Ja, voor ons welquote:
Goedkope imitatie van Jaap.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:03 schreef Kentoet het volgende:
Weet hij niet dat wijzen onbeschoft is?
Ik wil hem schoppenquote:
Ik vrees een Dennisquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedkope imitatie van Jaap.
[ afbeelding ]
Wat een übersukkel.quote:
Ik ga stemmen op madenquote:
Tijd dat jij er permanent in gaat en hem die klappen gaat geven.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:56 schreef Stefan het volgende:
Gelukkig dat je bij een terechte klap in De Bunker mag blijven. Deze jongen verdient veel terechte klappen
Frambozendieetquote:
quote:Verkeerde 'uitlating' in persbericht
Aangezien ik blijkbaar niet helemaal goed op de hoogte was van het format van het programma heb ik mij verkeerd uitgelaten in een persbericht.
In dit persbericht heb ik aangegeven medebewoners wel eerder weg te kunnen krijgen uit The Bunker dan de 5 dagen die daar voor staan en die uiteindelijk wordt bepaald door de kijker naar aanleiding van stemmen.
Achteraf gezien was het wellicht niet de juiste uitspraak ten opzichte van het format van dit programma, maar goed ik had een heel ander idee van het format.
Mijn visie op The Bunker was wel dat we moesten overleven met minimale levensbehoeften, maar niet dat je echt moet samenspelen als groep en al helemaal niet dat je elkaar er zo lang mogelijk moet proberen in te houden. Ook al wil diegene dus zelf het spel vroegtijdig verlaten, dan nog moet je proberen diegene erin te houden. Vertrekt diegene wel dan zal dit uiteindelijk negatieve gevolgen hebben op het totaal te winnen prijzengeld en op de groep.
Ik had tot mijn contractbespreking echt voor ogen dat je er dus voor jezelf zou zitten en dat je zelf aan je behoeftes moest zien te komen op welke manier dan ook. Dus teamspirit had ik helemaal niet op gerekend...Maar goed, toen was het interview al opgenomen en waren mijn uitlatingen niet meer terug te draaien. Ja en dan zou je wel die zin uit je persbericht kunnen halen voor hem op hyves te publiceren, maar dan ben je niet fair bezig. Er zullen toch altijd mensen zijn die wellicht tóch die krant lezen. Maar goed het heeft wel wel voor opschudding gezorgd merk ik want door deze ene 'negatieve' uitspraak heb ik helaas nog voor de start van het programma al heel veel negatieve vooroordelen omtrent mijn persoon losgekweekt bij sommige personen. Zonder iemand ook maar 1 minuut te hebben gezien denken mensen al te weten hoe diegene 'echt' in elkaar zit. Knap ! Zo moest ik binnen een dag na bekendmaking als deelnemer van The Bunker al als eerste dood, ben ik een gladjakker, een ala huub mannetje, een slechte jaap imitatie, een eigengeiler, een misbaksel, heb ik een irritante kop en weet ik veel wat nog meer voor leuzen...
Maar goed, das ook een bezigheid die voldoening kan geven op zich, mensen afzeiken. Of, verhalen verzinnen en/of verdaaien omtrent een persoon blijkt ook helemaal hip en trendy te zijn. Hmz...
Maar goed, even back to basic...In The Bunker is het dus de bedoeling dat je echt als groep leeft en dat je gezamelijk zoekt naar simpele en creatieve oplossingen door middel van weinig ingredieënten en of levensbehoeftes...
Nou daar kan ik in principe ook wel m'n draai in vinden volgens mij. En als mij dat niet lukt dan kan ik altijd nog na 5 dagen als ik eruit gestemd ben mensen gaan afzeiken op het internet. Wellicht word ik ooit weleens zo goed als sommige anderen daarin zijn...maar ja, al doende leert men volgens een wijs gezegde.
Nou ik ga gauw rond kijken op het Internet of er al weer wat meer nieuwe bewoordingen voor me zijn ontworpen...
Wordt Vervolgd...
Cheerio...
Peter
http://peter-thebunker.hy(...)in_persbericht/dOX7/
quote:Promotie / Meet & Greet in Stadscafe De Ontmoeting te Oss
Wanneer: vrijdag 17 april 2009 - 02:00 tot 02:45
Ter promotie van Peter zijn deelname aan The Bunker zal hij op vrijdagnacht van 2.00 tot 3.00 uur aanwezig zijn in Stadcafe De Ontmoeting in Oss. Hier zal hij de tijd nemen om iedereen toe te spreken om op hem te stemmen.
http://peter-thebunker.hy(...)e_Ontmoeting_te_Oss/
Iemand een life-feedquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 5 minuutjes, dan begint de persconferentie.
[..]
Wat zegt ie. Vertel. Ik hang aan je lippen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zegt ie. Vertel. Ik hang aan je lippen.
da's geen persbericht, da's een heel boekwerkquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PS: Goldenpage was hier WEER sneller mee!
Bedoelt hij niet de nacht van vrijdag op zaterdag?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet de nacht van vrijdag op zaterdag?
We vragen het even aan zijn persvoorlichter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet de nacht van vrijdag op zaterdag?
Niet in zijn eerste persbericht van DONDERDAG. Daar staat vannacht. Dus of t is NU of zn persvoorlichter is een prutser.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Er staat vrijdagnacht.
Jij leest het ook echt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
De hoofdprijs kan oplopen tot in de tonnen.
De bullshit Kluun lezen ook honderdduizenden mensen dus waarom dit niet.quote:
En minimaal drie sequels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:10 schreef Stefan het volgende:
Even daarvoor vertelt hij over de uitdagingen die hij, in zijn nog jonge bestaan, al is aangegaan. Op zijn 27e kwam Peter vanuit het hoge noorden naar Oss om aldaar in de uitvaartbranche te gaan werken.
Pffff. Heavy. Daar zit wel een speelfilm in.
Is wel een apart topic waard.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef Maanvis het volgende:
Hopelijk gaat alles nog een beetje eerlijk, nu we weten dat een zakelijke partner van Peter de eigenaar is van de locatie waar het programma opgenomen wordt
Die mag jij makenquote:
Hij las toch wel meequote:een ala huub mannetjes
quote:geplaatst door: Peter Nuninga
op: 18 Aug 2008
aantal keer bekeken: 665
contact
Mijn naam is Peter Nuninga en zoek leuke opdrachten voor tv, film, commercial en serie.
Echter geen figuratie.
Ervaringen:
T.V: Blauw Blauw, Spangen, Dok 12, Opgelicht, Dossier Gesloten, Baantjer, Supertech, Costa (serie)
Theaterervaring: Hoofdrolspeler in 4 verschillende theaterproducties in zowel binnen als buitenland.
Bedrijfsfilms: Diverse
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef Kentoet het volgende:
Speciaal 'Recessie Team' gaat Het Binnenhof opvrolijken
Deze ontmoeting was je zeker vergeten Huub?
Enne, zeker 'speciaal' deze club mensen
conveniently forgotten iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef Kentoet het volgende:
Speciaal 'Recessie Team' gaat Het Binnenhof opvrolijken
Deze ontmoeting was je zeker vergeten Huub?
Peter Nuninga alias "De Zakkenvuller".quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Kentoet het volgende:
Ik ben die Peter ff aan het googlen en hoe langer ik bezig ben, hoe gekker het wordt:
WTF is dit bv?
als dat hem is, mag hij wel eens heel hard gaan nadenken over die broek die hij aanheeft, mijn god, wát een gedrocht zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Staat Peter links achteraan?
Daar kan menig schnabbelaar nog wat van lerenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Peter Nuninga alias "De Zakkenvuller".
Nou speciaal voor jou dan...quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Ah, Peter heeft nog steeds niet in zijn eigen topic gereageerd. Typisch.
Nou is er toch nog eentje die 5 dagen naar me wil kijken....quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:55 schreef yvonne het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, daar is ie
Ik ben nu al fan, echt
Ja, en ik ben een krasse dame van 74, die best nog wat spaarcentjes in dr oude sok heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:57 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou is er toch nog eentje die 5 dagen naar me wil kijken....
Ja hij zal vast doods bang zijn voor jullie ongenuanceerde shit!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Ah, Peter heeft nog steeds niet in zijn eigen topic gereageerd. Typisch.
Echt wel...trillen gewoon. Durf er bijna al niet meer in.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ja hij zal vast doods bang zijn voor jullie ongenuanceerde shit!!!!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Echt wel...trillen gewoon. Durf er bijna al niet meer in.
Welkom op een....tadaaaaaaaaaaaaaa...Forumquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Thanks voor je bevestiging dat jullie forum vol zit met ongenuanceerde shit. Super.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welkom op een....tadaaaaaaaaaaaaaa...Forum
Ha, jij bent zn persvoorlichter toch, die met al die spelfouten in persberichten en een foute dag voor je persconferentie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Gezegt moeten hebben dat ik de berichten die eruit gaan niet zelf schrijf en de data's van bijvoorbeeld persconferentie's niet doorgeef, ja ik ben Peter's persvoorlichter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ha, jij bent zn persvoorlichter toch, die met al die spelfouten in persberichten en een foute dag voor je persconferentie.
Nee ik had persoonlijk hele andere emoties in gedachte, medelijden naar de Fokkers die hier 7 dagen in de week 24 uur per dag hun tijd zitten te verdoen. Meer niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wiebe en Peter, ik begrijp dat jullie om je heen slaan (basisemotie boos), maar volgens mij zit daaronder een laagje pijn (basisemotie bedroefd).
Ik wil hiervoor bij deze een stukje begrip aan jullie tonen.
Lekkere persvoorlichter ben je dan, dat je niet eens de uitgaande post controleert.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Gezegt moeten hebben dat ik de berichten die eruit gaan niet zelf schrijf en de data's van bijvoorbeeld persconferentie's niet doorgeef, ja ik ben Peter's persvoorlichter.
Maar Wiebe, je hebt het nu dus over de doelgroep die Peter straks winnaar moet gaan maken in De Bunker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:30 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Nee ik had persoonlijk hele andere emoties in gedachte, medelijden naar de Fokkers die hier 7 dagen in de week 24 uur per dag hun tijd zitten te verdoen. Meer niet.
Thanks, wordt gewaardeerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lekkere persvoorlichter ben je dan, dat je niet eens de uitgaande post controleert.
Ik heb een eigen topic voor je. Wiebe, de persvoorlichter van Peter
Als ik jouw taalgebruik zie weet ik niet of ik nou moet huilen of moet lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Gezegt moeten hebben dat ik de berichten die eruit gaan niet zelf schrijf en de data's van bijvoorbeeld persconferentie's niet doorgeef, ja ik ben Peter's persvoorlichter.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Wiebe, je hebt het nu dus over de doelgroep die Peter straks winnaar moet gaan maken in De Bunker.
Dan maar allebei, zie ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik jouw taalgebruik zie weet ik niet of ik nou moet huilen of moet lachen.
Ik ben blij dat je ze zelf niet schrijft, echt, geloof me!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Hey BQ. Je hebt je favo al gekozen lees ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef beequeen het volgende:
Wiebe en Peter weten wel hoe ze mensen in hun hart moeten sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |