abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68089694
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Hexagon het volgende:
E dan te bedenken dat vervolgfilms meestal slechter zijn dan de eerste
, Geert wilders 'owned' gewoon, hij doet het op een lompe manier.. dat wel.

Maar dat is blijkbaar noodzakelijk.
  donderdag 16 april 2009 @ 22:31:24 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_68089790
Foto's quoten

Goed argument!!!

Wel een hele ouwe btw

[ Bericht 28% gewijzigd door Hexagon op 16-04-2009 22:37:10 ]
pi_68090686
quote:
Godfather 2. .
I´m back.
pi_68092663
Volgens mij zijn alle relevante opmerkingen nu wel gemaakt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_68093338
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef DirkZz het volgende:

[..]

[ afbeelding ], Geert wilders 'owned' gewoon, hij doet het op een lompe manier.. dat wel.

Maar dat is blijkbaar noodzakelijk.
Hoog niveau weer.
pi_68093429
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
Ben wel zeer benieuwd hoe de wereld hier op gaat reageren.
Zou briljant zijn als ze 'm massaal negeren.
Maar dat zal wel niet helaas.
Hoop alleen dat die NL dus niet meer schade aandoet dan met deel 1, al kon dat wel aardig weggemoffeld worden had ik het idee.
Zijn film zal heus niet zoveel economische schade veroorzaken als de film van Al Gore.
pi_68093458
Ik hoop niet dat de cliffhanger heel spannend is. Anders moeten ook weer wachten op Fitna III
pi_68095255
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef Kees22 het volgende:
Volgens mij zijn alle relevante opmerkingen nu wel gemaakt.
Dat het geen wet van Meden en Perzen is dat de sequel slechter is dan het eerste deel?
I´m back.
pi_68095524
Aandachtswhoritiz..
pi_68095528
Waarom zou je je zorgen maken?
pi_68095531
Precies, check wat de respons was op F1.
pi_68095989
quote:
Worden er dan nóg slechtere acteurs dan in deel 1 aangenomen volgens jou?
pi_68100553
Ik weet niet of film nog iets gaat toevoegen.
pi_68103901
te gekke special effects ook in fitna 1, zeker web 2.0 waardig - youtube. meer zou niet kunnen. hij heeft dat filmpje naar alle waarschijnlijkheid in zijn schuur in elkaar gezet.
pi_68104199
Wel vreemd dat men gewoon kan praten over de problemen die Polen wel of niet veroorzaken maar niet over problemen die Islamieten wel of niet veroorzaken.
Audaces fortuna juvat
pi_68104682
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Colnago het volgende:
Wel vreemd dat men gewoon kan praten over de problemen die Polen wel of niet veroorzaken maar niet over problemen die Islamieten wel of niet veroorzaken.
Volgens mij werd er volop over Islamieten gepraat. Ook alle linkse partijen en al ver voordat Wilders er een one partij issue van maakte.

Ik zie jouw punt niet.

Geloof ligt wel wat gevoeliger dan een bevolkingsgroep. Ik zou zeggen ga eens midden op straat het Christelijk of Joodse geloof beledigen en wees dan vooral verbaast wat voor reactie dat teweeg brengt.

Het grappige is dat in alle uitspraken van Wilders waar hij de woord koran gebruikt ook vervangen zou kunnen worden met de bijbel of torah. Het zou dan wetenschappelijk denk ik wel kloppen alleen maatschappelijk zou het niet worden geaccepteerd. Probeer nu een gemiddelde puber het scheppingsverhaal maar eens wijs te maken. De bijbel, torah en de koran is in het verre verleden geschreven met de normen en waarden die toen gelden. Die kun je niet in onze maatschappij meer letterlijk nemen maar er zijn nog genoeg gebieden op aarde waar de welvaart en ontwikkeling nog niet zover is waar de woorden wel letterlijk worden genomen.

V: Wat heeft een Moslim fundamentalist en Wilders met elkaar gemeen?
A: Het zijn beide extremisten.....
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68104828
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef kdijkstra het volgende:

Volgens mij werd er volop over Islamieten gepraat. Ook alle linkse partijen en al ver voordat Wilders er een one partij issue van maakte.

Ik zie jouw punt niet.

Kijk dan maar hoe men erover praat.
Iedereen die problemen naar voren brengt is meteen een racist als het over Moslims gaat en dat hoor je niet als men over problemen met de Poolse mensen praat.
Audaces fortuna juvat
pi_68104902
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef kdijkstra het volgende:

Geloof ligt wel wat gevoeliger dan een bevolkingsgroep. Ik zou zeggen ga eens midden op straat het Christelijk of Joodse geloof beledigen en wees dan vooral verbaast wat voor reactie dat teweeg brengt.

Probeer jij maar eens een life of Brian achtige film te maken met de Islam als onderwerp.
Daar zijn Islamieten en linkse mensen fel op tegen.
Audaces fortuna juvat
pi_68104964
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Colnago het volgende:

Daar zijn Islamieten en linkse mensen fel op tegen.
Ik weet zeker dat er genoeg islamieten zijn die er geen enkel probleem mee hebben en wat links er mee te maken heeft ontgaat mij al helemaal...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68105308
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat er genoeg islamieten zijn die er geen enkel probleem mee hebben en wat links er mee te maken heeft ontgaat mij al helemaal...
Dat leer je dan ook niet op de kleuterschool.
Audaces fortuna juvat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')