen nog terugkomt
Goeiemorgen Snuitquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goeeeeeeeeeedemorgen!nog heeeeeeel even werken en dan is het weeeeeeekend!
whoehoe!
Heeft de hele nacht doorgeregend bij mij. Alles ruikt nu lekker.. ehm.. regenachtig.. aparte geur... krijg er associaties van dat de straten weer schoon zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:25 schreef Q. het volgende:
Zo. Lekker nat geregend. Gelukkig woon ik dicht bij mijn werk.
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goedemorgen MNR, lekker geslapen? lief gedroomd?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Goeiemorgen Dreamer
(als je het gevoel maar vasthoudt. Die droom komt vanzelf wel weer naar boven).
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goeeeeeeeeeedemorgen!nog heeeeeeel even werken en dan is het weeeeeeekend!
whoehoe!
Eindhoven in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Thats the spirit.
Even tot 1200 mn neus legen en dan eindhoven even in als ik niet in slaap val onderweg.
Ik dacht dat je je neus ging legen? Dan moet je niet gaan snuiven.. Sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Thanks.
Denk dat ik coke nodig heb wil ik het redden. Eigen schuld.
Ik heb geen nachtkastje. Mijn bed past net tussen de muren, en dan heb ik nog ca 15 cm over. Daar ligt wel een notitieblokje overigens met pen, maar niet voor mijn dromen. Die is voor de werkelijkheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leukleuk.
Pen en papier op het nachtkastje leggen.
Zodat je daar iets sneller kan beginnen met droog worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:25 schreef Q. het volgende:
Zo. Lekker nat geregend. Gelukkig woon ik dicht bij mijn werk.
Ik denk dat ik heel schandalig ook met de auto ga vandaag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:33 schreef MNR het volgende:
*schoof net gordijntjes open
OMG! Wààr is de zon?![]()
Ben blij dat ik dadelijk in mijn autootje zit met Q-music.
Ow, dit nummer, te lekker!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laten we de dag beginnen met een mooie multiquote:
[..]Je bent erg goed bezig zie ik, ieders dag net een beetje mooier laten beginnen met wat speciale aandacht! Tof
Ik vrees echter dat ik die droom kwijt ben. Ik weet wel dt ik vannacht wakker werd met dat euforische gevoel, maar dat is verder ook weg. Met een beetje geluk droom ik vannacht het vervolg
quote:Ik denk dat ik heel schandalig ook met de auto ga vandaag.
waarom las ik snuit aan wegdek en kreeg ik gelijk het idee dat jij mij een ongluk toewenste?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heeft de hele nacht doorgeregend bij mij. Alles ruikt nu lekker.. ehm.. regenachtig.. aparte geur... krijg er associaties van dat de straten weer schoon zijn.*snuift aan wegdek*
Wel. Want met de fiets ben ik er snellerquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:39 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Niets schandaligs aan, geheel geoorloofd!
* off
Nein silly!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom las ik snuit aan wegdek en kreeg ik gelijk het idee dat jij mij een ongluk toewenste?whehe!
Dreamer! mogguh!werksuh!
Er moet weer gewerkt wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het zo gezellig was was je nu nog niet wakker geweest
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lag in bed, sliep bijna (Echt bijna) en schoot ineens wakker omdat ik aan MNR moest denken.
Heb een boekentip voor je!
Zilah, van K. Schippers
een roman, vind het echt iets voor jou en als ik het nu niet gezegd zou hebben, was ik bang t te vergeten.
1. eindhoven in.. kijken of ik impulsief genoeg ben om een nieuw mobieltje te kopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef DR34M3R het volgende:
Eindhoven in?
* DR34M3R ziet mogelijkheden
[..]
Ik dacht dat je je neus ging legen? Dan moet je niet gaan snuiven.. Sowieso niet doen.
[..]
Ik heb geen nachtkastje. Mijn bed past net tussen de muren, en dan heb ik nog ca 15 cm over. Daar ligt wel een notitieblokje overigens met pen, maar niet voor mijn dromen. Die is voor de werkelijkheid
[..]
Dus je hebt genoikt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er moet weer gewerkt worden
Maar dat meisje was me 2 vriendinnenen dat meisje wat me smsde zat me de hele tijd de koppelen aan een van die vriendinnen van haar... die overigens ook pas 17 is
Daar ben ik mee geweest, en toen weer naar huis...
Voelde me echt nog verrot van het hardlopen van eergisteren...![]()
Neinnnnquote:
ahw laat maar.. ik snuif wel voor 2quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
door mijn hooikoorts en airco verkouden neus wil ik best een poging tot snuiven doen
Ik denk dat ik eerder neuk dan zoen. Zoenen is intiem ofzo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neinnnn
Alleen gezoend
Ik heb haar 2 uur gezien joh
Zo'n baas ben ik helaas nog niet, om dan al foekie foekie te hosselen
Ik wil mezelf ook zeker niet ziek noemen hoor, alleen een volle neus en af en toe een traantje in mijn ogen, verder functioneer ik helemaal perfect..... nou ja..... perfect..quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahw laat maar.. ik snuif wel voor 2
* zbbrox is nooit ziekjes eigenlijk
Iemand die je net 2 uur kentquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder neuk dan zoen. Zoenen is intiem ofzo.![]()
Ik doe het gewoon allebei niet.. gadver, beetje kwijlen in de bek van een anderquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder neuk dan zoen. Zoenen is intiem ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon allebei niet.. gadver, beetje kwijlen in de bek van een anderof erger, zij in jouw bek
![]()
en dan heb ik het al helemaal niet over neuken.. Met je pisapparaat in zo een muf stinkend, donker, nat, hol heen en weer schuiven totdat er een kwakje uit jakkert.. neee... bah!
iew een volle neusquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook zeker niet ziek noemen hoor, alleen een volle neus en af en toe een traantje in mijn ogen, verder functioneer ik helemaal perfect..... nou ja..... perfect..dat heb ik natuurlijk nooit gedaan
nee dat niet.. daar zou ik het gewoon gezellig mee hebben zonder lichaamsappen uit te wisselenquote:
ik zou t iets anders gezegd hebben, maar:eens!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon allebei niet.. gadver, beetje kwijlen in de bek van een anderof erger, zij in jouw bek
![]()
en dan heb ik het al helemaal niet over neuken.. Met je pisapparaat in zo een muf stinkend, donker, nat, hol heen en weer schuiven totdat er een kwakje uit jakkert.. neee... bah!
Ze is wel echt heel mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee dat niet.. daar zou ik het gewoon gezellig mee hebben zonder lichaamsappen uit te wisselen
maar met 3 uur......
dat zeg ik.. zoenen is special HUUU SPECIALLLL *jostimoves doet*quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
lief en onschuldig.. was het brownie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze is wel echt heel mooi
En heeft zo'n lief / onschuldige uitstraling...
Alleen ze heeft me nu al 4x gesmst sinds gisteravond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |