Is dat nog mogelijk dan??quote:Op donderdag 16 april 2009 21:11 schreef Flurry het volgende:
tja... dat hoop ik ook, maar de sequel is meestal slechter dan het origineel
Ik sluit me hierbij aan, ga hem ook niet kijken tenzij ik ergens verneem dat hij stukken beter is dan deel 1..quote:
Wat zijn die vermeende problemen die massaimmigratie (spatiegebruik.nl) teweeg brengt? Ik ga niet eens meer de moeite nemen om zo'n stukje broddelwerk te gaan bekijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
..... de vinger legt op problemen die massa immigratie teweeg brengt.
Misschien een rectificatie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef Opperkwal het volgende:
Is het niet een aanvulling ipv vervolg?
Nou, hij schijnt met professionele filmmakers in de weer te zijn....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:11 schreef Flurry het volgende:
Welk concept? Het ding was zo vaag dat je er van alles in kon zien. Jij zag jouw concept erin, ik het mijnequote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, hij schijnt met professionele filmmakers in de weer te zijn....
Trouwens die eerste versie vond ik qua concept wel degelijk goed, alleen de uitvoering was teveel geknip en geplak...
Godfather 2 is beter dan 1, vind ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:11 schreef Flurry het volgende:
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Godfather 2 is beter dan 1, vind ik.
Iedereen weet dat het WTC door Bush zelf is neergehaald. Als je die stokoude beelden uit 2001 wil gebruiken om hier bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten heb je ze toch echt niet allemaal op een rijtje.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, hij schijnt met professionele filmmakers in de weer te zijn....
Trouwens die eerste versie vond ik qua concept wel degelijk goed, alleen de uitvoering was teveel geknip en geplak...
Nou ja, het concept waarmee inzichtelijk werd gemaakt dat aan de hand van geweldadige Koranteksten aanslagen zijn gepleegd....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
Welk concept? Het ding was zo vaag dat je er van alles in kon zien. Jij zag jouw concept erin, ik het mijne
Integratieproblematiek.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wat zijn die vermeende problemen die massaimmigratie (spatiegebruik.nl) teweeg brengt? Ik ga niet eens meer de moeite nemen om zo'n stukje broddelwerk te gaan bekijken.
Vrij grote kans dat Wilders dat óók als bedreiging ziet.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef Leevancleef het volgende:
Laat Wilders eens een film maken over de ware bedreiging voor Westerse samenleving; de ongeletterde volksmassa's die debatten verzieken met hun polariserende stellingnames en de maatschappij ontwrichten met hun nationalisme, racisme en algeheel gebrek aan fatsoen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Hexagon het volgende:
E dan te bedenken dat vervolgfilms meestal slechter zijn dan de eerste
Godfather 2.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Hexagon het volgende:
Hoog niveau weer.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
[ afbeelding ], Geert wilders 'owned' gewoon, hij doet het op een lompe manier.. dat wel.
Maar dat is blijkbaar noodzakelijk.
Zijn film zal heus niet zoveel economische schade veroorzaken als de film van Al Gore.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
Ben wel zeer benieuwd hoe de wereld hier op gaat reageren.
Zou briljant zijn als ze 'm massaal negeren.
Maar dat zal wel niet helaas.
Hoop alleen dat die NL dus niet meer schade aandoet dan met deel 1, al kon dat wel aardig weggemoffeld worden had ik het idee.
Dat het geen wet van Meden en Perzen is dat de sequel slechter is dan het eerste deel?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef Kees22 het volgende:
Volgens mij zijn alle relevante opmerkingen nu wel gemaakt.
Worden er dan nóg slechtere acteurs dan in deel 1 aangenomen volgens jou?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij werd er volop over Islamieten gepraat. Ook alle linkse partijen en al ver voordat Wilders er een one partij issue van maakte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Colnago het volgende:
Wel vreemd dat men gewoon kan praten over de problemen die Polen wel of niet veroorzaken maar niet over problemen die Islamieten wel of niet veroorzaken.
Kijk dan maar hoe men erover praat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef kdijkstra het volgende:
Volgens mij werd er volop over Islamieten gepraat. Ook alle linkse partijen en al ver voordat Wilders er een one partij issue van maakte.
Ik zie jouw punt niet.
Probeer jij maar eens een life of Brian achtige film te maken met de Islam als onderwerp.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef kdijkstra het volgende:
Geloof ligt wel wat gevoeliger dan een bevolkingsgroep. Ik zou zeggen ga eens midden op straat het Christelijk of Joodse geloof beledigen en wees dan vooral verbaast wat voor reactie dat teweeg brengt.
Ik weet zeker dat er genoeg islamieten zijn die er geen enkel probleem mee hebben en wat links er mee te maken heeft ontgaat mij al helemaal...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Colnago het volgende:
Daar zijn Islamieten en linkse mensen fel op tegen.
Dat leer je dan ook niet op de kleuterschool.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er genoeg islamieten zijn die er geen enkel probleem mee hebben en wat links er mee te maken heeft ontgaat mij al helemaal...
Ok, sorry dat ik jou zo'n lastige vraag stelde dan. Maar als je het niet weet, waarom stel je het dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef Colnago het volgende:
Dat leer je dan ook niet op de kleuterschool.
Wilders ìs onderdeel van die bedreiging.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrij grote kans dat Wilders dat óók als bedreiging ziet.
Die zijn er. Ook zijn er boeken die nog veel verder gaan dan wat Wilders zegt (in het arabisch). Daar is de Moslim gemeenschap ook niet altijd even blij mee maar het kan wel degelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Colnago het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een life of Brian achtige film te maken met de Islam als onderwerp.
Daar zijn Islamieten en linkse mensen fel op tegen.
Geeft niet, ik ben ook jong geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef DS4 het volgende:
Ok, sorry dat ik jou zo'n lastige vraag stelde dan.
De duivels verzen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Die zijn er. Ook zijn er boeken die nog veel verder gaan dan wat Wilders zegt (in het arabisch). Daar is de Moslim gemeenschap ook niet altijd even blij mee maar het kan wel degelijk.
Dat kun je ook zeggen van Atheïsten die zo'n anti goden film maken.quote:Het verschil zit hem in dat in dit geval een buitenstaander die helemaal NIETS met de islam te maken heeft hun geloof aan het bekritiseren is.
Dat ben ik wel met je eens maar kijk eens naar hun reactie als wij zeggen dat een vrouw geen hoofddoek op hoeft in ons land.quote:Als een Moslim roept dat alle Christelijke vrouwen een burka moeten gaan dragen staat het gelijk in de krant en dan wordt er ook moord en brand geroepen in het westen. Dan moeten wij niet vreemd opkijken wanneer hetzelfde gebeurd. Wie zegt dat onze normen en waarden het beste zijn. In onze samenleving absoluut en ik geloof ook wel dat onze normen en waarden het beste zijn maar ik ben er mee opgegroeid. Ik kan me zo voorstellen dat een Islamiet er precies zo over denkt. Nu heb ik even Burka als voorbeeld genomen maar neem een willekeurige oneliner van dhr Wilders en verbouw het voor het Christelijk geloof.
Ik heb het niet over aanslagen gehad maar wel op de angst om iets negatiefs over de Islam te zeggen.quote:Ga nu niet roepen dat de Islamieten zo gevaarlijk zijn en aanslagen plegen. Dat doen we in het westen ook. Ik wil er aan herinneren dat na de moord op dhr Fortuyn er veel aanslagen zijn gepleegd op Islamitische scholen en moskeeen. Dat terwijl de Moslims helemaal niets met de dood van Fortuyn te maken hebben.
Is dat in het arabisch?quote:
Probeer eens wat negatiefs over de Joden te zeggen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef Colnago het volgende:
Ik heb het niet over aanslagen gehad maar wel op de angst om iets negatiefs over de Islam te zeggen.
Vraag maar aan een caberetier.
Dat youtube knipsel was wel het dieptepunt ja, dat die sneue gast daar nog zo lang voer heeft moeten doenquote:
Ach nee. De volstrekte overbodigheid om diverse redenen van F2 Fitna 2 is inmiddels toch wel beargumenteerd?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat het geen wet van Meden en Perzen is dat de sequel slechter is dan het eerste deel?
Naar analogie van de Godfather (een kwaliteitsniveau dat fitna natuurlijk nooit zal halen, maar dat even los gezien) kun je in algemene zin toch niet per se van mening zijn dat sequels uit den boze moeten zijn, artistiek en qua inhoud gezien? Kijk, als Wilders nu, net als bij die police academy filmserie, 5 of 6 sequels maakt dan ben ik het wel met je eens, de boodschap verwatert dan, men borduurt dan te veel door op een formule die misschien ooit een succesje was, maar dat na 5 of 6 delen natuurlijk allang niet meer is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach nee. De volstrekte overbodigheid om diverse redenen van F2 Fitna 2 is inmiddels toch wel beargumenteerd?
Nu begint er een merkwaardige discussie over het maatschappelijk nut van films als Fitna.
Volgens mij heeft een film als Fitrna evenveel nut als een scriptie van en vmbo-scholier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |